Az iPodra rezgő vibrátor felizgatta az Apple vezetőit


Az iPod eredeti reklámja...

Ha félretesszük a monopolhatalomra törekvő, márkaneveiket már a normalitás határain túl is védő multik szurperérzénysége nyomán óhatatlanul előtörő felháborodásunkat, akkor akár még jókat is szórakozhatunk e törekvések vadhajtásain. Különösen igaz ez az Apple-re, mely cég folyamatosan harcban áll a brand-védelmi fronton, különösen akkor, ha az iPodról van szó. Most újra léptek egy olyat, mely szándékaikkal ellentétben, visszafelé sülhet el.


A cucc

Jellemző módon egy pletykalap, a News of the World tudósított elsőként arról, hogy hirig van, ugyanis egy, a szex-szakmában érdekelt üzlethálózat, az Ann Summers egy új vibrátortípust dobott piacra, melyet csatlakoztatni lehet az iPodhoz (de más zenelejátszókhoz, sőt, akár a PC-hez is), s e termék, a 60 dollárba kerülő iGasm reklámozásához az iPod kampányának elemeit használták fel. Emiatt aztán az Apple ügyvédei az érintett poszterek eltávolítását követelik, különben jogi eljárást kezdeményeznek.


...és a koppintás(?)

A szóban forgó plakáton ábrázolt hölgy bugyijából egy, az iPodhoz hasonló eszközhöz csatlakozó vezeték bújik elő, mivel a nagyszerű iGasm az éppen hallgatott zene ritmusától vezettetve juttatja el használóját a vágyott beteljesülésig („Csak tekerd fel a hangerőt, hogy erősödjön a vibráció, és hidd el, amit át fogsz élni, az egyszerűen CSODÁLATOS!”). Az elégedetlenség igazi oka, hogy a plakáton szereplő sziluett az Apple reklámfogása volt.

Hogy a világ mégsem teljesen menthetetlen, azt tanúsítja Jacqueline Goldnak, az Ann Summers főnökének reakciója a történtekre: „Talán küldenem kéne nekik egy iGasmot, hogy mosolyt varázsoljon az arcukra!”

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények