Indul az V. ELTE Virtuális Állásbörze

Már ötödszörre rendezik meg a Virtuállis állásbörzét az ELTE-n, most november 11-13 között lehet az interneten keresztül ismerkedni a cégekkel, jelentkezni az általuk kínált állásajánlatokra, vagy akár csak csevegni egyet a képviselettel. Az intézmény platformján közel ötven munkáltató hirdet fiatal egyetemistákat megcélzó pozíciókat, köztük a Bosch, az Ericsson, az IBM, a Leonar3Do, a NNG (Nav N Go), a Trenkwalder, vagy a Virgo Systems.

A virtuális kiállítói térben a látogatók megtekinthetik a standokat, illetve kapcsolatba léphetnek azok képviselőivel, akik online, telefonon és e-mailben is rendelkezésre állnak majd. A kapcsolattartásban segít az ELTE karrierközpontja is, ahol kérésre átnézik az önéletrajzokat és javaslatokat tesznek a tökéletesítésére.

A kezdeményezés célja a minél szélesebb körben elérhető információ-átadás, azok számára is elérhetővé téve a kapcsolatépítés lehetőségét, akik korábban (például földrajzi vagy egészségügyi okból) nem tudtak részt venni állásbörzén. A pályázó fiatalok az allasborze.elte.hu honlapon küldhetik be önéletrajzukat. A kiállító cégek egy részétől akár azonnal, Skype-on is lehet majd kérdezni az álláskeresés folyamatával, vagy a betölteni kívánt pozícióval kapcsolatban. Az érdeklődőket közel ötven stand és mintegy kétszáz álláshirdetés várja.

Előzmények

  • Az Ericsson globális innovációs versenyt hirdet egyetemi hallgatók számára

    Az Ericsson 2015-ös innovációs díjának középpontja: „A tanulás jövője”. A pénzjutalom mellett a döntősök és a középdöntősök interjún vesznek részt, amelynek eredménye szakmai gyakorlat vagy akár egy munkaszerződés is lehet az Ericssonnál.

  • Az ELTE-n is megnyílt egy modern médialabor

    Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, tegnap, október 17-én adott át egy csúcstechnológiával felszerelt médialabort az Eötvös Loránd Tudományegyetemen

  • Milyen autót szeretnék? Okosat!

    A globális piacról származó származó adatok azt mutatják, hogy az okosjármű- (csatlakoztatott jármű – connected car) funkciók jelentősen befolyásolják majd a jövőbeli vásárlásokat.

  • Az iGO kifejlesztője amerikai céget vett meg

    Az NNG-nek annyira bejött az autóiparra koncentráló stratégia, hogy mostanra a tíz legnagyobb autógyártóból hét NNG-terméket használ. A cég folyamatosan bővül és bővít.