Internet nélkül maradtak a GTS-Datanet előfizetői

Ma délelőtt – körülbelül 9 órától 12.20-ig, esetenként azonban jóval tovább, akár estig – a GTS-Datanet ADSL-előfizetői műszaki hiba miatt nem tudtak kapcsolódni az internethez, és a legtöbben felvilágosítást sem kaptak, mivel a cég ügyfélszolgálata nem tudott megbirkózni az érdeklődők rohamával. A hiba részben a bérelt vonali előfizetőket is érintette. Az internetes fórumokon a felhasználók hamar elkezdték találgatni a leállás okait: volt, aki a budaörsi központot érintő áramszünetre, volt, aki kábelátvágásra gyanakodott.

Az IT.news kérdésére a szolgáltató szóvivője, Hámon Krisztina elmondta, hogy a szolgáltatások kimaradását a tartalék energiaellátó rendszerre történő kapcsolódás zavara okozta. „A hiba elhárítását műszaki kollégáink azonnal megkezdték, aminek eredményeképp a szolgáltatás pár órán belül ismét a szerződésben meghatározott paraméterek szerint működött tovább. Annak érdekében, hogy a jövőben hasonló hiba ne fordulhasson elő, cégünk minden részletre kiterjedő belső vizsgálatot indított” – közölte Hámon, aki a leállással okozott kellemetlenségek miatt portálunkon keresztül is elnézést kér az ügyfelektől.

Ismeretes, hogy két évvel ezelőtt ugyanilyen probléma, a szünetmentes rendszer hibája miatt történt félórás „szakadás” az Interware Rt. szervertermében, akkor az ott hosztolt kiszolgálók – és az azokon futó weboldalak – nem voltak elérhetőek.

Azóta történt

Előzmények

  • Új posztra igazol a GTS Datanet

    A kiskereskedelmi üzletág erősítésére új regionális értékesítési igazgatói pozíciót hozott létre a GTS Central Europe.