Meztelen ADSL: a meztelen nő és férfi jobban eladja?


Egy olvasónk hívta fel figyelmünket a TVnet Kft. új reklámkampányára, melynek keretében egy külön weboldalon merész kezdeményezéssel, s a magyar reklámpiacon feltehetően páratlan módszerrel igyekeznek ADSL-szolgátatásaikat népszerűsíteni.

A megoldásait tekintve professzionális oldal az egyik leginkább bevált módszert választja: meztelen testek hozzákapcsolása a termékekhez – emiatt aztán a belépés a szexoldalak mintájára az erotikus tartalomra hívja fel a figyelmet, s megtekintését kizárólag 18 éven felülieknek ajánlják.

A politikai korrektség is megjelenik (bizonyos mértékig) a reklámban, ugyanis belépéskor eldönthetjük, hogy nő vagy férfi kalauzunk legyen (persze menet közben váltani is lehet…). Az oldalon azután kiválasztott vezetőnk – miután megszabadul egyetlen ruhadarabjától – üdvözöl bennünket, majd a különböző menüpontokhoz kapcsolódva röviden összefoglalja az ott található szolgáltatás főbb jellemzőit – amikor pedig tétlenkedünk, akkor az MS Office segédjéhez hasonlatos módon szerencsétlenkedik, időnként megszólal, hogy igazán megnézhetnénk már az ajánlatokat.

A figyelemfelkeltő pucér alakok mellett azért természetesen megvan minden az oldalon, aminek lennie kell: részletes szöveges tájékoztató a szolgáltatásokról, műszaki gyorsteszt, címkereső, megrendelőlap.

Na és a… khmm… a reklámfilm. Arról nem írok, nézzék meg.

Azóta történt

Előzmények