Ismét elérhető az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál

Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás.

Ahogyan arról a Vodafone Magyarország előzetesen számos kommunikációs csatornán tájékoztatta előfizetőit, július 11-16. között a szolgáltatónál a hatékonyabb ügyfélkiszolgálást célzó informatikai átállás zajlott, ez idő alatt bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára.

Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az sms-küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.

A távközlési vállalat mai közleménye szerint a átállás az említett időszakban sikeresen megtörtént, a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett már a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is – a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen és a MyVodafone applikációban egyaránt – az ügyfelek immár minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatást elérnek. Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált.

Azóta történt

Előzmények