Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz Nyúltáp #2146 üzenetére
na most lehet, hogy nem is rossz a gép, de utána meg mégis, be kell vinnem ide valami szerelőhöz, de olyanhoz, aki nem azt akarja feltétlen, hogy mindent lecseréljek a gépben... Ha csak nem lenne jó, akkor gépújjítás lesz (alaplap + proci). sajna kevés rá a lóvé, és nincs pofám már többet anyáméktól kérni (de sajna szerintem kelleni fog). Eddigi kiszemeltemről annyit tudok, hogy 939-es A64-et kellene venni, mert olcsóbb, mint a 754-es, ehhez kellene valami olyan 939-es lap, amin AGP van (ergo valszeg nf3 ultra). Sajna a 754-es A64-esek nagyon drágák (meghát ugye a venice mag is vonz...)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #2148 üzenetére
a csere miatt utánanéztem a dolgoknak... am2 szóba se jöhet (ddr2 memós, ráadásul már a 939-est is lassítja a 333-as ramom, meg hogy agp... akkor az am2-t...)
ha minden jűl megy, ma viszem be a gépemet, és ma építik át (3200+ venice + k8t neo2-f alaplap, de lehet, hogy más lap, ha kapnak mást...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #2149 üzenetére
Nah, megvan az új gép, most telepítek rá windowst... Az eredmény:
Athlon64 3200+ Venice mag
MSI K8T Neo2-F v2.0
sajna ez utóbbi miatt el kellett köszönnöm 256 ramomtól, mert csak 2 slot van rajta, de más alaplapot meg szerezni nem tudtam a géphez,,, Mindegy, majd veszek más ramot...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #2152 üzenetére
telepítetted?
én úgy szoktam, hogy start menü->beállítások->betűtípusok, és új betűtípus telepítése... ezután a photoshop már meg fogja enni...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
feltettem a maya 8-at... most nézek valami lehetőséget .x mentésére... Eddig tetszik
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nah, utánanéztem, hogy hogy lehet megoldani az átmenetet Maya 8 és Maya 7 közt... Gondom ugyanis az volt, hogy Maya 8-hoz eddig nem láttam sehol .X exportert, és még a Deep Exploration sem csinálta meg a maya 8 támogatást a programjához... Enélkül viszont nem tudom betenni a modellt a motorba... Maya 7-tel pedig normálisan ki volt már építve a workflow... Szóval a megoldás az, hogy nem mb-be, hanem ma-ba kell menteni, megnyitni a file-t szerkeztésre, és átírni a 8.0-kat 7.0-ra (vagy 4-5 helyen azt hiszem...). Ennyi az egész, utána már megeszi a 8-as modellt a 7-es is... (bonyolult modellekkel nem próbáltam még, lehet, hogy azzal lesz valami gond... egy gyorsan modellezett poly nonfiguratívot viszont tudott...)
Pepecs munka igaz, de mondjuk nem kell gyakran bepakolgatnom a motorba a modellemet, max 3-4x...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
miért is?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
maya 7-8 RULZ!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
sajna a Maya 7-es beállításaimat nem tudtam átvinni Maya 8-ra, így többé-kevésbé azzal ment el az időm, hogy a MEL scripteket, beállításokat, billentyűparancsokat...stb mindmind egyesével átmentsem... Ennek leellenőrzéséhez csináltam egy kis doodle modellt (tehát vagy 20-30 percet modelleztem, kép nélkül, de ez meg is látszik a modellen), hogy kiderítsem, mi az, amit még lehagytam az átírásban, illetve csináltam még meg... ez lett az eredmény:
[link]
még egyszer mondom, csak pár perces modellezés eredménye...
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
A legfelső... A legfelső kép CG, meg alatta a bal oldalon lévők...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
[link]
új ap contestStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz YODA mester #2184 üzenetére
ha maya lenne, kikapcsolnám azt, hogy a fény hasson az objektre...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
nálatok így meg? nem is tudom, melyik a bonyolultabb, a tietek, vagy a mienk mindjárt én is összeütök egy gyors videót, hogy maya 8 alatt hogy megy...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
megint behalt a nagymoncsim
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
na akkor itt van a maya-s mappolásom, legalábbis úgy, ahogy szoktam csinálni...
a kommentár itt lesz:
tehát a videón elsőnek a mappolandó modell van... egyszerű kis modell, semmi gond nem lesz vele...ha megnézzük az uv-ját, láthatjuk, hogy ugyanaz, mint anno a kiinduló kockáé volt... pedig mostmár nem kocka a kocka... ezen kell alakítani... ha ráteszünk egy textúrát, látszik is a gond... gyakran a legegyszerűbb letörölni az egészet, és 0-ról megcsinálni... az a módszer, amit alkalmazok, az a saját módszerem ( ), mivel mostanában low poly game modellezést csináltam, és ezen belül is nem organikus modelleket (pl az ajtó ), így ez a módszer erre kényelmes... csak összerakni nem volt egyszerű... tehát mint a videón is látszik, írtam egy scriptet a planar mapping-ra. Ez nem tesz mást, mint minden kijelölt face-re rátesz vetítősíkot, beállítja egyezményes méretre, majd kilép a kijelölésből, de megmarad a face nézet... (a dolog szépséghibája, hogy ezt history törléssel oldja meg, ami ilyenkor már nem gond, mert a modellen már nincs változtatás, illetve az, hogy jelen esetben csak az object1 nevű objektumon tudja ezt megcsinálni). paint selection tool-lal kijelölgetem azt a facet vagy faceket, amiket be akarok borítani, és elindítom a scriptet (később hotkey-jel) csak mint látjátok, nem írtam át a modell nevét, ezt most pótoltam... amikor készen lettem, látszik, milyen kaotikus lett az uw map... ezt nem lehet festeni, ki kell egyenesíteni...én szét szoktam pakolni elsőnek őket, de erre nincs igazán szükség, mivel a MoveAndSew úgyis mozgatja a darabokat... ezután megnéztem, hogy hogy is állnak a darabok, és elkezdtem a moveandsew parancs
segítségével összemozgatni, kötögetni a darabokat úgy, hogy ugyanolyanok legyenek (elől és hátul, a két kéz...stb...) a differencia csak a tetőn és az alján van, hisz a felső és alsó face mindkét oldalra csatlakozik, de ha összekötjük, egy hosszú darabot kapunk, pedig négyzetesre szoktunk törekedni... na kb ennyi, szerintem bonyolultabbnak néz ki, mint a max-ban, de nem kell félni, egyszerű az (főleg ha az ember írt 1-2 scriptet, és minden hotkey-en van...) persze macerás, ha sok face van, és ha ezeket minimális torzítást sem engedve mappoljuk, hisz akkor soksok kis darab lesz, de azért a workflow szerintem ígymár egész hatékony...
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #2196 üzenetére
természetesen a maya-ban is van lehetőség automata szétpakolásra, ami berendezi a darabokat négyzetesbe, de általában jobb eredményt érek el kézzel (jól műxik, de ha kézzel csinálom, akkor van lehetőségem megvágni, és máshova illeszteni darabokat, mert tudom, mi mihez tartozik, és ha egy helyre pont beillik valami, vágok/szabok). azért néha hasznos ez is (pl sok face szétszedéséhez, mint a videóban is volt, csak mint látjátok, kiszúrta a szemem a megoldás ) Amúgy a 8-as maya-ban van egy olyan kapcsoló, amivel uv rendezésnél meg lehet tiltani, hogy átlapolódjanak a darabok... pl ha elsőnek összeilleszted az átlapoló elemeket (ami mindenhol ugyanazt a textúrarészt kapja), utána ha ezt bekapcsolod, lehet rendezni a darabokat rendesen, nem kell tartani, hogy ütközne...
na csináltam egy videócskát az új UV feature-ökből, legalábbis kettőből...
[link]
az arányosságról meg annyit, hogy pont azért írtam ezt a scriptet, hogy minden tökéletesen arányban legyen... 100%-ban arányos (ha nem, azt kézzel csökkentettem le, pl olyan helyeken, ami úgysem látszana...)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
1bt.ru...
kedd reggel 7-ig lehet még rá regelni, megéri, sok jó tutor torrent van rajta (csak az van rajta ) mondjuk az a ''gáz'', hogy vagy 20000 feltöltő van, és csak 2000 letöltő, ergo elég gyorsan tud jönni a cucc, főleg, ha 40-50 ember seedeli, de szerintem szinte esélytelen megfelelni a házirendnek (valami 0.6-0.7-es arányt kellene elérnem, de a franc se tölt...). szóval 5 nap múlva bannolnak, de addik mozdítom ami mozdítható (meg beregeltem a szobatársak gépeit is ezzel le lesz még két heti töltés vajazvaStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
bocs srácok, de eddig ittam haverokkal és csajokkal
szóval majd holnap válaszolok, bár konkrét ötletem nincs, mit is kérdeztél... össze szedhetem azt, hogy miket használok én maya modellezés során, de mel scripet vagy hasonlókat nem tudok adni... szal ennyi megyek aludni tStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #2222 üzenetére
most így elolvasva kezdem kicsit érteni, mi is a kérdésed, de azért kifejtenéd, hogy pontosan mi is kell? (mert pl extrude van a menüben )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
kérdésedet azért nem értettem pontosan, mert ezek a tool-ok mind fellelhetők a (maya 8-ban) mesh, edit mesh... menüben fenn, illetve a shelfeken is (polygon, surfaces...stb) a file menü alatt (nem benne, alatta) van a lenyitható menü-választó box, ahol ha polygont választassz, poly modellinghez tartozó menüsort kapsz fentre, surface alatt pedig a nurbs-höz tartozót... így mindent meg kell hogy találj... amiket felsoroltál, a fele felesleges, a másik fele meg inkább hotkey-re teendő, és nem ikonra. pl már most mondom, hogy a boolean-okat felejtsd el gyorsan!... saját érdekedben... a többiről meg annyit, hogy mondjuk én csak polymodellinget tolok, de ha szeretnéd, összeállíthatok egy olyan shelfet, amin rajta vannak az ÁLTALAM használt, illetve fontosnak tartott gombok (de mint mondtam, az extrude, cut, split, merge, combine...stb, szóval ezeket gombokra célszerű tenni, nem a shelfre, de így legalább láthatod, mit hova érdemes...) Majd max csinálok két shelfet, egyiket shelfre teeendo-nek nevezem el, míg a másikat hotkey-re teendőnek
ha pedig megtaláltad azokat, amiket használni akarsz (mondtam, hol keresd), akkor onnan már könnyű shelfre pakolni a parancsot (ctrl+shit+balklikk), illetve marking menüt csinálni belőle...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz YODA mester #2228 üzenetére
Mint már párszor említettük, van már, van max 9 és maya 8... és mindkettő fut x64 alatt is...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz YODA mester #2230 üzenetére
ja! torrenten én sem láttam (illetve nem is kerestem), csak maya 8-at, ami 64 bites
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz gabi123 #2240 üzenetére
sajnos semmit nem tudok az elhárításáról, de lehet, hogy nem is lehet megcsinálni... újra kell őket regisztrálni (bár elvileg nem kellene, hisz minden regisztrációs bejegyzés is megy vele... talán az órával hasonlítja össze... mind1) Sajna szal én nem tudok segíteni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hát a hardveres részecskék 70%-át buktad ebben az esetben... amit tehetsz (én azt tenném) hogy instancer-rel csinálsz valamit, és azt sokszorozod, pl próbáld meg gázdinamikával csinált cseppet sokszorozni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Omg... Itt az egyetemen most voltam egy Vista-t bemutató előadáson (1,5 óra bemutatás, fél óra a programozásáról, a második előadáson majd fordítva lesz)
Engem meggyőzött... Meggyőzött arról, hogy nem fogom használni amíg csak lehet...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz YODA mester #2230 üzenetére
most találtam torrenten x64-es MAX9-et... kell?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #2250 üzenetére
a torrent file-ről nem tudjátok letölteni, mert IP alapján csekkolják a töltést, de mivel letöltöttem nektek, letölthetitek rólam vagy dc-n, vagy feltöltöm valakinek ftp-re, ha ad címet...stb.
ja amúgy leszedtem a MAX 9-et, MAX 9 x64-et és Addont x64-re és x32-re
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Megvan az új ramom, és hasít vele a gép, mint állat
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #2258 üzenetére
Igen, az új alaplapon sajna csak két memóslot van, a régin 3 volt (ezért volt 2x256 + 512). eleinte ezen 768-ban toltam (512 + 256), de emiatt single channel, az meg tetű lassú volt... utána átáltam 2x256-ra (4200 MB/sec-re nőtt az olvasási sebesség). Most vettem még egy 512-eset, így betettem a két 512-eset, a két 256-osat meg próbálom eladni (6-ot adnának a kettőért eddig, de 7 alatt nem adom )
Tudom, hogy nem jelent sokat ez a teszt, de azért örülök az eredményeknek:
[link]
[link]
[link]
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz YODA mester #2283 üzenetére
XP-ről beszéltem... tudtommal x64-es XP-n megy, csak nem használja a 64 bitet
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz atm*RefeeZ #2285 üzenetére
Csak azt mondtam, megy... Amúgymeg néztem teszteket, hogy mekkora a különbség 32 és 64 bites OS alatt 32 illetve 64 bites MAX és Maya esetén (tehát 32bit vs 64 bit MAX és Maya esetén), és hétköznapi felhasználóknak nem látszik meg szinte semmi... Akik soktíz vagy százmillió polys jelenetekben dolgozik, annak igen, megéri, mint ahogy annak is, aki emiatt belepakol a gépébe vagy 8-16 giga ramot, de ennyi... 4 giga rammal nem volt érezhető különbség 32 és 64 bites Maya és MAX közt
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ja amúgy aki akar, el ne felejtse, hogy november 2. reggel 7 és november 3. reggel hét közt, tehát 24 órán át ingyen lehet regelni az 1bt.ru oldalra (minden ami CG, Maya, MAX, Photoshop, kézi művészet, szobrászat...stb RENGETEG videótutor, program, leírás, plugin, könyv, újság...stb)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
[link]
Nah, hogy én is mutassak valamit... Egy fejet modellezek, Emberi, de nem ember feje (robot ). De azért élethűre próbálom csinálni. Tudom sok meló van még vele, de ez van
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
http://img292.imageshack.us/img292/2315/20061104034311co7.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/61/20061104034316az8.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/8752/20061104034802ym6.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/3259/20061104034809ru5.jpg
http://img292.imageshack.us/img292/1759/20061104034232yy1.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=20061104034827ih1.jpg
Amúgy eddig minden subD, néhol poly csak...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Menthirist #2306 üzenetére
Bár azért Annyira iszonyat markáns élek nem lesznek, a ref. kép egy 8 éves kislányé De majd összevetem a dolgokat a képekkel
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #2309 üzenetére
[link]
Ő a delikvens... Sajna a legkevésbé sem hasonlít a modellem rá ( ), de ez soha nem is sikerült eddig... Most egyenlőre modellezgettem, ha visszajövök megpróbálom csak a kép alapján, állítgatni a vonásokat (nem a két nézeti alapján, hanem van a lányról még több képem, és azok alapján...) Bár annyira nem akarom, hogy 100%-ban hasonlítsanak, főleg azért, mert a képemen sok fej lesz, és közepes távról fognak látszani... Majd meglátjukStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz #51736960 #2322 üzenetére
A 9-es a legújabb, és igen, van 150 megás változata is, ami semmiben sem korlátos (az eredeti kb 2 gigás dvd, de azon fenn van az x32 és x64 változat, sok plugin, dokumentáció...stb...) Szóval szedd le nyugodtan, az a 9-es a teljes 9-es
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
tévedés... a maxnak 64 giga ram ajánlott
viccet félretéve, minden ilyen programnak rengeteg memória és procierő ajánlott, egész egyszerűen minnél összetettebb a jelenet amit csinálsz, annál erősebb gép kell hozzá... Low poly game modellinghez, ha nem akarsz renderelni, tökéletesen elég tud lenni 512 ram, de javasolt persze az 1g... Ha subD, nurbs, renderelni is akarsz, gázdinamikát számolni, ruhaszimuláció... hejj de gyorsan el tud szállni soksok ram... mondjuk eleve a 64 bites MAX ereje nagy jeleneteknél érezhető igazán, míg 1 modellt csinálsz, szerintem addig nem... Majd ha várost... akkor igen
UI: én most 1g-nél ha modellezek, olyan 400 mega körül eszik a Maya. A gond akkor van, ha interaktívan akarok mellette textúrát rajzolni a modellre, mert akkor kell lennie egy Maya-nak és egy Photoshopnak is elindítva... Maya-ban a modell, PS-ben a textúra (mondjuk 1k-s textúra, kezdetnek mondjuk olyan 30 layerrel)... Ekkor Maya eszik vagy 300 ramot, meg a PS is vagy 500-at... még mellé a windows, és máris kezd kevés lenni... és akkor nem is beszélve arról, hogy a textúra később nem 30, hanem többszáz layeres is lehet... Ahhoz már sok ram kell...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
1-0 a linuxnak... kis pihi, és jön a 2. menet...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
hát linuxom még mindig nincs, de vettem egy új használt monitort
[link]
Elektronikailag szerintem ugyanaz, mint a 21-esem, csak 2''-lal kisebb... de ez most nem számít
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
hű de gyorsan elegem lett a linuxból... egyszerűen semmi sem egyszerű, csomót kell melózni a legkisebb dologgal is, és ráadásul sokminden nincs is rá (pl 64 bites flash player)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Nyúltáp #2350 üzenetére
köszi...
amúgy úgy gondoltam, hogy felteszek egy debiant, szobatárs beállítja, hogy legyen rajta olyan környezet, amin megy a maya, a PS-t megoldjuk valami emulálással vagy hasonlóval, meg normális netet akartam rá (működő firefox 2-t, pluginekkel). Nos ebből még semmi sem valósult meg... Ha nézzük, hogy 1 óra linuxos mayazásra (ami még nem jött el), eddig 3 nap meló jutott a linux-al, windowsnál már rég dolgoznék...Linuxon még semmi sincs fenn (azaz leszedtem egy 2-es firefox-ot, de telepíteni nem tudom (linuxguru szobatárs szerint fordítani kell a kernelt), anélkül meg valami 1.05-öst lehetett leszedni apt-get-ről... Nem szimpi, hogy ennyire nincs összerakva a linux, hogy telepítés után még ennyit kelljen szívózni vele (persze egy 6-8 CD-s változat valszeg jobb lett volna, mert netinstallos lett telepítve... lehet, hogy ezért)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen