- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
169 óra
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
S e t h
nagyúr
Itt nem a GTA elemzése folyik, főleg azért sem, mert talán innen sem játszanak vele már sokan, viszont összehasonlítási alap a játék bizonyos elemei vonatkozásában.
Nagyon sokan csalódtak a játékban és ennek hangot is adnak, miért probléma ez ha kulturált módon zajlik?
Inkább add át magad az élménynek, amit a játék nyújt.
[link]
Bocs, csak bántotta a szememet.[ Szerkesztve ]
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Segal
veterán
Minden kimaxolásához egyszerűen idő kell.
A fő szál hamar végigpörgethető, de ugye azzal messze nincs vége a játéknak mert kismillió mellékküldi, megbízás meg rendőrös meló van a játékban.
Utóbbi ugyan elég monotonná tud válni, de farmolásra tökéletes. A fő szál is olyan amilyen, de a mellékszál (főleg a 2 csaj) na az ütős.
Acsikból is több olyan is van, amit azért nem 2 perc megcsinálni."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
félisten
Köszi szépen!Cifu írását ( írásait) elolvastam anno ,abból amit tudtam magyar nyelven már beszereztem, főleg novellákat.
William Gibson, most azokra ráhajtok, ilyesmire gondoltam .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Bep
senior tag
Az autós részt nézve a végén egyre gyanúsabb nekem, hogy a koznolos portnál (SX), az állandó 1 sec késéses tárgyak pop-up-át nem nézve is valami nem oké a rendőrlámpákkal. Olyan, mintha a távolabbi LOD szintnél állandóan pirosat mutatna csak, mikor közelebb érek, mindig ugyan annál a távolságnál vált zöldre.
Amúgy a LOD szintek is állandóan késve töltenek be. Ha odafutok egy asztalhoz vagy bármihez, 0,5-1s mire betölt a részletesebb model. -
Armatura
tag
+1 176 órám van benne a második karival megyek(női) és még most is találok olyan küldit amit semmi sem jelzett.
Winne: az érdekes,talán bug?Péter odaszól Jézusnak: - Pszt, Júdás kérdezi, tudsz csinálni lisztből kokaint?----Képeim: https://www.flickr.com/photos/142115553@N07/
-
a metro az teljesen ertheto dontes volt. 5 percig poen, de alapvetoen a metrohalozat a toredeke a jelenlegi fast travel rendszernek. valoszinuleg rajottek, hogy a metrohalozat elegtelen es eljutni Abol Bbe lassu. amit lehet csinalni:
- kiegeszitik a metrot: brutalisan draga, minden alkalommal percekig nezni Vt az elso harom alkalom utan dogunalmas
- hagyjak a metrot es hozzaadjak a fast travelt. az user meg nem erti, hogy miert kell ketfele megoldas a jatekba
- atmegy minden fast travelbe: gyors, kenyelmes, cserebe kimarad par atvezeto animacioigy nezve szerintem eleg egyertelmu miert a harmadik verzio nyert
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Jinxb1rd
addikt
-
Mr.Csizmás
félisten
mafia 1-ben két küldetésben is szerepelt aktív elemként, az elején valamelyik sétálós küldetés, és a bankrablásnál metróval kellett menni, és közben ment a lore szöveg. vagy a GTA4-ben is volt pár misszió, kocsik tetején ugrálni akciófilmes módra, szóval itt is befűzhettek volna simán scifi vonulatra egy forgalomirányítást meghackelni, eltéríteni stb. dolgokat 1-2 misszióban.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
csababarca
őstag
Még egy kérdés, amit tudom hogy már megválaszoltatok a topikban lehet többször, de nem találom.
Szóval a három kártya a százalékokkal miket takar?
Az elsőn már nagyon jól állok, gondolom az a főszál, mert az Akiért a harang szól küldinél vagyok.De a másik kettő az mi, és hogy lehet haladni azokban is?
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
bunfi
őstag
Ez szerintem a Getting Warmer... lesz. Így tudsz bejutni, de elképzelhető, hogy már nem tudod megcsinálni a questet, mert SOS típusú, ami elméletileg missable.
#18173 rdt89
€$100,000-be fog kerülni és a Ripperdocok trade inventoryjában található meg. Az attributeokat nem tudod újraelosztani, előtte érdemes megnézni, hogy el tudsz-e jutni addig a skillig, amelyik miatt resetelnél.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Redneck
veterán
Ismerem, és semmi bajom vele, de nálam valamiért percekig dobálta a képeket, pedig megismertem a tárgyakat.
bozont:
A Witcher 3 óta van GOG fiókom, és fent szokott lenni az alkalmazás is. Több játékom is van rajta, nem új a reg.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
csababarca
őstag
Nagy részét a karakterek szálainak megcsináltam.
Judy, Ward, Panam, stb, ezekkel megvagyok.
Persze vannak még bőven szálak, amiket elvarrok először, aztán megyek akkor az utolsó küldetésre.@Segal, köszi neked is, igyekszem.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
need
addikt
nem azt mondom hogy nem gyűlik a pénz csak lassan tehát amire össze jón az új lábam a Dupla A A ugrás azért pár küldit le kell nyomnom..megyek mendegélek és ahol látom riasztás
van akkor ott lecsapok a karóba szerelt rakétával esik kell mindenki csak én kis hülye csak a jobb cuccokat hagyom meg magamnak a többit betöröm de ezzel az erővel éppen el is adhatnám..A másik dolog fejlesztgettem a kódolás képességét vagy is a hackelést de nem igazán értem konkrétan fentebb van egy [link] nem értem a Asci kód lényegét mikor melyiket is kellene.
próbálkozni próbálkozom van amikor sikerül de többször nem..!D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73
-
RetepNyaraB
veterán
Értem én, acsivadászat. Ehhez most vagy glitch kell (ami illegális és ebben nem ez a lényeg, hanem, hogy egy bug), vagy lehetetlen mennyiségű farmolás. Utóbbit az Asphalt9-ben egy életre meguntam
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem kivágott tartalom, nekem érzésben ez jött le.
T-bugot és egy pár másik karaktert is úgy állítja be a játék nekünk, mintha ismernünk kéne. Sok helyen olyan érzésem van hogy hiányzik valami, mintha ollóval kivágták volna. Ettől függetlenül szerintem tudatos döntés volt hogy rövidítsenek a sztorin, azért el kell ismerni így is elég vaskos a prológus. Én corpoként kezdtem el a játékot, de valamiért nem töltötte fel felhőbe a játékállást a GeForce now ezért most streetkiden kezdtem újra shadow PC-n. Konkrétan lesokkolt mennyire rövid az eleje, nem tudom mennyi tényleges idő volt, de 5 percnek érződött. Kis párbeszéd itt, kis párbeszéd ott és boom cutscene, utána pedig ugye kezdődik a heist ami ugyanaz mindenhol. Corpo is nagyon rövid volt, de több helyen is azt olvastam, hogy a streetkid a legkidolgozottabb, ezért ért meglepetésként. Vadidegenként beszélgettem Jackievel a rendőrös jelenet után, 1 perc múlva már barátok vagyunk és úgy viselkedünk, mintha ezer éve ismernénk egymást Azért zavar egyedül ez a dolog, mert bízok a CDPR-ben és tudom, hogy a legtöbb hiányosságot javítani fogják, de az alap sztorihoz már nem fognak nyúlni narratíva szempontjából, ez így marad.
Pozitívum viszont, hogy ameddig eljutottam a prologue utáni sztoriban Geforce now-on 45 óra alatt
az baromira tetszett egy-két plothole-t leszámítva (itt is éreztem az olló effektust néha).(panam küldetés kezdetéig) Más: most mivel tiszta végigjátszást kezdek, egy dolog amiben segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól, mégpedig: az ikonikus fegyvereket szeretném mindegyiket minél maxosabban megszerezni.
Mi dönti el ezek ritkaságát és statjait? Ha csak a karakterszint, akkor sztoriba vetés előtt kitakarítom a teljes mapot szerintem Kraftolással hogyan lehet ezeket fejleszteni, ha mondjuk alacsonyként szedném össze őket? Mintha olvastam volna hogy a költségek iszonyatosan megnőnek.A legfontosabb számomra Silverhand pisztolya, iszonyatosan jó volt vele játszani, imádom a hangját meg az animációkat ezért szeretném endgame-be vinni magammal. [ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
hombre[EU]
veterán
mondta a valaki a bloomberg riporterōl,akit elismernek és bizalmat szavaznak a szakma legnagyobb stúdióiból is
én sem értek vele egyet,mert miközben a crunchról ír közben olyan játékokkal játszik és reklámoz,amelyek anélkül nem létezhetnének...de gyerekek ne menjetek át trumpba
amit eddig lehozott azt egy épeszū ember is ki tudta következtetni...ez még nem a teljes story, örökké adam se csinálhat úgy mintha ez a program lett volna a tervLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
ez a része nem tudom miért hihetetlen van úgy,hogy elindul egy coop shooter és a végén horizon zero dawn lesz belōle, nem ez lenne az elsō eset.
a forrása szerint tpsnek készült 16-ig, ami a pre-production volt (dizájn, engine r&d stb) ill. megemlíti azt is,hogy a motor/tools lemaradásban volt a gyártás alatt,ami szintén ezt bizonyítja (és szintén nem egyedi, sem optimális).
amikor a projektred azt mondja,hogy az elejétōl fogva (mert mi csak 18-ban tudtuk meg) akkor nem tudjuk,hogy melyik elejérōl beszélnek az eurogamertōl viszont tudjuk,hogy a kezdet 2013 lehett,amikor már több tucat ember dolgozott rajta [link]
nincs ebben a storyban semmi hihetetlen és egyedi, max az,hogy a bioware után ōk is a csodára bízták magukatami szerintem a kokain jele más magyarázatot nem találok ehhez a hozzáálláshoz [ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
VikMorroHun
senior tag
Bocs, de ebbe muszáj belekötnöm.
A hivatalos kommunikáció mondta a következőket:
- nem lesz több csúszás (november 19 előtt)
- meglepően jól működik előző generációs konzolokon a játék (ja, elindul)
- készen van, és végleges megjelenési dátum a december 10. (Igen, megjelent, és kaptunk egy korai béta változatot belőle.)Az már csak ráadás, hogy ha már szereztek maguknak tizenvalahány millió béta tesztelőt, nem voltak képesek összehozni egy rendes hibajelentő felületet. Steamen van egy kiemelt téma (az egyik fejlesztő írta), hogy ide ne küldjetek hibajelentéseket, használjátok a GOG support oldalát. Némi kereséssel ott valóban lehet hibajelentéseket küldeni, amire egy idő után jön a sablon válasz, meg az, hogy ők csak a GOG verzióval foglalkoznak. Használjuk inkább a hivatalos fórumot, azt naponta nézik a fejlesztők. Jó, beküldtem oda is (közben meg találtam egy francia emberke panaszát, hogy milyen k***a nehéz nekik hibajelentéseket küldeni). Pár nappal később kíváncsiságból rákerestem - nem jött elő az a 40+ hibajelentés, amit összeszedtem (ott van, csak el van rejtve több ezer másik hozzászólás között). Pedig a szabvány megoldást használtam, és pl. amikor a Ubisoftnak küldtem valamelyik AC játékkal kapcsolatban (a hivatalos fórumukra, több ezer másik hozzászólás közé), azt észrevették, és javították is.
Szóval, nekem úgy tűnik, teljes a káosz a CD Projekt RED-nél, de aki akar, az nyugodtan hihet abban, hogy minden úgy van, ahogy a hivatalos kommunikáció állítja, Jason Schreier meg egy hiteltelen, szenzációhajhász illető.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
WATERDACA
őstag
Én is rengeteg ilyennel találkoztam. Zárt ajtók mögött beestem épületekbe felülről vagy oldalról, amik ki voltak dolgozva egyébként, de mégis zártak voltak és nem volt funkciójuk. Mondjuk azt nem tudom utólag megmondani már, hogy ezekben az épületekben voltam-e már egy küldetés erejéig, mert olyanok is vannak, hogy XY épületbe bemehetsz ha épp oda szól a küldetés.
De felvázolva ezt a dolgot én is úgy gondolom, hogy eredetileg sokkal több házat terveztek bejárhatóvá tenni (küldetésektől függetlenül).
Abban reménykedem hogy hosszútávon kibővítik ezt a részét is.u wanted, i got it \o/
-
tobb oka is lehet, valamikor ezen valaki dolgozott, szoval lehet contentet is akartak moge:
- lehet felbehagyott content
- lehet diszitoelem, pl ha kivulrol belatszik.
- a "lezart ajto" sok esetben immerzio miatt van ott. jobban hangzik, hogy lehet vele interakcioba lepni, mint hogy sima fal, csak mas texturaval.
- lehet az, hogy utolag dobtak ki vagy raktak at mashova, mert problemakat okozottegyebkent felbehagyott content normalis, van altalaban egy lista, hogy milyen featureok kellenek. vannak olyan dolgok, amik csak a beta teszt alatt, amikor osszeall a cucc derulnek ki. ez lehet pl olyan, hogy a jatekosok konzekvensen felreertenek egy featuret, vagy egy mar leimplementalt feature baromi idegesitore sikerul es jobb lesz kidobni, vagy siman tonkreteszi a jatekmenetet. bizonyos pacing vagy tortenetmeselesi problemakat jellemzoen a beta teszt elott lehetetlen kiszurni, akkor meg mar lehet tul keso.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
a Metrot ha megnezed egesz biztosan keson vettek ki, mert az egyik trailerben konkret map is volt. a kerdes az az, hogy mennyire lenne idegesito, ha a fast travel pointok kozott tobb lepcsoben kene ugralni. szerintem elegge.
valszeg az volt, hogy par megallot ami redundanssa valt egyszeruen benthagytak a jatekban. az a par egyebkent lehet egyetlen egy darab, a
Josie quest miatt amit mar lehet nem akartak odebbrakni. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen