- Direct One (műholdas és online TV)
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz RetepNyaraB #18452 üzenetére
Az összes kocsit az veszi meg, aki teljesen ki akarja maxolni a játékot. Más értelme nincs.
Én megvettem kb. 12 járművet, még egy doboz furgont is. Lomha mint egy öszvér, viszont billentyűzettel is jól irányítható.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz brumi1024 #18738 üzenetére
Én nem látok akciózást GOG-on.
Az általad linkelt valami, egy G2A szintű "kulcsos butik". Így születnek a konteo-k.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Kicsit játszani kell az opciókkal és meglepően jó futásteljesítmény érhető el úgy, hogy alig látszik a különbség. Pl. a Volumetric Fog/Light nagyon megeszi a gépet ha fel vannak csavarva, ezzel szemben alig látható a különbség a legalacsonyabb és a lemagasabb minőségi beállítás között. Digital Foundry csinált erről egy részletes videót. Érdemes megnézni és aszerint beállítani. A gyári grafikai Presetek nem jók ilyen szempontból.
Persze nem csak a VGA számít, hanem az is, milyen vas van alatta, de erről korábban már beszéltünk.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz l.skywalker #18814 üzenetére
Steam-en csak 2 órát adnak, GOG-on 15 nap ha le lett töltve (ha nem, akkor 30 nap).
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Meggyi001 #18818 üzenetére
Azért kell sokat belelőni valakibe, mert szintrendszer van (ez egy RPG). . Csak akkor fordul elő ilyen, ha nálad magasabb szintű karakterrel állsz le harcolni. Később, ha feltápoltad a karaktert, már inkább könnyű lesz a játék, még hard fokozaton is. Tehát ez feature!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Valóban, az első karakter nekem is Tech/Int/Cool vonalon épült, csak ott álltam le lövöldöízni ahol nagyon kellett, vagy lebuktam. Sokkal lassabb haladást jelent így.
freeknight
Igen, ebben sok igazság van. A főszálnál 10-15 óra pluszt még elviseltem volna, főleg a prológusok kapcsán volt csalódás (főleg a Nomad, a Corpo lényegesen jobbnak tűnt, S.Kidet még nem néztem).
Az tény, hogy a város bitang jól össze van rakva, hatalmas a potenciál a lore-ban és az egész játékban. Hosszabb távon ez egy igen jó brand lehet a cégnek, a gyatra start ellenére is.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #18829 üzenetére
Persze, hogy sokkal többet ki lehetett volna hozni, de azt azért vedd figyelembe, hogy ez egy alapjáték! Sokan hasonlítgatnak (ezt nem rád értve), pl. W3-hoz, de ott is a későbbi DLC-k hadával együtt lett meg a több tartalom. Így se lettek készen, ha további 30-40 órányi sztorit beletesznek, az még minimum 1-2 év csúszás, nem beszélve az anyagi oldaláról. Megálmodni sokkal egyszerűbb ezeket, mint X keretből, Y idő alatt megvalósítani, szertintem ötletből náluk sem volt hiány, ellenben a másik kettőből igen. Alapjátékhoz képest számomra a tartalom mennyisége rendben van, a kapott történetek minőségét is magasnak tartom. Azzal viszont egyetértek, hogy van még ebben bőven potenciál, lehet hova tovább szőni a szálakat. Reméljük, később meg is kapjuk.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #18843 üzenetére
Na ez az egyik, ami engem is rettentően idegesít. Kellene egy lehetőség a tömeges kijelölésre, vagy arra, hogy számszerűen lehessen megadni az értéket.
A másik ami nagyon zavar, az a guggolásból random felállás, amikor valamilyen tereptárgyra "rámegyek". Lopakodás közben nem egyszer buktam le emiatt.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #18882 üzenetére
Itt arra lennék kíváncsi, hogy ez eleve így készült el, vagy ki kett vágva egy adag a prológusból? Most a Nomad újrázásom kapcsán akadt fenn a szemem nekem is, amikor megláttam, hogy
2-3 beszélgetést követően már megyünk is NC-be. Mondjuk én elnézem a játéknak, mert ez a szál eddig sem érdekelt igazán, de emlékszem mennyien elmélkedtek arról, hogy milyen jó lesz amikor meg kell küzdeni azért, hogy egyáltalán be lehesen jutni a városba. Aztán kb. 15perc volt. Egy Panam-szerű szálat minimum el tudtam volna képzelni, ahol eltölthet egy kis időt a Nomádok között a játékos és megismerheti őket, mielőtt bejuthat a városba. Bár nem tudom, ezt hogyan lehetett volna jól megoldani, mert bár az életutak nagyon jól kibonthatók lettek volna a prológusban, főleg, ha mindegyik gyökeresen eltér és belemegy az adott környezet részleteibe. Ugyanakkor így is 8-10 óra az eleje, amit nem lehet a végtelenségig húzni, mivel kvázi ennek végén nyílik ki a játék. A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Maelephant #19009 üzenetére
Legjobb a teherautó. Kezesbárányként viselkedik, bármilyen úton. Igaz, nem is megy.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz hombre[EU] #18973 üzenetére
Ezt az embert akkor sem lehet komolyan venni, ha kérdez! Nem igazán szerencsés tényként hivatkozni ennek a kártékony alaknak az agymenéseire. Súlyos mentális problémával küzdhet. A CDPR helyében beperelném, és akkor kiderülne, hogy a bíróság előtt is képes-e bizonyítani az állításait. Ha nem -ami esélyes-, akkor a gatyát is leperelni róla hitelrontásért, hogy legközelebb ötször is meggondolja, megéri-e hazudozni néhány kattintásért cserébe.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Tervezni kell a járgánnyal az útvonalat, az biztos.
Játék fizika: Tegyél rá a nyitott Pick-Up platójára egy hullát. Belemerül a kocsiba, majd elkezd pattogni az egész mint egy labda...a végtelenségig. Szakadtam a nevetéstől valamelyik nap. Olyan ez mint gyönyörű csajon az anyajegy. A játék szexepilje.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz hombre[EU] #19019 üzenetére
Eleve furcsa, hogy mitől tervezték volna TPV-nek valaha is, amikor a hivatalos kommunikációban a kezdetektől FPV játékról beszéltek? Azt is többször kifejtették, hogy ennek elsősorban játékmechanikai, és technikai okai vannak, ezért ebből nem engednek és nem lesz még választható sem a TPV kamera. Ezzel szemben most jön ez az eleve nem túl jó hírű ember, és a hatezer hivatalos közlés ellenében egy ki tudja miilyen forrásra hivatkozva, állítja fentiek ellenkezőjét. Ha a hivatalos információkat vesszük alapul és nem mindenféle hit alapú, ellenőrizhetetlen pletykát, akkor pont nem a Trump működés jön ki az egyenletből!
El fogom fogadni ezeket az állításokat, amint hiteles forrásból bizonyítva lesznek! Egyelőre ezzel adós maradt az illető.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz VikMorroHun #19032 üzenetére
Ezt értem, de ebből még nem következik, hogy a másik, egyelőre a pletyka szintjén mozgó állítás igaz lenne! Ilyen alapon azt is írhatnánk, hogy eredetileg a Süsü a Sárkány kalandjait kezdték el fejleszteni, csak időközben mégsem. Nem a CDPR-t védem. Ha az illető, aki ezeket az állításokat leírta, előáll konkrét, hiteles bizonyítékokkal, ami nem merül ki egy "titokzatos forrásban" amire hivatkozik (ezt bárki leírhatja), akkor természetesen el fogom fogadni. Addig nálam konteo.
Emlékezzünk a pár napja szintén a sajtót bejárt fake news-ra, az állítólagos fejlesztőről, aki "kipakolt". Arról is kiderült, hogy egy szó sem volt igaz belőle.
S e t h
"küzdhet"Ez feltételes mód, nem kijelentés volt!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Sikerült ma bemásznom egy olyan "udvarra" a belvárosban, ami a klasszikus zárt ajtók mögött van, és ahova a fejlesztők szándéka szerint nem lehetne bemenni. Egy félkész udvar van ott, pár működő, és pár zárt kapuval. A működő kapuk mögött semmi nincs, illetőleg a város "hátulról". A zárt ajtók a "legálisan" látható NC utcáira vezetnek (vezetnének, ha nyithatók lennének). Arra lennék kíváncsi, hogy ezek a részek eleve így készültek el (illetve nem készültek el), vagy az optimalizáció keretében lettek utólag kidobálva, hogy kevesebb legyen a grafikus asset és 3D modell, ami jobb futást eredményez? Ez utóbbi magyarázat lehetne a rengeteg zárt ajtóra, vagyis elképzelhető, hogy sokkal több helyre be lehetett volna menni eredetileg. Ez persze csak ötletelés, de a látottak alapján az mindenesetre látszik, hogy a zárt ajtók egy része mögött is tervezhettek valamit.
[Itt a zárt ajtó mögött van az udvar]
[A másik két zárt ajtó, baloldalt felül tudtam bemászni]
[Udvar a zárt ajtók mögött]
[A működő kapuk az udvaron belül] (itt látszik, hogy a fal sem teljes körülöttük)
[Ez van a működő kapuk mögöttl]
[Ez van a működő kapuk mögött 2][ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19054 üzenetére
Igen, bármi lehet ez. Annyi azért kiderült, hogy az ajtók mögött adott esetben lehet valami. Találtam már olyan helyet is, ahol hibásan volt letéve egy ajtó, maradt némi hely a fal és közte. Bemenni oda nem tudtam, de belátni igen, ott viszont tényleg nem volt semmi, csak üresség.
És volt olyan is, ahol megvan a Metro bejárat, működik is rajta a Fast Travel (tehát onnan el tudok menni máshová), de a térképen semmi nem jelzi, hogy ott egyébként Fast Travel pont van, így megérkezni oda viszont nem lehet. Ebből nekem az jön le, hogy a Metro-t tényleg utólag vették ki, és 1-1 ilyen baki benne maradt miután ezt megtették.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19077 üzenetére
"egyebkent az optimizacio dicseretes, az, hogy a forgalmat a tavolban 2ds texturakra csereli, azert minden tiszteletem a teame akinek ez eszebe jutott."
Pont ez jutott eszembe. Gyakorlatilag többezer poligont nyernek vele, messziről pedig úgysem -kéne-, látszódnia a különbségnek.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19079 üzenetére
Metro-t utólag vették ki, az egyértelmű, csak volt itt téma korábban, hogy mikor és miért! Az ilyen "hibák" miatt az sem kizárt, hogy nem sokkal megjelenés előtt kerülhetett ki.
Biztos nem csak egy ilyen állomás van, már legalább 4-5 hasonlót láttam, melyek FT módban is üzemeltek.
Egyébként nem lenne rossz egy "Favorite Places" vagy valami hasonló, ahol érdekes helyek pozícióit el lehet menteni némi megjegyzéssel, mert már számos esetben szükségem lett volna rá, hogy visszataláljak. Ahhoz túl nagy a város, hogy meg lehessen jegyezni. Képernyőmentéssel meg lehet oldalni, de macera. Talán lesz rá mod egyszer...A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Magasvasút jár, csak nem lehet rá felszállni. Szintén vannak Metro lejárók, több is, csak le vannak zárva, jelenleg Fast Travel indítható róluk.
Repülő "űrhajók" szintén vannak, a teherhajó méretűeket rendszeresen látni szinte mindenhol, a kisebbeket csak bizonyos helyeken. Lebegő építő drónok szintén több helyen láthatók.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
"Egy projekt per projekt alapon mukodo ceg nem engedheti meg maganak, hogy az egyszer mar a vevok altal kifizetett termeket csiszolja meg evekig, ahelyett h uj beveteli forrasban hasznositana ugyanazokat az eroforrasokat"
Azért erre kiváló ellenpélda a No Man's Sky. Az a cím a CP-nél sokkal mélyebbről indult, és az almúlt években annyi ingyenes tartalmat kapott, hogy ilyenre tán még példa sem volt korábban. Szóval nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #19171 üzenetére
"Felfedezős spoiler:"
Sokszor szórakozom ezzel én is, mivel a játékot 1,5-szer végigvittem. Meglepő, de foglalkoztak ezzel a résszel is, ami azért arra utal, hogy sokkal komplexebbnek képzelhették el a játékot. Találtam pl. valamit egy eszméletlenül eldugott helyen, ahova tényleg csak akkor jut el valaki, ha sarokról-sarokra járja a várost, mert nem visz oda semmi, küldetés sem, még út sincs mert a parton egy híd alatt található (eddig nem Spoiler, mert ilyen helyből rengeteg van),
ahol egy kb. 5nm-es kis szobát találtam pár hullával, és 2db műtőasztallal. A shardból itt is egy érdekes történet derült ki. Másik ilyen:
Isten háta mögött a gátnál vagy hol, a map egyik végén ahol már semmi nincs, az út mellett van egy pár épület, teljesen jellegtelenek, tulajdonképpen csak dísznek tűnnek, de fel lehet mászni a tetejükre, ahol szintén van pár hulla. A shardból kiderül, hogy kik ők és miért haltak meg, ráadásul a történet passzol valamelyik fő/mellékküldetés szálhoz is (már nem emlékszem pontosan, annyi szilánkot olvastam)! Harmadik:
.Belvárosban egy sikátorban, a szemétkupac mögött 1db jól öltözött hulla, szétfröccsenve. A shardból kiderül, hogy egy magasabb céges beosztású ember volt, aki lebukott valami miatt és menekült valaki elől. Vélhetően kilökték a szomszédos felhőkarcoló ablakán Nekem pl. ezek többet érnek, mint az, hogy legyen mondjuk JetSki a játékban.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz #69523456 #19175 üzenetére
A régi konzolokon azért nerm fut normálisan, mert öreg hardverek ehhez a címhez. A fizikai határokat semmilyen engine nem képes áthágni. A Red Engine dolgozik a Witcher 3 alatt is, sokéve fejlesztik már. Valószínűleg több pénzbe és erőforrásba került volna egy teljesen új, számukra ismeretlen motor alkalmazása, ami ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy jobban teljesített volna. Ha egy hardver 5millió poligont tud mozgatni, akkor semmilyen motorral nem fog tudni megmozgatni 6 milliót, bármit teszel alá.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz S e t h #19188 üzenetére
Az elvárások mindig szubjektívek, annak nem lehet megfelelni. Van hiba a játékban ez tény, pár dolog lehetne jobb, pár dolog nincs benne, ez is mind tény. Ezzel együtt megfelelő hardveren a játék nagyon szép, élvezetes a tonnányi sztori, és végigjátszható, gamebreaking bug szinte nincs, ami mégis, az többségében orvosolható. Én azt gondolom, hogy 60 dollárért 80-150 óra, alapvetően élvezetes játékidő teljesen rendben van. Ekkora címek nem jönnek ki hibátlanul, lehetne sorolni a példákat. A CP-nél a konzolos verzió miatt volt eredetileg ekkora balhé, PC-n mai napig jó a megítélése. Akinek így sem felel meg, az sem bukik többet mint bármely más címnél. GOG-on 15 nap pénzvisszafizetés van, konzoloknál szintén volt erre lehetőség.
0 day megvettem anno a No Man's Sky-t. Mostanra kaptam meg azt, amit kb. vártam, és elégedett vagyok vele. Ha nem bíztam volna bennük, refundolok már az elején és pénzemnél maradok. CP-nél is lehetett választani, mert a hibák ellenére korrekt módon kezelték a helyzetet. (Fallout 76, NMS, Anthem, Star Drive és még sorolhatnám, egyik esetben sem merült fel pénzvisszafizetés, vagy bocsánatkérés olyan módon, ahogy azt a CDPR megtette). Jellemző a mai világra, hogy aki korrekt és rendelkezik a képességgel, hogy belássa ha hibázott, az már nem érték, hanem egy újabb ok a savazásra. Miközben sokkal nagyobb lókötő cégek, sokkal rosszabb játékokkal, és valóban nagy átverésekkel a hátuk mögött sem váltanak ki ekkora szélvihart, annak ellenére, hogy eszükbe sem jut mekövetni a játékosaikat, megvéden a saját munkatársaikat! Érdemes lenne lassan ezen is elgondolkodni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz #69523456 #19197 üzenetére
"Az Unreal engine 5 valóban be lett nézve részemről, ugyanakkor az ezzel készült demo az én szememben nagyságrendekkel jobb és szebb grafikát mutat, mint a Red Engine..."
Egy demo faék egyszerű ahhoz képest, amit egy játékban kell produkálni, Gyakorlatilag kimerül a látvány és fizika demózásában, egy csőben mozgatva a kamerát. Ezt nem nehéz álleejtősre csinálni. OW játékban annyi a 3D model, az asset, a textúra és annyi mindent kell számoltatni a géppel real-time, hogy ez a fajta összevetés teljesen értelmetlen, almát a körtével esete. Emelett, hiába szép az UE5, ha nem létezett elérhető formában 5-6 éve, amikor a játék fejlesztése kezdődött. De írtuk már azt is, hogy házon belül motort fejleszteni ilyen szinten már jobban megéri, ráadásul az átállás nem kevés idő és pénz! Semmi gond nincs a motorral, megfelelő PC-n hozza a next.gen minőséget.
Ha egy 7éves hardverre optimalizálnak, akkor hogy akarsz tripla A látványt és játékot? Akkor meg az lenne a baj, hogy miért adnak ki gyenge grafikával játékot 2021-ben.
Teljesen hibás a gondolatmeneted. Érdemes lenne utánaolvasnod a témának, hogy legalább az alapok meglegyenek! Sok jó szakmai anyag van erről a neten.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz S e t h #19214 üzenetére
Ez egy szubjektív dolog, nem a játék hibája! Mindenki más stílust, más zenéket, más filmeket szeret. Nekem sem tetszett a Witcher mert irtózom már a világtól is, amiben játszódik, pont így viszonyulok a Westernhez is, nem tudom magam beleélni, mert nem érdekel az elmaradott, régimódi világ. Ettől még elismerem, hogy bizonyára kiváló játékok, csak nem az én számomra.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz brumi1024 #19246 üzenetére
Visszafizették a pénzt annak, aki kérte. GOG-on 15 nap, konzolokon gyakorlatilag példa nélküli módon. Számos más, sokkal problémásabb játék esetén ez fel sem merült. Innentől nem értem, mi a problémája bárkinek azon túl, hogy az IRL élethelyzetből adódó feszültséget le kell vezetni valahol? Ez csak egy játék. Pénzt pedig nem bukott az, aki időben visszakérte.
Az már más lapra tartozik (és ezzel van a gond), amikor 100 órákat beletesz valaki, de még mindig ott tart, hogy "bezzeg GTA", és kidobott pénz volt. Ez nem kritikia, és nincs semmi értelme.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz abridabri #19292 üzenetére
Nálam a 460.89 driverrel atom stabil, nincs CTD, nincs laassulás vagy lag. 461.09 esetén volt pár micro lag, így azt leszedtem. Lehetnek gondok a driverekkel. Tedd vissza a régebbit, ha azzal jó, akkor problem solved.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz #69523456 #19305 üzenetére
Itt egy fejlesztő beszél a játékról...Hosszú a video, a Te szempontodból főleg az eleje, majd közepétől a végéig lesz érdekes (a Star Wars-os részeket skippelni lehet), a végén hosszabban tárgyalja az RTX képességeit és a konzolok hardveres problémáit.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19308 üzenetére
Így van, ez persze magyarázat a fake news terjedésére is. Ma már bárki elérheti streamerként vagy más módon emberek százezreit úgy, hogy a témában amiről beszél, teljesen fogalmatlan. Korábban a médiában azért volt némi szűrő, nem lehetett akárkiből a televízióban, rádióban, vagy újságban főszerkesztő. Most elég ha vicces valaki, de mellette egyebekben teljesen ostoba, tanulatlan, és buta, mégis milliók nézhetik és ihatják a szavait. A szakemberek pedig nem értik, miért terjed a butaság futótűzként.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #19348 üzenetére
Másik megoldás, hogy autókkal minimum 30+ szint felett kell elkezdeni foglalkozni, a GIG és NCPD küldiket ezen a szinten elkezdeni. MIvel így rengeteg rare és epic fegyvert és más itemet dob a játék a kinyírt emberek után. A végén ott tartottam, hogy egyetlen GIG után annyi értékes cuccom volt csak ebből, hogy az automatánál nem volt elég pénz a kifizetésükre, már nem tudtam egyben mindent eladni. 4db küldetésből volt kb. 120k bevétel (hekkelésekkel együtt), onnantól nincs likviditás probléma a játékban. Az összes kocsit/motort megvettem amit csak lehetett.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz sixpak #19356 üzenetére
Én is csak azért vettem meg mindet, hogy ne maradjon egyetlen sárga felkiáltójel sem a térképen.
Jóformán csak a Shion-t hasnzálom. Nem szép, viszont számomra valahogy ez irányítható legjobban billentyűzettel, elég gyors, jól kanyarodik, kevéssé csúszik.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
DX12 miatt, W7-en nincs Full Screen az opciók között (mert a W7 DX12 támogatása csak részleges).W10-nél van. Egyebekben, a játék sajnos instabil lehet W7-en. A tükröknél kifagyhat pl. és általában véve rosszabb a játék teljesítménye. Fiam gépén W7 volt, azon kezdte el játszani, de folyamatos problémák voltak, melyek nálam nem jelentkeztek. Feltettem egy W10-et, azóta egyetlen fagyása sem volt, és jóval simábban fut a játák.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
A beállításokkal azért érdemes játszani. Nekem csak 2070S van, de azon is szépen elvagyok a játákkal. 1-2 hw zabáló, de a létványban szignifikáns különbséget nem okozó opciót kicsit levettem (pl. Volumetric Fog, Volumetric Light), és persze DLSS ON (Quality), így nincs gondom a futással. Igaz, FHD-ben.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz csababarca #19364 üzenetére
Természetesen kell csinálni előtte is, de nem kell kimaxolni mindet! Pongyolán fogalmaztam. Eleinte lassan gyűlik, ezt írtam is. Az összes kocsit én is csak a játék végén tudtam megvenni, mikor a teljes térképet leradíroztam. Egyébként vannak a random spawn-oló kisebb csoportok, akiket nem jelez térkép sem. Gázosabb részeken sok ilyen van egyrakáson. Amikor már megfelelő szinten vagy, ezek irtása is rengeteg értékes fegyvert dob, mivel szintfüggő a dobott tárgyak értéke. Magyarán, egyre könnyebb lesz pénzhez jutni.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz juliensorel #19373 üzenetére
Trauma Team - több helyen feltűnik! Nyilván nem minden utcasarkon. Még harcba is keveredtem velük egyszer.
Brain dance - a sztorin kívül nem tudom, mi értelme lehetne?
Szórakozás - Ez valóban hiányos. A hullámvasúton kívül szinte semmi. Más kérdés, hogy minek? Kétszer megnézed, utána unalmas lesz.
Erotika - van pár felbérelhető örömlány/fiú, 10másodperces "szex" jelenettel. Nem egy "porn simulator", de nem is ígérte senki.
Techsebészet - Bármelyik RPG-ben egy lista jön fel. Mass Effect, Skyrim, Fallout, stb stb. Még a sokat hivatkozott GTA tattoo shopban is.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz juliensorel #19398 üzenetére
Dehogy van megmagyarázva, én is csak a véleményemet írtam le. No offense!
Itt inkkább arról van szó, hogy ötlet szinten biztosan nem kell őket félteni, az egyik legkreatívabb fejlesztők a szakmában. Mindenkinek vannak ötletei, mert a játékban hatalmas a potenciál és amiket írsz, azzal többségében egyetértek, de a megvalósítás már egy másik oldala a dolognak, nem csak technológiai oldalról, hanem időben és pénzben is. Ami nekünk egy apró ötletnek tűnik, az nekik akár 2-3 hónapos munka is lehet, ennek megfelelő költséggel. Bízom benne, hogy érkezik még tartalom a játékhoz, ezt a CEO is megerősítette, tehát várok türelemmel és érdeklődéssel!A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobilhasználat külföldön
- Direct One (műholdas és online TV)
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- xDefiant teszt
- Everest / AIDA64 topik
- Windows 11
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest