- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Hálózati / IP kamera
- Zyxel NAS326
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Részemről holnap lesz egy tesz az új Clio Sce65-tel. Már előre félek ettől a motortól. Már csak azért is mert a Clio picivel nehezebb mint a Sandero ellenben már SCE 75 is kínzás számomra.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
Két Loganom 3500-Km után egy kicsivel volt olaj cserén .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Lehet hogy finomabb lett a gyártás technológia,még jobb lett az összeszerelés, de attól függetlenül " én" nem hiszem azt el hogy ne lenne bejáratást követően finom részecskék a rendszerben . Aztán azt még hagyom benne 15000-Km még az autóban.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Nos volt egy két napos "ágyúgolyó" futam ami az alábbi módon nézet ki.
Székesfehérvár->Budapest->Pécs->Székesfehérvár. Picivel kevesebb mint 500-km. De a két nap összessége 1070-Km rugót.
Szokásos módon nem volt semmi baj, még úgy sem hogy egyáltalán nem figyeltünk az autóra csak hajtottuk váltott vezetéssel ami meglátszik az átlag fogyasztásán is ,ami 7,6/100 jött ki.
Mondanám hogy ebben volt klíma is, de mivel nincs benne ...
Az alany Logan, FF felszereltségű azaz "full fapad" 1.0SCE[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz konyi79 #1196 üzenetére
Pontosan M6+M7 szinte csak ahol lehet belső sáv, volt egy vicces rész mikor a hetes szériás Bmw-t kergettük Dunaújvárostól majdnem Földvárig
Komló részénél pedig élveztük a dimbes- dombos részt, Az érdi emelkedőnek meg nekifutásból mentünk neki a belsősávnak. Nem volt lehetetlen.
63-úton pedig útépítés ,dugó. Fehérváron szintén útépítés+ dugó. BP dugó.
De azért ne várjunk csodákat az SCE motortól azért nem fog enni öt litert, legalábbis nem nálam.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
" biztonságosabb platformot."
Igen jó lenne, főleg ha vissza nézzük a Dacia modell választékát és láthatjuk hogy 5 csillagos nincs is. Egy négy csillagos volt az pedig a Sandero, többi mind 3 csillagos. Persze itt sokat számít hogy sok olyan vezetői biztonsági asszisztens nincs beleépítve ami sok pontot hozna az Europai NCPA kiadott törésteszt csillagaihoz.
Abban is bízom hogy a Sandero marad négy csillagon, és felhozzák hozzá a többi modellt is.
Titkon belül még egy automata váltott is kívánnék a platformhoz , mert ez nem lenne új keletű ugyanis a második generációnál is van. Csak a Magyar importőröknek köszönhetően megjelenésekor volt pár darab aztán hagyták a csudába.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz Luck Dragon #1231 üzenetére
Plusz ,de ezt már csak tényleg ilyen apróság. Stepway esetében a kilincsek legyenek már színre fújva ha már az Artic esetében is le van, engem valahogyan ez mindig is zavart.
Másik pedig a radar , ugyan úgy lehetne színre fújt. Világosabb autón messziről nagyon ízléstelenül néz ki a négy fekete érzékelő.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz kelly416 #1251 üzenetére
Akkor azt tudom javasolni amit konyi79 kolléga is írt.
Bontóban elcsípni egy színazonos tükör párt és feltenni azt .
A stepway felirat elvileg matrica nem, ami eltávolítható vagy tévedek?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Jah hogy valakiknek itt kamera is van, aha!
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Elhiszem, magam is azért választottam mert add nekem egy plusz biztonsági érzetet, mert naponta magam is megteszek pár métert az autókkal.
Most is haladok Fehérvár felé egyszercsak haza érek már én is és végre hétvégét csapok.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Šolaire #1276 üzenetére
Én nagyon ajánlom, lehet elsőre picit sokba kerül. De ha úgy adódik sokat segít a történet tisztázásában . Mert úgy is már a rendőr első kérdése az hogy van kamera?
Én nagyon örülök hogy 2018-ban változtattak a jogszabályon nem kell külön regisztrálnod meg hitelesíteni a fedélzeti kamerát és végre egyből a kamerát kérik az ügy érdekében.Majd fogok , csak most "elmacskásodtam" .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Most vettem észre hogy a Renault topic már Renault/ Dacia topic lett .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Sajnos Magyarországon a Dacia az még mindig egyg lenézett dolog , miközben soha semmilyen tapasztalat nincs mögötte.
Tudom magamról is, mikor kaptam az elsőt . Meg sem lepett amit olvastam.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Több cikk is lehozta hogy nyugaton mennyire népszerű és sok Dacia van, nem hiába . Nem volt előélete ami meghozta volna számukra azt ami a magyar sztereotípiákban él. Na meg hogy megelőznek még akkor is amikor betartód a sebességet , ez nem azért van mert Daciát vezetsz , ha nem ilyenek vagyunk 50 helyet 60-al ,90-nél 100-al, 110-nél 120-al. 130 esetében pedig 140-150-el haladunk. Mert ugye addig nincs büntetés jeligéve.
Itt hozzá is tenném hogy a fentebb írt két napos etapomnál nem sűrűn előztek meg.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen