- eBay
- Mikrotik routerek
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Microsoft Outlook topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2223 üzenetére
Hátha ennyi elég lesz neki. Nem mondtad, hogy cseréljék inkább automatára, akkor nem taposod szét a mechanikát?
-
válasz Luck Dragon #2223 üzenetére
Mától Sanci már nincs velem , várom az újat .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2232 üzenetére
Már milyen újat?
"A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2232 üzenetére
Az sem rossz, bár sajnálom. Egy váltó miatt megy a levesbe... Mit kapsz most?
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2237 üzenetére
Ezek szerint csak megállapították, hogy nem vagytok egymásnak valóak. Szorítok Neked, hogy legalább rádió legyen a következőben.
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2241 üzenetére
Nem ez a problémája, szerintem félreértetted.
Nem az a baja ahogy én értem hogy egyenes futásnál nem középen áll a kormány, hanem hogy kanyarodás után nem fordul vissza magától."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
cdl
senior tag
válasz Luck Dragon #2241 üzenetére
A futómű beállítást garanciában nem hiszem, hogy csinálnák.
Vagy szorul valami a futóműben, vagy az utánfutás nem tökéletes az autónál. (vagy ilyen ez az autó)
Meg kell nézetni. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2262 üzenetére
Én is ettől tartok, de már tavaly utána kellett volna ezek szerint. Ugyanilyen langyi semmit nyomott akkor is, csak teljesen huszadrangú volt a kérdés akkor még. Beviszem Kecsóra gariba első körben, aztán a többit majd látom.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2266 üzenetére
Én is így gondolom, ha már hűtővíz is min. alatt volt meg benzingőzön jöttünk ki a szalonból.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2273 üzenetére
Kolléga is ezt mondta/írta. Nekem meg nem fájt még sosem 2-4 perc intenzív hűtés, nekem maradhat az automata végig. Ezért is sajnálom, hogy a Lodgy nem automata digit klímás, dr ez van.
-
BloodRay
veterán
válasz Luck Dragon #2277 üzenetére
Igen, én is erre. Tippre egy 500.000-es emelést simán el tudnék képzelni.
kelly416 - > Igen, én se ájultam el. De legalább egy percig nem bántam meg, hogy 3 hónapja megvettük a miénket.
Amúgy a lámpákon kívül a multimédiás kijelző, a váltógomb, a 4x4 melletti 150LE-s motor és a kétkerekeshez kérhető duplakuplungos automata újdonságok. Ezek közül nekem semmi se érdekes szerencsére."A gép pentium 4-es. Mit mondjak még róla?! Leírom mégegyszer. PENTIUM 4." -► Henky83
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2330 üzenetére
Uh. Akkor nekem is menni kell majd, ha szeretnék ezt-azt... Start-stop inverz működést, két tolató lámpát legalább.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2332 üzenetére
Ja? Nekem még messze van ez, még nem akarom háborgatni a gari miatt sem, meg elfér most máshol is az a pénz...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2334 üzenetére
Köszi. Egyébként sem gondoltam, hogy "a jövő héten elugranék arra egy kis fusira" szöveggel keresem meg. Főleg nem most, amikor 8m² egybefüggő fal vakolására 2 évet kell várni, egy újraélesztésre meg legalább 2 hónapot.
De majd úgyis kérdezek először, hogy mi a repertoár, hátha megtetszik valami még, meg az sem mindegy, mi mennyibe fáj, de gondolom nem ezekbe az összegekbe halnék bele.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2370 üzenetére
Atya ég! Mennyi idő alatt toltad ezt bele?
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2372 üzenetére
Amaz sem lenne hihetetlen.
Nekem a Clio4 nemrég lépte át a 260-at, kis dCi ráadásul 75 lóról lett 100 fölé húzva, köszöni, jól van.
A Dus is mindjárt 40k, bár annak akadtak kilométerei, amelyek egyesével kitesznek 1000-et -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2392 üzenetére
Ez aztán igen. Becsülettel elolvastam, de nem sokat értettem meg belőle, pedig gyengeáramú szakon végeztem középsuliban. Mondjuk azóta sem foglalkozom vele.
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2392 üzenetére
A maradék hétvégére lepihent az agyam, ahogy ezt olvastam... Köszönöm! Aahhahaha!
#2393 kelly416
ez szerepel több Duster és Clio stb. stb. neve után is ahogy láttam és benzineseknél is.[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2392 üzenetére
Ez csodás, de a számítási hibahatár így nem minden feladathoz elegendő pontosságú.
De kurvajó
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2402 üzenetére
A Golf tolatott, a Sandero meg előre ment.
Várható volt egyébként. Sok mindenben nincs elmaradva, aki meg az aprósagokban képes kompromisszumot kötni sok-sok pénzért, az logikusan gondolkodik, mert úgyis áll egy utazó vagy élmény autó a garázsban, a golf is általában városi rohangálós volt sok nyugati családnál. Arra meg elég a Sandero is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2404 üzenetére
Ez tény. Nekünk nem. De ha új autót akarsz venni városban szaladgálni, bevásárolni, gyerekeket hordozni, nem nagyon van alternatíva. Mármint olcsóbban.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2406 üzenetére
Hidd el, mi sem vettük volna meg a Lodgyt, ha nem 2.700.000 pénzbe került volna. Küzdöttünk volna tovább a használt piacon mi is, mint a legtöbben.
Mondjuk én most is ott keresgélek, de vagy balek vagyok, vagy a sors nem akarja még, hogy nagy pénzt tapsoljak el. Elmentünk nyaralni 8 napra, egy hétig volt fent egy Dakota 5.2V8 motorral 1,2misiért, mire haza értünk, pont elvitték. 2 napja jött egy Camaro 3.8V6 700.000ért, előttem vitték el. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2408 üzenetére
Ja? Persze, hogy nem. Amikor a Lodgy-t megkaptam 4,5-ért, akkor volt 3,5 talán a jól felszerelt Sandero ha jól emlékezem. Ennek fényében végképp nem ér 5-öt most.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2411 üzenetére
A videó alapján eléggé Volvós nekem az a hátsó lámpa.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2413 üzenetére
A csúnyát sem, mert másnak meg az a szép.
De ez tényleg jóra sikeredett, csak a tetősínek mozgását nem nagyon értem a videóban, mintha egymás mellé símulnának, amikor keresztben vannak a tetőn. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2415 üzenetére
Sosem láttam élőben, de én úgy gondoltam idáig, hogy mondjuk a jobb oldalinak elől, míg a bal oldalinak hátul van a forgáspontja, így lesz két párhuzamos keresztrúd, amire felrögzítjük a "koporsót". De a képeden is úgy látszik, hogy egyazon magasságban vannak a forgáspontok, így ha keresztbe fordítjuk öket, egymás mellé kerülnek. Így kvázi egy vastag rúd lesz keresztben.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2420 üzenetére
Ez nem csúnya.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2427 üzenetére
Fura házassága a Logannak meg a Lodgynak némi koppintással innen-onnan, de nekem tetszik.
Szerk.:
Tudom már! A pajzsos Logan volt ilyen alakú oldalról. Abbol is volt 7 személyes, de szerintem alacsony tetővonnallal nem túl kényelmes 7 embernek.[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz Luck Dragon #2431 üzenetére
A gond inkább a 3 henger
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2439 üzenetére
Így sajnos nem. Mondjuk egyébként sem van sok zseton új autóra.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2442 üzenetére
Nyilván. Nekem is sokkal jobb választás lenne, és még sok más embernek is.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2444 üzenetére
Áh, oda nem vinném kínozni egy autómat sem. Nem olyan körülmények közt nevelkedtem, hogy csak a hecc kedvéért beáldozzak több százezernyi javítási költséget.
Nem szívesen gyilkolászom a vasat. De körülnézni kimennék, igaz, arra a Lodgy is jó.Egyébként ha még építkezés előtt állnék, mostani fejjel tuti valami hasonlót vettem volna a Zafira helyett. De hát csata után okos a magyar...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2446 üzenetére
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2448 üzenetére
97-es Crown Victoria. Csak nem szabadulok a Fordoktól... :D
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2450 üzenetére
4.6 liter V8, kb. a létező legkisebb amcsi V8, de mégis hosszü löketű, térforgattyús, ami szamomra sokkal szebbé teszi az amcsi V8-ak hangját az európai V8-akkal szemben.
Szerk.: Off
[ Szerkesztve ]
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2438 üzenetére
Szerintem a Clio-féle e-tech jöhet a Joggerebe, az meg sajnos nem tud tisztán elektromosan menni.
Egyébként nem rossz, a Capturban próbáltam a nagyobbikat, tényleg szépen dolgozgat. De az a 140 paci nem olyan 140 paci. Minden az az autó, csak nem sportos. Szóval szerethető, meg szépen dolgozik, de addig leszel jóban vele, amíg nem akarsz hirtelenkedni, csak úgy takarékosan krúzolni. Mikor leszimuláltam, hogy én most hirtelen kiugrok a 70-nel döcögő teherautó mögül hát... érdekes volt. Ahhoz képest a Dus kapkodó idegbeteg, pedig ott is tudom szeretni, mire a 1,5barra felfújja a pofáját a TCe150-nek a kis turbó.3 henger szól lassan mindenből. A Megane TCe115 verziójában is lecserélték a visszafogott 1,33-ast az ezres közvetlen befecskendezéses változatára. Ami azért nem túl korrekt, a konfigurátorból ez ki sem derül, csak ha a letölthető árlistát a végéig elgörgeted a műszaki adatokig.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2454 üzenetére
Csak az a baj, azt is műanyag törőelemmel rakják fel, pont nem sokat ér. De cserébe sok felesleges súly meg kiadás, hogy hivatalosan fent lehessen.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2456 üzenetére
Van benne valami, de megfogja? Ha egy gyalogostól letörik, márpedig azért van műanyag elemmel felrakva, mert "gyalogosvédelem", akkor egy őztől is letörik. Így meg már majdnem mindegy, hogy közvetlen az őz töri a kasztnit, vagy az őz a gallytörőt préseli bele a motorházba. Mondjuk jóval kisebb eséllyel szúrja ki a hűtőt, ez igaz.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2458 üzenetére
Van szükség a 4x4-re neked?
Őszintén szólva pont a Duster az, amit nem vennék használtan. Borzalmasan jól tartja az árát, lényegében minden példányt az újkori ára felet adnak el. Indokolatlanul, mert annyira azért nem jó meg tartós. Főleg ha volt terepen is használva, nagyon megsínyli a hajtás. Ha valós is a méter benne, már simán ilyenkor szokott elkezdeni lógni a kardán, hátsó lengés vagy volt már 2x cserélve vagy neked kell most stb...
Ha nincs tényleg szükséged összkerékre, még a belépő ezrest is jobb választásnak tartom, mint egy ilyet. Bármennyi méter lehet egy ilyen dízelben és minden van már benne, amitől lehet félni: Nagynyomású, kéttömegű, részecskeszűrő, turbó. A D2 meg tényleg fényévekre van ettől komfortban, főleg a mostani FL
A gallytörő meg nem fog meg semmit, csak máshogy törik az eleje. Nincs rögzítve sehol rendesen főtartóhoz, csak szemből elosztja az energiát valamennyire a lökhárítón. cserébe az első terepszög rosszabb, hamar leér nagyon. Cserébe hatósági vizsgára kell vinned a beszereléskor, beépítési igazolással együtt. -
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2460 üzenetére
Kapcsolható ugyan a Dus 4x4, de az egy mágneskuplungot jelent csupán a hátsó difi behajtásánál. Tehát mivel aktuátor sincs a kerekeknél, így a teljes rendszer forog ugyanúgy folyamatosan legalább 1l többlet fogyasztást jelentve a 4x2-höz képest.
Ezért is van pár tesztelőnél ha nézel videókat, hogy nem értik a Dus 4x4 működését, meg hogy mindig hajt... A mágneskuplung is csak nagyjából old, valamekkora előfeszítése van, ezért üresen látszólag ugyanúgy hajt kikapcsolva is hátra. Más kérdés nyomatékot nem ad át, kézzel le tudod fogni a kereket.
A 4x4 gólyalábas hátul, kicsivel karbantartás igényesebb is, a lengés mondjuk nem vészesen drága, de kb 80 000-et megy el, ha keveset terepezel. A 4x2 merev híd mint a többi Renault termék.
Árnyalja a képet, sajnos a Dacia terel a 4x4 felé. Hiába adott a hasmagassága a kétkerekesnek is, az újabbakban nem kikapcsolható a kipörgésgátló, ezzel lényegében belefullaszt a sárba a fékezgető kerekekkel, meg hogy elveszi a gázt. Nincs is okosság ezt megoldani.Szóval ha 4x4 mellett döntenél, vedd figyelembe, hogy előélete is lehet keményebb, de mindenképp drágább fenntartani.
Meg értem és az 1-1,5M különbséget, de egy olyan autót kapsz, aminek minden alkatrésze új, garanciával.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2458 üzenetére
Na ezeket szokták műanyag elemekkel "kikönnyíteni" felfogatásnál, hogy inkább törjön, mint nagy galibát okozzon az elütött emberben.
Nem tudom, mikortól vezették be így, de régi L200-on fém a fémhez volt fogva, újakon ugyanúgy ott a gyengítés. A régivel fát, falat dönthettél majdnem, az új gallyak ellen jó és vizuális rémisztgetésre. Szerintem. Nekem is tetszik, én is gondolkoztam hasonlón amikor ezeket megtudtam.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2467 üzenetére
Nekem is volt és még van is. A klíma olyan, amilyen, de a bal hátsó ajtó zárja sem 100-as, csukódáskor koppan egyet a zárszerkezet a kasztniba épített fém pöcsön, mielőtt zárodna. Meg a bal első ablak sokszor visszanyílik 3 ujjnyira csukáskor (kéziben és automatán is), gondolom az odacsípődés védelem, csak kicsit túl érzékeny. De jellemzően nagy melegben csinálja, mostanában nem adja elő magát. Viszont ezek olyan apróságok, hogy megvárom velük a kövi éves szervízt.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2492 üzenetére
Igen. Igaza van. Én sem ültetnék be rendszeresen senkit hátra annak ellenére sem, hogy itt azért nem az agytörzs vagy a szürke állomány az ütköző zóna vége mint pl. a Mazda5-ben. Bár a gyerekek imádnak hátra menni... még. Pici gyereket meg semmiképpen. Egyébként is Anyának vagy Apának kellene hátra ülni hivatalosan, mert jobb 1 (kikapcsolt légzsákkal) és a középső sor babaülésnek való, de a leghátsó sorba asszem be sem szabad kötni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2501 üzenetére
Megszerettétek egymást, nem? Akkor ez jó hír.
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #2505 üzenetére
Fene se tudja ilyenkor.
De a probléma kifejezetten az ezres turbómotort érinti, az meg tán pont nem volt a régiben.
Ellenben az újakat sokszor hónapokig parkoltatják, mielőtt értékesítik. Az mk2 első kereskedelmi szériái simán legurulhattak már akkor a gyártósorról.
De még mindig lehet, más piacra mégis ment ezres turbó mk1.. -
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #2514 üzenetére
úúúúúú ez tetszik. Kopogjuk le.
-
válasz Luck Dragon #2516 üzenetére
Ui az új Suzuki nem tetszik sem az eleje sem a középkonzol .
Inkább a Vitara & DusterA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2514 üzenetére
Nekünk sincs semmi bajunk vele.
Én vettem egy kisse korrodált Ford Crown Victoriát amit 97-ben gyártottak és azóta a magyar utakat rója, úgyhogy időm sincs a Lodgy-val foglalkozni, de életem értelme sem panaszkodik rá, úgyhogy biztos minden ok. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2524 üzenetére
Nem pont ezt, de ez ilyen reálisan elgurult gyógyszer lett. A "kicsi" 4.6-os V8 15 liter környékén kér városban, 11-et országúton. Van mit foglalkozni vele, ahogy ismerősöm mondta: "jó felújítási alap", de az árába bele fér. Szép, nagy, kényelmes, Szentes - Miskolc nem volt fárasztó senkinek. A gyerekek is jól meg vannak hátul, elfér a lábuk. Nyilván 2x meggondolom, hogy ezzel menjünk-e legközelebb Erdélybe, de második játszós élményautónak nekem megteszi.
Köszönöm.
-
JoinR
senior tag
válasz Luck Dragon #2530 üzenetére
Amúgy az a durva, hogy a Tivoli ára nem változott az év eleje óta, viszont a Duster drágult kb. 700 ezret, úgyhogy lassan utól is éri árban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen