- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Microsoft Office és Office 365 topic
- ASUS routerek
- OpenWRT topic
- VMware
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz konyi79 #1730 üzenetére
“Ígyis elnyújtottam, ennyire típusspecifik kérdésekbe nem akartam belemenni.
De te akartad “ ——-> Hát jól vanDe most komolyan ettől féltem és ahogyan nézzem a Dacia Springet hasonló üléseket véltem felfedezni .
Kérdem én ki a bűnbánat tervezi ezeket? Valami gnom ? Hová tűnt a hírhedt francia kényelem ? Ez annyira gáz .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Nem hittem volna hogy egy kérdéssel az egész topic beindul
Más ma szegény Logan eleje olyan szinte le ért egy utcába mikor bekanyarodtam hogy azt hittem elhagytam az elejét . Kiszállva láttam hogy semmi baja. De az úton látszódott a nyoma . Soha nem megyek arra , nem hittem hogy ennek az autónak az eleje valaha is le fog érni bárhova is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
Dacia.hu oldalán az új jövevények megtekinthetők.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz kelly416 #1758 üzenetére
Én a flotta vezetőt kérdeztem hogy új Dacia közeljövőben lesz-e nálunk , mire csak annyit mondott hogy még nem tudják mekkora kerettel rendelkezhetnek jövőre , de semmi sincs kizárva . Plusz meg van hogy Dönci még biztosan három évig még munkára lesz fogva.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #1758 üzenetére
Pedig az automata váltó az jó dolog, először én is óckodtam tőle úgy mint te de aztán magam is kipróbáltam és megszerettem. Hosszútávokon van tényleg értelme az automatának, főleg napjainkban ahol minden egyes nagyvárosban végeláthatatlan dugók sorai vesznek minket körül. Elhatároztam ha egyszer újból lesz saját autóm akkor az csakis automata lesz. Jó lenne ha a céges is már az Lenne.CVT váltó ami a Toyotában van azt már próbáltam és ha hasonló lesz mint abban akkor nagy baj nem lehet. Megbízhatóbb mint a német “triptronic” DSG & társai. Persze neki is megvan a sajátossága hogy folyamatosan pörgeti a motort de ha folyamatosan haladunk országúton vagy autópályán akkor csak az elején fog pörögni utána meg szépen beáll a legkedvezőbb fordulattartományban. Meg viszonylag kevesebbet is eszik tőle az autó mint a konkurens váltok esetében. Én arra leszek kíváncsi mikor a városi kigyorsításban hogy fogja lekezelni a turbólyuk és a betöltési tartományt közötti részt a kis CVT.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz John Cherry #1761 üzenetére
Idézet a könyvből :
Ònarancssárga visszajelzőlámpa kigyulladása esetén vezessen kíméletesent, és keressen fel minél ha- marabb egy márkaszervizt. Ennek az előírásnak a figyelmen kívül hagyása a gépkocsi károsodásához vezethet.
Piros visszajelzőlámpa kigyulladása esetén biztonsági okokból, a forgalmi viszonyok-
nak megfelelően azonnal álljon meg. Állítsa le a motort és ne indítsa újra.
Plusz a piktogram mellé másik piktogram is fel villan akkor könyebb a be azonosítása .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz John Cherry #1763 üzenetére
Nem hinném hogy típus hiba lenne egy check engine visszajelző ?
Nem hinném.
Csak kicsit furán közli a Dacia dolgokat nem úgy mint a többi márka . Sok autóban egy sárga motor vagy egy autó villáskulcs jelzi ugyan ezt.Vagy most elbeszélünk egymás mellet?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7.7 ojjjh még sima Logan 1.0-al is simán hozom! Ezt most csak itt hagyom.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Most hogy megjöttek a hidegek , kormány irányából a műszerfal alól valami nagyon elkezdett zörögni . Mint egy elszabadult volna benne valami. Marha idegesítő .
Nálatok mit hozott magával az idő változás ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz kelly416 #1818 üzenetére
Ilyenkor amikor ezt olvasom tőled , jó emlékkel gondolok vissza én is az Opelemre. Bár nekem annyiból szerencsés vagyok hogy apus vette át tőlem így láthatom . Ebben az évben is jó ha tett bele ötezer kilométert .
De hogy ON is legyek a témában leadtam az autót majd megnézik mi szabadult el a műszerfal alatt.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #1812 üzenetére
Vissza kaptam a kocsit , most végre csend és béke honol az autóban .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Luck Dragon #1822 üzenetére
Persze hogy nem titok , ezért van a topic. Lényeg hogy a műszerfal mögött egy több kábelt átfogó rögzítő gyűrű gondolta úgy hogy most elszabadul . És ez a gyűrű ahogyan az ember kanyarodott vagy csak egy kisebb kátyúba hajtott ez ide-oda csapódott . Mind egy nagyra nőt Kinder tojás .
Hát röviden ennyi.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Nem is emlékszem hogy mi volt a gyári akkumulátor , nálam is hamar feladta a harcot mind a kettőnél . Most Exide van mindegyikben .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Külföldi teszteket olvasgattam plusz videókat , azért nem lesz az a CVT annyira rossz , főleg hogy nem a Toyota fajta ordítós típusa lesz .
Azért kiváncsi vagyok a “hazai tesztelő mókus bandára” mik lesznek a tapasztalatok , meg majd az árára is.
Majd ha úgy alakul egy-két éven belül ha sikerül a költözés akkor egy városi saját célú autó vásárlása lesz a következő cél és a formavilága és mivel automatát szeretnék így most az új Sandero benne lesz abban a bizonyos kalapban .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz molnarpeter #1866 üzenetére
Köszi
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Tegnap este meló végezte után megyek ki Döncihez ülök be majd látom hogy én hülye sebesség helyet kéziféket használtam . Jaj mondom ......
itt jegyezném meg hogy ilyenkor az Opelok már reménytelen esetek .
De Dönci nem , nem tréfát meg bírta a hideget .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz kelly416 #1892 üzenetére
Addig jó
molnarpeter
Dönci bírja az egyest , nem lesz ilyen időszakban kézifék . Ma reggel is a telephelyen úgy hagytam ott hogy körbe van pokrócózva az egész autó szegény úgy néz ki mint valami vándor cirkusz .
De legalább ha megyek érte nem kell vakarnom és csak melegítenem kell addig a papír munka is meg van.
Plusz tetten be jégvakarót , jégoldót , pokrócot, száraz kaja túlélő készletet . Ki tudja hol robbanok egyszer majd le az isten háta mögött .Innen is van a kézifék páran , H Astrával kettő éve ezelőtt ügyfélhez érve egésznapos meló után szerettem volna elindulni de parkolóból már nem jutottam ki. Poén az hogy akkor sem volt behúzva a kézifék , utólag kiderült hogy egy Y rendszer vezeti hátra a bowdent és az berohadt az egész .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mirci18 #1896 üzenetére
Az lehetséges de én viszont soha nem tudtam olyan szinten letakarítani vagy lekaparni a maga az autó szélvédőjét hogy ne legyen mindig csíkos vagy bármilyen más. Ellenben ha le van takarva akkor egyszercsak lehúzom róla majd leveszem róla és szép tiszta továbbra is a szélvédő és én ezt szeretem nekem ez megéri de az embere válogatja.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
válasz kelly416 #1909 üzenetére
Olaszországban, Spanyolországba és Oroszországban lehetett és lehet venni Dokker & Duster pickup-ot . De lehet közelebb is van csak most így reggel passzolom .
Két év múlva baráti áron hozzá tudsz jutni és ha nem lenne rajta vonó az a könnyebbik része pótlásának . Az 1.5 DCI pedig már kórosan ismer kiforrott erőforrások mindegyik jószágban csak a Dokker esetén 90 paci fészkelődik a pajtában addig a Dusterben 115 ménes gondoskodik a munka elvégzéséről. Ford Rangert az amit egyáltalán nem ajánlok ezen a terén még egy ekkora ipari hulladékot már rég nem láttam a Ford kínálatában . Toyota & Isuzu az amit még ajánlanám de ez már off része .Sandero is jó választás ott is DCI+ vonóhorog kombináció lenne az ideális meg teher híján megy mint a golyó .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #1911 üzenetére
Közben nézem hogy tok hülyeséget írtam , ugyanis a Duster Oroch csak dél és közép-amerikai piacra lett kitalálva . De a többi stim.
Azért simán kipróbálnék egy ilyent egy igazi igásló lehet.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Az új 3-as Logan & Sandero páros hivatalos bemutatója 29-én lesz amin az ár lista is megtekinthető lesz ahogyan a katalógus is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs