- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Vettem 2 éve egy 2006-os Fókát 2.0 TDCI. Vezérléscsere és egyebek alapból megvétel után, 2 nappal később lomha, nem húz. Szerelő: dpf. Szedjük ki. Áh, én menteném, szerintem nem az. További tippek és javítások: EGR, dpf nyomásérzékelő, légtömegmérő, közben elment 3 hónap, autó alig nálam. A végén bele mentem a dpf kiiktatásba, mert már a generátorom is leégett (Valószínű a szerelő belelöttyinthetett valamit, de persze ezt sosem fogom megtudni.), másik szerelő belengetett egy porlasztó felújítást 200e-ért min., az udvaron egy patkány bemászott az autó alá 1 percre, de közben a kutya kitörte a hűtőrácsot, össze karmolta a két oldalát (első kerék körüli elemek) és a motorháztetőn alapozót is lekapta pár helyen foggal mert ki akarta szedni a rágcsávót. Ekkor az a srác, aki ki kellett írja az agyából a dpf-et, rámutatott egy lyukas turbócsőre, megrendeltem, kicseréltem, egyből megjavult a dpf, egr, légtömegmérő, porlasztó, minden. Természetesen fizikálisan már lelépett a dpf ezen a ponton. Egy távolabbi kolléga elvállalta a festést, 2 nap alatt végez. Ehhez képest 3 hét után rendőrrel fenyegetőzve kaptam vissza az autót festetlenül, meg még gyorshajtott is vele mint később kiderült. Közben halkan elkezdett kopogni valami, mindenki kettős tömegűt mondott. Találtam egy normális festőt, aki rövid időn belül elvállalta. Elhoztam a festőtől délután, este őzet fogtam vele, lámpa csere, motorháztető javítás, lökhárító javítás, mindezek festése. Mindez februártól decemberig egyetlen éven belül. Ahogy elkészült, felhajítottam hahu-ra, mielőtt megvették, 2 hónapig gond nélkül használtuk és aki megvette kicseréltette a kuplung kinyomócsapágyát vagy mi a manót, valami 3-4 ezres tétel, és boldogan használja az autót több mint egy éve gond nélkül.
Van ez így, tátott szájjal szaladgáltam abban a bizonyos erdőben, mire eladtam, minden jó volt.
-
kelly416
veterán
Az azért remélem lejött, hogy ebből max a szarvas lehetett volna vezetési hiba, de az meg sötétben oldalról ugrott be, esélytelen voltam. Azaz az útról lemehettem volna drágábbért.
Ez az autó akkor volt 13 éves. Ennyi. Sosem hittem az ilyenekben, most sem hiszek, de ezt mással sem lehet magyarázni.Előtte volt egy 626 kombim 2.0 DiTD. 4 év alatt buktam rajta 200e pénzt amiben benne van 2db javítás, 1 akkusaru csere és 1 adagoló tisztítás, beállítás. A piac legalját vettem munkásnak, ehhez képest megjártam Görögországot, Erdélyt többször, egy évig 100km-re jártam dolgozni vele...
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #391 üzenetére
Igazából a nem ilyen rugalmas helyeket nem értem. Elvégre ha eladnak, abból pénzük van. Közvetve ugyan, de akkor is. Én tuti megpróbálnék mindent megtenni a leendő vevő érdekében, hiszen úgy gyümölcsöző a kapcsolat a jövőt tekintve. Kecsón ezt is tapasztaltuk, ezért is voltam boldog és nyugodt, amikor igyekeztek mindennel a kedvünkben járni, és ezért is vettük ott az autót.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #393 üzenetére
Nem értem, az ilyenek hogy maradhatnak életben, még ha Pappas akkor is...
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #397 üzenetére
Na mondjuk az lehet, ebben a témában kicsit sem vagyok otthon. De elképesztő, hogy ilyen modort megengednek maguknak magánszemélyekkel, vásárlókkal szemben.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #400 üzenetére
Vagy csak egy próba után, mert a végén soha nem vesz új autót.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #405 üzenetére
Küszöbvédőt és övpárnát már vettem, rég itthon vannak, plusz van kis szivacsos ülés és középkonzol közé benyomorgatós vacak, mert én mindig beejtek oda valamit. Engem csak az zavar, hogy annyira hivalkodó, mindenen ott a Dacia feliret, mintha nem tudnám, miben ülök...
-
kelly416
veterán
Az a nagy igazság, hogy ami elkerülhetetlen, azt én is feliratosan vettem. Zártakarók vannak itthon, régebben a fókán is volt, tetszett. Soha nem kente össze magát senki a szerkezettel tehát funkciója nincs, de dizájnos.
Hálóm van, van egy Zafira A itthon, napi szinten használom, nagyon jó. Fogok venni még egyet a Lodgyba is, csak az autó érkezzen már meg. Azt csak ajánlani tudom.
Ilyen gumis védőt is vettem a hátsó lökösre. Szerintem az eredeti kamu 3M kétoldalas kuka, de egy jó ragasztóval hasznos lesz. Vettem kettőt, legyen a Zafirára is, de azon van gyári, úgyhogy ha lekapjuk valamivel vagy kiszaggatjuk, van tartalék.
Kábelrendező szerintem hasznos, ilyet vettem még amit nemrég említettem, és ez szerintem elengedhetetlen mindenféle pótkerék mellé is ilyen áron. Csak egy jó kis kompresszor kell mellé még majd, de az inkább itthonról.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #416 üzenetére
Mióta bíróságon elfogadják, én is agyalok, de félek, túl sok hülyét jelentenék be az első héten, hiteleket veszíteném hamar. Múlt héten egy rendőr (civilben, de kia varos, ismerjük) hajtott be egyirányú utcába a szemem láttára forgalommal szemben. Hamar kilyukadnának a kerekeim meg karcos lenne a kocsim, attól félek.
-
kelly416
veterán
Na, hívott az üzletkötő, hétfőn mehetünk meglesni az autót, megkötni a szerződést, aláírni a hitelügyintézést stb, másfél-két hét múlva elméletileg haza is hozhatjuk a Lodgy-t.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #426 üzenetére
Még 2 hét, de utána természetesen majd írok.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #427 üzenetére
Nem tudom. A srác azzal hívott fel, hogy be kell fizetnem a 2,7 misit és minden ok... Mondom, hiteles a dolog. Ja? Akkor benézte, hétfőn menjek be és indítjuk a dolgot. Szóval ezen felül még semmit nem tudok. Majd írok, ha már van válaszom ezekre a kérdésekre.
Kecskemét, Renault kereskedés. Formont auto a nevük asszem.
-
kelly416
veterán
A tömítőről fogalmam sincs, mert az autó nincs még nálunk. Kb. 2 hét még jó esetben.
Én sem gondolkodnék, de van eset, amikor az gyorsabb, jobb, vagy csak simán a feleségem nem biztos, hogy le tudná szedni a kereket, de egy gumikukacot be tud tömni és fel tudja utána fújni a kereket. Ezekhez nem kell fizikai erő.
-
kelly416
veterán
Ez tény. A Dacia messze a legolcsóbb most még biztos. Mi nagycsaládossal elkezdtünk kacsintgatni ide-oda, de sehol semmi, amire legalább 5 misit nem kellett volna áldozzunk a támogatás mellé. Az meg már úgy nem pálya. Ja? És a legnagyobb ellenfele is családon belül volt, a Grand Scenic. Aztán jöttek a bakancsok, amikre következetesen kijelntette feleségem, hogy nem csak drága, de csúnya is. Úgyhogy nem csoda, hogy kombiban sincs nagy opció kitekinteni a Dacia mellől ilyen ársávban. Mármint ha mindenkpp új kell.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #488 üzenetére
A bakancs forma, vagyis a kisárúszállítóból kialakított 7 személyes, mint a Fiat Doblo, Opel Combo, Ford francsetudja... Turneo asszem.
Szerk.:
Aminek a formaterve oldalról bakancs forma. A személyautó orra rápakolt nagy-nagy puttony.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #501 üzenetére
Nem értelek. Egyrészt aki kifizet érte ennyit, annak megéri. Ha ennyiért nem megy el, majd változik az ára. Másrészt ha valakinek sok a pénze és csak szabadulni akar, az számíttatja be, más kivárja a vevőt. Ha meg pici pénzért beszámíttatja, attól a kereskedőnek miért kell hülyének lennie, hogy ugyanúgy pici pénzért adja? És honnan tudod, hogy mennyiért számolták be?
Korábban mire alapozva írtad, hogy a stepway-ek hamarabb halnak mint a többi?
-
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #507 üzenetére
Vagy csak 7személyesre kapnak támogatást, bár nem vettem észre, hogy a Lodgy is magasabb lenne stepway kivitelben. Viszont jobban néz ki azzal az 1-2 aprósággal, mint pl. a krómozott hűtőrács.
Minden esetre a műszaki adatoknál a teljes magasság mindkettőnél (Arctic, Stepway) 1661mm.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #511 üzenetére
Nekem is tetszene, meg is tudnék barátkozni vele, de igazából városban szaladgálós utánfutót vontatósra inkább egy 90-es évek beli vagy még öregebb L200 kapcsolható összkerékkel (otthon is sár van a belső portán építkezünk, meg a szeméttelep is eléggé sártenger, ahová a sittet kihordom) volna jó, mert sajnálnám az új autót erre. A többire meg ott a Lodgy. De jelenleg egyik sincs, csak egy A Zafira, és az marad is anyagi és hosszú távú célszerűségi okokból.
De S-Cross van a cégnél amit néha megkapok egy hétre, úgyhogy egy Dusterrel is simán együtt tudnék élni tapasztalatok szerint. Tetszik a magas beülési pont, a rövidke autó, mert könnyű parkolni vele, de 3 gyerekkel kicsi a csomagtartó, vállban szűk a hátsó ülés, tehát nem nagyon praktikus.
-
kelly416
veterán
Asszony most veszi nevére az első autót életében. 31.000 kötelező, 65.000 casco.
Árában eleve kértem 4 téli gumit 4 felnivel, azzal nem lesz bajom még 1-2 évig.
És mi ia stepway-t kértünk a műanyag betétek miatt is, csak a miénk szahara bézs. Remélem jövő héten már tudok én is képet feltenni saját udvarból. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #566 üzenetére
Királyság! Maradjon is így!
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #588 üzenetére
Már megette a reggelijét, most vagy output jön, vagy szunya... csak már van szabad kezem.
Egyébként Eger mellé szoktunk járni évente 2x minimum, de nem hoznám össze a hétvégi látogatást a szervizzel.
-
kelly416
veterán
Nos, hazahoztuk a Lodgy-t. Szegény Asszony párszor lefulladt, dízelhez van szokva, de majd belejön.
Hatalmas a beltér, főleg a csomagtartó. Nekem kényelmes a kemény szivacsos ülés, feleségem sem panaszkodott. Kicsit puritán a könyöklő alatti rész, de ennyi bajunk legyen vele.A tetőcsomagtartót hogy érdemes elrakni? Fóliázzam le, tekerjem simán plédbe, vagy csak tegyem fel a polc tetejére a garázsban? Gondolok itt a pórra meg az időre, mert szerintem jövő nyárig nem lesz előszedve.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #616 üzenetére
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #621 üzenetére
Nekem nem sikerült lefulladnom vele egyszer sem, de én sokat vezettem benzinest is. Szerintem tök jól működik a gázpedál, nem vettem észre régi benzineshez képest eltérést, de akkor szegénykéámnek így dupla nehezítés. Teljesen hozzá szokott szerintem hogy a Mazdát (2.0 ditd 626-os) is, a Cliot (1.9 D) is, a Fókát (2.0 tdci 2006) és a Zafirát (2.0 dti) is kb. gázpedál nélkül indítja meg.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #628 üzenetére
Az tuti. Csak a fóliától tartok kissé azért, nehogy bedohosodjon, a pléden meg idővel átszivárog a por. Főleg, hogy lemez burkolatos garázsom van (lindab) és nem szövetes lemez van a tetején, így néha izzad és csöpög belül "az eső". De szerintem becsavarom egy plédbe és leterítem egy fóliával ami engedi szellőzni oldalról.
Közben elgondolkoztam magamon, min agonizálok. Asszem erre mondták Anyámék, hogy cifra nyomorúság. Be is fejeztem a témát.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #630 üzenetére
Köszike, viszont Nektek is.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #635 üzenetére
Nem tudom, de pl a Mi 9t/Pro topikban egyre többen elégedetlenkednek hogy nem lehet kapni szinte sehol a telót, és sokak szerint csak az nincs, aki a konténerekbe betegye a szállításra váró darabokat odaát, mert minden népesebb munkahelyen kényszerszabi van. Egy Kia vagy Hyundai esetén szerintem hamarabb befolyásolja, de nem tudnék ésszerű választ adni igazából. Csak találgatok.
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #645 üzenetére
Arra, hogy ne másikba ülj.
Mi a héten vettük át a Lodgy-t, megnéztük, hogy minden benne van-e ami a szerződésben volt, és mentünk tankolni. Olvastam, hogy illesztési, festési bibik vannak (mi eddig nem találtunk), de igazából nem nagyon tudnék vele én sem kezdeni semmit, úgyhogy nem húztam vele az időt. Bár megeshet, most sokan könnyelműnek gondolnak, van is alapja asszem.
-
kelly416
veterán
válasz gyemipapa #654 üzenetére
Az jó, a Lodgy-ra 176.500-at fizettünk ügyintézési forgalomba helyezési mindenes költséget. Igaz, nem is alkudtam rá semmit. Nem szeretek alkudni. Casco 56.000 alatt picivel, kötelező 31.000 alatt egy pöppet úgy, hogy feleségem első autója 1 éves jogsival. Ahhoz képest meglepően olcsó.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #660 üzenetére
Kis város, nő, új autó, 3 gyerekkel, 2019 dec.30-as a legfiatalabb, fogalmam sincs, mi van benne, hogy ilyen olcsó lett. Nekem a 2000-es évjáratú piros A Zafirára (2.0 di 60kw) 38.000 volt második autóként (kvázi új belépőként) a kötelező, amikor eladtam a másikat és érvényesítették bonus4-et a Zafirára, akkor lett valami 28.000. Évesen, mert mindig úgy fizetem. Én sem értem, de örültünk neki. KÖBE, de ahogy elnézem a havonta változásokat, ez semmit nem jelent. Ha 3 nappal korábban (feb.28 márc.2 helyett) kötjük, 16.000 alatt lett volna a kötelező picit.
-
kelly416
veterán
válasz AMD Power #679 üzenetére
Barátom is mondja, van egy Pontiac Parisienne-je amit elcserélne egy Tahoe-ra, de most állítólag a Tahoe tulaj nem akarja, mert ha menekülni kell, azzal könnyebb. Hová menekülni egy világjárvány elől, ráadásul zárt határok mellett? Főleg egy olyan országban, amelyikben még azt sem árulják el, melyik városokban van fertőzött...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen