Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz AMD Power #258 üzenetére
Pedig fent van:
-A gépjármű hibás mechanikai, elektromos, elektronikus alkatrészeinek javítása és/vagy cseréje
-1 év garancia a beépített alkatrészekre és munkákra
-6 év átrozsdásodás elleni garancia
-2 év fényezési garancia[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz AMD Power #263 üzenetére
Nos, ahogyan írtam én eddig nem vettem észre semmit sem q fényezésen. Szerintem ezen a téren nagyon nem kell aggódni.
Engem jobban bosszant az izzók, hogy évente megeszik kettő-három párt is.
Meg volt világítás kapcsoló cseréje is.De szaki szerint alul van tervezve a világításhoz tartozó ellenállás. Kell beépíteni még egyet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz AMD Power #266 üzenetére
Cikk írójával nagyjából egyetértek, de legfőképp abban hogy az ülések nem a legkomfortosabbak , de ezt egy nagyon jó autós párnával orvosolható ahogyan én is tettem, Homasita üzletekben lehet venni nagyon jókat.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #269 üzenetére
Nyilván ez evidens , persze hogy oda kell vinni az autót ha bármi baj lenne.
Az ülés pedig teljesen szubjektív , munkatársam azt mondja hogy neki ez jobb mint a Fabiákban ami van.
Szóval ahány ember annyi vélemény.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Az elmúlt időszakban nem pörgött fel a topic mint most.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
Eközben lencsevégre kapták az új Logan szedánt. Már csak az MCV van vissza.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz AMD Power #286 üzenetére
Nem is sokat tévedtem. De nem akarok hülyeségel írni , nem úgy van hogy ahol az autót veszed lízingre az adott szalonnál melyik bankkal van szerződéssel. És úgy készítik el a lízing szerződést és a cascot ? És azon belül tudsz csak választani.
Azért is írtam általános céget.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #290 üzenetére
Tökéletesen zárt klíma rendszer nincs, ezért is érdemes évente rá ellenőrizni és ha kell utána tölteni.
A legtöbb jármű esetén a vadonatúj példányokra 4, az első forgalomba helyezést követő harmadik naptári éven belül 3 évre adják meg a műszaki vizsgát, azon túl azonban már csupán kétéves hosszabbítások léteznek.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz kelly416 #299 üzenetére
Lodgy az kívül- belül hatalmas.
Nálam csak annyi volt hogy az előző céges lehalt. Majd kaptam a hívást hogy a cég mögötti parkolóban lévő utolsó fehér autó q másik.
Aztán jött a meglepi. Dacia? Jött a fej vakarás.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #301 üzenetére
Ilyenkor kell az ügyfél közelőt szépen kérni hogy hívja fel partnereit , ahol találni benzines tesztautót. És kész is.
Amúgy tényleg a helykínálat az erőssége, bár a csomagtér ajtó zsanér az kicsit nagyobb mint kellene . Így néha a bőröndökel sakkozni kell. De ez legyen a legnagyobb baj.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
Azért fehérvár óváros részében tudnék mutatni olyan padkát ami a Logan is fennakadásokat szenvedne.
Na de.
Egyetértek amit írsz , magassága előnyére válik abban hogy kényelmesebb a be és kiszállás. A jó magyar utakat tényleg jól elnyeli. A kanyar sem olyan vészes ha az autót már kitapasztalja az ember és megfelelő sebességgel hajt bele.
A hátulütői a szélérzékenység , pályán néha megijedek mikor a mostanában tapasztalat erős szél a semmiből oldalról telibe kapja akkor van ám ellen kormányzás huhu mint Michelisz Norbert.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
Én ezt az egész LPG-s rendszert nem értem miért kell erőltetni. Országszerte sok helyen van ahol 100-Km körzetben nincs olyan kút ahol találni lehetne LPG-t. És gyanítom hogy ahová ezeket az autókat szánták, azaz a fejlődő vagy elmaradott országokba hasonló a helyzet vagy még rosszabb. Inkább maradt volna a sima 100TCE variáns, arról nem is beszélve hogy az LPG-s autókat ugyanúgy kétévente kell műszaki vizsgára vinni, mint bármelyik másik normál használatú személyautót, de pluszban el kell végeztetni egy gázbiztonsági szemlét ami plusz költség. Na meg ha valami nem jó akkor meg találni hozzá megfelelő szakembert és szervizt , "Számomra" az egész egy újabb nyűg forrás az egész rendszer.
Igaz most magunk ellen írok ,de az autó piaci árához képest tett ár növelése reális, ha azt nézem hogy most az új Suzuki Swift hybrid 350,000-Ft a Vitara meg Scross 500,000-FT növekedett az árképzésük. 4.55M től induló Vitara most 5M
De ez eszméletlen árnövekedések.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz AMD Power #352 üzenetére
Most ahogyan nézem a piac minden egyes márkája árnövekedésnek indult , ugye ahogyan írtátok, infláció, meg az emissziós dolgok és még ki tudja mi miatt. Kb ugyan ott állunk mint ahol egy hete ,csak most drágábban. Ez egyben nevetséges és szomorú egyben.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
De egyetértek veled.
AMD Power ,6 évre is megéri!
Mert lehet veszel egy használtat ami az újnak a felét rászóród.Bár vannak kivételes esetek amikor az ember ki fogja, lásd nálam az opel esetében. De te erről már olvashattál a másik topicban unalomig.
De ahogyan fentebb írtak a mai használt autó piac egy igazi tragédia. Az Opelt is anno Blackkel kezdtük keresni majd egy évig túrtúk a szemetet mire mindenkinek meg lett az autója.
És így is kellett rá költeni, ugye kötelező vétel utáni dolgok stb.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Amúgy most azt számolom ha most Dacia logant vennék akkor melyiket is válasszam az 1.5 DCi vagy TCE100-at.
Mert ilyen árkülönbségel már meggondolandó.Azaz most a DCI 3.690.000-Ft míg a TCE 3.339.000-Ft.
Köztes árkülönbség 361,000-Ft. Amit jelenlegi dízel árfolyamát nézve felfelé kerekítve hogy csalódás ne érjen legyen 400-Ft/L.
Ezt a különbözetet elosztóm és kijön hogy 902,5-re jön ki. Na most a fentebbi elosztóm az autó tank nagyságával ami 50/L
az annyi mint 18.05 kerekítve 18 teli tankolás történik meg . Ezt az autó átlagfogyasztásával felszorzóm ami még mindig dízellel számolva legyen 5/100. Az annyi mint
9025 kilométer múlva jönne ki nullára a benzines rivális árára és utánna jönne a plusz.
Így én dízel mellett döntenék. De ez persze én vagyok.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Egy apró gondolat menet jutott eszemben amiről írtál.
Szívó motort direkt nem írtam, mert egyrészt az ár differencia jóval nagyobb, másrészt azonos erejű motorral szerelt Logan szerettem volna össze vetni mert eddig is erről volt leginkább beszélgetés. 95 VS 100.
" Dizelpara" egyenlőre nálam egyáltalán nem játszik, ahhoz még a piac túlságosan is óvatosan áll át az új erőforrásokra , másrészt az euro6D bőven elég lesz még az elkövetkezendő 5-6 évre . De lehet Magyarországon még tovább is. Ha csak azt veszem figyelembe hogy még mennyi 15-20 éves kamrás dízel rohangál a városokban.Ahogyan számoltam azt a 361K összeg "számomra" tízezer kilométer után nekem megtérül a 1.0TCE viszonyítva az tényleg nevetséges, még úgy is ha azt veszem hogy max a korai időszakban adblue folyadékot megveszem hozzá a tízezres szervízre és ennyi. Gázos rendszer már más tészta hosszabb távon " ( és most lehet tévedek) "
Mindegyik motornál van részecske szűrő már, turbó , stb , sajnos . De a TCE esetében már párosul kettőstömegű lendkerékkel , míg az új DCI-ben még nincs csak a 115 lóerős variánsában.
TCE akkor plusz tartály és vizsgák jönnek még képbe , DCI esetében porlasztó.
És még sorolhatnám, de egyre jobban az mutatkozik meg hogy hosszabb távon több lesz az általános kiadás szervíz szempontjából a TCE motorra. Ami valljuk be kiábrándító.Fogyasztásról nem is beszélve , mert sprintmonitor oldalán összevetve fogyasztásbeli különbség bőven meg van ismét.
Logan MCV esetében mennyit fogyaszthat majd 7L/100? :)A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz AMD Power #394 üzenetére
Tessék be menni a fehérvári pappas Fiat- Mercedes szalonba majd rá jössz hogy ez nem alap dolog.
Ott vettünk az autót, majd kiderült hogy nincsenek meg az átadás követően még a könyvei stb, mondták jól van, majd postázzák. Három hónapig kellett nyaggatni őket mire elküldték de az sem jó típusét. Nevetséges[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
válasz AMD Power #416 üzenetére
Én használok, Xiaomi YI Dash camet , amióta csak megjelent egy jó minőségű 64GB memória kártyával.
Én biztosra megyek, mert már sok olyan ember vezet sajnos akiktől jó tartani. És egy kép vagy videó ezer szóval is felér.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen