- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- eBay
- Microsoft Outlook topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3784 üzenetére
Ezek anyataxi és max. 90 km/h sebességre vannak optimalizálva. A Lodgy is elkezd láthatóan többet enni 90 felett. Rövid áttételű váltó, kis motor, nincs igazán tartalék. A Jogger miért lenne jobb? Az Astra még utazó autónak jó, a pályát is szereti, a Lodgy már nagyon tolja a szelet is ilyen tempónál.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3786 üzenetére
Már az sem? Pedig azt hittem, akkoriban még terveztek oda is.
Szerintem egy normális világban 130-ra lenne optimalizálva a legnagyobb áttétel, 90 környékére az egyel kisebb. Mármint az autók nagy részénél. De hát milyen messze járunk ettől… -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3798 üzenetére
Vannak típusok, amikhez kapható ledes test annak ellenére, hogy gyárilag hagyományos izzós autó volt. Van ismerősöm, akit ezért büntettek, pedig nem csak az izzót cserélte.
Annyira egyszerű volna a köhémet teljesen újra írni a jelenlegi tudások és jelenlegi technika szerint, nem a régit foltozni. Abba meg szerintem simán bele lehetne írni, hogy az arra alkalmas lámpatestbe alkalmazott ledes világítás elfogadott. -
plömplöm
őstag
válasz Luck Dragon #3798 üzenetére
ezt a threadet én robbantottam ki, és linkeltem az osram hivatalos listáját, akik végigvitték az engedélyeztetési procedúrát, valszeg szabad szemmel és távolról is jól látható összegekért, szóval innentől ezt szerintem tekinthetjük hivatalosnak és eldöntöttnek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3840 üzenetére
Semmi extra, az összes autógyár ezzel küzd.
Ki a félvezetőkkel, ki az alkatrész beszállítókkal, van aki a lemezekkel.
Az ukrán acélgyártás kiesése jelentősen hazavágta az ipart.
A félvezetők lassan 2 éve hiányoznak a kereslet csillapításához.
Az összeszerelő üzemek, meg a covid alatt sok dolgozót elküldtek, most meg nincs aki legyártsa a modulokat, alkatrészeket.
Minden mindennel összefügg.Renault power
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3922 üzenetére
Igen, már az is sokat számít.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3922 üzenetére
Későn gondolkoztam, de ez 100%-ig az az eset, amikor "ennek az értéke felbecsülhetetlen, minden másra ott a mastercard".
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3937 üzenetére
Hogy csináltad a profilképet? Nem vagyok egy face guru, én ennyit látok.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3940 üzenetére
Haver us látta, lekapott vagy két fotóboltos fényképet, jókat röhögtem rajta. A fehér furgonból kikönyökölős az elég trére sikerült.
-
szaki04
senior tag
válasz Luck Dragon #3946 üzenetére
[link] , a cikk szerint túl drága lenne.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
szaki04
senior tag
válasz Luck Dragon #3951 üzenetére
Egyik nap egy ismerős volt itt kb. annyi idős Renault Megane- nal. Nyilván a beltere jobb, minőségibb. De meglepődtem rajta hogy a kezelőszervek jelentős része ugyanaz mint a Joggerben.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3956 üzenetére
Köszönöm a választ.
Én is a Lodgy-t látom befutónak ha az élet felém sodor egy normális árban hasonló példányt neppertől.
Sajnos a Citroen nagyon más kategória árban.A lodgy valamelyest visszalépés klíma kinézet plusz egy két apróságban de jelen helyzetben nem nagyon van mit tenni.
Addig is élvezem a Logant.
Sajnos a Jogger árban felejtős.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3960 üzenetére
Sorry. Ne vedd magadra, nem akartam Neked célozni semmit. Én csak nem akarok rámelegíteni semmit, egy 1.33TCE-t sem, csak tapasztalatot írtam le.
A több autós tapasztalatomból meg én a helyében inkább valami idősebb vasat vennék, ahol még a dízelek sem kerülnek drágába javításkor.
Egy idősebb B zafira, vagy akár bármi ami nem magas nyimású dízel (bár azok sem veszett drágák szervizeléskor). Vagy ha belefér az elvekbe egy benzines Chrysler tudomisénmi a 7 személyes, akkor az jó eséllyel nem osztrák hanem amcsi összerakás és galvánfürdős a karosszéria, tehát nem rohad úgy mint a dízelek, csak ki kell fizetni a magasabb fogyasztást. Vagy ott a CrownVic-em, amit ugyan 6 főre nem ajánlanék, de 5-nek kényelmes, van csomagtartó és 10-14 literrel használom. Az újak sokkal inkább gariidőre vannak gyártva mint a régiek. Szerintem. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3965 üzenetére
Akkor ez is bukott. De azért nagyjából meg van, mit akartam mondani? Lehet hamarabb vennék egy zöldséges mercit, mint egy új mercit.
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3956 üzenetére
115 Le Blue Dci-t soha!!!
Leírom nyomatékosan SOHA!
Az egy konstrukciós anomália az egész.
A 110Le dci ami most már korosodik sajnos, az újakban már nincs is, ezer milliószor megbízhatóbb élhetőbb motor.
Az Adblue - rendszer mindegyikben haldoklik.
Ki kell őket íratni , de akkor meg minek van benne.
Szóval szívás van velük, mind renault, mind dacia , mind nissan fronton.
Senkinek nem ajánlom.
Az a vizes cooler eleve egy idióta gondolat volt a tervező uraktól, főleg ott ahova került.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #3973 üzenetére
Nagyon jó motor az 1.5 dci a 110 es 6 os manual egy világból kimenő autó.
Abból kell kifogni egy megane 4est az utolsó gyártások egyikét és akkor 10 évig autó van az ember popója alatt. De a 115le- az már senkinek nem ajánlható motor.
Ráadásul mindenbe belepofázik az Adblue, azaz képes tiltani is az indítást.
Tényleg sorra döglenek le és írják ki a rendszert belőle, softwaresen, mert használhatatlan lesz a kocsi.
Renault software frissítéssel orvosolja ideig óráig megoldást jelent, de volt, már akinek 3000km-ert ment el frissítés után, aztán megunta a dolgot és kiíratta.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mirci18
addikt
válasz Luck Dragon #3984 üzenetére
Ugyanezt olvasom más csoportokban is.
2016 után hála az Uniónak a dízel motoros autókat szó szerint kinyírták.
A benzines motorok nagy része is bonyolult 100 e km után megdöglő vas.S a legnagyobb lutri az egészben a használt faktor.
Vagyis hogy az előtted lévő ember mennyire vigyázott a motorra vagy az adblue tartályra vagy mennyire cserélte ki az olajat.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3991 üzenetére
Helyes. Csak következetesen. Ha nem megy, sehogy sem megy.
Szerintem egy kamerától senki nem fog jobban vagy rosszabbul parkolni, azt használni is tudni kell. Illetve rohadt messze vagyunk attól, amit az amcsik a pickup-okban megcsináltak, hogy beírod neki a vontatmány méreteit, tengelyek számát, helyét és bevisz úgy a parkolóba, mintha köréd építették volna a parkolót. De tudni kell használni azt is. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3994 üzenetére
Én megszoktam. Egészen fiatal korom óta kis autóval vezettem de Fater nagy autóit is elkaptam néha. Fiesta és Passat volt a menü, vagy méretben hasonlóak.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3997 üzenetére
Kit mire vitt rá az élet. Én ha haverokkal kényelmesen akartam autózni, kellett a nagy autóhoz szokni, mert egy fiesta kicsi 5 főnek.
Egy szóval sem mondanám, hogy sanyarú gyerekkorom volt, de sok mindent megcsináltam "kényszerből". Ha pénz kellett, dolgoztunk már középiskola első évének végén is. Ha autó kellett, szereltem, bütyköltem, stb. és látom kárát így utólag. De ebbe nőttem bele és így is alakítottam a saját életemet tovább is. Más megásba nő bele és másképp alakítja a saját életét. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3999 üzenetére
Na látod. Én meg éltem-haltam a vezetésért. Inkább nem ittam a bulikban, csak vezethessek. Asszem ez azért 17-18 évesen úgy, hogy rock-kocsmába jártunk hetente 7x, nem is olyan egyszerű. De akkor is inkább vezettem, most is inkább vezetek. Én ezt szeretem.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #4001 üzenetére
Ebben. De volt már amiben egyet értettünk.
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #4016 üzenetére
Ezt bogozzuk ki, mert nem értem amit írtál.
A TCE 100 egy sokkal később kijött konstrukció, mint a tce 90.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Luck Dragon #4019 üzenetére
Ohh értem, az 1.2 es D4F turbót váltotta ez így igaz, ami 103 le volt nekem is ez van a clióban.
Ez az elpusztíthatatlan motor.
Ezután jött a tce 90 majd a tce 100
Mindig elfelejtem, hogy az enyémet is tce 100 nak csúfolják külföldön, csak itthon 1.2 tce
De a lnyeg akkor kronológiailag:
tce 1.2 103le szíjas hajtás.
tce 0.9 90le láncos hajtás.
tce 0.99 100le láncos hajtás.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
senior tag
válasz Luck Dragon #4059 üzenetére
Igen ezt tudom én is, eredeti vagy utángyártott is jó?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Luck Dragon #4061 üzenetére
Rendben, így gondoltam én is.
-
senior tag
válasz Luck Dragon #4069 üzenetére
[link] ezt néztem ki, utángyártott és maximum akkor ezt a "reléztetést" megcsináltatom majd... Csak attol tartok, hogy működjön is vele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Gyúrósok ide!
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- eBay
- PlayStation 5
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs