- DIGI internet
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Windows 10
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Bittorrent topik
- Autodesk - Revit
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kelly416 #2617 üzenetére
Amúgy nekem kifejezetten tetszett és tetszik is a Lodgy , már mint külcsínre , bár ezzel szemben biztos vagyok , hogy 10-ből 9-en egyből mondanák hogy “na ne már , mi ezen a szép? “
De így vagyok a Dokker esetében is , mindegyiknél csak is a stepway kialakításában és 2017-től , mert az új kormánykerék sokat segít az összképen.
Motor természetesen DCI .Ha most vennem kellene saját autót hirtelen , feladná a leckét . Ahogyan régebben is írtam már nézegettünk az új Sanderot CVT-el , de a jelenlegi árat nem vagyok(unk) hajlandóak megfizetni mert egyszerűen nem ér annyit . Hat millió forintról beszélünk, ez manapság (sajnos ) nem sok egy új autó áráért és itt tennem hozzá hogy egyik új autó sem éri meg az a árát, nagyon elszaladt ez az egész emissziós bohóckodás .
Jelenleg amit tetszik és azt mondanám , hogy oké azaz új Mitsubishi SS
De ott is a motor az ami nagyon-nagy kompromisszumot kellene hogy kössek. De egymillióval olcsóbban jönnék ki mint a Sandero esetében , se jobban felszerelt autót kapnék az SS személyben .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Ezzel egyetértek veled.
Bár ha jól emlékszem pont a Jogger lesz az első hybrid motorral szerelt Dacia , bár erre még bő egy évet várnunk ha a pletykák igazak .Elvileg ugyan az 1.6-os szívó motorral ellátott technika lesz mint a Clio esetében , csak gondolom a teljesítmény kisebb lesz.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Nem , nincs tapasztalatunk , de teszteket olvasva Clio esetén jónak mondják. [kép]
Részemről maga erre a körmös kapcsolója lennék a legjobban kiváncsi , mert állítólag észrevehetetlenül teszi a dolgát és sokkal strapabíróbb mint egy CVTA káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz Brekecs #2645 üzenetére
-Rá adod a gyújtást
-Ablaktörlő kar végén levő gombot kell nyomni kb tíz másodpercig ,amíg a kilométer jelző villogása meg nem szűnik.
- Gyújtás le , majd vissza és ezzel törölted is.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #2661 üzenetére
Úgy is lehet amúgy , hogy fogsz egy lapos fejű csavarhúzót na meg egy hozzá illő kalapácsot . Trükk az hogy pontosan a piktogramra rá kell helyezni
csavarhúzó véget (fém oldalit) majd a gumírozót végére egy határozott de egyben erős ütéssel kiiktatod azt.Azonnali a hatás , de van neki egy hátulütője , mindig kijelzőt kell cserélni .
“Tapasztalatból halottam”A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mirci18 #2668 üzenetére
Amin meglepődtem , hogy vannak olyan márkák akik ezt nem erőltetik , mármint a 30,000-es periódust .
Ssanyong esetében döbbenve olvastam végig a gyártói ajánlást ami pontosan leírja , hogy bejáratáskor maximum 5000 majd azt követően a második 10,000-km majd évente vagy maximum 15,000-km kell cserélni bennük olajat. Azért ez tankönyvi példa .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz KubanitoS #2675 üzenetére
Azért most belegondolok , hogy ehhez az 13-1400 kg össztömegű autóhoz ez a 116 lovas motor társul , dinamika nulla megint, főleg ha több személy, klíma , na meg a budai hegyeket veszem szemügyre.
Volt Opelemet is ezért sem szerettem ,mert az száz kilóval volt csak nehezebb de teljesítményben azonos volt.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz Monya78 #2683 üzenetére
Ez a középső medianav külsőre szerintem is csúf , de az ötéves CLA-ban is ilyen volt akkor meg rendben volt… szóval ez is megszokás kérdése.
Amúgy meg van funkciója , hogy ilyen vastag a kerete van. Sokan úgy gépelnek hogy valamelyik ujjukat be akasztják támasztási szempontjából a navi egyik oldalában , itt legalább masszív tartója van ( látszólag) plusz nem lesz zsíros , ujjlenyomatos az egész .
Plusz érintő gombok egymástól jól elhatároltak , rossz úton kifejezetten jól jön ha nem nyomuk mellé .
De az viszont sajnálom hogy a csempés ikonokkal lecserélték ilyen app ikonokká. Így modernebbnek hat , de nem illik a nagy kávás navi burkolathoz, nagyobb csempés ikon sokkal jobb választás lett volna dizájn szempontjából .Egy különálló dolog, Jogger Stepway esetében is van az első ajtókon van matricázás , kiváncsi vagyok meddig bírja , mert a Duster 15th ajtó dizájn matricái szépen jönnek fel , lásd Speedzone videójában , mikor István is mutatja .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #2685 üzenetére
Ennek örülök.
Én annak tudom be és maradjunk példaképpen a te Stepway matricádnál , hogy gyártásából adódóan az elejétől a végig több éven át folyamatosan szem előtt volt a kivitelezése .
De a 15TH utólagos matricák csak ideiglenes megoldása és dizájn eleme a Daciáknak és nem sikerült jól kivitelezni.
( Mint egy telefonon levő kijelzővédő fólia mikor jön fel buborékosan)[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Az gáz , hogy megközelítőleg negyedéve nem látott mosót az autó ?
Ma munka után tényleg el kell vinnem szegényt , főleg hogy nyílt egy új mosó a városban és állítólag jó is.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
-
-
-
Easy Service eddig is 185,000-Ft volt ami 80,000-km ig szól
Azaz aki éves szinten 20,000-et megy akkor már 225,000-Ft , vagy 25-30,000-km megy az már belenyúl 390,000-Ft témába .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Monya78 #2731 üzenetére
Lehet butaságot írok, de úgy emlékszem az LPG autóknál a megvásárlását követően első négy évben sok teendő nincs ,körülbelül 15.000 km-enként szűrőt vagy szűrőket kell cseréltetni (5-15.000 Ft) és a reduktort felújítattni (15-20.000 Ft). De ez több mint 100.000 km után lehet esedékes.
Majd négy év mikor lejár , évente kell vinni felülvizsgálatra , nyomás próbára , meg a fentieken kívül ha kell tartályt cserélni ami jó nagy költség, mert utánna újra kell vizsgáztatni stb-stb ..Nekem ez mindig egy macerás dolognak tűnt , azt mondom hogy ne bánd hogy sima TCE motort választottál .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz kelly416 #2742 üzenetére
Ezért kell elkérni felmérési vagy kibocsátási állapot felmérési lapot .
Ha nincs ,akkor közös időpont egyeztetés egy átfogó vizsgálatra .
Ha ebbe nem mennek bele , akkor ott kell őket hagyni .
De erre a legjobb példa ismét Speedzone mikor István ott van az Eurofleetnél és a Zafirát vizsgálják be.
( Így dolgoznak a profik ) ez a címe ha valakit érdekel. Persze ez csak egy cég a sok közül .
Másik ok , hogy vannak olyan dolgok , ami magán személy esetén nincs .
Lasd az alábbi flottas eladási garanciákat :
1. Kilométergarancia
Mivel az általunk értékesített autók a mi flottakezelésünkben álltak új koruktól kezdve, ezért a futásteljesítményük PONTOSAN annyi, amennyit a kilométerszámláló mutat és ez ellenőrizhető, visszakövethető.
2. Állapotgarancia
Gépjárműveink 100 pontos, szigorú ellenőrzési átvizsgálásban részesülnek, melyet független igazságügyi gépjármű műszaki szakértő végez és hitelesít, szakszerviz bevonásával. Hitelesített állapot – a biztonságos vásárlásért.
3. Kiterjesztett garancia
Használtautó garanciával? Igen, nálunk lehetséges! Kortól függően 1 év / 30.000 km vagy 2 év / 60.000 km kiterjesztett garanciát adunk a gépjárművekre. Így Ön és új autója is élvezheti a garancia nyújtotta biztonságot.
4. Pénzvisszafizetési garancia
Amennyiben vásárlás után mégis meggondolja magát, és 7 napon belül visszahozza a gépjárművet eladáskori állapotában, akkor az autó árának 95%-át visszatérítjük. A pontos feltételekről, kérjük, érdeklődjön személyesen.gyemipapa
Persze , mindenkinek szíve joga a döntés . Mondom ezzel nem akarok vitát indítani .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
-
válasz mirci18 #2760 üzenetére
Igen , rendes benzinkút az van több is, de amin gáz van az 30-km én erre gondoltam , lehet picit elbeszéltünk egymás mellett .
És a szerelőkre is így gondoltam , mert hagyományos szerelő van meg autóelektronika külön szervizes is. De aki kimondottan LPG rendszerhez is értene , hát ….. lehet bajban lennék (én )[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
Dönci végzet a szervizben , na de nem most , hanem pénteken este .
Meglepetésemre egész jó állapotban van , pedig az elmúlt időszak igen csak próbára tette . Gondolok itt a sok mezőgazdasági területen való cirkálásban , de ugye partnerek elérésében nem ismerünk határokat , vagy gyorsan egyik nagy városból át a másikba pályán .
De haladjunk csak sorjában elölről hátrafelé .Ha nem jól írok valamit az azért van mert műszaki analfabéta vagyok .
=Kapott új helyzetjelző égőt , bár ez nem újdonság .Rendszám tartó keretet .
-Motortérben új vezérlés , feszítők , olaj , meg minden hozza tartozó sallang , összes szűrő .
-Első féktárcsa+ betét.
-Fék olaj
-Váltó olaj (mint kiderült igen is kell )
-Futómű állítás ( látszódott már a gumin)
-Első szélvédő csere .
-Bal első ajtó határoló
-Bal hátsó ajtó külső kilincs csere .
-Hátsó fék csere
-kipufogó tartó konzol fülesek csere.
-Rendszámtábla világítás csere.
- Jövő héten új gumik is megérkeznek .
- Új dísztárcsákat , mert a régiek mind darabokban voltak , vagy már nem is volt.
Azt hiszem mindent leírtam , ja igen és egy nagy átfogó belső és leginkább külső nagy takarítást kapott , amivel rég adósa voltam . [kép]A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Monya78 #2768 üzenetére
Az összeget nem tudom , mindig a szerviz és a flotta kezelő intézi , meg hozzák meg viszik az autókat .
Bár az tény hogy elfogadnám a javítási összegét .Bár csak a húszezres szerviz periódusa lenne , de ez inkább közelít a kétszázezreshez lassan .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #2770 üzenetére
-Rendszámkeret esetében vásároltunk Lidlben , majd mikor visszatértem a kocsihoz valaki letolatta a vonóhoroggal ( gondolom én ) mert V-alakban tört el maga a rendszám pedig hajlott meg .
- Szélvédő , hazafelé az M7-en követ kaptam , szélvédő műhelybe be gurultam de mondták hogy cserés, nem javítható .
- Határoló az magától elkezdett hangosan kattogni, nyikorogni , meg amit csak lehetett.Köszönöm
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
-
válasz Monya78 #2780 üzenetére
Amúgy elég sok autónál ott van, már mint a pótkerék . Nem a legjobb elrendezésben , de legalább van. Érdemes előtte be gyakorolni a le és fel tételt , mert este vagy épp más kényelmetlen szituációban a rutin nagy segítség lehet .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz kelly416 #2789 üzenetére
Belegondolok , nekem eddig még nem volt olyan jellegű felni sérülésem ami meggátolt a tovább haladásban kopp-kopp.
De már olyan igen , hogy a dísztárcsa megelőzött a körforgalomban . Mondom ez meg hova megy ?!A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz kelly416 #2801 üzenetére
“ de mifelénk én vagyok az, akire ráhagyják. “
Na jó legyen , én is rád hagyom .Na de viccet félretéve , ma kimondottan sokan voltak az utakon . Iszonyú forgalom volt ma, mind amellett egyszer majdnem szemből le is toltak az útról , szerintem benézte az illető .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz mirci18 #2803 üzenetére
Púpos gumi az nálam is volt Pirelli P2500 Euro néven futott , konkrétan a felhelyezését követően négy hónap múlva négyből kettő kuka lett emiatt . Utánna lett goodyear efficientgrip performance,
De volt Hankook Prime meg W-R2 -is ezekkel nem volt problémám .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs