- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- ASUS routerek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- DIGI kábel TV
- Linux - haladóknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2660 üzenetére
Ez sajna nálam nem működik. Próbáltam gyújtás után egyből nyomni, gyújtás után megvártam a szervizkulcs megjelenését és akkor nyomni, gyújtás után megvárni ameddig a szervizkulcs után újra km számláló van és akkor nyomni... Egyik sem eredményes.
Mindegy, hogy melyik menüben van egyébként a számítógép? Én az össz km. számlálónál nyomtam, amit nullázni nem lehet. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3661 üzenetére
Tévedtem, 29000 felett picivel.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #2660 üzenetére
Ez nálam úgy működik, hogy gyújtás, körbe nyomkodom a menüt a szervizkulcsig, akkor nyomva tartom addig ameddig eltűnik a szervizkulcs és átdob egy másik menübe, majd gyújtást le.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3665 üzenetére
Szerencsére nem.
Amikor megvettük, le akartam szedni, de. Az asszonynak tetszik. Akkor mondtam, hogy reméljük, örök élet matrica, mert miután a nap megszívja és úgy jön le, jó csúnya lesz. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3667 üzenetére
Sajnos én is nem egyet. A miénk sokat áll garázsban (éjjel, mert akkor kap uv-t) és nincs agyon mosva magasnyomásúval.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #3668 üzenetére
A lodgy szőnyegével nincs baj.
Csomagtér világítást ledcsíkkal megoldottam, két oldalra felragasztottam, csúszósaruba fogtam és a gyári világítás csatlakozója mellé csúsztattam a sarut. Semmit nem bontottam, nem is szóltak érte.
Küszöbvédelem nálam is fóliás aliról.
Utastérbe plusz fényeket nem tennék, abban nem tudok segíteni.
-
kelly416
veterán
válasz Monya78 #3672 üzenetére
Nincs limit a mozgásérzékelősnél? Vagy arra célzol, hogy ameddig mozogsz addig van világítás? Így igen igazad van. De én kb. sosem pötsölök annyit a csomiban, így nekem az én megoldásom bőven megfelel.
Ilyen világításom nekem is volt a fókában annak idején. Sajnos elég hamar elhahálozott. Először csak nem akart kommunikálni a telóval, aztán az egyik (bal hátsó) halt meg látszólag ok nélkül, végül kivágtam mint macskát. Talán jó volna amikor leejtünk valamit, de erre rendszeresítettem egy elemlámpát. Más kereső fény használata menet közben amúgy sem túl jó.
Egyébként az mkII fókában gyárilag nem volt lábtérvilágítás, a felszereltségnek nem volt része. Behajoltam a műszerfal alá, és ott a két foglalat. Tettem bele izzót és volt világítás. Betojás, hogy feláras extra volt és közben minden be volt kötve, csak izzó hijja volt. A Lodgy sajnos nem ennyire egyszerű, valószínűleg a Jogger sem.
A derengő lábtérpilácsot pedig én a beltérvilágításra kötném rá. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3673 üzenetére
Engem is zavar. Felhős éjszakában (értsd, korom sötét van mindenhol, az orrodig sem látsz lámpa nélkül) a minimumra állított fényerő után kikapcsoltam a fejegységet, és még az is zavaró volt. Nem tudom elfogadni, hogy a "sötét" funkció csak fekete képet ad háttérvilágítással. Én kikapcsolnám ténylegesen néha, ha tudnám.
Viszont a műszerfal világítása olyan jól el van találva, meg a színei is,, hogy még sosem idegesített. Kivéve a távolsági visszajelző fényét, de hát az okkal olyan erős minden autóban. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3677 üzenetére
Én nem jöttem rá, hogyan lehet. Ha a "sötét" gombot kezelem, fekete háttéren minimális infó megmarad (talán óra vagy valami egyéb), de háttérvilágítása van.
Ha a fizikai power gombot nyomom, kb. ugyanezt csinálja, csak akkor nincs kihangosító meg zene.Ha ténylegesen ki lehetne kapcsolni a kijelzőt, az évente 1x-2x jól jönne. Egyébként általában a min. fényerő sem zavaró navival.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3679 üzenetére
Nem tudom, hogy csak az enyém viselkedik ilyen bután vagy másé is. Várj szerintem még 1-2 megerősítést vagy cáfolatot.
-
kelly416
veterán
Eljött a pillanat, rászántam magam az olajcserére. Tudtok segiteni, hogy milyen szűrőt kellene vegyek és most éppen melyik gyártó melyik olaja hozza a gyári elvárásokat?
1.33 TCe motor, 0w20 olajat tennék bele anyataxi üzem miatt.
Na ja. Mennyi olajjal keszüljek elő a műveletre?
(Tudom, lusta disznó vagyok, keresgéljek. Megköszönném, ha valakinek séróban lenne ez és le is írná.) -
kelly416
veterán
Akkor az asszony hazudik. Tudtam.
1.33 TCe 130 lovas Lodgy, általában 6,1- 6,6 között mozog a computer szerinti átlag. Igaz, himes tojásként bánik a gázpedállal. Anya taxi modban nyilván a magasabb, amikor megy egy Szentes - Békescsaba - Szentes vagy hasonló távot, akkor majdnem 6.
Nekem ez 8 alá nem szokott megérkezni.Egyébként tök igazad van, normál használat mellett sem menne 6,5 alá. Feleségem extrém takarékosan tud vezetni, de nem tudom, hogy csinálja.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3742 üzenetére
Itthoni fizetésekhez mérten még ez is drága, de meglepően sokan választják szerencsére a sok éves nyugati helyett.
Mint én is... ja? Mégsem. Mondjuk a Lodgyval jól kiegészítik egymást. Vagy kiegészítenék, ha 10 hónapja nem állna a karosszériásnál. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3750 üzenetére
Nem, még azóta sem sikerült kikapcsolni üzemelő járműnél. Ha kiveszem a kulcsot, akkor kikapcsol, csak úgy meg nehéz autózni.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3776 üzenetére
Nekem nem is. A családdal már nehezebb. A kicsivel nem is lenne gond, a középső viszont 20km-en képes behányni, ha épp olyan hangulata van. Az asszonyt meg sokszor kimozdítani nehéz.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3784 üzenetére
Ezek anyataxi és max. 90 km/h sebességre vannak optimalizálva. A Lodgy is elkezd láthatóan többet enni 90 felett. Rövid áttételű váltó, kis motor, nincs igazán tartalék. A Jogger miért lenne jobb? Az Astra még utazó autónak jó, a pályát is szereti, a Lodgy már nagyon tolja a szelet is ilyen tempónál.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3786 üzenetére
Már az sem? Pedig azt hittem, akkoriban még terveztek oda is.
Szerintem egy normális világban 130-ra lenne optimalizálva a legnagyobb áttétel, 90 környékére az egyel kisebb. Mármint az autók nagy részénél. De hát milyen messze járunk ettől… -
kelly416
veterán
Mindenben egyet értek Veled. Led csak olyan testbe menjen, amit erre alakítottak ki. De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.
És itt fordítsunk egyet. Ha az én CrownVic-emben gyári fényszóró van, akkor az miért nem megy át itthon műszakin? A piros indexet még csak-csak elfogadom, hátul csere-bere van és plusz tolatólámpa, mert nekem az kell. De elől mi a baj a gyárival? Tudom, szimmetrikus és aszimmetrikus az eltérés, de kár, hogy vannak olyan EU országok (asszem
pl Svájc) ahol szimmetrikus lámpákat használnak és mégis EU szabványos. Akkor megint ugyanott vagyunk. Abba tudnak csak belekötni, hogy nincs ott az “E” betű, de abba nagyon bele kötnek. Hány és hány szarabbul világító, szennyezőbb, szétrohadtabb bontószökevény szaladgál itthon tükörradiálokon meg 10+ éves gumikon, de azokban E lámpa van, megkapják a forgalmit.
A rendelet meg maga egy vicc. Fel kéne gyújtani a begyöpösödött NKH tagok kirúgásának ünnepére és friss vért engedni az egészbe. -
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3798 üzenetére
Vannak típusok, amikhez kapható ledes test annak ellenére, hogy gyárilag hagyományos izzós autó volt. Van ismerősöm, akit ezért büntettek, pedig nem csak az izzót cserélte.
Annyira egyszerű volna a köhémet teljesen újra írni a jelenlegi tudások és jelenlegi technika szerint, nem a régit foltozni. Abba meg szerintem simán bele lehetne írni, hogy az arra alkalmas lámpatestbe alkalmazott ledes világítás elfogadott. -
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3803 üzenetére
Alapvetően jó a Lodgy akusztikája. Ha mégis panaszkodik valaki hogy halk amit mondok, akkor egy picit hangosabban szoktam beszélni. Ez minden problémát megoldott idáig. Sosem jutott eszembe próbálgatni, hogy a belső világításkapcsoló melletti, vagy a fejegység melletti lyuk a mikrofon helye.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3829 üzenetére
Folyik el valahol a fékfolyadék. Legalábbis először erre tapogatóznék. Nem tapasztaltam ilyet a Lodgy-n szerencsére.
-
kelly416
veterán
Jónak tűnik a cucc. Sajnos azt kell mondjam, jobb ak, mint a harmadik sor. Én oda nem próbáltam így bekötni semmit, de most nagyon meglepett, hogy ennyire összenyomható az ülés. Majd megnézem a Lodgy-t is, az milyen? Nem emlékszem ennyire puha ülésekre, pedig utaztam is benne.
(Ha már nem vezetek, inkább én ülök oda, minthogy egy gyereket pakoljak bele.) -
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3914 üzenetére
Azért valami számokat írhattál volna. A gyertyák nem olcsóak, a munka nem sok velük, de elhúzni barmit el lehet. Plusz olaj, szűrők és ki tudja még mi minden? Vezérlés, akku, szélvédő... nem lehet tudni, mit akarnak cserélni a Te pénzeden.
-
kelly416
veterán
válasz Flowtation #3916 üzenetére
Nekem 3,5 éve kb. 70.000-ért csinálták meg az általam kért olajcserét. 3000km utan kértem egy olajcserét biztos ami biztos alapon, és tényleg csak az olaj meg a szűrő volt benne. Ehhez képest az rlső tétel nem sok. A többi viszont húzósnak tűnik nagyon.
Pl. levegőszűrő 3-6 ezres között mozog. Legalábbis a Lodgy-ba, de nem hiszem, hogy a többi típus sokkal másabb összeg lenne. A gyertyákra majd mondanak valamit, nem olcsó az iridiumos, de nem hiszem, hogy ennyire drága lenne. (Az amcsi sz@romba a 8 gyertya volt 7800Ft körül, úgyhogy nekem ez mindenképpen drága.)
Mennyi garid van rá összesen? Nem 5 év? Ha igen, el kell döntened, mennyire fontos Neked az az 1 év gari. Ha sokkal több, akkor inkább kiköhögném. -
kelly416
veterán
válasz mirci18 #3920 üzenetére
Én is a sajátkezű cserére készülök, nem először. Nem vagyok hajlandó ennyi pénzt náluk hagyni karira, de nekünk eddig kb. 0Ft-ot érő garis bajunk volt csak. Az ajtók feletti gumikéder ragasztó elengedett meg az ajtókat beállították. Nem túl jól, csak nem akartunk hozzányúlni gari idő alatt.
A sajátomba (CrownVic) gyertyacsere, gyujtáselosztó-kábel csere légszűrő sportlégszűrőre átalakítás meg hasonlók voltak már, egy fékbetét, gömbcsukló, féltengely csere sem akadály ha az kell. Most készülünk gyógyítani a 4R70W automata váltót, első körben szeleptömb takarítás, felújítás és olajcsere, ha nem javul meg, komplet váltó felújítás módszerrel. Így gondolom érthető, hogy a Daciát megcsinálom inkább én.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3922 üzenetére
Igen, már az is sokat számít.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3922 üzenetére
Későn gondolkoztam, de ez 100%-ig az az eset, amikor "ennek az értéke felbecsülhetetlen, minden másra ott a mastercard".
-
kelly416
veterán
Srácok, meg vagyok nyugodva, hogy mindenkinek ennyire jó az autója, senkinek nincs egy centi panasza sem. Mondjuk azért az ilyeneket kerüljétek, de egyébként nekünk sincs okunk panaszkodni. Minden flottul működik, se hiba se gond. Rég nem volt ennyire megbízható autónk.
-
kelly416
veterán
válasz Luck Dragon #3937 üzenetére
Hogy csináltad a profilképet? Nem vagyok egy face guru, én ennyit látok.
-
kelly416
veterán
válasz szaki04 #3939 üzenetére
Hát... a Lodgy több mint 4 éve van nálunk, 47.000km van benne és nem nyiszog jobban, mint amikor elhoztuk. Nem hinném, hogy a gyártás vagy az anyag minősége romlott, max többet rázkódik a Ti autótok a rosszabb utakon, bár Csongrád és Békés megye útjai nem a símaságuktól híresek.
Kíváncsi vagyok én is, mert ha a villany irányába el kell indulni, a hibridnél tovább egyelőre nem mennék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Sorozatok
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs