Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz szTotyy #755 üzenetére

    Nem, ez egy felpumpált lap, külön játékos gyakorlatilag

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #757 üzenetére

    Ez is a csalás egyik típusa. Nekem február óta csinálja csak 3 oszlop helyett 1 oszloppal. Az elején hamar felismerhető volt mivel csak akkor csinálta amikor 3 pontra voltam az 50 cointól, egyébként soha. Volt, hogy 10 percig pörgettem és csak 1 oszlopos ellenfél jött. Pedig előtte 3 volt végig. Pár hónapja ritkábban fordul elő, gondolom mert nem okozott akkora hátrányt, és mer hozzáadtak új csaló scripteket amik jobban szolgálják a célt.
    Ha neked volt három felett valaha akkor te csókos vagy, mert nekem mióta ez az oszlopos raring van háromnál több sose volt. Előtte A-s courtesy ratingem volt mindig is.

    Target man nem jó szvsz, csak LBCre. Ha fel akarsz ívelgetni CFre arra jó, egyébként nagyon statikus, nemigen indul be, nem jó a rövid passzoknál mert lassú, megelőzik.

    Advanced striker jó mindenre, esetleg Fox in the box. Lewa, Haaland, Drogba, azt csúcsékek nagyjából ennyi. SS-be Messi, Müller, Mbappe, Cruyiff, Del Piero, Rummenigge, Maradona (nagyon ritkán látom mostanában) ezekből van rengeteg.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz ROBREGGAE #761 üzenetére

    Mert japán kockák csinálják akiknek nem sok közük van a futballhoz. Del Pierot és Maradonát is berakták classic 10-nek miközben az Del Piero terquartista, Maradona meg enganche.

    Dummy Runnernek ott van Müller, skillek alapján a legjobb SS a játékban. Csak épp a role-t nem tudták megcsinálni rendesen, össze vissza futkorászik és leginkább a saját csapatát téveszti meg a beindulásaival mintsem az ellenfelet. Advanced striker sokszor jobban csinál helyet mint ez. De a deep lying forward is jobban működött 21-ben. Passzokhoz nem jön eléggé vissza, és nem jó ütemben mozog ahhoz, hogy védőt hozzon el, amikor konktra van sokszor akkor is visszafele jön, sokszor nem indul be amikor megnyílik a rés a védelmen hanem akkor is visszafele mozog, és nem fed le elég nagy területet, szélre szinte sose vált ki, emiatt nehéz szélsőjátékba bevonni. Sokkal jobb egy creative playmakert betenni a helyére.

    csababarca: a kártyán van rajta a felirat

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    válasz ROBREGGAE #766 üzenetére

    Advanced striker a goal poacher másik megnevezése. [link]

    Egyik usa másik uk nyelvi setting.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #772 üzenetére

    hetedik? :D

    Én 30 feletti meccs után tudtam megcsinálni a válogatott kihívást. Max döntetlent engedett játszani, egyszer nyertem mielőtt 30 meccs fölé mentem volna, akkor szerintem az ellenfélnek kellett kikapni, úgyhogy akkor épp a javamra csalt, mert nálam meg nem számított a győzelem mivel az még nem lett volna elég az 5 ponthoz.

    Mutatom milyen góllal nyertem (88. perc 0-0):



    A biztonság kedvéért velem is luftot rúgatott nehogy kirúgjam a stadionból a labdát azt mégse legyen gól :DDD

    A maradék 29 meccsen én szenvedtem el ilyeneket, minden meccsen tömkelegével. Aztán 30. meccs után mintha mise történt volna hirtelen úgy kezdtem játsztani mint egy világklasszis, minden ami kapura ment gól, az ellenfélnél nem volt a labda az első félidő felénél kilépett...

  • VinoRosso

    veterán

    válasz szTotyy #778 üzenetére

    Hát akkor képzelhetitek miket élek át, nálam ezek mennek egyfolytában. Majd teszek fel még jeleneteket mert van rengeteg, csak nem nagyon van időm most. Kontrollert nem török meg nem ordítozok, inkább kilépek ha látom, hogy nincs értelme. Csak már ezt is lereagálta a játék ezért van annyi x-em. Mert ugye ameddig x addig játszik az ember, hátha talál egy gólt...

  • VinoRosso

    veterán

    válasz szTotyy #784 üzenetére

    Steam fórum, reddit mindig is tele volt ezekkel a postokkal. Nem foglalkoznak vele, tudják, hogy mi tudjuk, hogy ők tudják, hogy mi tudjuk...szóval tisztában vannak mindennel. Volt egy időszak tavaly, olyan fél év amikor ezt kivették a játékból, nem voltak ilyenek, de aztán mégis visszarakták. Nem érte meg anyagilag gondolom nekik.

    Ugyanaz volt vele a probléma mint amikor manuális védekezés volt csak a játékban: kijön a különbség a felhasználók közt, és az 5-10-15 nullás vereségek elveszik a kedvét az alkalmi játékosoknak akik a player pool nagy részét kiteszik. Akik meg régóta rendszeresen játszanak azokat nem fogja elhajtani az, ha kiegyenlítetté teszik a játékot, és segíti a gép azokat, akik csak épp kipróbálják vagy egy-két hetente pár meccset játszanak vele. Ez lehetett a koncepció emögött régen, ma már ennél sokkal tovább mentek, a jutalmazási rendszerrel, szerintem egy elég mélyreható profilozással a végletekig ki tudják facsarni a felhasználók, pénzét vagy az idejét, vagy mindkettőt.

    Errefele a japán, kínai, koreai játékosoknál olyan csapatokat látok, hogy több százezer forintnak megfelelő összeget kellett beleöljenek, mire összejött nekik. Csapatok ahol 11-ből 11 epic és még a cserepadon is az van neki, de nem ám ilyen szedett vedett módon, hanem ami abból a csapatból amivel van elérhető, az abból a csaptból van. Ha pl a Milannal van akkor a Milanos Cafu meg Ronaldinho szerepel nála nem a Barcás meg a Romás. Ezek ilyen 150-ből 3 epic húzóból voltak, most ha csak 100 kártyát kellett húznia (nagyon alsó hang) akkor az olyan 500 euró a csapatért és szerintem van több ilyen csapata is. Közben a drágább játékok steamen olyan 60-80 euró körül futnak...

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #797 üzenetére

    Bergkamp, Zamorano. Kár, hogy nem lehet cserélni másokkal kártyát, a Casillasért felajánlanám Bergkampot.

  • VinoRosso

    veterán

    Most volt egy kis időm vágni, íme két jelenet:

    1) Kiugró csatár (vagy egyéb játékos) sebességének gép általi visszahúzása:


    Utolsó perc, 1-1-es állás, Hallandot csereként hoztam be a 70. perc körül, forma zöld, + szuper csere rajt van, a két védő közül a középső Van Dijk, a jobb Kondué, mindkettő kezdett így bizonyára a staminájuk piros vagy piros közeli a végére. Van Dijkhoz 20, Konduéhoz meg 10 egység speed előnye van Haalandnak, és erre még rájön a forma és a super sub. Tehát labda nélkül alapból is le kéne hagynia őket, de erre még rájön a frissességbeli különbség. Ennek ellenére a védők láthatóan gyorsabbak, de ez még így sem elég, a gép megakasztja Haaland futását, hogy be tudják érni a védők.

    Az alábbi lassításon jól látható, hol torpan meg Haaland (az elejétől számolva 6. és 7. lépés hosszúságát érdemes figyelni)



    A megtorpanást semmi nem indokolja, a játékos alatti indikátor (amit direkt az ilyen esetek vizsgálata miatt kapcsolatam be) végig zöld, ami azt jelenti, hogy a sprint folyamatosan nyomva volt, és az irányzék sem változik.

    2) Fizikailag lehetetlen animációk

    Kapu előtti tipikus labavesztés...lenne ha az ellenfél védőjét nem a T-2000-es Terminátornak hívnák:



    4x-es lassításban, hogy látni is lehessen mi történik:



    A védő térddel csúszik be Giroud alá, majd fél-térdől hátradőlt testhelyzetbenl áll fel úgy, hogy a 193 centis 92 kilós Giroud ránehezkedik, és kibújik a hóna alatt, dehát ez nem meglepő, hisz ő a higanyember. A nézőtéren Michael Jackson sírva könyöröga receptért, hogy a trükköt beépíthesse a táncrepertoárjába.

    Azért annak a 180 fokos fordulatnak a sebességét érdemes még így is megcsodálni a lassítatlan felvételen.

    Az már csak hab a tortán, hogy utána a földön fekvő Grioud-t jól meg is tapossa, ami a futball szabályai szerint piros lap és 11-es, de ezt nézzük el, hisz a játék csak a védő lábát és a labdát akarta pozícióba hozni a felszabadításhoz, ami nem volt lehetséges máshogy, mivel a labda beszorult Giroud teste alá. Valószínűleg ennek tudható be az is, hogy a hason fekvő Giroud-t egy rejtélyes erő az öt és feles vonaláról némileg kijebb húzza (a körvonal és az ötös vonalának helyzete alapján cikra 30-40 centi lehet az mozgatás), mivel másképpen a védő nem férne a labdához.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #816 üzenetére

    Hát itt még az sem volt, nem vezette Haaland a labdát, egyszerűen visszavette a lépéshosszt a 6. és 7. lépésnél, mintha megbotlott volna egy fűszálban.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #821 üzenetére

    Belépni mindenképp megéri minden nap az ajándékok miatt. Havonta 200 coint össze lehet szedni csak belépéssel, és a coinok átvihetők 2024-re.

  • VinoRosso

    veterán

    Ez is egy valid alkalmazkodási straégia. A baj velem az, hogy én a csapatépítős, taktikázós részét is szeretem a focinak, legalább annyira mint a játékot. Ha egy kerettel kéne játszanom ugyanazt a taktikát egysíkúnak, monotonnak érezném az egészet.

    Én pl divet szinte egyáltalán nem játszom szinte csak akkor ha objectivehez kell. Eventek jók szoktak lenni, csak ne csalna. Ha ezt az egy dolgot kiszednék akkor már rendben lennék, még afelett is szemet hunynék, hogy mennyire irreálisan erős a védekezés játékmechanikája.
    Így viszont marad a kilépdelés, ha látom, hogy fel akar ültetni a szopórollerrre a játék akkor beintek a meccsnek.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Cambi #829 üzenetére

    Na az FM meg a másik véglet :D Nem visz rá a lélek mert nem lehet lejátszani a meccseket. A régi PESek, amikor lehetett állítani a védővonal magasságát, a játékosok közti távolságot, pressing intenzitását, meg különféle taktikai elemeket (hug the touchline, wing rotation stb) az nagyjából rendben volt. De ezt is lebutították az idők során. Nem baj, ha vannak előre beállított profilok, de ne csak abból lehessen már választani, hanem lehessen részleteiben testre szabni az egészet.
    Sajnos az a sejtésem ezt is azért csinálták, hogy előre kivájt mederben haladjanak a folyamatok és így a kiszámíthatóság miatt a scriptek jobban érvényesülhessenek.
    Annyira szomorú ez is, régen akár mind a 11 játékost be lehetett állítani embert fogni, vagy ha valakit wingbackként akartam játszani ki lehetett választani WB posztot, most meg választanom kell, hogy deep line vagy man marking legyen, mert két slot van rá összesen. Hogy ennek a játék jobbítása nem volt a célja az ziher, mert minek tuszkolnák be ezeket a taktikai opciókat egy limitált helyre, mikor már korábban volt neki hely máshol a UI-on.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz szTotyy #831 üzenetére

    Érdekes erre nem is gondoltam, hogy megnézzem ott milyen a játék.

    Most belenéztem és hát teljesen más. Sokkal reszponzívabbnak tűnik, olyan mozdulatokat csinálnak meg amikre nekem esélyem sincs mert nem fordul időben a játékos, állandóan az ellenfél elé visszapattanó labdákat nem láttam, se noklikat, se luftot, se irreális védések, olyan gólt se ahol a kapus ráütötte a támadó lábára a labdát, se megtorpanó csatárt, simán elfutottak a csatáraik ha a szöktetésnél egy kis előnye is volt a védő nem tudta beérni.Nálam minden meccsen rengteg ilyen van.

    Mondjuk nem meglepő, hogy nem mernek cinkelt meccseket kitenni a nagy nyilvánosság elé.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #834 üzenetére

    Nálam is u.e. az ellenfél 75-ös OVR játekosaival elver 3-0-ra úgy hogy kapura lövésem nincs. Azt érzem, hogy sokkal lassabbak a játékosaim, nem helyezkednek jól, mindig lemaradnak a labdáról, az emberfogók méterekre az emberektől, az ellenfél játékosai meg minden passzomat elcsípik, ha a játékosom mellett van van 1 érintésem aztán elveszi, miközben a játékosaim 20 egységgel jobbak. Mintha az én csapatom amatőr nehézségen játszana egy legend AI ellen.
    Múltkor írta itt valaki hogy nem is biztos hogy az ellenfél ember és el is gondolkodtam ezen, mert olyan sebességű mozdulatokat látok amiket nálam nem csinál meg egy játékos, egyszerűen nem reagál olyan gyorsan az inputra.

  • VinoRosso

    veterán

    Délutáni meccs, ide feltöltöttem. Ha nyerek megvan a challenge, de az x is jó mert van még egy meccsre lehetőség ezen kívül.

    09:45-től a második kapott gól kilassítva:


    1) Nem arra a játékosomra vált rá amelyik közelebb van a labdához. Ez a csalás egyik általam jól ismert fajtája, azért csinálja nehogy a közelebb lévő játékossal elérjem a labdát. Érdemes megfigyelni, hogy a beadás előtt a labdához közelebb lévő játékos feje felett van az üres háromszög a beadás után mégse arra vált rá. Tehát tudja a játék hova kellene váltani, csak szándékosan nem oda vált.

    2) Sakán 2 ember van, mindegyik közelebb van a labdához a beadás pillanatában, sőt még közben is ennek ellenére egyik se tudja megelőzni. Casemiroval kontaktol is, de mintha ott se lenne, egyáltalán semmi hatása nincs rá. Saka physical contactja 66, Casemiroé meg 87... A visszajátszáson látható, hogy izomból elrúgja a támasztó lábát, de mintha betonoszlopba rúgna, meg se remeg.


    3) Ha Rise nem csinál semmit csak áll egy helyben mint egy darab fa akkor Saka nem tud gólt rúgni. Ehelyett, vagy inkább épp ezért lemegy nagyterpeszbe, hogy valahol elférjen a labda. Hogy mi vagy ki instruálta erre a cirkuszi mutatványra rejtély, mert én nem irányítottam. Az meg, hogy a kapus is ugyanezt a bohóckodást csinálja és dupla kötényt kapnak azok a játékosok akiket nem is én irányítok már csak a hab a tortán. Volt a támadón szorosan 2 ember plusz még a kapus is fogta a szöget, a lépéselőnyük megvolt a végőknek, az irányzékot is és a felszabadítást is nyomtam, ezen felül mit kellett volna még tennem, hogy ne kapjak gólt?

    Ami még érdekesebb, 12:39-nél szöglet, nekiáll pörögni a karika mintha meg akarna szakadni, de a kapus védi a fejest. Aztán ki akarom rúgni, de a kapus nem reagált. Hiába próbáltam az irányzékot is húzni, mintha valaki más irányította volna a játékot megint mert nem rúgta ki és nem arra ment amerre nyomtam. Majd fogta magát a kapus, letette a labdát és kirohant mint Zrínyi Szigetvárnál:


    Kis magyarázat: fehér karika séta, zöld karika sprint (ha nincs karika az azt jelenti, hogy nem húzod semmilyen irányba az analógot).

    Visszanézve olyan, mintha a kirúgás gombot a sprintre váltotta volna a játék, mert a kirúgást nyomtam többször is miután észrevettem, hogy nem reagál az inputra. Sprintet nem nyomtam, labda letételt meg végképp nem.

    Kilassítva jobban látható, hogy nincs összhangban a kapus mozgása a karikák színével. Mindig van rajt valamilyen karika ennek ellenére többször megáll (akkor nem kellene rajta lennie), illetve többször mintha nekiiramodna de a karika fehér marad, illetve van hogy zöldnél is egy helyben áll. Illetve még a fenti képsoron látható, hogy mielőtt elveszti a labdát fut, de az irányzék másfele mutat mint amerre fut.


    Április óta nem volt ez a jelenség, hogy elvesztettem az irányítást a játék felett, de mintha valaki más meg átvette volna, azt hittem az akkori patch-el ez eltűnt de most megint előjött. Gyanítom, hogy ez valami hack, mert csak akkor fordul elő amikor kínai az ellenfél és mindig a 70-80. perc között.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz bilon73 #842 üzenetére

    Úgy, hogy csalnak. Kilaggolják a játékot amikor vesztésre állnak, és így nem regisztrálja be a vereséget nekik a játék.

    Vannak olyanok is akik tényleg annyival jobbak, mert elképesztő mennyiségű időt toltak a játékba, de közel se annyi amennyit a ranglistában látsz. Aki a tetején van annak 90%-a csaló.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #849 üzenetére

    Vagy csak rég játszottál azzal az accounttal és kicsit tol a játék, hogy megjöjjön a kedved. Játssz vele pár hétig és utána hasonlítsd majd össze, pár meccsből nem lehet következtetéseket levonni.

    Ahogy nézegettem egyedül mobilon van erősebb rásegítés, ott még olyan guideokat is be lehet kapcsolni, hogy összekötő vonallal mutatja melyik játékosnak fogsz passzolni, és mindig pontosan oda adja, PC-n meg az esetek 20-30%-ban, különösen ha kulcspasszrólis lenne szó totál más irányba passzol mint amerre a kis irányzékot jelző nyíl mutat.

    Viszont mobilon is ugyanúgy szopat, és ott még ilyen 110 OVR-es csapatokkal játszó csalók is vannak. [link]

    Most láttam ezt a videót, hogy miként lehet elérni azt, hogy a te csapatodat favorizálja a script [link]

    Ez megmagyarázza miért kapok ki egyfolytában az ilyen 75-80 OVR-es csapatoktól a 98+-os csapatomal, és miért van ennyi belőlük.

    Az egésztől hánynom kell, hogy erről szól már egy játék, hogy a játékba beépített csalást hogyan használják ki a saját javukra játékosok 🤮

  • VinoRosso

    veterán

    Szerintem a legfontosabb a script eltakarítása lenne, aztán az irreálisan erős védekezés normálissá tétele és valóshoz közelibb futás/stamina modell. A gyanúm sajnos az, hogy ezek maradnak a régiben vagy még rosszabb lesz.

    Labdakezelés? Valamennyire van hatása a usernek, a játékos orientációja, mozgása, sebessége, a labdaátvétel iránya, ereje ezeket most is lehet befolyásolni. Hogy most a lábfeje milyen helyzetben legyen és azt irányítani lehessen, azt nagyon overkillnek tartanám, és nme is tudom hogyan lehetne megvalósítani irányítás szempontjából. Szerintem jó, hogy ilyenre nem kell figyelni, inkább vegye le a terhet a felhasználóról, hogy ne kelljen még ezzel is foglalkozni. Egy kicsit lehetne jobb a labdakezelése általánosságban a játékosoknak, bár lehet, hogy azokban az esetekben amikor elpattan tőlük a labda inkább a script játszik közbe. Sokszor ez is valószínűnek látszik, mert pl olyan gurított passzokat nem tudnak átvenni amiket az ellenfél a saját játékosának szán, de véletlen az én játékosomat találja meg és mintha nem számítana rá belebotlik. Pedig sima passz, arccal a labda felé, egyszerűen át kellene vennie, mert semmi különbség nincs ahhoz képest mikor ugyanezt a labdát a csapattárstól kapja és átveszi, csak annyi, hogy az ellenféltől jön.

    Nagy hiányosságok szerintem ezen a téren nincsnenek, le lehet venni a labdát ha az ember a való életben is tudja hogyan kell átvenni. Az sokkal inkább zavar, hogy nem lehet megcsinálni egy kényszerítőt, mert a lendület megmaradás törvénye nem létezik ebben a játékban és úgy fordulnak 180 fokot a kényszerítőbe húzott védők mintha 0 kiló lenne a tömegük. Ütemcsel ugyanez, ahogy irányt váltasz 0 másodperc késlekedéssel irányt vált a védő is. Teljesen irreális. Ha ezt meg a szkripet helyreraknák már attól jobb lenne az összes valaha volt PES-nél.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #857 üzenetére

    Fontos elem az tény de nem a legfontosabb szvsz. Sokkal fontosabb a taktika a futballlban. Rengeteg olyan csapat nyert trófeát amelyik nem volt technikás, viszont olyan amelyik taktikailag nem volt jobb a többinél egy sem.
    A játékos lábának a sebességét a játékos mozgásàval tudod befolyásolni.
    Az sem igaz, hogy a labát nulla sebesség különbséggel kell átvenni, mert az azt jelentené, hogy nem érsz a labdához hanem csak követed a mozgását. A nulla különbség ugyanis ugyanolyan sebességű mozgást jelent, ha ol 10 km órával futsz akkor valaki 10 km órával fut melletted a különbségetek nulla, viszont sosem fogod tudni így lelassítani a mozgást.
    És az sem igaz hogy mindíg lassítani kellene. Én legtöbbszöe keményen veszem át a labát mert akkor folyik a játékoson a labda. A soft touch ebben a játékban szinte használhatatlan, mert annyira gyorsan odaér az ellenfél, hogy mire levennéd a labdát közbelép. 16-os előterétől kezdve jó esetben 1-2 érintésed van, sokszor még annyi se, mert egy érintőre is rögtön ott a védő lába. Rengetegszer kapásból ellőni nincs időm. És amíg ezen az OP védekezésen nem gyengítenek addig ez nem is fog változni.

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #859 üzenetére

    Hát a lehető legkisebb különbség két szám között a 0, legalábbis a matematika szerint :U

    Amit meg szeretnél fogalmazni az az, hogy a labda (negatív) gyorsulását (nem sebességét) kell fokozatosan nullává tenni addig a pontig ahol a labdát meg szeretnéd állítani. Ehhez bizonyos szintű (nem nulla) különbség kell legyen a láb és a labda gyorsulásában, pontosan akkora, amekkora gyorsulás tartozik az erőhöz, ami a lábat a labdaérintés pontjától a labda megállásának pontjáig mozgatja, figyelembe véve a labda rugalmasságát is.

    Szerintem ez nem csak megvalósíthatatlan gamepaddal, hanem bármilyen egyszerű megvalósítás az irányítást is nagyon megnehezíteni. Képzeld el az, hogy csak egy gombot kellene nyomnod a labdakezeléshez, aminél nem számít más, csak hogy nyomva van, az is mennyire leterhelné az irányítást. Folyton csak ezt nyomogatnád, minden passz így nézne ki: x+lt,x+lt,x+lt. Nekem nagyon darabossá tenné az irányítást, és akkor még hozzá kellene adnod azt, hogy számítana, hogy milyen erővelnyomod a gombot. Próbáld meg manualon a játékot passzsegítség nélkül, itt csak a passz erősség pontosságát próbáld meg megfelelően eltalálni, azt nézd meg, hogy tízből hányszor sikerül pontosan végrehajtani a passzot. Nem véletlen, hogy senki nem játszik manualon.
    Amit írsz, az ugyanez lenne, csak passz erősség helyett labda átvétel erősségét szabályozná manuálisan. Szerintem nem találnál olyan játékost aki hosszú távon ezzel szenvedne, mert a gépi rásegítés akkora előnyt ad a manuális irányítással szemben, hogy az simán eldönti a meccset.
    Ha meg az egész játékban csak manuális labdaátvétel lenne akkor káoszba fulladna a játék és alig játszanának vele. A 2022-ben csak a védekezést tették manuálissá, kivették a lockot a játékból és magadnak kellett követni az ellenfél mozgását, ami analóg karral jóval egyszerűbb mint pl LT-vel eltalálni egy passz erősségheztartozó labdaátvételi gomblenyomás sebességét, azt annál jobban nem szidtak semmit a 2022-ben mint a manuális védekezést.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #861 üzenetére

    Pedig szinte minden technikai részletet a program dönt el a játékos skilljein keresztül. A felhasználói input egy irányzék és erő megadására alkalmas, részleteiben egy kontrollerrel nem lehet precíz mozdulatokat szabályozni. Lényegében egy aimbotnak megfelelő logika módosítja a kontrollerből érkező inputot, hogy az irányíthatóság precizitásbeli hiányosságait kompenzálja. Passzoknál, lövèseknél, labdakezelésnél.
    Mondom próbáld ki full manualban, manual passz, manual lövés, nézd meg milyen rásegítés nélkül, és magad is rájössz, hogy rásegítés nélkül játszhatatlan a játék. Nem véletlen, hogy a konzolos FPS-ekben is mind ott van az aim assist, kontrollerrel egyszerűen nem lehet olyan precízitást elérni mint mondjuk egérrel, nem is beszélve a mobilos érintőképernyőről (mert ugye amit írsz annak mobilon is működnie kell valahogy a crossplatform miatt).
    Ehhez a játékhoz még nem találtak ki olyan beviteli módot amivel a foci technikai részletei megfelelő pontossággal transzformálhatóak lennének. Kontrollerrelre ezeket átültetni nagyon fapados lenne, kb mint okostelefonon megírni egy regényt billentyűzet helyett.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #864 üzenetére

    Volt hasonló, close controlnak hívták, de az nem volt érzékeny a lenyomás erősségére. Most alapból röviden veszi át, akkor kell nyomni valamit ha nem úgy akarod átvenni. Igazából van egy csomó megoldás labdaátvételre most is:

    1) nem nyomsz semmit labdaátvételkor = soft touch
    2) duplán nyomod a sprintet irányzékkal együtt = hard touch
    3) dupla sprint és irányzék utána = hard touch és megpróbál kötényt adni/megkerülős cselt (kb sose jön be vagy ha igen 1 mp alatt utolérnek)
    4) szimplán sprint gomb nyomva tartva = soft touch lefordulással (kapu felé)
    5) csak irányzék = soft touch és fordulás/labdavezetés irányzektól függően
    6) rs a labda irányába = átlépős csel lefordulással
    7) rb+lb= átlépés másik játékos számára
    8) rs röviden lenyomva + ls a laba mozgásának irányába utána = lefordulás lepörgetéssel
    9) rs hosszan + ls a laba irnyányaba = rainbow flick
    10) rs hosszan minden más nélkül = guruló laba felvétele, magas labda átvétele combbal/mellel
    11) rs röviden minden más nélkül, rs ismétel nyomogatása = magas labda átvélele dekázással
    12) lt nyomva lartása átvételkor = labdafedezéssel kombinált soft touch

    Lehet még kihagytam valamit, de azért ez így is már elég sok opció. Az más kérdés, hogy melyiknek mennyi haszna van a pályán, a legtöbb nem való semmire vagy csak nagyon ritkán alkalmazható.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #873 üzenetére

    Egyetértek. Én azért toltam pár meccset, de utána el is ment a kedvem gyorsan a script miatt. Az első meccsen vezettem 4-0-ra aztán bekapcsolt a script és az ellenfél amelyiknek addig kapura lövése nem volt feljött 4-3-ra a végén csak a labdát rúgdostam kifele és mázlival nyertem csak. Utána meg két vereség, midegyiknél jobb voltam az ellenfélnél, nem is kevéssel, nyomtam sok helyzettel és amint megszereztem a vezetést a kezdőrúgásból kiegyenlített az ellenfél. Szintén egy helyzetből. Ugyanúgy nyomtam majd egy helyzetből megfordította. És ugyanez a forgatókönyv mindkét meccsen, a gólok is szinte percre pontosan ugyanakkor estek. Na ezután letettem a kontrollert, és azt mondtam, kösz de ezt nem, nem hogy ingyen, még ha fizetnek érte se.

  • VinoRosso

    veterán

    Ma megint játszottam egyet, első meccs, ugyanaz a forgatókönyv, megyek 4-0-ra 20 perc után és akkor elkezd furán viselkedni a játék, laggolt, a játékosok fura dolgokat műveltek, érezhetően változott valami. Amint ezt megéreztem elkedtem felvenni a meccset. Addig kapura lövése se volt az ellenfélnek utána meg elkezdtek záporozni.

    [link]

    Szerencsére béna volt és nem tudta kihasználni, úgyhogy maradt a 4-0, viszont ezután nekem se ment be semmi, még a sarokra 60% erővel lelőtt 11-est is belerúgta a kapusba a csatárom.

    Annyi jó hír van, hogy ezek ellen a META 4-2-1-3/4-3-3 -mak ellen sikerült találnom egy olyan taktikát ami jól működik már hosszú ideje.

    QC diagonális 4-4-2-t kell játszani:



    LB\RB defensive-vel, és fontos, hogy a két szélsővédő embert fogjon, az ellenfél két szélsőjét, ha belső csatárokkal játszik akkor meg a két oldasó csatárt. A szélsővédőkön legyen man marking skill.

    A DMF anchor man legyen, az SS meg creative playmaker. A két CB-ből egy destroryer. A többi variálható, de CMF\RMF is creative playemakerrel működik a legjobban.

    Az LMF nálam hole player, és nagyon jól mozog a creative playmakerrel, az SS sokszor jön vissza és befele, megnyitja a területet a hole playernek, egy kiugratás és rögtön kapura lehet vezetni a labdát. Rengeteg gólt lőttem ezzel az egyszerű trükkel, nem nagyon tudják levédekezni.

    Labdakihozatalnál ha nem lehet egyből indítani, mert presszingelik a csatárokat, akkor Y\háromszöggel vissza kell tenni velük a labdát a DMF-nek és átforgatni a játékot a másik oldali szélsőre. Mindig üres és egy kényszerítővel el lehet menni, egész az alapvonalig.

  • VinoRosso

    veterán

    Van ez az ingyenes agent amit most minden nap adnak. Mielőtt ellőttem gondolkodtam, rajta, hogy érdemes-e egyáltalán ezzel foglalkoznom, mert adtak nem is tudom hány, de jó sok ilyen agentet már, és 3*-nál jobb játékost sose tudtam kipörgetni. Mondtam magamban fel is adom ezt, ha nem pörget most be valamit. Szurkoltam, hogy na egy Figot virítson akkor és ...
    :DD :DD :DD

    Mondom ilyen nincs. Átnyargaltam a MC-re, na mondom ha lúd legyen kövér, akkor egy De Bruyne-t. És bedobta azt is elsőre :Y


    Volt még 100 coinom, na mondom ha most bedobja az Edersont akkor lefosom a bokám, ez olvassa a gondolataimat. Aztán végül Foden jött, de még a hét vége fele össze tudok szedni egy 100-ast kiváncsi vagyok sikerül-e Edersont is behúzni.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #889 üzenetére

    Meglepődnék ha játszható lenne hetedike előtt. Azon nem ha még nyolcadikán se.

  • VinoRosso

    veterán

    Na ma még jött egy Dida. Del Pieronak jobban örültem volna, de legalább így lett egy normális kapusom az olasz ligába Vicario helyett.


    Kiváncsi vagyok másnak is osztogat-e ingyen epicet a gép a héten vagy csak én vagyok ilyen szerencsés most.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #894 üzenetére

    Steamen? Én úgy emlékszem vagy 3-4 napig nem volt elérhető.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #897 üzenetére

    Gondolom neked is hétfőn meg pénteken, akkor ennyit a véletlenekről :D

    Ha a játék nem akarja nem ad 3*-nál többet, ha meg ad akkor mindenkinek dob. Ma egyébként beadta Petit, szóval érdemes megint loginolni.


    Kár, hogy nem Del Pierot. Tippre holnap :D

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #899 üzenetére

    Hát egész az utóbbi hétig ebből a fajta agentből eddig csak 3*-ot adott pedig az összeset kinyotottam. Ami változott, hogy úgy kb 2 hete betelt az 500 férőhely a keretben így el kell küldenem néhány játékost mielőtt igazolok, hogy legyen üres slot. Nem tudom, hogy van-e köze hozzá, vagy tényleg csak véletlen, de mikor epicet dobott előtte mindig elküldtem néhány játékost a keretből.

    Most játszottam pár meccset, szerintem már az eFootball24-es változtatások futnak a jelenlegi a builden is. Érezhetően lassabb egy sebességi fokozattal a játékmentet, és picit gyengébb a védelem. A középkezdésből gól exploit újra működik, minden meccsemen kaptam nem is egyet, visszapasszolják a középpályára és a kimozduló belső védő helyére beindítanak a kezdőkör mögül. Másik variáció az, hogy az egyik támadóközéppályásnak adják és az indítja a belső védő helyén a csatárt, az meg lepasszolja az érkező szélsőnek. Mivel visszavettek a védekezésből beletelik egy kis időbe mire kezdőrúgáskor felveszik a védők az embereket és lezárják a területet, ezt használják ki. Eddig ez nem volt, de régről ismert és nagyon gyorsan le is reagálták a userek.

    [link]

    [link]
    A script továbbra is erős. Az első 20 percben csak kaptam a gólokat úgy, hogy esélyem se volt levédekezni, ha arról volt szó a gép a saját játékosommal segített rá az ellenfél támadására, hogy gól legyen. Az egyik meccset még így is sikerült megfordítani, de a másikon esélyem se volt, hiába voltam jobb.



    Ne legyen igazam, de szerintem csak frissíteni fogják a csapatokat meg a kezelőfelületet, a játékmechanikában sok változtatás nem lesz, így ez gyakorlatilag egy season update megint.

    Ha ez ilyen lesz akkor lehet inkább fifázok, pedig ahhoz egyáltalán nem értek. Most nézegettem youtubeon a játékmenetet, amikor a védők a labdást támadják az sokkal realisztikusabb, igaz amikor kontakt van akkor már nem, az a pes-ben jobb. Na meg a futás animáció, az valami nevetséges a fifában. Teljesen úgy néz ki, mintha robotok futnának. Viszont scriptet nem láttam, igaz lehet mert offline meccsek voltak. Viszont ha nincs script meg a védők nem tudják sprintben elvenni a labdát akkor már jobb mint a PES.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz szTotyy #901 üzenetére

    Küldj el pár játékost nyitás előtt. Lehet csak véletelen egybeesés, de hátha...

  • VinoRosso

    veterán

    Ez a Petit egész jó kis box2box cmf még ezzel a picinyke epic form boosttal is. Mindenhol ott van, és 70 percet elbír, igaz raktam rá egy fighting spiritet.

    A scripttel viszont továbbra sem tudok megbékélni:
    [link]

    TrueGooner: Remélem, hogy nincs igazam, de a jelenlegi állapotában a játék úgy néz ki, mintha alkalamazták volna a 24-be bekerülő változtatásokat, hogy ne a premierkor kerüljenek felszínre a legnagyobb hibák (kvázi béta teszt).

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #905 üzenetére

    Értem amit mondasz, és logikus is, de nem ezt látom. Más a játék, bár hatalmas változást nem tapasztalok. Van ez a szögletnél rövidről megcsúsztatott exploit is, múlt héten még működött, most meg nem tudok vele egy gólt se lőni. Majd jövő héten meglátjuk.
    Az megvan, hogy nem mindegyik játékost lehet átvinni 24-re? Nagyon remélem, hogy az aláírt kártyás Messimet, amiért 1500 coint adtam nem vesztem el..

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #907 üzenetére

    Néztem de nem sokat mond, mert a konkrét kártyát nem mutatja.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz TrueGooner #909 üzenetére

    Remélem ez lesz, mert vagy 4 órát töltöttem el a kártyák baxtatásával. Volt egy jó sok, aminél egy csomó progression point ment el a playing stylera, ezeknek a trainingkét reseteltem, mert elveszi a skillek elől a pontot, ha a 24-ben nem lesz playing style.

    Azt nem tudom, hogy a kártyákat ugyanolyan max levelre lehet majd feledezni? Mert ha nem akkor érdemes most ellőni a training ticketeket.

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    Na lejött a frissítés, úgy néz ki igazam lett sajnos ez csak egy season update.

    A menü struktúrája, az elérhető funkciók minden 99.9%-ban ugyanaz mint a 23-ban, csak a háttérképeket, bannereket, gombokat cserélték le más színűre, de pl meccs alatti HUD-nál még azt se, ugyanaz az undorító kék-sárga színösszeállítás van.

    [link]

    A játékmechanika is ugyanaz mint a múlt heti, akkor jött egy minimális változtatás, lassabban gurul a labda egy fokkal, a passzot kicsit reaktivabban hajtja végre a játékos, meg labdavezetésnél amikor fordul az ember kicsivel dinamikusabb, azt ennyi. Aki nagy változást várt az szerintem csalódni fog, bár az online-t még nem próbáltam, sok reményt nem fűzök hozzá, de hátha ...

  • VinoRosso

    veterán

    Bejelentkeztem, hogy körülnézzek meg összeszedjem az ajándékokat. Az OVR konverzió kellemes meglepetés, legalább is a fő csapatomnál:


    A legtöbben kaptam 1-2 plusz pontot, amelyik nem az maradt ugyanazon a szinten.

    Ha a játékos tulajdonságai nem is, de a manager képességei befolyásolják az OVR-t. Ha a manager gyengébben egy play style-ban akkor az OVR-ek is esnek. Szóval nem teljesen igaz amit ígértek, hogy egyformán lehet majd minden playstyle-t játszani.

    Illetve innentől kezdve a gyengébb managereknek amelyik egy playstyle-t csak 50-60-on tud hozni max, nem tudom mi értelme lesz (szegény Rossi.. :( ).
    Ja és 11 játékosom eltűnt. Hogy melyik az a 11 azt még nem volt időm megnézni, csak a számot láttam, hogy annyival lett kevesebb, remélem csak ilyen töltelékeket vettek ki.

    [ Szerkesztve ]

  • VinoRosso

    veterán

    Játszottam egyet online, el is ment a kedvem az első meccs után.

    Kaptam egy lesnek kinéző gólt az elején:

    Ez még csak csak elmegy, kiegyenlítettem, de aztán megint jött a script a hosszabításban, a gép megint a saját játékosommal szerelt le és odaadta a labdát az ellenfélnek:


    Nem találok logikus magyarázatot arra mit keresett ott azon kívül, hogy engem akart leszerelni. Jobb hátvéd, követő emberfogással ráállítva az ellenfél balszélsőjére. Ehelyett a belső védőmet veszi fel és leszereli. F.. ki van már ezzel. :((

  • VinoRosso

    veterán

    válasz BaJaZo #935 üzenetére

    Én azt vettem észre, hogy ha beállítom az emberfogást akkor megy az emberrel a védő 99%-ban. Az 1% hiátus akkor van amikor ilyenek vannak, hogy gólt kell kapjak.

    Nem tudom ezt az összevissza futkosás számlájára írni, hogy az ellenfél nem tud magától gólt rúgni, és jön egy játékosom akit a gép irányít, odaadja a labdát az ellenfélnek, vagy rúg egy öngólt, esetleg engem akadályoz meg abban, hogy én gólt rúgjak azzal, hogy leblokkolja a kapuba tartó labdát a saját játékosommal, vagy csinál egy tizenegyest miközben nem én irányítom. Látni, hogy nem véletlenül hanem céllal történik. Ha ezek random futások miért nem csinál olyan hülyeségeket ami végén az akció nem gólszerzésre irányul? Pattanhatna a labda az oldalvonalon kívülra is vagy az ellenfél kapujának az irányába, de valahogy mindig egyből az ellenfél elé kerül? Vajon miért? :U

  • VinoRosso

    veterán

    Játszottam most már 5 meccset online, de csak azért mert ötödikre engedte az első győzelmet a kihívásban. Meglett az 50 coin, a több meccset hagyom is, mert nem fogok így szenvedni szaros skill trainingekért. Ugyanott folytatja script ahol abbahagyta, az ellenfél rúgja az elé pattanó labdákból a gólokat, nekem meg semmi nem megy be. 3 méterről nem tudják eltalálni a játékosaim a 7 méteres kaput, vagy ha eltalálják akkor kapufára kapufát rúgok, vagy bele a kapusba. Mintha valami taszító mágnes lenne azon a helyen ahol gólba tudna tévedni a labda.
    Ötödikre is csak azért sikerült nyernem, mert a script a javamra kedvezett, szokásos hosszabbításos gólt szereztem a 96.percben, hogy az ellenfélnek esélye se legyen egyenlíteni.
    Azt nem tudom ilyenkor minek állítja fel a kezdéshez a játékosokat a játék, még el se ér az első passz a játékoshoz a kezdőrúgás után már le is fújja a játék. A való életben ilyenkor lefújják a meccset a gól után egyből.

    [link]

    [link]

    Még adok a játéknak annyi időt amíg a fifa megjelenik, aztán ha az is ilyen scriptelt fos akkor hagyom az egészet a francba, játszok valami mással.

  • VinoRosso

    veterán

    válasz ROBREGGAE #942 üzenetére

    Szokott lenni ilyen havi trial 5 euróért emlékeim szerint, ez már megszűnt?

  • VinoRosso

    veterán

    válasz bilon73 #948 üzenetére

    Nem mindig a jobb nyer :N ilyen a fociban is van. Ez annál több. Erősebb állítást fogalmaznék meg, túl sokszor nem a jobb nyer. Ez az ára a 600 millió letöltésnek.

    A jövedelemzősség: rekord bevételt realizált az eFootball a legutóbbi pénzügyi évben, de a profit csökkent 30%-kal. Ha ebből azt a következtetést vonod le, hogy kiadáscsökkentéssel nagyobb profitot lehet realizálni az nem a véletlen műve. ;)

  • VinoRosso

    veterán

    Ez a csapat:


    1. ez ellen:

    2. és ez ellen:


    Vajon mi lett az 1. és a 2. meccs eredménye, 1,X,2?

    Kérem tegyék meg tippjeiket :D

  • VinoRosso

    veterán

    Még két tipp.

    Melyik játékoshoz megy a kiugratás, A vagy B?

    És a következőnél?

Új hozzászólás Aktív témák