-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
-Mi a titka scenarióknál a hatodik küldetésnek (Predator and Prey)? Van négy kis hajó, amikre vigyáz egy Cobra. Az stimm, hogy az alacsony hőkibocsájtásra kell figyelni. Ezért főleg a gépágyút használom és ha felmegy a hőmérséklet, nyomom a heat sinket. Ennek ellenére két hajó után már tuti megtalál a Cobra és onnantól persze game over. Nem tudom lerázni és face to face esélytelen leszedni a Cobrát (legalábbis nekem nem sikerült).
-Ja igen! Hotas X-el pik-pakk eljutottam a hatodik küldetésig. Egér+bill kombóval meg a harmadiknál elakadtam. Iszonyat nagy különbség van a két vezérlés között! Pedig még tanulom a hotast... Én is csak ajánlani tudom, minden ED (és egyéb űrszim) rajongónak a Thrustmaster T.Flight Hotas X-et első beruházásnak![ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #958 üzenetére
Thx az ötletet! Én is próbáltam elbújni a második kill után az aszteroida mezőben. Még a silent runningot is bekapcsoltam a heat sink után, de így is megtalált a rohadt Cobra Próbálkozom tovább, egyszer csak sikerül
-
duvi
nagyúr
Gratula minden újdonsült Cobra tulajnal!
-
duvi
nagyúr
De igen . Berakhatod önmagában is egy fire groupba. Én másodlagos tűzgombra szoktam tenni. Az egyik groupban a Chaff a másodlagos fegyver, a másik groupban a heat sink. De csinálhatsz több fire groupot is tetszés szerinti összeállítással.
(#994) Diopapa
Ha inaktív minden fire groupban, akkor is használható v billentyűvel (asszem az a default) a heat sink? Pl. SC módban is elnyomható?[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #1000 üzenetére
Valószínűleg a hangárt se pusziért adják majd... Jó ha van egy saját flottája az embernek Vadász, szállító, csatahajó... Egyébként gyorsan el lehet bukni a pénzt itt is. Egy lajhár T9-et könnyen leszedhetnek és elég ha "csak" a full rakományt bukjuk. Mindjárt a templom egerének érzi magát az ember
-
duvi
nagyúr
Megint bugos(?) lett a fire group kiosztásom. Eddig másodlagos fegyverként tudtam használni a heat sinket SC módban is. Most lecseréltem a fegyvereket és azóta megbolondult az összes group Hiába van pl. másodlagosra beállítva a heat sink, még aktív fegyver üzemmódban se reagál a másodlagos tűz gombra. Meg se jelenik a hud fegyverpanel listájában. Cserébe a groupok alatti üres sorban (piros nyíl a képen) megjelent két elsődleges aktiválás, az ott nem létező fegyverekhez Van valakinek ötlete, hogy mi történt, vagy mit bénáztam el?
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #1007 üzenetére
Thx! Ez egy király bug! Ugyanis most sehogy nem működik a heat sink, ami egy T9 esetében azért elég "vicces" tud lenni Mivel béta, ezért belefér még a jelenlegi állapotába... Már csak azt kéne kitalálnom, hogy tudom újra működésre bírni a HS-et
-
duvi
nagyúr
válasz Terrorista #1009 üzenetére
"Heat Sink kilővésre én dedikált gombot használok" Én is használtam eddig. A bug miatt az se működik Ha eladom a fegyvereket és újravásárolom őket, akkor az alsó fire group "szellemsor" egy taggal bővül Az első csere után csak egy tagja volt. Amit linkeltem, azon már kettő volt az eladás/újravásárlás után. Lehet, hogy hajó csere lesz a vége.
-
duvi
nagyúr
Thx! Na ezt nem tudtam, hogy a point defence turreteket magától beteszi fire groupokba. Elég nagy marhaság, mert ez egy automata fegyver. Nem is látszik a hudon, behúzott fegyver állapotban . Ráadásul az alábbi kép szerint nem működik minden groupban? Mert ez megint csak szivatásnak lenne jó...
Ettől függetlenül (vagy ennek következtében?) teljesen bugos a fire group kezelés. Ugye a heat sinket sehogy nem tudtam működésre bírni, ami pedig létfontosságú a T9 esetében. Addig variáltam a groupokat, míg kikapcsolt állapotban aktívvá vált elsődleges fegyverként és SC módban is használható (lásd képen). Elég idióta megoldás, de ha egy módja van rá, akkor a T9-el úgy se harcol az ember, csak tiplizik amint lehet.
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #1018 üzenetére
Az oké és a T6-on működött is Viszont a T9-nél most CSAK úgy működik ha KIAPCSOLOM a heat sinket Kellett egy kis idő és sakkozás a groupokkal amíg legalább ez összejött. Tegnap sehogy nem tudtam működésre bírni, pedig volt fegyver elad/újravesz, firegroup reconfig....
Ja és még egy bug a T9-nél! Az üzemanyagszint visszajelző egyáltalán nem működik nem működik. Állandóan tele tankot mutat (lásd előző hozzászólásom felső képén), pedig az állomásokon mindig fizetni kell a tankolásnál, ergo fogyott belőle. Ez több ugrásos úton lehet vicces, mert nem tudod, hogy mennyi a valós üzemanyag szinted.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #1020 üzenetére
Elképzelhető, hogy ez a bugom is megvan, de az utóbbi két napban annyit állítgattam, hogy már jojózott a szemem tőle Örültem, hogy működésre bírtam a heat sinket. Hozzá nem nyúlok még1x, az tuti Megy a pénzgyártás, aztán kíváncsiságból jöhet az Anaconda. Bár gyanítom, hogy végül egy fullos Cobránál fogok kikötni.
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1028 üzenetére
Nagyobb a profitod ha I Bootis-Eranin helyett I Bootis-Aulin között forogsz. Aulinból Terrain enrichments sys (698 profit/db) viszel. I Bootisból pedig Fish (254 profit/db) a rakományod. Egy oda-vissza fordulóval 952CR a profitod darabonként, a jelenlegi 691CR helyett.
(#1026) Bibgr0
Kár, hogy törlöd a táblázatot. Szerintem van amiben többet tud, mint az online kalkulátor. Egyszerre látjuk az összes kikötőt és a színkódok alapján ránézésre tudhatjuk, hogy egyáltalán érdemes-e az adott kikötővel foglalkozni. Mindenesetre köszönjük, hogy megcsináltad! Lehet, hogy még mindig a T6-nál tartanék nélküle[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Ha valaki Kölnben járna, akkor keresse meg az alábbi Rajna hidat, mert három béta kulcsot tettek ki rá
és a kulcsok:
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1046 üzenetére
-A legtöbben mi is vesztettünk el hajót, full rakománnyal egyetemben. Elég bosszantó tud lenni, főleg ha nem is mi hibáztunk. A pihivel kapcsolatban annyit, hogy a következő patchben változtatni fognak a kereskedelmen. Nem lesz ilyen "egyszerű" a pénzgyártás. Dinamikussá fog válni a piac, ami állandó mozgást és új piacok felfedezésére ösztönzi majd a játékosokat. Ezzel nincs is baj, csak ha mondjuk ki akarod próbálni az Anacondát, akkor még a patch előtt érdemes belehúzni a pénzgyűjtésbe.
-Joy-al kapcsolatban kérdezz rá torz on borz kollégára. Megjött az új hotasa és eladja a Hotas X-et. Mindketten jól járhattok, ha esetleg érdekel az üzlet -
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1050 üzenetére
Pedig ez a veszély fennáll majd a végleges kiadásban is. Ez a játék szerves része, hogy bármikor bukhatjuk a hajónkat/rakományunkat. Persze nem mindegy, hogy egy bug vagy idióta npc miatt járunk így, de szerintem a jelenlegi bétába ez még belefér. Lehet simán scenariózni is. Ott nem áll fenn ez a veszély. Az irányítást és a hotasokat jól be lehet gyakorolni ott is . Én felváltva játszom az online és offline módokkal és így elég szórakoztató tud lenni. Nem válik unalmassá egyik játékmód se.
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1053 üzenetére
Nincs már messze az év vége. Ha tartják magukat az ígéreteikhez, akkor még idén megjelenik és abban már több lehetőség lesz. Neked melyik része lenne/lesz érdekes a játéknak? Bányászat, salvage, felfedezés, fps...?
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #1082 üzenetére
Grat! Szép darab! Ha már ennyit szántál billre, nem lett volna jobb ha kicsit gyűjtesz még hozzá és a háttérvilágításos verzióját veszed?
-
duvi
nagyúr
válasz Xerxész #1125 üzenetére
Szia!
1. Szerintem ez későbbre várható, DLC formájában.
2. Igen, neki lehet menni (kisbolygóval ütköztem)
3. Hordozók még nincsenek a bétában.
4. Használható bill+egér kombóval is (bár hotassal tényleg jobb)
5. Én nem találkoztam még ezek közül egyikkel se. A véglegesben valszeg lesznek. -
duvi
nagyúr
válasz Xerxész #1125 üzenetére
A bejelentett hajók közül (tudtommal) a Farragutnak vannak hordozható vadászai, amik képesek bedokkolni az anyahajójukra:
Ezen kívül van még egy utalás a hordozókra:
"Carriers:
Designed for the deployment of fighter squadrons. Obsolete in the fleets of the major factions due to the popularity of Cruisers, but small navies still make use of them and some have even been converted into transporters." -
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
"Az a point defence turret. Azért úgy teszi oda név nélkül, mert utility mount-on van, nem pedig a fegyverek között."
Megvolt a hajócsere és most az Aanacondát cuccolom fel. Erre is vettem két point defence turret-et. Most viszont nem mutatja az ominózus "üres sorban" a két turret-et:
Megtennék a kedves Anaconda tulajok, hogy megnézik a fire groupokat? Látszik-e a fegyverek alatt egy üres sorban egy-két fegyver aktivitás? Csak, hogy kb. tisztába legyünk a fire groupok visszajelzésével, a rendszeres bugok miatt. Előre is Thx! -
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1161 üzenetére
Megpróbálom összeszedni firegroup témában, ami hasznos lehet...
-Kezdő hajóknál a minimális felfüggesztési pontok száma miatt, nincs túl sok értelme és lehetőség a variálásra. Általában egy fire groupot használunk elsődleges (sárga színnek jelölt) és másodlagos (zöld színnel jelölt) fegyverekkel. Pl. Elsődlegesre betesszük a lézereket, másodlagosra a rakétákat vagy gépágyúkat (ki milyen fegyvert vásárol). Azt érdemes észben tartani, hogy az energiafegyverek nagy hőt fejlesztenek és sok energiát használnak fel a rendszerünkből. A nagyobb hőmérséklet könnyebb észlelhetőséggel és túlmelegedéssel járhat, amit szeretnénk elkerülni. Ezért is jó ha külön groupban vannak az energia és fizikai fegyverek. A váltott tüzeléssel elkerülhetjük a túlhevülést.
-Közepes vagy nagyobb hajóknál már nem úszhatjuk meg a több firegroup létrehozását. Itt már több kisegítő berendezésünk/fegyverünk is lehet, amiket már képtelenség belezsúfolni egy fire groupba. Ilyenek például a heat sink, chaff launcherek, a scannerek. A többlépcsős firegroupok esetében is ajánlott figyelembe venni az előbb említett energiagazdálkodást és hőtermelést! Legyen a példa kedvéért az arzenálunkban 2db lézer + 2db multi-cannon, amik mellé vettünk még heat sink és chaff launchert is.
Az első groupba betesszük a két lézert elsődleges fegyvernek és másodlagosnak a heat sink launchert. Amikor az energiafegyverek folyamatos használatakor túlságosan felmegy a hőmérséklet, akkor csak nyomunk egyet a másodlagos fegyvergombon és a heat sink egyből visszahűti a rendszerünket. Ezáltal folytathatjuk a tüzelést túlmelegedés nélkül.
A második groupba betesszük a 2db multi-cannont és a chaff launchert. Az alacsony hőtermelés és energiahasználat miatt jobb választás az ágyúk mellé a chaff launcher, ami a ránk kilőtt rakétákat téríti el rólunk.
-A fenti példa tovább bonyolítható ha a lézerek és ágyúk mellé veszünk még rakétavetőket is. Itt már sokat lehet variálni, ha nem akarjuk, hogy több fegyverfajtánk egyszerre tüzeljen (persze lehet csinálni ilyen groupot is, amikor bepakolunk minden fegyvert az elsődleges tüzelésre, ami találat esetén iszonyat durván sebezhet). A lézerek és az ágyúk mellé is betehetjük a rakétavetőket másodlagosnak, de itt már legalább három groupot érdemes csinálni.
-Két apróság amik még fontosak a fire groupok szempontjából is. Az egyik a heat sink használata, amit megoldhatunk dedikált gombbal is (alapértelmezésben a "V" gomb), ha éppen nem lesz bugos a fire groupunk A másik a célzás. A lézerekkel pl. mindig az ellenséges hajókra célzunk, míg a gépfegyverekkel, ágyúkkal eléjük kell célozni. Ezért sem túl szerencsés egyazon groupba, ugyan arra a tűzgombra berakni ezeket. A lövéseink fele kapásból mellé mehet, egy gyors mozgású célpont esetében.
-Remélem valamit ki lehet hámozni a leírtakból és segítségedre lehettem Bárkinek van észrevétele, vagy kiegészíteni valója, ne tartsa magában! Minden infó jól jön, és tanulhatunk egymástólSzerk:
Jó sokáig írtam... Látom, hogy Nosam kolléga közben már szolgált egy egyszerűbb válasszal is[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Diopapa #1171 üzenetére
Ha jól értem, akkor joy alapú kommunikációt használnak:
"instead used the Arduino to emulate a Human Interaction Device (HID) - a joystick - through which is could represent the motion to games." Teljes oldal. -
duvi
nagyúr
-Van valakinek infója a Point Defence Turret és a Chaff Launcher párhuzamos használatáról? Ez a két eszköz, (részben) ugyan arra a feladatra szolgál. A támadó rakéták semlegesítésére. A Chaff emellett még a scannereket is bezavarja, de hogy ennek mekkora jelentősége van/lesz a gyakorlatban, azt még nem tudom. A kérdés, hogy érdemes mindkettőt feltenni a hajókra? Nem elég a turret?
- A másik, hogy megint megzakkant a a fire group kezelés az Anacondán is, de ezen már nem is csodálkozom . Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Point Defence Turret és/vagy a Heat Sink Launcher együttes használata a bug oka.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Viper26 #1175 üzenetére
Én csak a webes kalkulátort szoktam használni, de már ott is észrevettem, hogy állandó mozgásban vannak az árak. Van amikor 2-3 oda-vissza fuvar alatt, már másik terméket éri meg szállítani, mint a legelső alkalomnál. Szerintem ez már szerver oldalon lett beállítva, ezért nem is kellett patch hozzá. Ezek alapján már most is működik a dinamikus árképzés
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
A PDT nálad nem zavar be a fire groupoknál? Pl. utólagos fegyvercserénél? Vagy a HS használatánál?
Terrorista
Ha pénzes küldiket keresel, akkor érdemes körbejárni az állomások között. A szimpla oda-vissza fuvaroknál ritkábban találsz több ezer CR-es küldetéseket.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Igen Még ez a kis terület is változatos tud lenni. Én most félig üres raktérrel mászkálok a dokkok között, hogy felfedezzem a teljes bubit. Közben megnézek minden ismeretlen jelzést, amiből sokszor potya pénz jön az ott talált rakományokért a feketepiacon. Néha kalózokat találok, de eddig nem volt gondom velük . Mióta Anacondával vagyok, elég gyorsan elhullanak, még a három fős csapatok is Van, hogy inkább lelépnek, amikor kilépek SC-ből Bezzeg amikor Haulerrel vagy a T9-el cammogtam....
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1195 üzenetére
Új állomás külsők, plusz a landing padok sokat dobnak a látványvilágon! Pláne, hogy az outpostokat elfoglalhatják a kalózok is A landing padoknál már most is utalnak a bolygófelszíni használatára... Jó lesz ez! Gondolom ehhez kapcsolódik az atmosphere simulation is, amit nem csak a látványa miatt csinálnak meg ilyen részletesre. Pl. leszálláskor belekerülhetünk egy szép kis homokviharba...
A csempész videóban látott "berepülést" vajon hányszor csinálták meg, mire sikerült is Én tuti nem vállalnám be az Anacondával A Sidewinderrel még csak-csak, mert max. kapok egy újat, ha felkenődök az állomás falára[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs