- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Netflix
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1028 üzenetére
Az elején mindenkinek kamionozni kell, elég sokat... Aztán ahogy nagyobb lesz a raktér, annál gyorsabban dől majd a lé, egészen lakon 6-ig, ott megint kell kamionozni szépen, mire összejön egy lakon 9, de azzal meg már őmlik a pénz a 440-es cargonak köszönhetően. Ha nem akarsz igazán nagyot szopni, akkor meg a fejedbe vésed azt is, hogy mindig maradjon a biztosításra elég lóvé!
Gondolom azt te sem gondoltad komolyan, hogy pár óra alatt meglesz egy anaconda?
Van trading calculátor, le is lehet tölteni és akkor azzal már ki lehet számolni, hol érdemes kamionozni.
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1028 üzenetére
Nagyobb a profitod ha I Bootis-Eranin helyett I Bootis-Aulin között forogsz. Aulinból Terrain enrichments sys (698 profit/db) viszel. I Bootisból pedig Fish (254 profit/db) a rakományod. Egy oda-vissza fordulóval 952CR a profitod darabonként, a jelenlegi 691CR helyett.
(#1026) Bibgr0
Kár, hogy törlöd a táblázatot. Szerintem van amiben többet tud, mint az online kalkulátor. Egyszerre látjuk az összes kikötőt és a színkódok alapján ránézésre tudhatjuk, hogy egyáltalán érdemes-e az adott kikötővel foglalkozni. Mindenesetre köszönjük, hogy megcsináltad! Lehet, hogy még mindig a T6-nál tartanék nélküle[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1046 üzenetére
-A legtöbben mi is vesztettünk el hajót, full rakománnyal egyetemben. Elég bosszantó tud lenni, főleg ha nem is mi hibáztunk. A pihivel kapcsolatban annyit, hogy a következő patchben változtatni fognak a kereskedelmen. Nem lesz ilyen "egyszerű" a pénzgyártás. Dinamikussá fog válni a piac, ami állandó mozgást és új piacok felfedezésére ösztönzi majd a játékosokat. Ezzel nincs is baj, csak ha mondjuk ki akarod próbálni az Anacondát, akkor még a patch előtt érdemes belehúzni a pénzgyűjtésbe.
-Joy-al kapcsolatban kérdezz rá torz on borz kollégára. Megjött az új hotasa és eladja a Hotas X-et. Mindketten jól járhattok, ha esetleg érdekel az üzlet -
veterán
válasz Malachi #1054 üzenetére
nem azt mondom hogy később is az lesz. Azt mondtam, hogy perpill most nem elég izgalmas, változatos nekem.
duvi: bármi, amit érdekessé tudnak nekem tenni ha a bányászat, felfedezés, stb érdekes, vagy a fuvarozást azzá teszik, akkor ugyanúgy érdekelne. Magáért a dogfight-ért nem vagyok oda, bár egy nagy csatában várhatóan örömmel résztvennék, de az ilyen 2v2 körözgetés annyira nem az én világom. A fuvarozásban is mint már kifejtettem, a supercruise rész untat. A dokkolás és az ugrás fun, de a köztes annyira nekem nem De most hiába mondanám hogy a bányászatot várom, ha pl mindig ugyanolyan lenne a báynászat (odamegyek, lelézerezem, felveszem, hazaviszem)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #1071 üzenetére
Milyen értetlent. Mit mondtam? hogy a játék a jelenlegi formájában untat. Nem azt mondtam egy szóval sem hogy a végleges produktum is fog, hanem hogy EZ, MOST, EBBEN A FORMÁBAN untat. teszek rá hogy későbbiekben hogy lesz, ha MOST untat. Majd később lehet hogy ez változni fog, és akkor nem fog untatni. De most igen. Ha az alfában csatlakoztam volna már, akkor hamarabb mondom hogy untat, hisz akkor még ennyi dolog sem volt benne.
Amit az IGN videóban mondtak, a háromnegyede lehet hogy majd csak külön későbbi dlc-k formájában lesz, amit meg csak akkor fogok megvenni, ha ami kijön a teljesben, az kellően leköt. Viszont bármi is lesz benne a következő hónapokban-években a játékban, a tényen nem változtat amit mondtam, hogy jelenleg harmatos az inger számomra hogy visszamenjek vele játszani, pedig nem volt meg az összes hajó, és nem jártam be az összes galaxist. Csak épp jelenleg nem igazán érte el nálam hogy akarjam is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #1075 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy felesleges azzal jönni hogy mi minden lesz még benne, mert ezek ugyanúgy lehet hogy csak egy-másfél év múlva lesznek porondon, itt meg már tényként van állítva, hogy nem fogok unatkozni, mert lásd mennyi dolog lesz majd benne.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #1078 üzenetére
"és tudod, hogy unatkozni fogsz, akkor"
Honnan veszed hogy tudtam hogy unatkozni fogok? Tudod ez úgy megy, hogy kicsengettem a pénzt mert szimpi volt a gondolat meg az ötlet, és jelenleg a béta nem köt úgy le. Ezt nem lehetett előre tudni, nem lehetett videókból tudni, ezt tapasztalni kell, megtapasztaltam. Eladni sem fogom, mert meglátjuk mire halad. De tudod ez nem úgy megy, hogy "azt mondták későbbiekben még adódik hozzá tartalom", akkor egyből tudni is fogom ebből hogy most nekem unalmas lesz. Elvégre már most is van benne kereskedelem, némi vadászat, 55 naprendszer. Nem tudhattam hogy az az 55 most sok vagy kevés, hogy milyen változatosság lesz benne SZÁMOMRA vagy sem, hogy 50 oda-vissza út után akarok-e majd egy 51-ediket vagy sem. Ezeket írásos és videós 3rd party véleményekből ugye tudod hogy nem lehet az egyénnek leszűrnie, max következtetnie belőle. A felfedezés is elsőre izgalmasnak tűnik nekem is, de ha végül az lesz belőle hogy elugrok egy ismeretlen csillaghoz, elnevezem, megnézem hogy mit árul (hasonlókat mint egy industrial vagy tech bolygó), aztán megyek tovább, akkor az nekem mondjuk az 50-edik ugrás után már lehet hogy ugyanúgy nem lesz izgalmas. Erről beszéltem, hogy a mennyiség számomra nem egyenlő a minőséggel, és ha nem fog kellő mennyiségű változatosság fogadni, akkor számomra totál felesleges a 400 milliárd bolygó (és felhívnám a figyelmet a számomra szavakra).Szóval köszi de jól tájékozódtam, tisztában voltam azzal hogy nem lesz minden azonnal a kezünk alatt (bár én mondjuk ilyen bányászatot meg hasonlót várnék hogy már az 1.0-ban is meglegyen, de egy bolygóra leszállást nem). Beneveztem mert érdekesnek tűnt az egész, meggyőzött a térugrás meg a dokkolás, meg hogy jajj de jó lesz. Aztán a századik supercruise út után már nem annyira akarózott a 101-ediket is megcsinálni, meg a hatodik ugyanolyan, de más feliratú kocka állomásra leszállni. Ezek nem derülnek ki az embereknek pusztán olvasott infókból. Ezt az embernek tapasztalnia kell. Nem bánom a ráköltött összeget, de jelenleg nem érzem azt sem, hogy ha hazamegyek akkor elő kellene vennem, ahogy tegnap sem éreztem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #1087 üzenetére
Mindenképp jóval hangosabb mint egy normál billentyűzet (egy noti billtől meg aztán pláne), de szerintem, élőben nem vészes. Persze én egyedül lakom Vannak halkabbak is, a blue a leghangosabb (és annak van erős "click" hangja), illetve tovább halkítható úgynevezett O-gyűrűkkel (125-ös kiszerelés valami 20 dolcsi). De mindenképp célszerű kipróbálni ha csak teheti valaki.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1098 üzenetére
"mert a Elite-ben az volt az alap, hogy minden állomás bejárata a bolygó felé néz, "
Azért ez már más egy kicsit, ugyanis egyszer forog a coriolis a saját tengelye körül, és még forog az égitest körül is, vagyis van amikor a bolygó fele néz a bejárat. De ha mindig a bolygó felé nézne a bejárat, akkor lenne csak igazán egyhangú a dolog. Szerintem marha jó, hogy nem statikus, és mindenhol másként van a bejárat.
A corik forgásából pedig egy fél pillanat alatt tudni lehet hol van.
-
veterán
válasz Malachi #1114 üzenetére
meg ez még dolcsiban is 32k, tehát forintban lenne vagy 40-50 Tényleg nem nagyon akartam az első mecha billért 25k felett költeni, de azért köszi a tippet.
Amúgy az usb-t leszámítva, elég hasonló a feature listája
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1161 üzenetére
Megpróbálom összeszedni firegroup témában, ami hasznos lehet...
-Kezdő hajóknál a minimális felfüggesztési pontok száma miatt, nincs túl sok értelme és lehetőség a variálásra. Általában egy fire groupot használunk elsődleges (sárga színnek jelölt) és másodlagos (zöld színnel jelölt) fegyverekkel. Pl. Elsődlegesre betesszük a lézereket, másodlagosra a rakétákat vagy gépágyúkat (ki milyen fegyvert vásárol). Azt érdemes észben tartani, hogy az energiafegyverek nagy hőt fejlesztenek és sok energiát használnak fel a rendszerünkből. A nagyobb hőmérséklet könnyebb észlelhetőséggel és túlmelegedéssel járhat, amit szeretnénk elkerülni. Ezért is jó ha külön groupban vannak az energia és fizikai fegyverek. A váltott tüzeléssel elkerülhetjük a túlhevülést.
-Közepes vagy nagyobb hajóknál már nem úszhatjuk meg a több firegroup létrehozását. Itt már több kisegítő berendezésünk/fegyverünk is lehet, amiket már képtelenség belezsúfolni egy fire groupba. Ilyenek például a heat sink, chaff launcherek, a scannerek. A többlépcsős firegroupok esetében is ajánlott figyelembe venni az előbb említett energiagazdálkodást és hőtermelést! Legyen a példa kedvéért az arzenálunkban 2db lézer + 2db multi-cannon, amik mellé vettünk még heat sink és chaff launchert is.
Az első groupba betesszük a két lézert elsődleges fegyvernek és másodlagosnak a heat sink launchert. Amikor az energiafegyverek folyamatos használatakor túlságosan felmegy a hőmérséklet, akkor csak nyomunk egyet a másodlagos fegyvergombon és a heat sink egyből visszahűti a rendszerünket. Ezáltal folytathatjuk a tüzelést túlmelegedés nélkül.
A második groupba betesszük a 2db multi-cannont és a chaff launchert. Az alacsony hőtermelés és energiahasználat miatt jobb választás az ágyúk mellé a chaff launcher, ami a ránk kilőtt rakétákat téríti el rólunk.
-A fenti példa tovább bonyolítható ha a lézerek és ágyúk mellé veszünk még rakétavetőket is. Itt már sokat lehet variálni, ha nem akarjuk, hogy több fegyverfajtánk egyszerre tüzeljen (persze lehet csinálni ilyen groupot is, amikor bepakolunk minden fegyvert az elsődleges tüzelésre, ami találat esetén iszonyat durván sebezhet). A lézerek és az ágyúk mellé is betehetjük a rakétavetőket másodlagosnak, de itt már legalább három groupot érdemes csinálni.
-Két apróság amik még fontosak a fire groupok szempontjából is. Az egyik a heat sink használata, amit megoldhatunk dedikált gombbal is (alapértelmezésben a "V" gomb), ha éppen nem lesz bugos a fire groupunk A másik a célzás. A lézerekkel pl. mindig az ellenséges hajókra célzunk, míg a gépfegyverekkel, ágyúkkal eléjük kell célozni. Ezért sem túl szerencsés egyazon groupba, ugyan arra a tűzgombra berakni ezeket. A lövéseink fele kapásból mellé mehet, egy gyors mozgású célpont esetében.
-Remélem valamit ki lehet hámozni a leírtakból és segítségedre lehettem Bárkinek van észrevétele, vagy kiegészíteni valója, ne tartsa magában! Minden infó jól jön, és tanulhatunk egymástólSzerk:
Jó sokáig írtam... Látom, hogy Nosam kolléga közben már szolgált egy egyszerűbb válasszal is[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1195 üzenetére
Új állomás külsők, plusz a landing padok sokat dobnak a látványvilágon! Pláne, hogy az outpostokat elfoglalhatják a kalózok is A landing padoknál már most is utalnak a bolygófelszíni használatára... Jó lesz ez! Gondolom ehhez kapcsolódik az atmosphere simulation is, amit nem csak a látványa miatt csinálnak meg ilyen részletesre. Pl. leszálláskor belekerülhetünk egy szép kis homokviharba...
A csempész videóban látott "berepülést" vajon hányszor csinálták meg, mire sikerült is Én tuti nem vállalnám be az Anacondával A Sidewinderrel még csak-csak, mert max. kapok egy újat, ha felkenődök az állomás falára[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1211 üzenetére
Egyébként ezekre a segédprogramokra nem sokáig lesz szükség, ahogy megjelenik a system map is a játékban, már nem igazán lesz rá szükség, mert meg fogod tudni nézni az árakat, mint a régi elitben. Ahol a system mapon kijelölhetted a coriolist és megnézhetted mi újság a bazárban.
Gondolom, hogy így lesz később ebben is.
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1218 üzenetére
Hát Haulerel tényleg nem ajánlott ide benézni . Viszont Sidewinderrel érdemes lehet. Ha ki is lőnek, kapsz egy ugyan olyan Sidewindert Diopapa esetéből okulva, lehet solo játékot is választani. Lehet, hogy gyorsabban összejön egy Haulerre való, mintha kamionoznánk? Azoknak is jó lehet, akit zavar/untat a folyamatos szállítás a játék elején. Lehet felváltva is használni ezt a lehetőséget a szállítással.
Diopapa! Te próbáltad a Farragutot támadni? Ha Eranin oldalán harcolunk, akkor ugye be lehet targetelni. Nálam fix 6%-on volt a Farragut. Hiába lőttem, nem sikerült lejjebb vinnem ezt az értéket. Vajon kevés hozzá egy hajó, vagy egyszerűen sebezhetetlen? -
Terrorista
senior tag
válasz Malachi #1222 üzenetére
Grat, nekem nagyon bevált.
Szerintem jó pár évig használni fogom. Az ehhez gyártott pedálon gondolkodom még, rep. szimes köröben agyon dícsérik.
Egy headtrack is jó lenne. A TrackIR 5 kicsit drága, viszont összerakni egyet meg számomra macerás. A FaceTracket próbáltam webkamerával, de nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
Terrorista
senior tag
válasz Malachi #1230 üzenetére
Nos az arany amit felszedsz az lopott (stolen) cucc. Ezért írtam LP 98-at mert az anarchy rendszer. Ott nincs security ellenőrzés az űrben és a stationnél sem.
Ezért jó az a rendszer mert nem nézik mit viszel és van fekete piac is ahol eladhatod a talált szajrét.A csillagtérkép nem hiszem, hogy bugos. A hajó max raktere mellett még figyelembe kell venni a hajón lévő cuccokat is. Azoknak is van súlya amik befolyásolják a hajó jump range-ét.
Itt egy táblázat amiben szépen le van vezetve, hogy melyik hajó milyen távolságra tud elugrani és milyen nehezek a hardpointokra rakott cuccok. Az utolsó tabon van a lényeg.
Éppen ezért én transporter hajóra csak heat sinket rakok, fegyvereket teljesen felesleges mert nem tudsz harcképtelenek. A mostani Type 6-on sincs semmi csak 2 heat sink.
[ Szerkesztve ]
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1244 üzenetére
A coriolisok tényleg csalókáknak tűnhetnek, de az orbit starportok szerintem hatalmasok. Bár nyilván egy egy bolygó méreteihez képest semmiség az is.
Az érzéki csalódás egyébként abból adódik, hogy nem mindegy milyen égitesthez van közel egy-egy coriolis vagy starport, nem mindegy mekkora a bolygó mérete és az sem mindegy, hogy mennyire közel vannak az adott égitesthez.
-
Diopapa
addikt
válasz Malachi #1250 üzenetére
Gondolkodom valamilyen kis sql összeütésén amiben lenne pl market de a távolságokat is le kéne valahogy tárolni, jelenleg csak ilyen nagyon favágó módszer jut az eszembe, hogy minden rendszer táblájába bele lenne írva a szomszédos rendszerek neve / távolsága.
BTW vajon az a marketelős program hogyan tudja kiszedni az árakat a játékból?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1253 üzenetére
"ez kellene majd a megjelenéskor a játékba is, a galaxy mappal kombinálva, útvonaltervezővel. de nagyon."
Hát igen, tehát mint a docking computer, lehetne trade computer és travel planner is, bár utazás tervező elvileg alapból lesz a galaxy mapon. Meg ugye régi elitbe úgy volt, hogy a galaxy mapból megnézhetted a system mapot is (ami most ebben az elitben orrery view néven fut majd) ott pedig meg lehetett nézni az adott rendszerben a coriolis árait is...
Szerintem biztos lesz ilyen ebben is. Kéne.
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1284 üzenetére
Az elején én is úgy szorítottam a botot, mintha az életem múlna rajta . Pedig ettől csak nehezebb az irányítás. Rendszeres gyakorlással belejön az ember. Ha nem is sokat, de próbálj minden nap egy kicsit gyakorolni. A kiosztást, még mindig variálom. Nekem már most kevés a Hotas X gombkészlete, de első hotasnak akkor is bevált. Jól döntöttél, hogy a X-52-t vetted meg . Ha ma kéne döntenem, akkor inkább várnék még és gyűjtenék az X-52-re
-
duvi
nagyúr
válasz Malachi #1338 üzenetére
Szűk 4 hónapjuk maradt a hivatalos megjelenésig (ha tartják a kitűzött célt). Amennyiben szeretnék még kihozni a Béta 2-t plusz tartalommal, akkor én max egy hónapot saccolnék rá. Különben nem sok értelme lenne kiadni, mert tesztelésre már nem sok idő maradna. Persze ez csak az én magánvéleményem...
-
Bibgr0
aktív tag
válasz Malachi #1355 üzenetére
Malachi, amikor letöltötted, akkor balra lent megjelenik a fájl és pirosan reklamál a chrome. Ne a discard-ot válaszd, hanem a kis lefelé nyilat és ott van egy keep opció. Azzal már menni fog.
Reméljük nem zombihálózatos-bankkártyamásolós-repülőtávirányítós rejtőzködő trójai kerül a gépre :-)
-
Nosam
aktív tag
válasz Malachi #1667 üzenetére
Én gyári hajókból szeretnék minél többet. Akár majd egy plusz kieg formájában is. Viszont a festéseket igazán megengedhetnék ED-ben.
Ami a részletességet illeti, nekem nagyon ügy tűnik, hogy egyrészt az oculus másrészt pedig több játékos lehetősége miatt lett valamivel kevesebb a poligon szám, bár pl lakon 9 három emeletes és teljesen bejárható lesz... Szóval van ezekben a hajókban poligon csak még nem járkálhatunk benne...Nekem a hajók külsejével és részletességével nincs problémám, elég megnézni mondjuk ezt:
Vagy mondjuk ezt:
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- IPHONE FELVÁSÁRLÁS KORREKT ÁRON
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3BNH, i3-7100U, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs