-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #55366 üzenetére
Még 2 évet szeretnék kihúzni a Magellannal, ennek a megvételével és felújításával csak arra volt szükségem, hogy újra elkezdjek foglalkozni a biciklizéssel.
Régebben összeraktam egy Kona vázas bringát, aztán leraktam egyik napról a másikra, az elmúlt 8 évben nem vettem még csak bovdent sem, de biciklivel is évi maximum 100km-t mentem.
(most ez megvan 2 nap alatt)
Újra megfogott, erőnlétem szépen visszajött (teljesen más igénybevétel mint az edzés), szeretnék komolyabban foglalkozni vele, ezzel együtt ha szükséges anyagilag is rá tudok feküdni a témára. Úgyhogy bő 1 éven belül szeretnék váltani.
Addig jó lenne ha kihúzná az alkatrészellátás."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Erről vélemény?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Hasaggymeg #55883 üzenetére
Nem vettem komolyan, csak gondoltam megosztom. Gyakorlatilag ahogy mondod is, ki lehet kovetkeztetni a megjeleneset, en is igy csinaltam, a sorrendem pont forditott, mint ahogy leirtam.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56005 üzenetére
Mivel lehet meg finomitani a mozgasan? Kicsit mintha tapadnanak az O gyuruk az enyemben, ha megindul finoman mozog, ha megall akkor kicsit nehezebben indul meg.
A szimeringek nagyon gyarto specifikusak? Ki akarom pucolni az egesz villat, uj o gyurukkel, de a szimeringek romcsolas nelkul nem jonnek ki belole az biztos.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56014 üzenetére
Manitou Drake Air.
Kozben talaltam hozza szimering keszletet, 7-10e ft kozott, + O gyuruk.Ami inkabb zavaro, foleg osszehasonlitasi alap nelkul, hogy nehezebben indul meg, onnantol viszont szepen mozog.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Napfénysüti #56167 üzenetére
Amikor Bolognában laktam és utazgattam a környéken, akkor nem igazán láttam sport szinten bicikliző embereket, Massaban is csak elvétve.
Keleti irányban (Bologna-Imola-Ravenna) már sokkal többet, esetenként csoportban is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56173 üzenetére
Reméljük nem lesz igazad a változást illetően.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz h_benjamin #56257 üzenetére
Ilyen betét, én ennek a fémszemcsés variánsát használom, Avid G2 tárcsákkal.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56292 üzenetére
Deore vagy Deore Shadow az ajánlottabb? Van valami gyakorlati haszna annak, hogy a vázvonalba "simul" a váltó? Illetve egyik kompatibilis a másikkal?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Normál A-head csapágy helyére berakható a félintegrált?
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56348 üzenetére
Első agyból van olyan, ami 8mm átmérőjű, és normális minőségű? A jelenlegi is 8mm, és a papucsban a hely is annyi. Igazából nincs baj az agyakkal, most cserélek golyókat és kónuszokat utóbbit csak akkor ha találok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56420 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem teljesen készülnek szénszálból ezek az autók.
Van egy központi blokk, gyakorlatilag maga az utascella, ami ebből készül, és ezen felül még több esetben a külső borítás is.
A blokktól előre és hátra azonban acél/alumínium szerkezet a gyűrődőzóna. (i3, i8, 4C, Agera, LaFerrari stb)
A szénszál a merevsége miatt, nem alkalmas gyűrődőzónának, ezért építik abból az utascellát.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Szerintetek erdemes megtartani a jelenlegi WTB DX23-as felniket, es csak agyakat es kulloket cserelbi?
Maga az abroncs hibatlan, nincs felutes, tojas, semmi."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56527 üzenetére
Tarcsas, igy a felulete nincs elkopva.
Kulloket nem tartanam meg, legyen csak uj beloluk, eladni sem tervezem a megmarado agyakat, nem kapnek ertuk szinte semmit.
Viszont a felnik tenyleg hibatlanok."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56704 üzenetére
Az a lámpa a kormányodon egy Infini Super lava 300?
Ha igen, akkor hogy teljesít?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56710 üzenetére
Ez lett volna a kerdesem. Ket falu kozotti folduton is elegendo?
Ez es egy kulso akksis Velotech Ultra 1000 van jatekban, az Infini fele hajlok inkabb, mert kompaktabb.
Nalatok van keszleten?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56712 üzenetére
Nem feltetlenul szeretnek ilyen boszme kulso akksis allatot felrakni. Ha a rogzitese pocsek, akkor ki is esik. Aokat jarok mostanaban erdoben, koves, kavicsos utakon, igy az elmozdulas nem jatszik.
Illetve ami hatranya lehet, hogy nagyon koncentralt a fenye, tul nagynak tunik a kontraszt, ami sotetben biztos zavaro.
Plusz, ha a te felhasznalasodra eleg a 300-as, akkor nekem boven az lesz."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56911 üzenetére
A Ritchey esetében is csak támaszték amire felfekszik a csapágy. 2 hete vettem ilyet, a csészében bonthatatlanul benne van a csapágy.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ezek a tárcsák használhatóak fémes betéttel? Az egyik XT a másik RT56.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #56946 üzenetére
Közben arról találtam én is infót, az XT-ről azonban semmi erre utalót, pedig néztem több oldalon is.
Ebből nekem az következik, hogy ha nincs kiemelve, hogy csak gyantás, akkor használható fémessel is.
Más vélemény?"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #57242 üzenetére
Hogy es mivel rogzited a vegen a belsot?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz maximilian4 #57258 üzenetére
Ne haragudj, de ez a bicikli kurva szép.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek?
Lánynak lenne, átlag használatra, erdőbe, földútra, másik gumikkal néha hosszabb távon is, pl Balatont megkerülni, Bakonyban tekeregni.Köszönöm előre is!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #57664 üzenetére
Beszeltem vele, azt mondta, hogy meg legalabb 2000 km van a hajtasban, fogak jo profiluak, nem kopottak, leven, hogy keveset volt hasznalva.
Tarolasbol eredo kopasok vannak rajta.
Megnezem, aztan hajtastol fuggoen alkudozom egy kicsit.Koszonom a velemenyeket!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #57895 üzenetére
Igen, van ami csak mugyantassal hasznalhato (vagyis ajanlott azzal hasznalni) de Lasali is irta, hogy O femessel megy mar egy ideje es nem szamottevo a kopas. Es van olyan tarcsa ami femessel hasznalhato, de az mukodik mugyantassal is, karosodas nelkul.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Monoblokknal a D-NL es a D-EL jeloles mit takar?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ez melyik Shimano?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"