- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz OhYeah #21224 üzenetére
60v os gépnél fel sem merült volna bennem sem ez a kérdés. és mivel most kezem ügyébe került egy 72v os gép, csak ezért fogalmazódott meg. Mocskosul más.
Egyetlen gépet sem kellett menet közben állítanom, csak kevésbé húztam ha olyan volt az út. King et kisebb fokozatba +eco ba kellett raknom, hogy ne öljön meg fixen.
Persze tudom, hogy P settings van, de azt azért út közben senki nem piszkálja majd. Itt csak viszonyítás képen a 3 sebesség fokozat így fest:
1-es 50kmh 2-es 85kmh 3as ugye az akármennyi.
3+eco az 65... De nem a 65 a baj, hanem ahogy 30ig megy meg ahogy indul. 40 alatt rángat (úgy hogy finoman próbálok vele menni) , kapar, gumi nyikorog stb. Igazi ökör gép, de szerintem veszélyes. 50 fölött már kezelhető, oda már nem sok 7kWPersze lehetne nyomatékot, gyorsulás agressziót állítani sőt teljesítményt is elvenni P beállításokban. De őszintén nem vagyok benne biztos, hogy ez a 72v valóban szükséges-e mindnekinek. Lehet még nekem sem, nagyon kattogok, hogy valóban kell-e. Ha nem az eszetlen menés a cél, akkor szerintem egy normális 60v os gép bárkit kiszolgál.
És 60 fölé meg csak normális géppel mennék, már ezen is olyan a 90,hogy érzed, hogy határon mozogsz.De ez csak az én véleményem
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #21229 üzenetére
Manual is azt írja gyorulásra, hogy more/less agressive
Ez egy King de igen, 90 sztem necces rajta...pro2-vel meg elhiszem, hogy lehet menni 90-es úgy, hogy nem feltétlen hal meg az ember, de abban biztos vagyok, hogy az 2x túl van minden ésszerű határon azon a vázon
Ha javasolhatom, olyan gépet nézz, amiben nem ez a
szutyoknyers minimotors cucc van, hanem valami értelmes szenzoros-szinuszops cucc. Azzal lehet értelmesen IS közlekedni, de ha megkéred, hogy dobja el az elszét, akkor megteszi. Na ennek a minimotors cuccnak sosem volt esze. De igen, 60V vs 72V nagyon más liga. 40 alatt csak úgy tudok vele menni, hogy rángat össze vissza, nem győzök bólogatni, hogy rohadjon meg"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz OhYeah #21238 üzenetére
Warrior X el lehet sebességet tartva kanyarodni vagyis közlekedni. Persze kanyarban rángatni azért azt sem érdemes, mert picit az is kapirgál elől ha olyan van.
Na most king el kanyarban csak gurulok inkább aztán húzom De ez genya szánalmas.
Közúton ma próbáltam (volt annyi tököm) 35 el kanyarban sebességet tartva gázon tartani az ujjam, de tele volt a gatya"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21240 üzenetére
Persze, állítható. Minden maxon van
Nyomaték (3 szint) teljesítmény (1-100%) és gyorsulási habitus (5 szint) is állítható. De ez x-en is. X is maxon van, mégis végtelenül kezelhető. Mentem amúgy King gt vel is. Az is kezelhető. Minimotors vezérlő meg ilyen nyers. Van aki ezt éli. De az nem én vagyok"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #21242 üzenetére
Ha jól rémlik épp át is fog vagy már meg is van és az a pro 2 megy 90et...
De ez a tempó King-en is sok"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21244 üzenetére
Na ha úgy alakul esetleg, hogy a King és King Gt t egymás mellé tudom tenni, akkor meg fogom mutatni, hogy a még erősebb gt mennyire tud úgy viselkedni, ahogy kéri az ember. Úgy gurultam ki vele az ultimate parkolóból, mintha az x lenne, aztán... Úristen... A kanyarig tekerte az elejét na jó annyira nem, de nagyon ment
OhYeah
Na King el még tartani sem merem itt lakott területen belül szűkebb kanyarokban mert 40ig ha csak ránézel a karra már ránt is.
Lakott területen kívül ahol nagyobb ív volt és 30-40 között mentünk az autókkal ott egyel jobb.
Warrior x el nincs gond, nem kérdés
Az ilyen 20-30 között gurulva ha oda rántom akkor picit ki tud kaparni.[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21322 üzenetére
Ja nem, ez nem útra való.. Mondjuk csak ott mentem még vele, de itt "falun"
Ez oda való, ahova pálcikával mész. Csak ott nem 25 el, hanem 35-el mondjuk. Meg gyanúsan nem a mi súlyunk volt a célcsoport Meg persze haza ára brutális. Ha ezt 250 be szórnák nem szabadna fel ennyire az ember szemöldöke szerintem. De 560...pfff
Nem mintha kéne helyette más, kenyérért elmenni jó, meg ha sűrűn le kell lépni akkor kényelmes, mert alacsony. Stabil is a futása szerintem. De nem kapott el igazán. G2 Max valahol már rendelhető jó áron? Haza 320 most hirtelen nem fér bele... Bár most 200 sem, max majd ha eladtam minden gépem (még azt is amit most még nem is hirdetek ).Na szóval nekem piszkálja az agyam. Így, hogy 25 a vége nem kéne, de nem riadnék vissza a szétbarmolásától
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Etwow a legkönnyebb pálcika, ehhez képest a leggyorsabbak között van. Rugózik elől gátul, gt-k en már fék is van értelmes hátul. Ha kompaktság kell, de 25kmh+ akkor nincs is azternatíva.
Dt Mini semmiben nem nagy szám szerintem. Mondjuk 22 kiló, valamivel erősebb mint egy etwow gt (nem sokkal).
Gbooster kompromisszumos gép, dual gépek legalja (írhatnám, hogy belépő szint, de nem véletlen volt a szóhasználat).
Inokim, szép, drága, nehéz. De szép, állítólag minőségi is.
Mantis dual gépek között szerintem legjobb ár érték arányú, ha új árakat nézzük. Talán használt árban is, bár náha el lehet csípni egy zero10x et (vagy rokonát), ami nem rossz gép, van amiben jobb, van amiben rosszebb, de ha 28 kiló (mantis)soknak tűnik, akkor 34 még inkább annak fogMantis amúgy a legkönnyebb 60v os gép, meg még dualok között is talán az (esetleg vsett 9+, de az ilyen 2x500w "fing").
Erős (60v), masszív, egyenes futása jó (lehet hülyén hangzik ezt kiemelni, de nem evidens c futóműves gépeknél), könnyű (dual léptékben). Vizet nem szereti, de egyik roller sem hajóAmúgy ha 30kmh elég, akkor egyes (majd súgnak itt) ninebot g30 rollerek azt tudják. Könnyebb, mint fent némelyik gép, strapaabírónak ismerszik, árban baráti. Vagy most jött a max g2, az rugózik is, de lehet 25kmh lesz a plafon.
Egyet tudj: a milla körüli gépekben is alja hulladék alkatrészek vannak. +ft ot nem érő vezetékek, csatlakoztók, sokszor csavarok is. Ezt azért írom, mert jelezted, hogy kell a minőségi érzet. Na az szerintem egyiknél sem lesz
"Oh my Goa'uld!"
-
-
Peaceliker
addikt
válasz BitRider #21379 üzenetére
Wolf warrior x. Most 650be van itthon, mert két bolt rivalizál. Mondjuk még jobb lenne egy wolf 11, de azok használtan is inkább 700.
500ba csak mantis fér bele. Az sem rossz gép amúgy, kormány magasító szerintem rakható rá. Ja ez wolf ra is kell majd, azzal számolj ha nincs rajta a kiszemelten (ha újat veszel azon nyilván nincs).
Odabaszós rollerek inkább 1m++ kezdődnek na nem mintha fentebb írt 2 gép nagyon ergya lenne, meghalni ezekkel is könnybe meg lehet
Amúgy használt piacon vannak még dualtron Victorok 700 körül. Azokat nem ismerem, de dicsérik."Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Nevek fixek, csak van hogy össze vissza beszélnek a boltok meg az emberek
mantis dual (dupla motoros, lt01 kijelző)
v1 régi volt, szar kormány dióval, tört, félhidrós fékek
v2 javított kormány dió, más szerintem nagyon nem volt (talán akku ici picit más, ez lett 18,2 ah), hidraulikus fékek
v3 at inkább 2022 nek hívják, ezen van lámpa, index, duda
v4(?) talán most jön egy újfajta kijelzős.
Összes fenti verzió 60v 18,2 ah (lehet v1 csak 17,8ah volt?), dupla motormantis pro:
24ah akku minimotors vezérlő. Leggyorsabb, legjobb gyorsulás, legnagyobb hatótávú verzió.mantis plus/eco/valami volt még
48v 18ah akku hátsó kerék hajtás, félhidrós fékekMinimotors akku upgrade nélkül nem éri meg. Vagyis picit jobbat gyorsul majd, cserébe darabosabb lesz és hangosabb. Persze van aki éli minimotors négszögjeles vezerlőjét, én pl rühellem.
Mantis dual nemrég még 650k volt itthon csak most 2 rivális bolt (ultimateből kivált banda lett a revoltlab) verik egymást kaabo árakkal. Majd ha valamelyik feladta akkor megy vissza szépen az ára alis ár fölé vagy 200k val. Így most nem éri meg. 1 hónapja meg ki tudja, lehet 1 hónap múlva megint megéri majd szerintem
Kintről is van gari, shop függő. Nekem warrior x hez szinte szó nélkül küldtek egy hátsó szabit és egy hub ot. De amit kint veszel, azt itthon csak szervíz árban és alaktrész árban fogják javítani. Így szerintem 50k t azért nem ér meg, de majd ha vissza megy haza ára akkor nem is kérdés számomra, hogy aliról venném."Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz bkiky01 #21396 üzenetére
Valójában a 2022-es lámpás indexes az v4 vagy v5 már
De mindegy is, v1 már kettő tört kormány tőben mind, megkapta v2 diót, max akku marad ici picit kisebb benneMinimotorsos cucc az négszög jeles és szenor nélküli. Tehát belöki a powert random helyre és az elmozudlás irányából számolja ki, hogy eltalálta-e hogy merre van az előre. Emiatt rángatósabban indul. A négyszögjeles vezérlő miatt meg nem olyan sima a terhelés váltás(gyorsulás) nehezebben adagolható. Pl warrior x emmel (ami erősebb mint a mantis pro) tudok vaj simán menni akár 3al. Mantis pro val 10 alatt nem nagyon lehet guruli mert szét fogja rángatni az fejed. Nyilván nagyobb tempón ahova már kell teljesítmény nem lesz ez feltűnő. De amúgy hangos is emaitt a motor hangosabb is, hatásofok is rosszabb. [videó sine vs square] És tényleg elég hangos, 30 al mentem mantis pro mögött warrirorral, sisakban és néha figyeltem mi ez a nem szép hang. De menet közben ha te állsz rajta nem bántó (kingen legalábbis nem gáz). Gyalogos legalább meghall ha jössz
Szóval dual mellett szól hogy világít, dudál (indeyet engedjük el, szart sem ér), szinuszos vezérlő, ügyes, halk.
Pro pedig 24ah akkuval és egy erősebb vezerlővel jön, gyorsulása jobb, nagyobb akku miatt hatótáv is. De nem annyira finom jószág"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Oké 40%. Álló helyzetben. És 300w terhelés alatt vagy 6000w alatt? és mennyi lesz innentől a terhelés a kettő között? King pl pont olyan hogy lehet a hatótáv 40km és 150 is, vezetés függő
BitRider
Wolf king gt t vennék vagy nami blast ot. Esetleg vsett 11(72v super leginkább) ha nem zavar hogy 55 kiló vagy mennyi . Normál c futóműves gépet nem vennék
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Fullface sisak. Ezen belül ami tetszik.
Nekem "enduro" sisak van. Ez egy plexis cross bukó, mondhatni. Hasznos ha beépített sötétítő is van benne, amit le lehet nyitni ha kell.
Ha hidegben is mész majd akkor olyat nézz ami támogatja a pinlock ot.[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
válasz phoenix1989 #21495 üzenetére
Használt mantis plus? De új is van talán alirol 340 körül
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
válasz phoenix1989 #21509 üzenetére
Csak itthonról vennél?
Az a minisegwayes oldal nagyon töri a magyart. de látom nem is magyar cég,gondolom auto translate el lett magyar lap. Ennyi erővel szerintem dhgate ről is lehet rendelni
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz phoenix1989 #21522 üzenetére
Kormány nagy eséllyel törik majd, 25k körül van hozzá gyártott darab, ami utána jó.
V5 vezérlő leégős.
Felfüggesztés nem állítható 1500-5000km között szokott kidögleni a pu belőle.Persze ezek csoportokban látott infók, akinek nincs baja, nem írja le, hogy neki jó.
De fent leírtak sűrűn előforduló dolgok legalábbis sűrűbben, mint más gépek más szarjai"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
válasz DigitXT #21551 üzenetére
Főleg az a stroboszkóp funkció hasznos
Egyetlen egy bajom van wari lámpával. Hogy ha bekapcsolt állapotban hagyom, gép ki-be kapcs akkor a következő funkcióra vált béna... Szóval ha állandóan on, akkor minden harmadik bekapcs esetén 1x ki - be kell kapcsolni a lámpát. Vicc"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Thunderzolee #21567 üzenetére
Nekem wolf x en ha bekapcsolom a lámpát, akkor nagyon fura dolgok történnek. Kijelző szerint 0.5V ot esik a feszültség. Kulcsos kijelző szerint 0.3at bms szerint 0.1-0.2 körül
Hogy hatótávra ez milyen hatással van, azt még nem néztem"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz polo493 #21615 üzenetére
Az a gagyi kamu kép, most nagyot ment az utóbbi hónapban, többször is, több helyen is
Részben értem a közutálatot, bérlős gépekkel vannak meredek storyk. Meg nyilván háta saját gépes idióta is van nem 1,autóval is, bringával is sok a hülye, biztos rolleren is.
De ez szerintem elenyésző %, így valszeg az utálat csak majomkodás miatt terjedt el"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Gardaai #21635 üzenetére
Mindent is próbáltam
Legjobb a félmarkos. Mutató ujjas gagyi (bowdenes) fékkel jó, akkor be lehet állítani jó pozícióba. De jobban adagolható mint a hüvely ujjas, nem rángatja úgy az ember ha rossz az út. Hüvelyk ujjast próbáltam gbooster félét, kaabo/nami fajtát, 300x et (ezt hypoljak, de nagyon gáz). Mind szar szerintem. Jó úton sem annyira jól adagolható rossz úton meg botrány. Teljes markos baja is az, hogy szar úton rángatni fogod. De jó úton az amúgy faja .
Szigorúan szerintem
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz mrrr74 #21664 üzenetére
Spórolás. Persze egyel értelmesebb gyártóknál is bele lehet szaladni törésekbe, az jellemzően tervezési hiba és javítva lesz. Pl mantis King gt. Jöttek hibák 2 hónapon belül jöttek az újra tervezett és gyártott alkatrészek. Benézték, de akkor is igen korrekt hozzáállás sztem. Mondanám, hogy vsett8 nál is biztos az, de az a helyzet, hogy bármennyire is tetszenek a márka gépei sok velük a nyűg (kormány és egyéb szerkezeti törések, leégő szabályzók, stb).
Amúgy mennyiért keresel és mire kéne pontosan (súly, táv, sebesség)?
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen