- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72921 üzenetére
Akkor gondolom B7, az 2006-2008 között készült, B8 csak 2012 után. Motorkód: BNS, a régi V8 alapjain - arról egy elég őszinte cikk: RS6 C5. FSI, szóval kokszosodás lehet mindenfelé, de ha hajtják, kevésbé kéne gond legyen a lerakódás. A vezérláncot szidják ennél a V8-nál, de az RS4 elvileg jobb láncvezetőket kapott, így erre nem jellemző a gond, sőt ennek a részeit rakják az aftermarket "javított" szettbe a többihez. Kettőstömegű van benne, a jelad a kuplungpedálnál hajlamos elromlani. DRC felfüggesztés lehet drága (visszaalakítható spirálrugóra,
ha fontos az ésszerű költségeből fenntartás, esetleg ilyet próbálnék levadászni). Némelyik alkatrész Lamborghini polcról jött. Eleje (sárvédők+géptető) alumínium, drága pótolni. Akkuüreg miatt volt visszahívás, be tud ázni a csomagtérajtónál.
5 oldal a témában, mellé egy és két rövidebb összefoglaló -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72949 üzenetére
Motort megnézetném, hűtők állapotára figyelnék, de a többi nem nagy ügy szvsz, főleg rövid távra tervezve. Felfüggesztés ízlés szerint, nem gázabb a BMW Touring légrugónál, csak itt az első két sarokban is van Váltót pl. kifejezetten problémamentesnek mondják, egy automatához képest nem vészes egy kettőstömegű/racsing lekvár szett.
-
Qru
MODERÁTOR
-
mycso
veterán
válasz Snoop-y #73415 üzenetére
Renaultnál nem a kilincs rángatása a lényeg.
A kilincs mögött van egy ??infra?? érzékelő, ami érzékeli, ha a kilincs mögé kerül az ujjad, na ekkor old a központi.
Viszont ha túl gyorsan próbálod a kilincset cibálni, akkor jön az általad említett jelenség, hogy hiába húzod a kilincset.
Egyébként rövid kürtszóval jelzi, hogy sikeresen lezárt, így nem kell semmit huzigálni.Nálam pl. feltétel volt a kulcs nélküli nyitás/zárás/indítás. És nagyon szeretem, nagyon kényelmes.
Az elektromos kézi nem volt feltétel, de az is van és azt is szeretem.Még egy motorosan nyíló csomiajtó sokszor jól jönne, de az nincs.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #73687 üzenetére
Ne menjen el egy Bugatti márkakereskedésbe, ami tényleg az arab milliárdosoknak való. A Chironnál az első részlet ~1 millió dollár, ezt pedig azelőtt át kell utalni (készpénz nem elfogadott, egyben kell utalni, közvetlenül a gyárnak, és erre nem kérhető finanszírozás), mielőtt szóba kerülne a konfigolás. Baromi sok pénz egy ilyen M760Li, de a cikkíró a leírása alapján hypercar szintre sorolja, amikhez képest viszont ez "olcsó" tömegtermék. (Azok a macskakörmök erőteljesen hangsúlyozottak.)
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Snoop-y #74573 üzenetére
Mert amit én linkeltem az olaszos.
Amit te linkeltél az annyiban másabb, hogy kevesebb az él, kevesebb kiállás van benne. De a formavilág ugyan az.
De itt is ugyan azt tudom írni, mint a vag topicban, hogy ízlésről senkivel sem fogok vitatkozni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
válasz Snoop-y #74769 üzenetére
Őszre fogom megcsinálni a BE-t .
#74776: A teher alatti fogyasztástól nem fogok szívinfarktust kapni, mert éves szinten jelentéktelen az a ~10e km, amit ilyen üzemben mennék. A maradék melós kb 30e km viszont már neccesebb.
Számolgattam, hogy 2 tonnába esetleg beleférek-e, mert akkor egy 2literes Octavia 4x4 is elég lenne, de nagyon necces, a gond az, hogy még egy ~350kiló körüli utánfutó-súllyal is számolni kell. Hiába, a nyergesvontatókat se trabanttal szokás huzigálni
#74779: pontosan, ötletként felmerült az LPG-üzem (errefelé németajkúaknál az LPG kb féláron van a dízelhez képest, benzinről nem is beszélve), ez ugyan a litereken nem segít, de a költségeket lehet vele kicsit optimalizálni.. Egyelőre így logikáztam a költségekről:
#1: dízel: benzinnél kb 30-40%-kal kevesebb üzemanyagköltség (pláne, ha olasz/görög/francia területre tévedek), viszont évi átlag 2-300EUR-val magasabb szervizköltség (az a fránya vezérműszíj ugye) ÉS magasabb beszerzési ár.
#2: benya: kiissza Szaúd-Arábiát, viszont olcsóbb a dízeles variánsnál és olcsóbb a szerviz.
#3: lpg: egyelőre mocsokolcsó üzemanyag - ami nem tudom, marad-e a nagy villanyautó-mániával. A szerviz kicsit komplikáltabb a benzinesnél, és az átalakítás se olcsó errefelé. - de mindenképp érdekes, sztem utánajárok a konkrét számoknak
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Snoop-y #74880 üzenetére
Nem tudom, mennyire arányos ez a teher - lóerő dolog (primitív fizikában igen, de itt nem zsírozott fakockát lökdösünk vákuumban), ez a pár érdekes gondolat veled ért egyet.
Két hasznos infó a cikkből
1. Minden kocsi speckójánál megvan a max szerelvénysúly, azaz a "személyes csomag súlya" = MAX - utánfutó -
kocsi önsúly (kb 2t)
2. A farok csóválja kutyát-effektus probléma lehet, 2tonnás önsúly elég soványka ilyen vontatáshoz.#74883: Erőt egészséget, asszem tudom is, miért adja el a tulaj: az asszony meglátta a súlyadós számlát.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Snoop-y #74906 üzenetére
Köszi. Mondjuk nem ártanak mellé még konkrét tesztek is az egyéb huncutságok kiderítésére. A speckókat nézve olyan járgány kell, aminél a szerelvény össztömegére 7 tonnát enged meg a gyártó (azaz 3.5t vontatmány, 1t rakomány/utas, 2.5t járműtömeg).
Az eddig nézegetett példányoknál ez 6 tonna volt, azaz ha egy Navarával egy komolyabb lakókocsit/ladikot/roncsautót akarok szállítani, akkor nem árt, ha fogyókúrázom az út előtt. De fullosan bepakolt kétcsaládos nyaralás kb esélytelen.
#74909: Tejóisten, 8kerben parkolt és lefújták a srácok?
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
nagyúr
válasz Snoop-y #75046 üzenetére
Nem is erre gondoltam, mármint hogy építeni oda valamit. Párizsban a fiatalok lejárnak lazulni a partra, borozni, összejönni. Idehaza ez elég nehezen megy, főleg mióta a ZP is bezárt, csak az A38 maradt.
Jogos, de én nem a szórakozóhelyet ítélném el a fiatalok viselkedése miatt...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rii
nagyúr
válasz Snoop-y #75408 üzenetére
cocialis' jelenség .... fél egyedül .... fogni kell a kezét ....
vagy direkt .... parkolásban is megjelent a trollkodás már rég?
amúgy az ilyet én is rühellném, - havercsaj is mutatta mindig, akarhova all, mindig raallnak, pedig volna még hely - .... csak nem járok nagy parkeszokba.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
válasz Snoop-y #75415 üzenetére
Meg kellene az afrikai régiót oktatással és napelem farmokkal szórni. Nem lenne menekülthullám sem, meg jó eséllyel a háborúk is elkerülhetők lennének ha ott is kialakulna valami középréteg ami helyben tud boldogulni. Ha a mostani infrastruktúrába befolyó pénz folyamatosan és súlyozottan elkezdene átáramlani , akkor csak lehetne valamit kezdeni a dologgal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Snoop-y #75415 üzenetére
Mondjuk kb 8 órát vagyok a melóhelyen - és ezzel a kollégák 90%-a is így van - ami alatt azért fel lehetne húzni egy akksit rendesen.
#75416: sőt, egy civilizált, békés, kitakarított Afrikába még én vándorolnék le, kell a francnak a hideg tél és a novemberi-áprilisi mocsok.
#75419: +1, A hatótáv jelenleg katasztrofális: nekem napi kb 100km megy a verdába, azaz a dimbes-dombos vidékünkön minden másnap tölteni kéne. Az éves Adriai nyaralásra lejutni meg egy kínszenvedés lenne a mostanihoz képest, 2óránként álljunk meg 2 órára töltögetni, amikor dízelt már csak bőven a horvátoknál kell tankolni (németből megyünk, nem a szomszédból!)???
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Snoop-y #75419 üzenetére
Pont tegnap beszélgettünk erről a témáról mi is és én szerintem annak (lesz) jó ez a tisztán elektromos irány;
- aki legalább egyszer el tud menni és haza tud jönni a munkából úgy, hogy még a téli nagy hidegben, mindenféle fűtéssel/nyári hőségben, klímával sem meríti az akkumulátort le, tehát naponta/kétnaponta egyszeri töltéssel megússza
- különösen akkor éri meg, ha munkahelyen tudja tölteni
- ha viszont hosszabb távra nem használja (nem tudja használni) az ember, akkor szvsz feleslegesen nagy/súlyos még egy Golf méretű autó is
- csak újonnanEgyéb esetekben pl. hibrid lehetne jó választás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Snoop-y #75425 üzenetére
Szerintem nem világmegváltásról van szó. Ez is egy olyan technikai átmenet , mint a gőzgép az iparban. Előbb utóbb valaki nagyot fog dobbantani.
Más alternatíva nem nagyon van, ahogy én látom. A hidrogén hajtáshoz van ugyan meglévő szénhidrogén kúthálózat , de azt is át kell alakítani és még hát viccesen nagy pukkanások lehetnének belőle. A villany már a civilizált világ legnagyobb részében valamilyen formában jelen van, még ha nem is erre tervezték.
A belsőégésű motorokat nem is lehet teljesen kiváltani a jelenlegi tudásom szerint, mert mit lehet kezdeni egy több száz km hosszú úttal ha nincs rajta töltő elég? Gondolok itt a kamionok 999 v akár több literes tartályaira vagy a vonatokéra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Snoop-y #75424 üzenetére
Hátigen, most még nyomatják a pénzhegyeket pl ócskavas 20%-os hatásfokú napelemtáblákra (m2-e 1000EUR) mert ez a menő, de nagy összeget tennék rá, hogy olyasmire nem fognak költeni, ami a melósnak tényleg használ (egy buszt nem voltak képesek szervezni a legközelebbi vasútállomáshoz). Pedig nem a gyarmatosított Ostajrópában vagyunk, hanem a "fejlett, munkavállalóbarát" nyugaton.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-v-
addikt
-
footy
addikt
válasz Snoop-y #75415 üzenetére
Nem csak kemia uton lehet aramot tartolni. A vizieromuvek pl nagyon jok erre, felpumpalod a vizet egy magasan fekvo taroloba, ejszaka vagy csucsidoben pedig leengeded es kesz. 0 karosanyagkibocsatasod van.
A bitporkos megoldas is jo lenne a napelemekkel, csak ahhoz iszonyat nagy osszefogas kellene es amig ilyen senkihaziak kezeben van a popszakma addig nem lesz.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj és szűrő topik
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 9S néven érkezett meg a Redmi Note 9 Pro
- Háztartási gépek
- iPhone-t használók OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen