- Facebook és Messenger
- JavaScript topic
- Crypto Trade
- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #118335 üzenetére
100k vagy mennyi után szétkapta valami német autós magazin, semmi baja.
Ha újonnan veszed az autót úgyse velószívű 200k-nál tovább megtartod (az normál használat mellett legalább 10 év), annyit bőven kibír szerintem ... az hogy használtan n-edik tulajnál mi lesz, na igen -
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #118340 üzenetére
hát karakterre tényéleg más amikor 1400-4500ig végig megvan mint egy vonal a 170/200nm
és nem mint régi 1.6nál 2000nél nem történik gázadásra semmi, kb 3000nél megy 100nm fölé és 4000re el is éri a "csúcs" 145nmet ami után már lefele megy....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Amennyi busz sáv van a belső kerületekben ez nem igazán mérvadó... 1-2 főútvonalon van és csókolom.
Tnap a hungárián a villamos sínt használta "buszsávnak" egy taxis. Egyből le is kapcsolták a rendőrök.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #118494 üzenetére
Ezt nem is tudtam, hogy csak akkor mehet buszsávban, ha utasa van Már megérte ide benézni
(#118496) deicide: Jó te nem vagy mérvadó , és az OPC nem is lenne OPC automatával. Jól szolgál azóta is?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
-
Sixkiller6
őstag
válasz bajnokpityu #118802 üzenetére
alapvetően munkábajárás, elővárosból-szintebelvárosba, néha némi autópálya, évente 1-2szer külföld.
mivel céges, így fogyasztás nem igazán érdekel (tudom, hogy ez most bunkónak tűnik, de értitek)- no es importante -
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #118857 üzenetére
Kivancsi vagyok, hogy az mk3 focusok is rozsdaboglyak lesznek-e?
Ugye az mk1 mar teny, lassan ugye multido.
A csillaggarazsban tartott mk2-ket is erdemes megnezni, kuszobivek, sarvedoivek... -
senior tag
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #118869 üzenetére
Nemtudom, én sokat vezetek városban, napi 40km-t, és marhára unom a szívó 1.8-as civic-et. Hiába jó motor, és relatíve alacsony fordulaton is van nyomatéka, legutóbb is simán pariban volt velem egy megane dci lámpától, igaz volt ott villamossín, meg kis emelkedő. Én biztos nem veszek még1x szívót, hacsak nem 3.0-es legalább, ahol a hengerűr adta nyomaték viszi a kasznit. A Civicben, ha értékelhető gyorsulást akarok városon belül, min. 2-t vissza kell váltsak, és akkor már üvölt, mint egy szamuráj harcos az arénában. Persze kinek mi jön be Dízel vagy turbóbenya, hiába nincs semmi baj a szívóval, és szopó lehet a másik kettő, nekem megérne ennyit az érzésre jobb teljesítmény, és esetenként csekélyebb fogyasztás. A Civic 9-10 alatt akkor fogyaszt városban, ha útakadály vagyok... Egy 2.0 turbósbenya vagy dízel is eszik ennyit, csak az megy is, mint a meszes.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #118918 üzenetére
Nem megy nem megy, aztán ugrik.
Ezek a régebbi VW turbók ilyenek. Az 1.4 TFSI viszont sokkal kellemesebb karakterű.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bajnokpityu #118918 üzenetére
Troll on: szívó benzinnél meg ez úgy néz ki, hogy nem megy, nem megy, nem megy, 4500-as fordulat, üvölt, de még nem megy, 5500 - na végre megy.
Értem egyébként mire célzol, de ez új motoroknál szvsz nem jellemző. A sajátom pl még ilyen, de az nem is városba való.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #118931 üzenetére
Okos programozással/tervezéssel szerintem a hosszú váltótól függetlenül is meg lehetett volna oldani. A volvokban régen is jól el volt találva, a saabokban meg ugyanez a hátbarúgós karakter volt. Az új VW-k (2013-) közül még csak 1.4 volt a kezeim között kíváncsi lennék, hogy az 1.8/2.0 hogyan teljesít a hétköznapokban.
-
lsc
nagyúr
válasz bajnokpityu #119578 üzenetére
Dieselben egyik legnagyobb tapasztalatú gyártó. Ráadásul szándékosan verte a át a vevőit is. Még a végén megsajnálom a céget. Az meg hogy mindenki hazudik tudott dolog.
Az élet kegyetlen .
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #119580 üzenetére
Mivel verte at a tobbi gyarto a nepet, plane tudatosan?
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #119580 üzenetére
Nem mindegy, hogy
- tudja a gyar, hogy a motor hangolasa miatt valos korulmenyek kozott tok mas ertekeket produkal az auto, mint a tesztcikluson
- a motor konkretan fel van keszitve a tesztciklus felismereserewhile (!sleep) sheep++;
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Ezt az alaptalan feltetelezesed inkabb ne terjeszd!
(Mar reg lebukott volna a tobbi gyarto is, nem beszelve a VW tobbi motorjarol.)A sorra dolnek be a markak szinten baromsag, ahogy a kulonbozo oldalak is foglalkoznak veluk, le van irva kerek perec, hogy ilyen teren tisztak, csak a valosagban nem hozzak az adatokat, aminek ha utana olvasol, akkor lathatod, hogy maga a meresi ciklus baromsag.
Se klima, se lampa, se radio, raadasul asszem meleg motorral mernek.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Persze mindegyik, ezt még is te honnét tudod? Hülyeséget ne terjesszünk már. Egyáltalán tudod, hogyan működik az a szoftver?
(#119881) bitpork De van ami hozza az elvártat egy múltkori cikk írta, talán kettő típus felelt meg. Abban egyetértek, hogy a többi gyártót se kell félteni, de ilyen kijelentést, hogy az összes gyártó csaló szoftot használ nevetséges kijelentés.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz bajnokpityu #119874 üzenetére
Nagyon kéne már egy dislike gomb...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz bajnokpityu #119958 üzenetére
Arra gondolsz h csak azért mert egyiknek másiknak pl adott típus van, akkor jobban kötekedik? A tipizálási paraméterlista nem elérhető nekik minden az országban forgalmazott autóra? Nem abból dolgoznak?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bajnokpityu #119960 üzenetére
Ilyenek most a Ladások, ha olyan rendőrt fogsz ki még a kormányba is beleköt, pedig csak egy másik Ladából tetted át. De mondjuk neki is volt fiatalkorában és tudja, hogy a kettő között van 3 év évjárat különbség.
Én meg berakhatom a komplett Scorpio futóművet a Sierra alá, mert fingjuk sincs róla és csokira össze passzol.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #120245 üzenetére
mondjuk hozzá tenném, enyém most lett 101e km-es, és azt is városon kivül, nagy részben pályán töltötte.
vezmű általában 30-40e körül kijött ezeken, nekem pont a használat miatt 90nél kellett cserélni.
az 1.8 és a 2.0 gyakorlatilag ugyanaz a blokk.qru: városban zabál sokat. nekem volt vele 5.8as fogyi is. de a 3 éves átlag az olyan 8.teljesen emberi ekkora autótól 200lóval.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #120245 üzenetére
30k km-en belül van a legtöbb, gondolom ott még nem nagyon van szó cseréről (az utolsó komment alapján mégis ) , max 1-2x lehetett az olaj (remélem). Még csak kutatok, a kipróbálás és a döntés nagyon a pénztárca függvénye. Egyszerűen nincs sok alternatíva megbízható automata turbós benzinesre, ami megy is, és nem akkora, mint egy szűk koporsó. Ja és nem kerül tímilliókba
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #120249 üzenetére
Ok, Köszönöm, és Neked is Qru
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #120247 üzenetére
Ja igen, azt nem írtam hogy városban. Nekem ott lazán benyalt 12-t úgy, hogy nem koppon hajtottam. Országúton jó a fogyi meg pályán is elmegy kategória még.
mod:
Hűtő: Bitpork írt róla meg én is anno.
Tsebacsi: 1,4-ből az turbós-kompis változat lesz, arról jót még nem nagyon olvastam... Felejtsd el. 1.8 vagy 2.0.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #120254 üzenetére
Úgy tudtam a régi 1.4TSI 2011-12 körülig nem ajánlott. Na igen, láncról lett szíjjas, és már nem annyira problémás.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tresh
addikt
válasz bajnokpityu #120258 üzenetére
Igen 1.2 tsi-n láttam szétszedve mit tud művelni egy szakadt lánc hála nem nekem kellett avval foglalkozni Csak azért furcsa mert a régi láncos szívó motorok lazán bírják sőt a 2lityis tdci ami láncos 420ezernél kezdett el csörögni a mondeoba.. azért az szerintem annyi km után nem meglepő ráadásul az kapta az ívet több láb is taposta a cégen belül.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #120247 üzenetére
30-40k km után vezmu csere? Az akkor minden csak nem jó motor a céges skodakon olajat cserélünk 30 ezrenkent nem hogy vezmuvet.
-
őstag
válasz bajnokpityu #120334 üzenetére
akkor meg is van ki tartja fel a forgalmat
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #120334 üzenetére
Ezt hogy és mivel mérted? Illetve milyen forgalomban?
"Bad reklám is reklám too"
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #120334 üzenetére
Nekem is csak akkor van 10 körül amikor itt bent mászkálok. De nekem javarészt ez a BP használat. Rövid utak, rengeteg lámpa, sok dugó. A nagy átlag jóval lejjebb van persze. De nem keredik el a szemem ha 1 tank benzin elmegy csak a városban és 10et mutat a számláló
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #120957 üzenetére
Gyorsabb voltam de lerázni nem tudtam úgy értem az ellépni nem tudtam tőlét. De ez nem meglepő, 4 le volt a diffi a két kocsi között és az enyém nehezebb is volt. Zöldnél eljöttem mellette de aztán jött végig a sarkamban.
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #121322 üzenetére
HOgy lenne nehéz?? Fél kig gitt, egy kis teszkóóós festék és már kész is.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121340 üzenetére
Mondom nem a mentot kovetve haladtam elore.
(Indexet hasznalva) balrol jobbrol mindig a leggyorsabb savba beszurva, sok-sok menet utan megvan fejben, hogy hol melyik sav halad a legjobban.
Itt maximum az indokolatlan savvaltas a szabalytalan, ha szabalytalan egyaltalan.Magus: meg, ha mar fizikailag nem alkalmas ra.
Pav vizsgat kene mindenkinek tenni, 60 ev felett meg evente.Rvilike: igy van. +sok.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #121347 üzenetére
Sajnálom az ismerősöd, de autópályán jobbról elhaladni szabályos. Gondolom akkor ugyanúgy "megijedt" volna és elrántja a kormányt. Látod éppen ezekről beszélek, megijed az autópályán mert elmegy mellette egy autó?? De most komolyan ... magával meg az utasával baszott ki, hogy ilyen képességekkel autót vezet
vigyáznak egymásra
Igen ez nagyjából bármelyik fejlettebb, normálisabb országban így van. De ez magyarország, látni kell itt mi van, hogy közlekednek az emberek, milyen a morál. Ha alkalmas vagy rá, hogy ebben a közegben vezess, akkor vezess. Ha nem akkor magadat és másokat veszélyeztetsz az alkalmatlanságoddal. Igaz vagy nem ... ?
Én is szeretnék olyan országban élni, ahol az emberek tekintettel vannak másokra, nem pedig mindenáron eltaposni akarják a másikat. Megváltoztatni nem tudom ezt itthon, vagy megszokom és alkalmazkodom az itthoni "szabályokhoz" vagy lelépek külföldre.(#121351) bajnokpityu: autópályán is szabályos. Találgatni lehet, csak nem érdemes, ha úgy is van ahogy mondod, sajnos ebből is van jó pár az utakon, sok itthon az ostoba ember, ezekre fel kell készülni
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121351 üzenetére
Ezt igy elmeselve nem tudom sajnalni.
Tanuljon meg vezetni, bar van amit nem lehet tanulni, van aki fizikailag se kepes se, soha se.
Ennek elennere mindenki megkapja a jogsit, ha tudja, hogy nem megy, es van esze, akkor rogton az elso vizsgan fizet, es gond egy szal se. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121353 üzenetére
Varoson kivul nem elozok jobbrol, ha ram celoztal.
Varosban meg nem tilos, szerintem. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121361 üzenetére
Nem. Azert, hogy a fizikailag alkalmatlan emberek - legyen szo akar fiatalrol, akar oregrol - ne okozzanak balesetet.
Az elobbi peldad tipikus esete ennek. Garantalom, hogy egy pav vizsgan nem menne at, ha 130-nal megijed es eldobja az autot.
En peldam, hogy fatert annak idejen egy begyogyszerezett (leszedalt, 7 fajta cucc volt benne) oreg majdnem elutotte egy parkoloban az auto mellett allva, de elugrott, igy csak az autoja lett gtk.Rwin5: szerinted morbid, szerintem csak tenyszeru.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bajnokpityu #121487 üzenetére
Ez csak menetirány kérdése
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #121487 üzenetére
Kicsi szívem mindig is hátulhajtósat szeretett volna.
(#121489) bitpork: Én a kis Pandát is megpörgettem télen, atomjól lehetett kézifékkel csúsztatni és még szabályozni is, a Punto már kevésbé volt kezes, a Civic meg azonnal ellenfékez Szóval kilinccsel előre, onnantól meg mind1 hol hajt (Hátul az igazi!!!)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121522 üzenetére
mennyit eszik neked átlagban?
vezeted valahol?
ehhez képest az enyém egy benzintemető, pedig ugyanaz a motor, máshogy hangolva -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121524 üzenetére
Az igen barati, nekem 7 korul van a sport, de most megy felfele.
Scross is tudja ezt a fogyit nyilvan akkor, mivel ugyanaz a technika.
Ahogy mondtam is, tetszik a vitara, de valoszinu az scrosst valasztanam. -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #121526 üzenetére
Ra kell rakni a vitara sw-et
Spritmonitor szerint akar tudhatja is.
Enyem biztos nem tudja, hiaba ugyan az a motor, ha lepadlozom, meg a benzinmutato is megmozdul lefele, kis tulzassal -
hobizoli
nagyúr
-
mdani01
aktív tag
válasz bajnokpityu #121522 üzenetére
Akkor nem csak nekem tetszik ezekbe a szinekbe végul melyik szin lett?
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #121524 üzenetére
Ajha ez tényleg jó fogyi. Nagyon eltalált motor az.
-
demars
addikt
válasz bajnokpityu #121554 üzenetére
Bosoko valóban nagyon jó... Sajnos nem találtam a hondámhoz 575 mm-es méretben
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tomcsi23
veterán
válasz bajnokpityu #121584 üzenetére
+1, a bosch aerotwin már fél év után zavaróan csíkozott.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #122130 üzenetére
Meg az autót se lehet úgy rendesen kezelni, Senna volt az egyetlen aki tudott így jól vezetni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #122130 üzenetére
Pedig már szabályos ülés- és kormánybeállításnál ki kéne, hogy bukjon, ha fekszik a sofőr, hiszen nem véletlenül találták ki, hogy teljesen kinyújtott kar ne férjen a kormány mögé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen