-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aujjobba
addikt
válasz rbalint88 #222382 üzenetére
2007-es gyartasu autorol beszelunk, egyelore nincs komoly baja (a kuplung volt mar vacak azt csereltem), de varhatoan egyre tobb lesz, elindult a rozsda is.
Eddig 10-12 ev koruli autokat vettem, 5-6 evig hasznalva, most szeretnek valamit hosszabb tavra.
A fiatal autok meg dragak, sajnos, megnezve a kinalatot a hahun ezek a 10 millio koruli ajanlatok jottek leginkabb. -
aujjobba
addikt
válasz rbalint88 #222385 üzenetére
Nem kifejezetten aggodok a fogyasztason, de ha a modernebb gep kevesebbet fogyaszt az elonyos.
Dizelt nem szeretnek, ha pedig a garantaltan iszakos batar benzines es a hibrid kozott nincs oriasi arkulonbseg, akkor inkabb az utobbi.
Ezt mondjuk meg kell nezzem, ugyanazok a tipusok arban mennyire kulonboznek a benzines vs. hibrid vonalon, lehet nem is eri meg a hibrid alacsony futasteljesitmenynel, ebben igazad lehet.Mellekes szal: szeretnek automatat, de ez eppen nem kizaro tenyezo. Eddig manualis valtos autoim voltak.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #222385 üzenetére
Esetleg még hozzátéve a gondolatot, hogy egy ~5 éves autót megvéve -amivel átlagosan mentek 10-15 ezer km-t egy évben, és pont 60 ezer körül lesz a futása- alapvetöen tök "újnak" érzödik, közben pedig simán bele lehet szaladni pont abba a játékba is, hogy egyszerre lesz esedékes egy halom karbantartás.
Persze meg lehet nézni a szervizmúltnál, és ha neked kell megcsináltatni ezeket, akkor vagy sikerül érvényesíteni a vételárnál, vagy nem...
Pl, DSG-nél olajcsere, gyertyacsere max intervalluma is ez szokott lenni, a gumik is lehetnek pont csereérettek (föleg ha még elsö szerelésü darabok), fék stb, egy olaj/szüröcsere szeánsz vétel után,stb..
-
aujjobba
addikt
válasz rbalint88 #222424 üzenetére
Alapvetoen tetszik a Jogger, raadasul uj auto nem tul elrugaszkodott aron, 0% THM finanszirozas, koszi a tippet valoszinu megnezzuk ezt is.
Ami elbizonytalanit, az az ezres (3hengeres) turbos motor 110 loerovel, nem tudom mennyire szabad ilyet bevallalni, es mennyire bir ez menni telepakolva.
[ Szerkesztve ]
-
-
bigrob
őstag
válasz rbalint88 #222602 üzenetére
Igen, azon pilláztam én is, még tolató kamera is van, meg levehető vonóhorog, de a kormányon nincs semmilyen vezérlő. (így azt se tudom, hogy a műszerfalon lehet-e lépkedni a módok között).
Utóbbi nem lenne rossz, de szerintem tudok nélküle élni, eddig se volt a fókában, az az érintős fejegység nagyon király reszponzív, nem gondolkozik.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
zgospel
őstag
válasz rbalint88 #222662 üzenetére
Ha egy Prius 2 ezen az útvonalon csúcsidőben nálad 7 liter környékén fogyaszt, akkor nem a lábad nehéz, hanem vezetéstechnikai gondjaid vannak. Ezt kérlek ne vedd személyeskedésnek, nem téged kritizállak, inkább amolyan ténymegállapítás, mert ez közel a duplája a normálnak.
Pruis 2-t használó kollégáim hasonló útvonalon ingáztak, benne sok belvárosi dugóval 4 - 4.5 liter közti fogyasztással. Ültem már vagy több száz taxiban, 3as sima és plug-in Priusok sem voltak sosem 4.5 felett az átlaggal.
Nem Prius, de a sima hibrid Kia Niro budapesti taxik fogyasztása is csak télen kezdődik 5-össel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tototos
őstag
válasz rbalint88 #222674 üzenetére
40 ezer km-t tettem meg P2-vel 5,2-es fogyasztással(appal rögzítve a tankolások). Ebben volt mindenféle táv, sebesség és végig automata klíma 22 fokra állítva. Autópályát kivéve(ott 120-al) mindenhol a megengedett sebességgel közlekedtünk, vagy egy kicsivel felette. A 7 literhez szerintem padlógázzal kell mindenhol gyorsítani és lámpa előtt nagyot fékezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen