- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- OpenMediaVault
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #120106 üzenetére
Mert a b5 be az összes hosszba van téve, gyártás végett illetve az alkatrészek végett gondolom így volt gazdaságos.
Mi 1300kg ? G5 varinat full extra 1130kg (automata off) Megane szintén ennyi 7 litterrel köszöni elvolt. Nem várok én tőle semmit de ennyi erővel ott az 1.8T vagy a 2,4 v6 ugyan abba a b5 bodéba és átlag 10-et az is hozza cserébe megy.. nem írtuk hogy 5 literrel kell járnia szimplán hogy egy 1.6 tól sok a 9 liter.
Amúgy tényleg semmi bajom ezzel a mocival csak szerintem ez sok fogyasztás terén.
(#120109) hobizoli: ha keresztbe kell ott a a3/TT/oktáv/g4/leon van azért variáció.
[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
csendes tag
válasz hobizoli #120109 üzenetére
Csak azt elfelejted, hogy a Passatokba/A4-esekbe RENDES V6 motorokat tettek, nem helytakarékos (problémás, túlmelegedő) VR6-ot, ehhez alakították ki az egész motorteret, stb. Most nyilván nem csak a 2.8-as miatt csinálták így, hanem inkább a 2.5TDI miatt. Abból pedig nagyon sokat el is adtak, Audiban végképp.
[ Szerkesztve ]
-
-
vjpeti
csendes tag
válasz hobizoli #120119 üzenetére
Persze, tudom hogy vannak ilyenek. De ha belegondolsz, a Passat méretű, meg nagyobb autók 90%-ában hosszában van a motor, akkor is, ha elsőkerekes. (Abba a 10%ba az én 9-5-öm is benne van, mint kivétel)
Ha a passatot az auditol függetlenül nézzük, ott volt a motor, váltó a golfokban stb, nyugodtan szerelhették volna ebbe is így.
Csakhogy a passat 90%-ban A4. És akkor visszafele kell jönni gondolatban: A8, A6, A4.
Ezekben nagyon sok közös motor van, legyen az a 2.4, 2.6, 2.8, 2.5TDI, vagy 1.8T (A8ban nem).Nyilvánvalóan az Audinak, meg egyik gyártónak sem érdeke, hogy külön váltót, motortartóbakokat stb fejlesszen ki ugyanahhoz a motorhoz csak azért, hogy keresztbe szereljék be. Az egész karosszériát, motorteret, kábelköteget úgy tervezték, hogy hosszában lesz a motor, nyilván ez volt az egyszerűbb megoldás. Ez a váltó téma amúgy is kényes kérdés, mert ott az indítómotor, a kábelei, a féltengelyek, a rudazat, stb.
Egyébként nem hiszem hogy bármi előnye származna a passatnak attól, hogy keresztben lenne benne a motor.
A 2.5TDi tényleg nem jó, de most nem a mai, 3-4-500.000et futott motorok meghibásodásárol van szó, hanem az újkori tervezésről.
Az alfánál meg a 155-ös idejében mindegyikben keresztbe volt a motor, a 166-ban is, pedig elfért volna hosszában. Az autógyárak igyekszenek nem túlbonyolítani (saját gyártásuk számára) a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hobizoli #120174 üzenetére
Valahogy mégsem ugyanaz a kettő. A Focus csalódás volt, hozzá képest az Octavia 1.4TSI ment mint a golyó, a BMW 328-asa se semmi, az olyan érzés, mintha ki akarna szaladni alólad a kocsi, nem olyan, mint a 270 dízel merci, ami meg présel. Mindegyik más, de ha préselős érzést akar az ember, akkor dízel, ha zabolátlan erőt, turbós benzin. Minden másra ott a szívó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
rwin5
őstag
válasz hobizoli #120326 üzenetére
De szegedi vagyok benzines passatunk is max 7-8at eszik városban is, attól függ klíma használva van-e. Annak a kasznijához képest ez az alfa kisebb, ezért is akadtam fent a 10 literen + 2. kisebb városban szaladgálós kocsit keresünk ezért az is szempont, hogy ne egyen többet, mint a másik
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #120478 üzenetére
PGT megfingatja, bármi is az. Egyébként ennek a CLS-nek a hátulján elképesztően bugyuta az a krómléc. Csak úgy van, nem ered sehonnan, nem tart sehova.
(#120476) kolosanyi: De ha csak egy régi Swiftet engedhetek meg magamnak, akkor nem veszek A6-ot, mert az kell, és sodrom magam anyagi csődbe, vagy az autót a bontóba.
Nem kötelező, hogy minden jogosítványra jusson egy jármű, ha csak Swiftet hajt ki a pénztárcám, de nekem az nem felel meg, akkor nem veszek semmit, hanem gyűjtök, vagy lejjebb adok az igényeimből.
Amiről Te beszélsz, az valahol fedi roberto211 válaszát, ha nem tudja fenntartani, akkor minek vesz autót?
Bárki kerülhet olyan helyzetbe (sajnos), hogy akár egy Swift fenntartása is nehézségekbe ütközik.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #121113 üzenetére
Huteni, Tulajdonságok:
- Magasság (mm)-> 680
- Szélesség (mm)-> 322
- Vastagság (mm)-> 34
Ezek az intercooler meretek, kerdes van-e olyan valtozo geos csiga ami kulonossebb mokolas nelkul felmegy, most szetvan kapva ugyis a vas most lenne egszeru a csere.Kerdes mennyire lenne ez jo a motornak 90Le xud9 1.9TD elokamras.
Fogyasztas, egyebek?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #121125 üzenetére
Persze, hogy jobban tetszik a wastegate megnevezés, mert ott semmilyen geometria nincs, nem állandó, hanem konkréten nincs. Ezért írtam, hogy fix geo nem létezik, csak változó, vagy megkerülő szelepes.
Igen, később átgondoltam, hogy van nyomás vezérelt VGT, de nem jellemző, inkább kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #121344 üzenetére
Nálunk is ez megy. Dél alföld, kis falu. Mindenki rokon pajti szomszéd barát régi iskolatárs mindenkivel. Egy puszira meghosszabbított jogsis kisöreg rongyolt neki nyáron fényes nappal egy utcán parkoló traktor pótkocsijának. Hiába ment lassan nem volt bekötve, qrvára össze is törte magát. Azt beszélték állítólag rosszul lett de szerintem simán csak meg sem látta a pótkocsit az út szélén mert egy szellemileg leépült masszív alkesz vakegér. És ilyenek vezetnek. Itt úgy vannak vele, hogy úgy is csak a boltig vagy csak a postáig megyek és a reggeli hp esetleg egy két pohárka után simán beülnek az amúgy is lassú letompult reflexű öregek a kocsiba. Mert mi baj lehet? Meg a körzeti meg
bhízott is haverkomabarát és úgy sem büntet meg érte. De volt már itt biciklis gázolás is, az szintén egy idősebb sofőr volt. Azt mondta a rendőröknek nem látta a biciklist. Köszi ...
Fővárosban a legnagyobb dugó közepén a sok frusztrált idegbeteg vicsorgó sofőr közt nagyobb biztonságban érzem magam mint itthon vidéken pedig itt aztán tényleg lófax forgalom sincsen.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
bajnokpityu
félisten
válasz hobizoli #121528 üzenetére
215 R17 a vitya, 205 R16 az scross. de most pl a téliket a vityára scross méretben raktam fel.
szürke feketét vettünk. minden nap látok vitarákat az utakon, továbbra is a legjobban ez tetszik.
runner125 javaslatára adtam még egy esélyt anno a szürkének. a sima szürke továbbra se tetszett, de valahogy a szürke-fekete 2 szinű meg már nagyon. a piros suzuki festés sose volt időtálló, miért pont a vitaránál tanultak volna meg festeni? a szürke suzukik meg ezer éve jól néznek ki.eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz hobizoli #122071 üzenetére
Egy bizonyos kor felett évente küldeném orvosira és rutin vizsgára az emberkéket, egy 80+papa volt, az is aki elvitte a tükröm, múlthéten halálra gázolt itt Blellén a zebrán egy gyalogost egy 80+nő fékezés nélkül
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #122178 üzenetére
Én egyszer így küldtem be egy bringást egy Merci alá. Villantottam neki, hogy átengedem de a másik irányba nem nézett és lazán elindult. Szemből meg jött egy kaffer merci kb 60-al... Mákja volt mert a Merci még éppen ki tudta kerülni de ha vmi kalapos Suzukis jön az tuti elcsapja mert megállni totál esélytelen lett volna bármivel is.
#nincsbennetarcsi
-
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #122352 üzenetére
Most 800e ft alatti autókról beszélünk. ("jó lenne ha benne lenne az átírás is") Ezeknél az autóknál nagyon gyakori az olcsó olaj használata és a nemvigyázás az autóra. A turbó visszahűtéséről sok user nem is hallott. Megkottlik az autó árának 10%-a rámegy, esetleg adagoló felújításra is elkölthet pár 10e forintot.
Én a mindennapokban sokkal jobban szeretem a turbós (benzin) autókat de ennyi pénzből egy megbízhatóbb szívóbenzinest vennék. Az alacsony fordulaton lévő magasabb nyomaték oltárán áldozzak fel +pár évet, alacsonyabb felszereltséget és magasabb futásteljesítményt? Én nem tenném, bár kinek - mi a preferenciája.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- TCL LCD és LED TV-k
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OpenMediaVault
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen