-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz hobizoli #122352 üzenetére
60k felett már számlás eredeti felújított turbókat is ki lehet fogni mérési jegyzőkönyvvel akár fél-egy év garanciával. Az abszolút nem vészes, elvégre nem kell két évente cserélni. Ez a turbó para olyan mint néhány évvel ezelőtt a dmf pánik. Berakat az ember egy újat hozzá való kuplung szettel munkadíjjal cakk pakk három kilóért és tíz évet röhögve elmegy vele, vagy még többet. Az havi három doboz cigi ára sincs 10évre lebontva, sokan mégis ezen sírnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #122371 üzenetére
Mondj kérlek olyan típusokat ami jellemzően megbízható, a ropinál egy fokkal jobban törik, dízel és érteles alternatívája lehet pl. egy szopóbenzines Focusnak vagy Puntonak.
A 10+éves CR dízelekben amikben már vagy 3szor megpörgették az órát ott van komoly kiadás a levegőben. Hiába baromi jó konstrukció ha 5-600 ezer kilométer a valós futásteljesítményük már csak az imákba fogózkodhat az újdonsült tulajdonos. A jónak pedig megkérik az árát még akkor is ha olasz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
TheProb
veterán
válasz hobizoli #122370 üzenetére
Igazából azért voltam/vagyok ezen a véleményen, mert sokan mondták, hogy kerüljem az olasz autókat, mert csak a baj van velük.
Amit linkeltél punto annak a formája nem tetszett első sorban. Konkrétan a hátulja, az vmi borzalom.
Egyébként anno (2009-ben) egy stilo-n tanultam meg vezetni, meg tesóméknak is az van, amitől pont válni akarnak asszem. Nem is ment rosszul.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
426os
őstag
válasz hobizoli #122375 üzenetére
Mosolyogva olvasom ezeket a hsz-eket és egyet kell értenem a német übevágenes részeivel. Minap beszélgettem az otthoni (vidék) szomszédunkkal, szóba kerültek az autók is. Mint minden esetben részéről a konklúzió az volt, hogy a 20 éves VW a legkirályabb autó, csak a dízel, mert az keveset fogyaszt és egyébként meg egy 10 éves autóval sokkal több baj van és vagyonokat kell a szerelőnél hagyni, mert otthon nem lehet megszerelni. Ami nem 20 éves és nem VW, ahhoz bonyolult szerszámok kellenek (nem elég hozzá egy franciakulcs és egy kalapács), légkondi, abs az hülyeség, minek, meg úgy a 4 letekerhető ablakon kívül más extra teljesen felesleges egy autóba. Érdekes, mert ha kinézek az utcára nem mindenhol 20 éves német gépeket látok. Vagy mindenki hülye, vagy valaki rosszul tud valamit
.
-
8th
addikt
válasz hobizoli #122370 üzenetére
Krézi már sok mindent leírt. Maradjunk annyiban ő azt ír amit akar én pedig azt hiszek el belőle amit akarok.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #122402 üzenetére
Igen, ez megvan, csak elég össze-vissza írogattam. 1.4-es Sporting Punto II/B-t vezettem már a Mecseki szerpentinen és szerettem. Minőségi 195/50-es abroncsokon gurulva vicsorogva tudod kinyomni a szemét. Egyedül a kicsit túl szervózott kormánya rontja az élményt de nem veszélyes. Sajnos kevés van belőle a piacon, pedig nem bánnám ha dúskálna benne a Hahu.
Nem tudod véletlenül, a blokkban, dugattyúkban, hengerfejben van valami különbség a Tjet verzsönhöz képest? Illetve a 120 és 150lovas teljesítmény szint között van mechanikai eltérés?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #122425 üzenetére
Na ja, az Alfaba 22-25 e ft darabja a lengokaroknak, 120e km van bennuk es nem kopog, nem log. A Lanciaba ugyan ennyi korul volt a ketto, az egyik 1 evet birt, a masik kozel.kettot.
Nagy kedvencem a jofogasos 156 hirdetese, ami aztan radioba is elhangzott, neg facebookon terjedt. "Szar, viszi a penzt, csak milliomosoknak ajanlott" cimszavakkal.
Felhivtam a fickot, a kozel 300e km-t futott autoban az elmult evben kuplungot, gyertyakat, legtomegmerot, lengokarokat meg talan valami kipufugorendszert erinto alkatreszt kellett cserelni, illetve hozza kellett nyulni a valtohoz, mert reccsent a kettes.
Csak ebben az evben rakoltott bo 400e ft-ot, ami csak a szerviz.
Na ezert szar, fos, penznyelo.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #122473 üzenetére
Service manual szerint motorelettartam nalam.
Illetve tapasztalat szerint is.
Ergo ha kuka a lanc, akkor mar a motor is, forditva meg ugyis mindegy
Egyebkent keress ra, hogy cserelt-e valaki m1xa-ban lancot, meg fogsz lepodni.
Pedig 2001 ota futnak ezekkel peldanyok, ki tudja hany szazezer km-el a motorjukban. -
Kornel
veterán
válasz hobizoli #122478 üzenetére
Mondom megegyszer, 2001 ota futnak ezek.
Liana, wagonr, ignis, swift, sx4, csak itthon van beloluk sok szazezer peldany ezzel a motorcsaladdal.
(1.3-1.5-1.6) a vilagon meg joval tobb.
Nem kellett rajtuk lancot cserelni.Bajnokpotyu: jo lesz, a motor mindig is jo volt, amiket emlitettem, magyar es lengyel kisipari beszallitok silany alkatreszei miatt meg lehetnek gondok, ld. valto nyelestengelycsapagy, gatlo, rugo, aminek egy reszet elismerik, masik reszet meg tagadjak.
#122482: motort epiteni tudni kell
[ Szerkesztve ]
-
-
TheProb
veterán
válasz hobizoli #122712 üzenetére
Hm, egész jó kis hangja van.
Amúgy ez a bajom nekem is, hogy 1.4-eset még 6-700ért se találok... kicsit túláras, nem?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #122918 üzenetére
Suite van egy-kettő itthon, de alapvetően svájci piacos, nem véletlen a felszereltség. Amikor én néztem a Bravokat, akkor a jobbak 7-800e körül voltak.
De egy HTD Suite-tal még mindig megbarátkoznék. Kifejezetten tetszik.Alá a 90 lovas Punto 5. fokozata, 156 kilincsekkel.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #123234 üzenetére
Most akkor van alternatívája a Swiftnek 250+ körül vagy nincs? Ha Punto alternatíva, (20k-280k : 7x db punto(93-99) és 170db f astra(91-02).) akkor statisztikailag nem látom irreálisnak a hipotézisemet, miszerint találhat magának tetsző autót 250 körül Nálunk pl sokan olasz autóval foglalkoznak, bontanak, szerelnek, gondolom kereslet alakítja a kínálatot, de így már választhat akkor 3 féle típusból. Gondolom ezért van a topik.
Akkor Swift olcsó, best vétel.
Astra, punto drágább, de lehet köt kompromisszumot ár terén.mod.: hobizoli, te is kiestél akkor a puntoval
Pl.: Fogalmam sincs a motorjairól, csak a friss vizsga miatt nyitottam meg, első hirdetés, amit megnéztem. Nekem megfelel egy 250 körüli autónak, elfogadható beltér, kívülről 1-2 csík hiányzik, kicsit rojtos a sárvédő, de átnézetve, nem tudom mekkora szopóroller jöhetne ki ebből?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #123241 üzenetére
Ja.
Amit megvett a forumtars itt.
Az, hogy az alja full rozsda, meg most irja a masik topicban, hogy nem veszi az 5. fokozatot, az van akinek kisebb hiba, de akinek nincs haverja, aki olcson megcsinalja, annak ramegy meg az auto ara megegyszer.
Tehat kinek mi a jo, mondom...
Nekem az ilyen szar, pont -
zsoltee10
addikt
válasz hobizoli #123293 üzenetére
Hát ja, ez se mindegy, de a hagyományos automatánál talán cserélik előírás szerűen, vagy fene tudja. Minden használt autó rizikó.
runner 125: Pont ezt a yarist néztem, ez fenn van már 1 hónapja. Azért nem viszik el, mert kapott már az élettől rendesen, újkora óta pesti rohangálós autó, a lehető legrosszabb felhasználás, amire egy autót befoghatnak. A váltó pont a kritikus 200ekm+ tartományban jár, még felújítás előtt van... Bal hátsó ajtó más színű, szóval kapott már na, nem véletlenül a legolcsóbb, a tényleg szép yarisok 1M körül indulnak.
-
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #123303 üzenetére
Így van, szüleim is akkor kezdtek el pislogni amikor safe módba ugrott a tiptronic, a javítás óta 60ezrenként megy bele a friss olaj.
Usankában lehet hogy szeretik sűrűn cserélni az olajat meg az olaj szűrőt, ám az üa szűrőt már kevésbé. [link]
Give them hell Ukraine!
-
trassher
addikt
válasz hobizoli #123314 üzenetére
Ez érthető és igaz is de a csavar egy dolog. A váltót ahol gyártották honnan tudjuk hogy a tér megengedte e volna +1 szerelőállomás beillesztését? Most azért szerinted kifognak bővíteni egy gyárat hogy a váltón legyen +1 furat? Ugye hogy nem. Most sokan azt hihetik hogy ez hülye példa pedig nagyon is valóságos. Lényeg a lényeg aki váltóolajat akar escorton cserélni az húzza ki a féltengelyt és csókolom. Nem jó mert + munka de ez van.
Millió és egy hasonló mérnöki taknyolást ismerünk autók tekintetében. Ezt sosem fogja kinőni az autóipar, a szervizeknek is meg kell élni valamiből.Redmi Note 7
-
-
Viperator
őstag
válasz hobizoli #123451 üzenetére
Az aláírásodban lévő cucc (www.diyautotune.com) nem parasztvakítás?
Ezért tettem fel a kérdést fentebb (a sok cucc közül), hátha érdemes.... Viszont a többi cucc számomra valami nem stimmel.
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #123459 üzenetére
az MS3 mar olyat is tud, hogyha be vannak kotve bele az ABS kerekszenzorok is, akkor ha a beallitott merteken tul megy a elso-hatso tengelyek kozotti kereksebesseg diffi, bebutitja a gyujast par fokkal, hogy visszatapadjon a meghajtott elso/hatso kerek, vagy a beallitott megengedett slip-g...
...mert mit er az ero ha nem uralod
több drón kell ;P
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #123462 üzenetére
nem Jövőre. idén marad a stock 2.0. Futóműnek hála, jobban lehet terelni, mint a gyári futóműves 2.9 v6-ot. És a hátsóhoz még nem is nyúltam. Ezen lesz a sor az idén. 2017-re meg lesz 2.3 motorkarbi és ez az autó ki van maxolva.(legalábbis, amire kell)
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz hobizoli #123473 üzenetére
Rendben, ezt jegyzem, a 10k-s olajcsere periódus meg ismert Alfa törvény számomra is.
Lagunában 1,8 benzin amit első körön találtam, úgy gondoltam azalatt egy ekkora kasztni elég lomha lehet.
DZs:
Itt igazából az a kérdés, hogy a szívemre vagy az eszemre hallgatok. Az Alfa régi álmom és tudom, hogy nem bajos szerkezet ha volt vele foglalkozva, és ugye mégiscsak egy életérzés.
Természetesen megkapna mindent, amire szükség van, ez nem lenne probléma.tomiii.:
Ez elég jó kis információs csokor, esetemben egy 2000-es 1,8 benyás modellről van szó. Én alapvetően nem vagyok ilyen trehány gazdi, szóval megkapná, amit meg kell.
Jegyeztem a rohadást, mint esetleges hibafaktort.lancerboy:
Nem tettem le róla, csak sajnos amit kinéztem elvitték, jelenleg pedig a költségkereten belül nincs szemrevaló példány, de figyelgetem.
Üdv, Balázs
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #123543 üzenetére
Vannak ilyen multik a kereskedelemben, akik elvarjak a tobb megyei / fel orszagos mobilitast.
Persze mindezt sajat autoval.
Jonnek mennek is az emberek, de inkabb mennek.
Ki kell szamolni, hogy megeri-e valojaban ott dolgozni.
Nekem mar napi 2 x 60 km is betett, kerestem masik melot, sajat kocsit erre tartani... Nem buli.
Ha annyira fontos munkaero, akkor adjanak ala ceges autot.
Es ezt egy eleg szep netto ber sem kompenzalja, gyakorlatilag nullara hasznalja az autot, a fizetese egy jo reszet uzemanyagra kolti, illetve szabadideje se marad semmire.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #123742 üzenetére
Mondom GT 96-97 évjárat. GT Tdi is 4el ablak ha 5ajtós...sima Tdi nyilván nem persze abba is lehetett rendelni, de ebbe az országba régen se nagyon volt pénz, ezért a GT 3asok nagy része kintről van.
Alapmodellt meg sosem vettem mert lehetne Waresz is v. Trabi is akkor, csak full vagy full közeli.
3as golfba pakoltak még: tempomat-ülésfűtés-állófűtés-nokia hangrendszer(9hangszóró DSP vel) -nagy recaro vajbőr-el. napfénytető-Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen