-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #193651 üzenetére
Nee , a feleségemnek kell rendes autó. Unokákat szállít, templomjárat nénikkel, ketten be se férünk egy ilyen kis gyöszbe de kell a 4-5 ajtó. Legalább kb akkora mint a HR-V, magasan ülős a gerince miatt. Autoamta váltó szintén a gerince miatt.
Nem kell 7 személyes, de nekem nagyon tetszenek a Vito T4 Espace jellegű autók.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Lacko32 #193650 üzenetére
Az a baj a tényleg újabb CR-V-k elég húzósak, inkább 10000 eurótól kezdődnek (és még annyiért is elég csúnyácskákat láttam). Az ország más részein mintha olcsóbbak lennének az autók, de itt Stuttgart környékén eléggé drágák (ahogy én látom, legalábbis amikor beállítom hogy Stuttgart +150km mindig nagyot ugranak az árak)
Néztem még: Kia Sorento, Hyundai SantaFé
Sorentóból ezt holnap megnézhetném, szerinem igényes (a matrica a motorháztetőn nem átlagos de valamiért bejön a feleségemnek), sajnos mivel már vett új autót a rendszámot már levette, így próbakör csak piros rendszámmal lehetséges. Kérhetek egy véleményt erről?
Persze az árát megkérik, de nem összehasonlítható ezzel, de még ezzel az augusztusban nyílt kereskedésben lévővel sem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Kérdése volna: Ha külföldről úgy hozok be autót, hogy az ott is az én nevemen volt, akkor is vagyonszerzési illetékestől ki kell fizetni mindent? Hiszen a "vagyont" nem akkor szereztem hanem hónapokkal korábban.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Szerintem ez az a határ ahol már lehet dízelt venni, én is ennyire jártam előző helyen.
Nem szabad dízelt venni, ha:
- mindig rövidet mész és sosem melegszik be rendesen, sose kormolódik ki rendesen
- vagy ha évente nagyon keveset mégy
- vagy ha keveset mégy és rövid ideig tartod meg a kocsit.
Számolj úgy, hogy 100-200 ezer kilométer után 4-600 ezret valamire el kell költeni a dízelben.
Ha egy év múlva cserélnéd az autót és ezidő alatt ez előjön, az nagy szívás.
Ha csak évi 20at mégy de 5-6 évig megtartod és közben egy ilyen becsúszik már mindjárt nem olyan fájdalmas, kilométerre, évekre eloszlik.
Ha évi 5-öt mégy, még ha mindig hosszúkat is, nem tudod addig megtartani, hogy ha becsúszna akkor még jól ki tudj jönni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #193913 üzenetére
ha 20.000 helyett elmegy tankolásonként 13.000-ból
Azért a literár és a tankok mérete is kb azonos, vagy benzinest negyeden, dízelt meg féltanknál tankolsz?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz RaPiDsHaRe #193928 üzenetére
a kötelezőnek az üzembenartó nevén kell lenni ugyhogy igen
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Luck Dragon #193942 üzenetére
Nem egy kombihoz mett a kombi általában 50 kilóval nehezebb a szedántól. Egy D kategóriás másfél tonnás autóba kevés.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sok sok tanakodás után meglett az autó, beesett egy visszautasíthatatlan ajánlat. 2012 Passat Alltrack 170ló cr dsg 108e km, valós végig vezetett márkaszervizes szervizkönyv. Dsg és haldex olaj időben cserélve, vízpumpa lett vezérműszíjjal cserélve 80nál. A kínálat egyik legolcsóbbja (8700€), abból is alkudtam, másfélszer ennyiért is csak 200 ezer kilométeresek vannak, és akkora úr, hogy telitankkal hozta. Még olajat sem kell cserélni, mert 105-nél volt szeptemberben. 3 éve vette 20ért, újonnan 42 volt, hiányzik a 18as felniszett (ellopták a sufniból), a gyári emelő és a nokia 6303 a könyöklőből.
Novemberben volt egy Dekra teljes átvizsgáláson ahol pár karcot és kavicsfelverődést leszámítva teljesen rendben találták és 10-12000 euróra becsülték.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MunezXBK #193960 üzenetére
És #focvis:
Köszönöm
Ha nagyon keresni kell a hibát, nincs benne állófűtés
Gumival még lesz egy kör, CoC-ból át kell iratni a 225/45 8x18-at meg a 225/50 7x17-et mert csak a 205/50 6.5x17 van benne, sajnos hivatalosan a nagyobbik 17est sem tehetem fel szerintem így a meglévő felnire amin a 205-ös 17-es van, mert keskenyebb. Márpedig júliusban műszaki.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz MunezXBK #194196 üzenetére
Köszönöm! És az invitálást is, elmennék szívesen, de:
- A feleségem egyedül van az albiban egész nap míg én dolgozok, nem szívesen hagynám egyedül még hosszabb időre, a távolság miatt ráadásul csak hétvége jöhet szóba, mert munka után kb este 6 lenne mire odaérnék.
- A feleségemmel együtt meg nem zavarkodnék, őt nem érdeklik a kocsik, hivatalosan pedig csak 1 ember mehet máshoz.
Majd ha kicsit lazítanak meg jobb idő lesz összekötjük egy kirándulással!https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz slett27 #194201 üzenetére
A Lancia lándzsát, tűzoltófecskendőt jelent, tehát egyértelműen a falloszra asszociál.
Hogy az autó a fallosz és nő kell bele vagy pont fordítva azt döntsd el te
Nekem tetszik, mint egy szép Punto, én nőt és férfit is el tudok képzelni benne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Kormány egyenesbe, műszefal kép kilométeróráról, telitankkal.
Gumiszőnyegeket lemosni, visszarakni és úgy fotózni.
Légfrissítőket, tükrön lógó bizbaszokat leszedni, ebből kábé az jön le hogy cigis.
Szervizkönyv, vagy mi az az anyósajtóban? Inkább kivenni, mert rontja az összképet és külön végigfotzni dokumentumnak feltölteni, írja is hogy van végig vezetve.
Gumik szépek, lehetne egy márkát, profilmélységet, DOT számot feltünteni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #194305 üzenetére
Ez az állítható lengéscsillapító miből áll? Nekem is van C meg S mód, még sose nyomtam meg. Mint itt a bal felső csak ugye nekem jobb felső mert nem jobbkormányos:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz rasotamas #192595 üzenetére
A 2000€-s Grand Scénic amit novemberben megemlítettem hogy eladná a főbérlőm:
Még szerencse hogy még várni akart vele:
- Lerohadt vele, az ADAC vontatta be, egy henger nem megy (mondjuk ez lehet egy szimpla gyújtótrafó is)
- Így legalább megvettem a Passatot[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Érdekes. Azt gondoltam nagyobb a különbség a régi és az új közt.
20 éveshez képest havi 3300 plusz a 15 éves, további havi 2100 a 10 éves. Havi 5400 forintot szerintem megér a 10 éves a 20 évessel szemben, főleg, hogy csak 8%.
Itt jön egy nagyobb lépcső, havi 8800 plusz havonta az 5 éves. Ezt már nem biztos hogy megéri meglépni, de a kényelem, presztizs miatt még kifizethető összeg.Szerintem ez alapján elég jól döntöttem az 5 és 10 éves közt:
- 8,5 éves kocsit vettem, inkább a 10 éveshez közel
- kilométerben még a példában hozott 5 éves 120 ezrénél is kevesebb van benne
- árban is a kettő közt de inkább az 5 éveshez közel kb 2,9 (bár nincs honosítva - még)https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Egy "olcsó" 3000-6000 eurós benzines Touareg mennyire ellenjavallott?
Nagyon megtetszett az asszonynak, természetesen automata legyen és lehetőleg fekete. Faluban, szomszéd városba rohangálós lenne évi 3-5000 kilométer futással.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
válasz Lacko32 #194766 üzenetére
A feleségemnek mindegy milyen hosszú csak legyen olyan magas amilyen széles
A Jazz picike szerintem, de már ebben sem vagyok biztos. Az új nagy autóknak csak vastag az ajtaja meg bunker de hely az nincs. Az Accord az előző kritériumnál kiesett.
Pont a kevés kilométer miatt olajcserén kívül elhasználódni sok minden nem fog, és 20 literes fogyasztás is belefér. Az előző autója 3 év alatt 12 ezer kilométert gyűjtött kb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #194772 üzenetére
Annyira nem kell hatalmas, eddig egy HR-V-je volt de nehéz jót találni helyette.
Ezek a nagy batár suvok tetszenek neki valamiért.
Sorento meg ezek. De még maga sem tudja mit akar, csak általánossgban megkérdeztem mennyire öngyilkosság egy Touareg, és hát nagyon.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Alaphelyzet: Nekem megvan az új kocsi, kéne egy automata az asszonynak faluban, környező városokban rohangálni.
Tegnap végignéztünk pár típust az asszonnyal leülve és ahogy meglátta a Lancia Deltát vajbőr belsővel beleszerelmesedett. Gondolom egy kézi váltó 1.4T-Jet motor jó is lenne.
Igen ám csakhogy automata kell és abból nincsen csak valami 1.8 Di-T (Turbojet) motoros. 200ló, semmi szükség rá. Másrészt nincs választék, hahun 2 benzines automata (az egyiket lekérdeztem, egyszer tolatott 15 ezret de olyan keveset meg minek), mobile-n 5, ebből csak 3 németben.
Másrészt nem tudom milyen az automata váltója.
Lehet ennél egy 1.4 dízel is jobb lenne, mert faluba ez sem jó szerintem.Végülis tetszett neki az újabb Jazz, és az 1.3 Hybrid Civic is, ami nem az ufó hanem jdm vagy usdm, abból van fönt egy furcsa "konyak" színű bőrrel az nagyon bejött neki. Illetve az Insight is sokkal jobban mint a Prius, azt valamiért nem akar. Talán egy Auris HSD-ről meggyőzhető, de nem volt tőle elájulva.
Van még valami autó ami ilyen vagyány csajos kívül belül mint a Delta? Giuliettárá ránéztem de azok még tól újak, baromi drága.
Külsőre bejött még a Seat Leon MkII, de amilyen csinos kívül olyan pusztulat belül és valamiért alig van automatával az is csak 1.8T meg 2.0TAmit kifejezetten kerülnénk: A H Astrás belsővel való bármi nemű hasonlóságot.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Paxker315 #194915 üzenetére
Az Insight egyáltalán nem lett kizárva, de a Delta sokkal szebb.
Kisebb méret: ami azokból még a tágasabb fajta az jó lehet, de mint említettem a Honda Jazz GK is a palettán van. HSD-nek örülnék de annyira nem bejövősek neki. P2 nagyon nem, a 3 milliót meg inkább csak 5-6 éves kor esetén közelíteném meg. 10 évesnél nem akar öregebbet de természetesen nincs köbe vésve, 2009-esek is jók még.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bandus #194917 üzenetére
Tetszenek neki ezek a batár suvok, de hogy az mekkora azt nem mérte föl képről.
Viszont belátta hogy egy normális kisautó erre a felhasználásra elég.
Olyanban gondolkodtunk hogy nekem valami kis régi vag dízel munkába járni kis költséggel, otthon meg maradna neki valami suv vagy egyterű benzin automata az se baj ha sokat esik és bevásárolni, kirándulni, nyaralni akkor azzal járnánk.
De közben beesett egy Passat Alltrack nekem mert jó áron volt és mert baromira megtetszett.
Így ez már ellátja a közös autó feladatát, csak neki kell egy.
Kb ilyen gyerekért iskolába, boltba, postára, gyógyszertárba, mamát templomba, ugorjunk át 20 kilométerre a lidlbe járat lenne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
válasz Lacko32 #194924 üzenetére
Bár a gerince miatt a könnyebb beszálláshoz jobb a suv (most HR-V volt de már bontós), egy picit magasabb, úgy másfél méter magas autó is jó lehet és jóval olcsóbb.
CR-V és Rav4: újabbat, modernebbet akar, az újabbak meg 4M körül vannak
Én is próbálom valamilyen Jazz/Civic/Auris esetleg HSD-re rábeszélni, azt nem tudom hogy a civic automata nem hibrid jó-e.
Yaris egyértelműen kicsi, annál nagyobb kell.
TS fölösleges, automata szerintem nincs is. Automata is Number 1 priority.
Swift kizárva egyéb okból.
B Mercik nekünk is tetszenek, sajnos az automatája híresen elromlós fajta mind elektronikusan mind mechanikusan, nem tudom be merjem-e vállalni.Elektromosok: Nem tudom a karbantartáson és üzemagyagon megspórolt pénz fedezi-e az értékvesztést.
Mondjuk vennék egy 2 milliós autót, azonos évjárat hasonló használati értékkel elektromosban mondjuk 3 millió (Jazz/Civic vs Leaf mondjuk). Nem lesz-e annyival magasabb a Leaf értékvesztése a belsőégésűhöz képest, hogy elviszi a megspórolt pénz (sztem kb évi 250 ezer tehát a különbséget 4 év alatt dolgozza le) java részét?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Paxker315 #194939 üzenetére
Kicsi a Yaris. Szerintem. Lehet a Jazz sem nagyobb, ezesetben tévedek.
"De a bele fér a keretbe" enyhe túlzás, a keret leges legtetején ott vannak belőle a legolcsóbb példányok.
Valamiért ha leírom hogy a keret 1,5-3 millió inkább 3 milliós kocsikat ajánlanak
"A beltér mondjuk egy gyász" pont hogy valami kis éxerdobozt keresnénk mint a lancsadelta.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #194948 üzenetére
Áhh, inkáb úgy mondanám a másfél-két milliós keretet vagyok hajlandó megnövelni 3ig HA van értelme, pl nagyon új esetén vagy ha hibrid esetleg elektromos és olcsón megyek vele, de hogy még azt 5-re, kizárt.
Az autó mondjuk 4-5 évig fog évi 5 ezret menni. Nagyobb lesz az értékvesztés pusztán az évek múlása miatt, mint a kopás meg a költség.
Vagy egyedi elektromos átalakítás Nem, az is húzós.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Én egy kaskájban ültem 2-3 alkalommal, a volt seggfej főnökömnek volt.
Kb úgy tudnám leírni mint egy másképp ronda, stílusosnak látszani akaró de nem sikerült Rönó Clió/Dácsia Duster aminek olyan meredek az A oszlopa hogy homlokon vág. Se tér, se kilátás, se kényelem. Murvás utcában laktak, emiatt már 3-4 évessen lengéscsillapítókat kellett cserélni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Én meg keveslem. Már nem forint/lóerő arányban, úgy tényleg gáz, hanem hogy odamégy, szórakoznak vele akár órákig.
SZERINTEM - de még sose voltam - , egy turbódízelnél ahol értelme is van mert kapsz legalább 20-25 lovat meg 40-50Nm-t:
- teljesítménymérés előtte 20 ezer
- tuning 80-120 ezer
- teljesítménymérés utána 20 ezerhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Ádám16 #195100 üzenetére
Ez nem biztos hogy így működik. Az autót galvanizálatlan lemezekből összehegesztették, majd alapozták és festették.
A lemezek egy felületen felfekszenek egymásra, ementén van x centinként ponthegesztve. Namost te rárakhatsz egy alvázvédelmez, egy üregvédelmet ami megvéd a szabadon lévő felszíneket, de ezeket az átlapolásokat nem tudod lekezelni, és onnan fog szerkezetileg átrohadni. Persze aki 5 évesen megvedzi és 10 évesen eladja annak ebből nem lesz gondja, legrosszabb esetben egy sárvédőívet kell kicserélnie, de 15-20 évesen már el tud porladni a küszöb-hátsó doblemez-emelési pont illeszkedése, a tűzfal és a padlólemez találkozása a kuplungpedál alatt, stb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #195192 üzenetére
Még odaírhatta volna, hogy "köztiszteletben álló"
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
Érdelődnék, ütközik valamilyen jogszabályba hogy egy autóra legyen magyar és német rendszámom is egyszerre?
Nyilván normálisan nem szokás, de ősszel kltözünk haza, gondoltam már a nyári látogatásnál honosíttatnám az autót, magammal vínném a magyar rendszámot és indulás előtti nap leadnám a németet és felpattintanám. Esetleg ha lehetne honosíttatni ideigleneen kivontra és online aktiválni, vagy nem tudom.
B verzió export rendszám egy halom pénzért, vagy
C visszapostázom a német rendszámot a Zulassungstellenek, ha lehet olyat.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszönöm a választ. Tehát az járható út, hogy az okmányirodában az új rendszám átvételekor leadom a régit és ők elpostázzák a Zulassungstellének? Kint nem kell intéznem a kivonást? Biztosítót lemondani, stb.
Vagy honosíthatom akár nyáron és magyar rendszámmal megyek ki, tudom van a 6 hónapos szabály, de mikor már utoljára megyek ki lehet jobb lenne.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszönöm. Nyáron annyival lenne jobb, hogy júliusig van műszaki (napot nem jelölik csak a hónapot) és otthon lehet olcsóban levizsgázna, nem tudom mennyi műszakinak kell minimum lenni honosításhoz hogy elismerjék, és majd utána külön műszakizzak.
Illetve gumival talán kicsit megengedőbbek lennének (felniszélességet nem néznék annyira)https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Gabesz87 #195586 üzenetére
Picit régebbi modelleknél a 6-os nedves volt (QD250), a 7-es száraz(QD500), de már ezekben az évjáratokban utána kell nézni, mert csináltak a nagytestvér Audis QD500-ból egy QD381 típusú 7-es nedves DSG-t gondolom az is jó már és nagyobb nyomatékot is kell bírjon, nagyon meg kell nézni., ez az információ sajnos elégtelen.
Van 1.6 dízel 250Nm-rel 7-es DSG-el, ez biztos hogy a száraz.
Van 2.0 dízel 300Nm-rel, 7-es DSG-vel, ez nem biztos, hogy már az új nedves 7-es
Van 2.0 dízel 360Nm-rel és 150 lóval évjárattól függően 6-os DSG-vel, ez biztosan a QD250 nedves, és 7-es DSG-vel is, ez biztosan az új nedves DSG
Van 2.0 dízel 400Nm 190LE évjárattól függően 6-os és 7-es DSG-vel is, ennél ugyan ez lesz a helyzet.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs