-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
F-ECT$
titán
válasz rbalint88 #130954 üzenetére
A plug-in esetén mennyit vesz el a hasznos térből a plusz akku? Ami nagyon gáz a mostaninál, hogy beteszem hátra a babakocsi vázát + valamelyik rárakható cuccot (mózes, de nemsokára inkább a sportrész), és kb tele is van az egész, arról nem is beszélve, hogy úgy kell kicentizni, mert olyan szűk a csomagtér nyílása. (Bár ahogy nézem a nyílással nem lesz gond, a méret viszont kb ugyanakkora.)
Dive ever, work never.
-
Tin_Shield
őstag
válasz rbalint88 #131164 üzenetére
Kettő van is a hasznaltauto-n, bele is férnének a keretembe. A képek alapján rendben lévőnek tűnnek nekem laikusnak, persze a km nyilván kamu. A legnagyobb bajom az, hogy nincs Alfás ismerősöm, sőt szerelő ismerősöm se nagyon, a céges megy a márkaszervízbe, 'oszt kész. Cimbora azzal biztat, hogy ne féljek majd lesz, ha beleugrok a 147-be Egy évtizednyi suzukizás, meg egy bő félnyi renaultozás után, azt a kettőt nagyjából ismerem, persze azok szögegyszerű szerkezetek. Az Q2 azért más dimenzió, és nem szeretnék valami lerúgott szarba beleugrani.
Elfér ez amúgy itt? Vagy van szaktopik?[ Szerkesztve ]
-
Tin_Shield
őstag
válasz rbalint88 #131206 üzenetére
Jó persze, csak arra gondoltam van-e direkt Alfás szaktopik ahol jobban bele lehet menni a részletekbe anélkül, hogy mások idegeit szétcincálnám. A zindexen volt (van?) ilyen, azt nagyon régen olvasgattam, autóvásárlási szándék nélkül, pusztán érdeklődésből.
A futóműről hallottam, meg a TS benzinmotorokról, de én dízelben gondolkozom. És jellemzően nem városi gyötrésre kellene, na nem mintha a vidéki útjaink olyan jó minőségűek lennének...
A Clio futómű sem túl masszív szerkezet, szinte minden szervizkor kell valamit cserélni. Ellenben a sokat szidott dci motorral nekem nem volt gondom, a korábbi közel 250e ment alattam, és a mostani is 100e fölött jár. Igaz nincs gyilkolva és 15 ezrenként olajcsere.[ Szerkesztve ]
-
Maotun
őstag
válasz rbalint88 #131347 üzenetére
na ennek a hangja rendben és belül így néz ki:
az 1,9 jts gyenge a kasznihoz a 2,2 jts éppelég. a 3,2 v 6 pedig sok a jóból
amit linkeltél csak a felni ti, 2,4 jtd nyomatékos DE! DPF,EGR,szíjas vezérlés injektor..... amit spórolsz a diesel-en elmegy servicére.
most diesel alfám van de elég volt..
[ez nyerő lenne de nincs beszámítás] -
Maotun
őstag
válasz rbalint88 #131375 üzenetére
Alfa 156 SW 2004 es 1,9 jtd 8v 115 ló átlag fogyasztas 6,2 l
Tudom a 2,5 ös v6 ota nics normal benzinesük... De ezt meglattam,meghalottam és beleszerettem, csak jövő hétvégén esedékes a biznisz ha elviszik marad a szép vajbőr belsős 2,4 jtd amit linkeltél néztem azt is fehérvaron van a csavonak 5 db 159.ese -
hdman
őstag
válasz rbalint88 #131439 üzenetére
Nem verte le hátul a relét, hanem elől volt egy 25A bizti, azt lekurta. Betettünk egy másikat, azt is. Csak lestünk, hogy mi van, mi vesz fel ekkora áramot. A kedves barátom beleejtett egy csavart, ami pont a generátorra esett, és rövidre zárta
Csak fogtam a fejem
Sopron city :)
-
roberto211
őstag
válasz rbalint88 #131457 üzenetére
Oké de így már mindjárt más ,ha így fejezed ki mintha azt állítod róluk cakkpakkpont,hogy silány. Mert szerintem nem silány hanem még mindig minőségi beltér. Az oké h néha néha vannak idejét múlt beltéri megoldások meg furcsa egyesek szerint ronda külső de ez szubjektív. Toyota nekem egyik legszimpibb japo márka. De tény h kicsit túl van arazva ez köszönhető a névnek plusz a japán mivoltanak.
Munez: Úriembőr akartam lenni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz rbalint88 #131547 üzenetére
Nyugi ez Volvó v honda esetében elfogadott, a szar németeknél skandalum
(#131548) w333 : Igen? Ezt most hallom először - eddig mindenki azt mondta h csúnyán öregszik különösen a kárpit szereti elengedni magát. Lehet rosszul mondták.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz rbalint88 #131903 üzenetére
Új autóra nem áldozunk, az felesleges luxus. Itt arról van szó, hogy aki nem ért annyira a kocsihoz, hogy maga nézze meg, álljon alá, az 1 hetet tuti csúszik, mire leszervez mindent, és addig nagy esélyel beesik egy 1bites, és buktál esetleg egy jó autót, csupán azért, mert nem akarsz lutrit venni. Engem csupán ez bosszant, semmi más.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #131903 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon
Az a baj az ODB-vel hogy ha nem típuspecifikus software-t viszel, akkor csak a motorvezérlőt tudod olvasni, azt se 100%-ban. P.l. DPF telítettséget, befecskendezési értéket, meg hasonló dolgokat csak a típsu ismeretében és megfelelő programmal tudsz nézni és ez csak a motor, emelett még ott vannak a (váltó ha autómata) biztonsági(pl.:légzsákvisszajelző led kikötve), komfort és szórakoztatóelektronikai rendszerek, amikre simán el lehet tapsolni 100ezreket.
Az alánézés pedig csápos emelő nélkül megint elég trükkös, de mondjuk ha én alánézek, akkor csak annyit látok, hogy rohad-e vagy nem. Az újabb autóknak le van burkolva az alja még az se látod hogy folyadékot veszít-e valahonnan. Azon túl én hiába rángatom a stabilizátor pálcát, nem tudom megmondani, hogy cserés-e vagy az kis kotyogás még oké.A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt
Azzal meg az a gond, hogy sokszor csak az eladó hiszi azt hogy az övé a legjobb a piacon ezért árazza fel az autót.a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom
A szarból várat ritkán jön be, de minimum kell hozzá egy autószerelő barát aki nagyon olcsón dolgozik és még akkor is lehet valami rejtett akna. Pedig olyankor már rávertél annyit amennyiért egy jót lehet venni.Ne érts félre nem kötözködni akarok, csak szerintem a használtautó vásárlás tele van buktatókkal. Igazából irigylem azokat akik ilyen lazán állnak hozzá, mert általában ők csinálják a jó vételeket.
[ Szerkesztve ]
-
válasz rbalint88 #132108 üzenetére
Vagy már a 712i, nem?
kornelka & runner 125: valóban szép. Ugyanakkor - h a károgókat ismételjem, ekkora futásban már nem bízunk (különben de)
MOD: *szép a bele. Jobban megnézve az első lökös nem illeszkedik szépen (tán a színe is érdekes - lehet csak a szürke csap be) és az első lámpa mattul is
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz rbalint88 #132245 üzenetére
Jó, csak megint ott tartunk, hogy erősebb vasra nincs pénz, ezért megvesszük a gyenge olcsót, azt menjen bele a csipp.
Nyugdíjas papa tempóhoz kevés 100 paci a 2 tonnához. Hiába dízel. Benzinessel meg egyenesen életveszélyes.
Kinek mik az elvárásai. Ha városban poroszkálni, gyerkőcöket szállítani kell, akkor egye fene, meg lehet venni. De másra szvsz nem a legjobb választás ezzel a motorral.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz rbalint88 #132235 üzenetére
Olyan kellene, hogy három (vagy kettő) személynek hely és az egész hátulja raktér (gyakorlatilag kisárusszállító csak bírja a gyengébb terepet, meg lehessen vele húzkodni. Néztem ezeket a SUV-okat is, de kevés nekem a raktér, még ha a hátsó üléssor el is van fektetve vagy kiszedve.
lancerboy: milyen jellegű problémák voltak jellemzők a Definél?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-v-
addikt
válasz rbalint88 #132346 üzenetére
Ha jót akarsz, többe lesz kintről. Az előnye az, kint jóval nagyobb a választék, és ha hajlandó vagy többet fizetni egy jó autóért, kint találni olyat; itthon ha nem valami fapad 1.4 szart keresel, lehet hogy egy darabot se, vagy csak évente egyszer óriási szerencsével.
Egyébként nehéz általánosítani, van ami tényleg olcsóbban megy kint.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #132361 üzenetére
A tuzfalon mindig van vakdugo ahol az erosito tapjat at tudod huzni, vagy a kormany alatt kabelkotegnel is lehet. A szigeteles pedig meg a gyari hangszorok megtartasa mellett is jelentos elorelepest hoz a legtobb esetben. A G4/Leon1 (Octaviat nem tudom) az mondjuk pont kivetel, mert azoknak gyarilag el jol le van zarva az ajtajuk es az akkusztikaja sem rossz.
Ha szabvany meretu hangszorot raksz be akkor pedig nem kell faragni. -
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Maotun
őstag
válasz rbalint88 #132845 üzenetére
Ja kíváncsi leszek mit mutat élőben ...
a keret 2,5-2,7 mill.
néztem full felszereltséggel ezér a pénzér például:
[2,4 jtd Q4]
de ebbe tuti nem annyi a kilométer 9 éves és fázok a dieseltől.....
bár a benzines turbóra is lehet költeni.
mindkettő Szfváron van pénteken megnézem őket
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- HP notebook topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen