-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tabaga
tag
válasz rbalint88 #138125 üzenetére
Az is közrejátszik, hogy a német adórendszer sokkal jobban bünteti az ugyan annyi idős dízel autót, mint a benzinest, így ebben a korban már a német pénztárcának is jelentős adóteher ezeken az autókon, ami miatt szabadulni akarnak tőle. Kelet Európa pedig egyből fel is szívja ezeket a koromokádókat, révén itt nem bünteti őket úgy az adórendszer. Ezért is van ekkora kínálat a dízelekből.
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #138216 üzenetére
Az egy dolog, de én ennél olcsóbban is egy kényelmes kocsit vennék nem ilyen kényelmetlen szar hokedlis autót, nekem szar a derekam ebben 20km is kínszenvedés számomra mindig a fájdalomtól idegesen szálltam ki belőle... amúgy maga a szerkezet jó de sikerült a széles középkonzol + hokedlivel elcseszni...
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #138275 üzenetére
Hatalmas +1.
Kb. ezt mondom, csak több részletben.
Megvettem a civicet, a kormánymű logasst benéztem, de így, hogy tudom, hogy mindegyik log, igazából mindegy is.
Ezen kívül a gumik egy szezonosak voltak, na és?
Ja és 6000 km alatt tönkrement az egyik, akkor még tökéletes első gátló.
Hát ez most párban 51k lesz csókkal.
Na és?
Egy 2,5M-s autónal nem fogom osszeszarni magam rajta.
Maximum vergődök 1-2 hónapot, hogy sachs legyen, vagy gyári, vagy FSD😂
Most mehetnek az előző tulajhoz, hogy bzievagy, de nem lenne jogos.Egyébként 159-nel az ársáv nagyon tág, de 2M korul, kicsit alatta még nincs hibátlan, ami igazán jó, az a 2,5M-s ársáv korul mozog, ott is felfelé.
De ugye ott is befigyelhet már bármi, 7-8 évesen...
(El kéne fogadni, hogy a 2.4 jtd inkább 10 milla felé tendált ujan, miért lenne 2M, ha hibátlan? Szép értékcsökkenés lenne 8-10 év alatt.)Aki ezt nem fogadja el, annak csak új autó való.
(Pl. nekem, mert én minden nem oda való zorejen felhuzom magam)[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz rbalint88 #138275 üzenetére
"nincs költségmentes autó"
De! Jó eséllyel van. Úgy hívják piaci nevén, hogy túlárazott. Tudod, amikor annyiért veszed a fapadosat, hogy ugyanabból a modellből a fullextra is kijönne. Vagy annyiba fáj, hogy abból kijönne egy
lelakott szarnagyobb emblémával. Nem vagyok nagy nepper, és nyilván szerencse kérdése is, de eddig 2-ből 2x sikerült. Nyilván, így meg nem lehet jó üzletet kötni, de nem is zsákbamacsek. Kinek mi. -
mycso
veterán
válasz rbalint88 #138345 üzenetére
159-ből az újabb 2.0JTDm (170le) motor az milyen? Az is az ajánlott kategóriába tartozik?
Annyit beszéltetek mostanában a 159-esről, hogy megint kedvet kaptam hozzá és elkezdtem nézegetni a 2011 körülieket, bár nem valami nagy a választék.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
B-L-A-C-K
titán
válasz rbalint88 #138359 üzenetére
Elég sokat informálódtam ezekről mióta nézegetem, de mindenki inkább a nagyobb motorral ajánlja ha már veszek, ilyen 300 ezres plusz hiba lehetőségről a többivel szemben sehol sem hallottam.
(#138353) Luck Dragon: Szerintem nincs ebbe semmi, az a kereskedés alfákat hoz be gyakrabban ahogy látom, így szerintem azért van náluk most is több darab.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #138433 üzenetére
Jó, az is igaz, hogy Győrben sem a belvárosban járok, szóval dugóban ácsorogni nem igen szoktam.
Eddig úgy tudtam, hogy csak a dízeleknek nem tesz jót az alacsony fordulat (kettőstömegű, stb.). Ezek szerint a benzineseknél sem ajánlott így használni?
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
z123456789
addikt
válasz rbalint88 #138430 üzenetére
(#138430) rbalint88
Ingázós, pálya, és fő út. Azt sem tudja mi az a város. Viccen kívül. Mondhatni a legoptimálisabb útvonali körülmények között lenne használva.(#138431) Qru
Volvóból nem vennék. Én itt be is fejezném a mondatot. Egyébként semmi bajom vele, tetszenek, de én félnék tőle. Ennyi. Ezt mondtam neki, de ennek ellenére mozgatja a fantáziáját.
Konkrétan erről honnan tudom, hogy GM motoros már?
Ingázni kell neki, 3/4 személlyel. Ebből a szempontból a nagyobb kategória jobb választás lenne, a nagyobb motorral gondolom. Város nem játszik, ahogy írtam.u.i.: a háromnegyed személynek még jó, hogy nincs nagy súlya.
Szóval akkor Mondeoból 2-2.5m között melyiket érdemes nézegetni? 2.0 benzin?
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #138488 üzenetére
Mostanában gyakran nézegetem a mobile.de-t, ott is több olyan darabba futottam bele, hogy kívülröl teljesen széria e90, viszont belül M-es kagyló, M-es kormány, szóval el tudom képzelni, hogy lehetett külön is rendelni bizonyos dolgokat.
Ha már E90, van valakinek a csoportból valós tapasztalata az E90-es szériával?
Jelenleg egy G Astra Caravan OPC-t hajtok ( sportos Kombi, tudom, pfejj ), de valamiért engem a turbós karakter nem nyert meg annyira, tudom, ez a saját bajom, de vállalom, és visszahúz a szívem a szívómotorok világába.
Konkrétan a E90/91 325i és 330i lenne a kinézett darab, kéziváltóval.
Fórumokon sokat olvasgattam már utána, hátha van valakinek a csoportból, vagy ismeröse hajt / hajtott ilyet, minden infó érdekes lehet.
Köszönöm elöre is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #138490 üzenetére
ja
amugy en nem ertem ezt a fektelen E30 maniat se
igy sportos meg ugy sportos
benne van egy ilyen elvileg papiron tenyleg eros motor, es egyszeruen megsem mennek vele ugy, ahogy azt az ember gondolna annyi paripatol a kazanfedel alattpont ma beszelgettem errol egy masik forumban egy bimmeressel
E30 318iS 136lo... gyorsul 10sec 100-g
he? hat azert az akarhogy nezzuk nem egy fubazmeg egy ido
Panda 100HP 95lo, 1.4 16v es 9.5sec, -40lo es megis gyorsabb 100-g ez is
320/6 128lo 10.4, de pl az mk2 Golf 1.8 8v 90lo 10.2sec, Tipo 1.6 8v 80lo 11.6
320iS 192lol 7.5es azert messze nem egy vasbalna meg a E30-s bode, hogy azert nem megy, mert nehez, mint a sar
mert ehhez kepest pl a GTI 16v mk2 Golf 1.8 16v 136lo es az csak 8sec kilog
a R19 16v is 8.4sec es 1180kg melle, Tipo 1.8 16v szinten 136lo 8.5sec 1190kg
1.5-2sec az nagyon sok diffi, foleg ugy, hogy a FWD-k szarabbul indulnak, es megis ennyit ravernek 100-g idoben
RWD-t indulasbol nehez megfogniabbol indult ki az egesz, hogy a M42-s 18iS motor az patent, es nagyon keresik, mert nagyon jo sportos menetteljesitmenyt ad az E30-nak (10sec-s 0-100 az mar sportos? ), es 180-200k(!!!) egy olyan motor ECU-val meg kabelkoteggel
200k?
egy 25-30 eves autoba egy kb ugyanennyi idos motor ket kilo?
vicctöbb drón kell ;P
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #138525 üzenetére
ESP-től kezdve guminyomás érzékelőn keresztül csillióféle elektromos faszombütyke
Na én meg pont ezeket szeretném elkerülni, minél több elektronika annál több hibalehetőség és még "Murphy" is megmondta ...
Szerk.
Ma találkoztam ismerőssel mesélte hogy haverjának leégett az autópályán a 407 SW csak a 2 hátsó lámpa és üvegtető maradt meg (elektronika)
(#138527) Qru
+1
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #138661 üzenetére
Na igen, 1.8 Civic-kel kifejezetten élvezet emelkedőn indulni. Vagy odalépsz neki és bőg a motor, ugrik a kocsi (és jól megtalálod az előtted lévő seggét, ha mégis megáll), vagy pedig imádkozol, hogy ne fulladjon. Általában képtelen vagyok normális módon indulni (de csak a Civicnél van ez), de esélyes, hogy ez csak az én fogyatékosságom.
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #138885 üzenetére
Most nagyon altalanossagokban beszelünk....biztosan van olyan auto, olyan futassal, amire en is azt mondanam, hogy inkabb a PD TDI....de alapvetöen en nem vennek PD-t....egy baratomnak volt ilyen passat es horror mit költött ra....es mashonnan sem olvastam jobbakat.
Amit elsöre linkelt abban allitolag 147k km van....siman lehet, hogy minden a gyari, akkor meg idözitett bomba. Inkabb egy CR TDI 300k km nem rossz motor az, neten is azt talaltam, meg itt is irtak rola paran. Dizelnek dizel, de ha tudjak ez mivel jár es megvan az eves km ami indokoltta teszi, akkor jo az....Szvsz
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #138998 üzenetére
Nekem volt 100 lovas fabiam, nem vennek megegyszer. A gazpedal akkorat kesik hogy barmikor lefulladsz vele. A belsejet meg az uleseket mar nem is irom....
(#138997) elistvan
Vegyel inkabb egy Focust, vagy Leon1/Toledo2-t esetleg Corollat. (inkabb az 1.6-ot keresd)[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz rbalint88 #139226 üzenetére
En fotózom és tudom, viszont a PS expresrol meg csak nem is halottam, én 99,%ban csak LR használok.
Itt egy jó példa fotó.
(#139229) runner 125
Ugye aki szinten fotózik eszre veszi nem láttam mostanában a kepéidet. -
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #139915 üzenetére
Nem vagyok rönó parti, de ez milyen már?
Ujan vette?
Ha igen, 30 ezrenkent cserélte az olajat, mert joazugy?
Ha nem, előtte vajon hogy használták?
4-ik motor?
Szóval motorgeneral helyett mindig ment bele a bontott ismeretlen előéletű motor, ami valószínűleg ugyanígy ki lett nyirva.
De biztos az autó a hibás 😂
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen