-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ja, az 1,33 hybriden vakargatom a fejem lehet hogy megmutattom feleségemnek, 9 alatt már 360-as kamerával meg mindennel adják... Az 1,33-ról azt hallom rendben van, igaz ez a hybridesített változatra is (lásd suzukinál több panaszt hallok az alibi hybrid 1.2-re mint az eredeti sima szívóra)?
-
őstag
válasz resist #221351 üzenetére
Nekem is volt 1.4 i30-om 2007-től 10,5 évig, malacom volt 160k kilométerig nem volt gondja.
Kérdésedre biztosan nem vennék 1.0 ecoboost mocit 10+ évre... Vannak rosszabb hírű motorok is de azért inkább átlag alatti lenne benne a bizalmam.Sajna a Tourneo-ból arra tippelek hogy kellene a hely. Ha tévedek akkor nézd meg a toyota corollákat, függően a karosszériától akár egész pöpec 1.8-as hybridet kaphatsz ha még tart az akció. Viszont toyota proace-t véletlenül se (= peugeot 1.2 "csoda" motor amiknél már inkább 1.0 ecoboost).
Ne adj isten nissan quashqai ha még tart a 6 millás akció. Az 1.33-as turbó van pár éve és nem hallottam róla még rosszat (előbb venném mint az ecoboost-t, 8,5-ért már jól felszerelt és nem kicsi autó már).
-
őstag
válasz szabonagyur #221503 üzenetére
17-ben 5,6-ért vettem a gl+ allgrip automata 1.4t scrosst. Régi szép idők... Ma ennyiért a kis városi esernyőpótlékokat sem szívesen adják oda újonnan...
-
őstag
válasz bigdady #221903 üzenetére
Kiváncsi vagyok mennyire árt ez akció (és meddig) a nissannak itthon. Én is kb csak erre figyeltem fel, egy darabig biztos nem veszek tőlük 2 millióval drágábban (akkor visszatérek toyota honda vonalra ha kisebb is lesz). Arra célzok hogy majd mindenki úgy érzi hogy ez így most drága egy darabig
-
őstag
válasz szabonagyur #221926 üzenetére
140 környéke az, a 94 az csak a benzinmotor rész ha jól emlékszem. Előnye hogy ez van a forgalmiban és ezután fizeti a tulaj a gépjármű adót. Rav4 hybridnek is előnye ez, a forgalmiban jóval kevesebb van mint a kombinált 219 paci.
-
őstag
válasz f4lcon #222395 üzenetére
Ha jól emlékszem neked van NX 350h-d. Kiváncsi vagyok ha lesz valamikor augusztus közepe után autós topic és eljössz (és nekem is sikerül végre...) hogy milyen a hangszigetelésed. Főleg azért mert a rav4-emmel ez a fő bajom, az NX-et meg szűkősnek érzem (és még nagyobb külméretűt nem akarok mint pl. az RX, a Rav4-el is szívok sok helyen). Az elmélkedés apropóját az adja hogy most megteszem amit sokan javasoltak (ajtók, első kerékjárati ív, csomitartó rezgés és hangszigetelése + új Focal hangszórók). Gondolom NX még jobb lesz hangszigetelésben csak kiváncsi lennék mennyivel. Vicces ahol csináltatom a kuncsaftok harmada toyota (várólista július közepéig tart...)...
-
őstag
Van valakinek ismerete az osztrák autókereskedések gyakorlatáról? Valakinek családban lehet ott kellene autót venni és érdekelne arrafelé mennyi (és elfogadott-e) az alku általában (toyota lesz valószínűleg)? Köszi az infót.
-
őstag
válasz dellfanboy #222472 üzenetére
Ez magyar Toyotánál is így volt egy ideig, és az osztrák árlisták ránézésre még vastagabb ceruzával vannak megírva. Ettől még simán lehet sajna.
-
őstag
Ez is Bécs környéke lesz... Az érdekes az hogy a felszereltség úgy jön ki hogy az adott yaris itthon 9 milla kint 30k euro, amíg az LBX meg 14 milla és 36k euro. Magyarul a toyota mocsok drága, a lexus meg pariban van itthonnal... Mondjuk szerintem yaris lesz, de 20%-ot szerintem megérne az LBX (bár én holnap nézem meg élőben ha minden igaz). Meg az is igaz hogy a yaris magyar árában van kedvezmény (különben 10 lenne inkább). Mondjuk Lexus is ad bőven mostanában engedményt, de gondolom az LBX-nél azért nem nyitnak rögtön ezzel.
-
őstag
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Én a turbódízelt kifejezetten utáltam manuális formában. Erejét elismerve egyszerűen szűk volt a fordulatszámtartomány ahol jónak éreztem. Egy 500h/power hybrid lexust/toyotát kellene kipróbálni (turbó 2.4+ literes mocin + combos elektromotor+ rendes 6-os automata)... Bár azzal nem járnék el 5 literrel a városban (mondjuk az árukhoz képest az már kb mindegy kategória lenne).
-
őstag
válasz scott_free #222568 üzenetére
Eddig nem voltam benne biztos hogy dell-es kolléga troll-e
Opelt ne ha az már a szuper 1.2 puretech motorral rendelkezik...
Bár a felsorolásod többi része sem töletené el a szívem bizalommal (de van 2 japán gyártású japán autónk, szóval bérenc vagyok) -
őstag
Kicsit be vagyok szűkülve a japán oldalra ezért lenne egy kérdésem. Melyik a legkisebb újonnan megvehető autó amelyben van legalább vezető oldali elektromos állítású + memóriás vezetőülés (én Lexus LBX-ig jutottam, az kb 4,2 méter, corolla sedant váltana és fontos hogy a 2 nagyon különböző méretű vezetője gyorsan tudjon váltani a beállításokban, szóval igazi valami olyan lenne ahol a külső elektromos tükröket is elmentené a memória...)?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs