-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz rbalint88 #145406 üzenetére
HDI és 1.6 kilőve, 1.4 lenne a legszimpatikusabb , de ha 1.1 az se baj, asszony és a gyerkőc használná kb csomagok nélkül, bölcsijárat bevásárlás stb, napi 35km, fele város fele országút most az 1.0 Swift is elég, csak már benne van a korban nem sok kedvünk van költeni már rá.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #145409 üzenetére
Mindig is perverz örömmel figyelem az 1.9 TDI-ből, ahogy sokan <1.2 benzin/szívó dízellel kiállnak előzni, +3.86km órával haladnak, az előzött alanyhoz képest, aztán 27km alatt be is fejezik az előzést.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
HookR
addikt
válasz rbalint88 #145792 üzenetére
Megfeneklettem a döntést illetően. Újra és újra, különböző aspektusból körüljárva a kérdést mindig odajutottam, hogy a szempontok egyensúlyát a B7 Passat és az I40 kombi képviseli. Előbbinek kielégítő a hangszigetelése, jobban tetszik a konzervatívabb, időtállóbb formavilága és belsőtere, valamint részletmegoldásaiban is kiérleltebb modell benyomását kelti. Cserébe a szóba jöhető benzines motorok (1.4, 1.8, 2.0 TSI) közül egyik sem ajánlható nyugodt szívvel és a DSG váltó is problémás. A Hyundaiban ott az egyszerűbb, tartósabbnak ígérkező hajtáslánc (szívóbenzin, nyomatékváltó), az összes objektív szempontnak megfelel, cserébe van benne egy adag távol-keleti ízlésvilágot tükröző túldizájnoltság, ami szvsz kevésbé lesz időtálló és ami a legnagyobb szívfájdalmam, a kombi puttony felől autópályatempón a szélzaj tolakodóbb a kívánatosnál. Erre mondjuk filléres megoldás a füldugó használata
Ha kicsit szélesítem a horizontot, akkor lassan képbe kerül a VII-es Golf kombi is, szíjas benzines motorral, de abból még csak a kevésbé felszereltek érhetőek el 4m-ig. Bézsbelsős, panorámatatős változatra félő, hogy fél-egy évet várni kellene. Személyesen ezt még nem nyílt alkalmam kipróbálni, de a tesztek alapján az a benyomásom, hogy a B7 Passat-éhoz hasonlóan jó a hangszigetelése és a csomagtere is csak minimálisan marad el tőle (a litereknél sokkal érdekesebb a betüremkedő üregek nélküli, lehajtott üléstámlával értendő tényleges szélesség/mélység/magasság).
Illetve kacér gondolatként felmerült a V70 is, de ott a kiváló hangszigetelés, otthonos belső és a valamivel nagyobb csomagtartóért (a kerékjárati ívek közti szélesség bő 10 cm-rel nagyobb a másik hároménál) cserébe ~200 kg-nyi súlytöbblettel, az ebből fakadó fogyasztásnövekedéssel és a panorámatető hiányával kell fizetni. Arról nem is beszélve, hogy nem könnyű kifogni a kívánatosan szép összeállítású (itt üt vissza a prémiumokra jellemző egyedi konfigurálhatóság), bézs beltérrel megkímélt, benzines példányt.Úgy vagyok vele, hogyha nem sikerül dönteni, akkor döntsön a felhozatal! Legyen az, amelyikből hamarabb fennakad a rostán megfelelő példány... és ez most érdekesnek tűnik.
Nem, évi 10-15e km a jellemző.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #145847 üzenetére
Dedraban az van, az elozoben pedig szurke alcantara volt. Csak farmerjaim vannak, na meg a csaladban mindenkinek (utcara), nem fogta meg egyik sem egyiket sem.
Ami bosszanto, az a bolyhosodas, borotvaval orvosolhato, ideig oraig jo is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #145913 üzenetére
Akkor itt ez is más.
Egy, fejet nem tudsz cserélni, mert nem csak a kialakítás necces, de a klíma kijelző vezérlése is össze van kötve, így jelentősen növekednek a költségek fejcserénél.
A gyári hangszórók viszont nagyon gagyik.
Srác 8gennel nyert versenyt is gyári fejjel meghajtott minőségi hangrendszerrel.
Szóval itt nem a fej az alapvető gond. -
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146317 üzenetére
Parasztklíma, vagyis nem digitális, jól értem?
DSG -re nem hajtok, max, ha bizonyítottan keveset futott és biztosan karbantartott példányt tudnék kifogni - de az ennyiért nem lesz, attól tartok.
Én hiszek Mágusnak, sőt, rosszul is érzem magam, hogy intelmei ellenére még mindig a TSI frontot vizslatom, de a családi nyugalom miatt nagyon benzinesre hajtok. Ha mégis dízelre adnám a fejem, akkor viszont a Volvo 5 hengeresei között kezdenék nézelődni, 163 lóval már elég is lenne nekem. Bár ez a Passat CC forma valamiért nagyon bejön. -
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146319 üzenetére
Az egyetlen koncepció VW vonalon, hogy elterjedt típus, jó és viszonylag elfogadható árú alkatrész ellátással. Az elérhető benzinesek közül pedig ez tetszik leginkább. De úgy nézem, el fogom engedni a benzines vonalat, egyrészt mert nem találok a paramétereinek megfelelőt, másrészt az általam nézett turbós benzinesek már nem rendelkeznek azoknak az előnyöknek a jó részével, ami miatt a benzineseket szembe állítják a dízelekkel. A 15-18 ezer km -es éves futásom egyébként is határeset, hogy melyik éri meg jobban.
Este szétnézek a dízel vonalon is, eddig csak tessék lássék nézelődtem. Az nyilvánvaló, hogy a választék sokkal nagyobb, így az árak is lentebb vannak.
Btw xenon. Az egyik ismerősöm Mitsubishi Grandis -ában behalt az egyik oldali izzó. Csere (17e) után kiderült, hogy a trafó is cserés, 240e -ről (!) kapott ajánlatot. Elgondolkodtató.
(#146322) runner 125: A megcélzott korosztály 4 - 6 év (évjáratot inkább a párom néz), de reálisan nézve ennél idosebb is belefér, ha az állapota rendben van. A 80-as nekem már lehet túl nagy, egyedül járok vele, és leginkább csak dolgozósba. V40 szép, de nem rám szabták V60 -akat nézegetem most leginkább, nekem nagyon bejön formára, és praktikus is az ötödik ajtó. Kényelmi szempontból ezeken van nagy kijelző (akár tolatókamera, akár egyéb célra), ezt az S80 -ból hiányolom (a műszerfalból kikúszó képernyő nem tudom, mire elég). Minden másban viszont a 80 jobb (szerintem), a formája pl örök klasszikus, az ülései pedig...[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146365 üzenetére
Köszi a leírást! Ez nagyjából elég is lehet nekem. Az elvétve fordul elő, hogy 170 fölé hajtom (de ha jól látom, 220 -ig ez is elmegy, ha nagyon muszáj). Ami számomra fontos, hogy pályán az óra szerinti 140 - 150 tempó még kényelmes legyen, 110 - 120 közötti utazótempón jól fogyasszon, 80 - 120 között pedig nagyon jól gyorsuljon (utóbbi talán a legfontosabb, elég gyakran sietek, és valahogy mindig megtalálnak a "márpedig engem nem előzöl meg" és "majd és mutatom, mennyivel lehet itt menni" sutyerákok )
Benzinesben egyszerűen nincs választék az én paramétereimmel az újabb Volvokból, S60 pl 4,5 -nél kezdődik a Hahun - és piros...
Btw, a hétvégén kb 500 km -t letekertem a kis 122 lovas, V40 -el. Egész kellemes kis autó, nagy kár, hogy annyira szűk nekem, mert simán kiegyeznék vele. Erre is állnak a fent leírtak - nem egy fejletépős gyorsulás, a kormányt sem akarja kicsavarni a kezedből, de nagyon jól húz minden fokozatban. Javarészt pályázva (óra szerint 140) + Budapest és kis vidék 9 literes fogyasztással volt meg. Ha azt nézem, hogy az 1.4 Auris ugyanennyit benyakal, akkor teljesen korrekt. Bár a forgalmiban csak 1340 kg súly van bejegyezve, a gyári oldal szerint 1554 kg. Tippre azt mondanám, hogy a V60 a cirka 150kg plussz súllyal, de 41 ló és 180Nm plusszal dinamikusabban kell menjen - de persze ezt ki kell próbálnom.
Vagy nagy türelemmel kivárok egy jónak tűnő 205 lóerős D5 -öt.(#146366) Atomgeszi: Ilyesmit, igen.
Az adatbázis lehetne kicsit frissebb, pl a fenti V60 a linkelt oldalon még nincs meg, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146536 üzenetére
Szia Bálint! Kicsit más téma, de gyakran emlegeted a V60 -at, és lenne egy kérdésem. Van valamilyen speciális üzemanyag igénye az új kétliteres öthengereseknek? A régi 2.4 -es vidáman elvolt a "mezei" dízellel (Shell), de pl az Ave -ba a prémiumot kellett tankolni. 40 HUF nem sok literenként, de azért két év alatt ez is elvitte egy 18" -os gumigarnitúra árát - nem teljesen mindegy.
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146545 üzenetére
Chipelve van? Mennyire? Én nem vagyok híve a tuningnak, de ennél a motornál elgondolkodtam rajta, a 163 ló már biztosan jól mozgatja, de egy kis plusz mindig jól jön,a 205 lovasok pedig nagyon ritkák, sajnos. (bár ott már két turbo lélegezteti a motort, az sem elhanyagolható) A régebbi motoroknál volt 185 lovas verzió, az egy elég kellemes középút. Ha jól látom, egy normális chip 100 - 200 között kijön, annyit lehet megérne az a (jó)pár mosoly...
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #146551 üzenetére
A súlyával sajnos nem lehet mit kezdeni - bár megvan a feelingje, amikor beülsz és szó szerint érzed, hogy vas van körülötted... Csak jó motor is kell hozzá. Azért azt a mínusz 300 kilót irigylem...
A 159 Tbi -vel anno nagyon beleraktad a bogarat a fülembe, azokat a mai napig megnézem (az olaszok nagyon tudják ezt a design témát, na...) - vajon menyire lehetne felpiszkálni azt az alapból 200 lovas motort? -
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #146690 üzenetére
Ráadásul 1M-ért már a tetejét kapja az FL előttiből, vagy ki lehet fogni egy kis szerencsével egy jót FL utánniból - ami azért sportosabban néz ki.
De azért élőben érdemes megnézni, mert nekem pl nem nagyon tetszett a pre-FL képekről, ám élőben teljesen más hatása van"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz rbalint88 #146700 üzenetére
Köszi! Ha minden úgy alakul, akkor a ápr8-án megyek a Kecskemétire - ha nem szól bele a meló... Tovább meg nem tudok tervezni
tboy93
Lövök majd pár képet, csak amilyen szerencsém van, nem sokkal azután hogy elhoztam megálltam Szegeden rokonoknál a panel tövében, és mire visszaértem akkora az első lökösön egy vonóhorog alakú lyuk fogadott Na mondom, nem is az én szerencsém lenne...Civic után hát... Másabb. Pörgetni ezt is lehet, a hangja sokkal szebb így is, hogy teljesen gyári. Futóműve talán masszívabb, meg úgy az egész felépítése másabb érzés. Maga a váltási élmény rosszabb mint a Hondában, ott gyönyörűen bekattantak a fokozatok, itt gyengébb valamivel - viszont a fokozatok hossza sokkal jobban van itt beállítva, teszem azt 130nál a Civic 4200 körül pörgött, ez éppen 3000 felett.
A belseje valami eszméletlen szép, és kényelmes. Azt mondtam, hogy nekem sose lesz bőrös autóm, de ahogy ebbe beleültem, éreztem, hogy kell - ráadásul vajbőr.
Ami nekem fontos volt, hogy van benne tempomat (igaz valamiért nem működik, de rajta vagyok ).
Szóval nem bántam meg a cserét, az okát mondjuk inkábbIntegrale
Nekem is úton vannak az olajcseréhez szükséges dolgok, viszont ami érdekes volt, hogy a kézikönyve Selenia 10W40-et ajánl, viszont én Motul 8100 X-cess 5W40-et rendeltem bele, remélem nem nyúltam nagyon mellé..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
AMD Power
titán
válasz rbalint88 #146750 üzenetére
Nem baj ha drága. Ha utána többet (5 éven belül) mondjuk nekem már nem kell ,akkor az nem probléma. Az olcsó fenntarthatóság és a megbízhatóság a legfontosabb szempont. De főleg a megbízhatóság!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
matyi012345
őstag
válasz rbalint88 #146750 üzenetére
1.4-est szeretnék elsősorban. Pálya annyira nem játszik.
Amúgy nem sikerült lebeszélnem páromat, 206 lesz mindenképp, így a #146729 már nem is érdekes.
Kérdés: Mennyit számoljak akkor utólagos szervizre (tisztán, tehát vételár-átírás-biztosítás trión felül). 100.000FT munkadíjjal betakar egy vezérműszíj, görgők, vízpumpa, olaj, olajszűrő, légszűrő cserét? Plusz egy általános átnézést?
Amúgy a fekmester.hu-t nézegetem és meglepően alacsony árakat találok, mint pl. vezérműszíj szett 15k, hosszbordás szíj 5k, ékszíj 1k , olajszűrő 2k., stb.. egyedül vízpumpát nem találok az oldalon, de mondjuk legyen 15, ez még akkor is kevés.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #147113 üzenetére
Igen, nézegettem az OPC-ket is ( a "sima szériás " 2.8V6 turbótól már csak 1-2 Ezer €-nyi a különbség akkor már ), viszont a Z28NET-röl elég sok nyügöt olvastam, az elsö szériában Volt láncszakadásos visszahívás is, azonban a német OPC-s fórumokon is visszatérö jelenség, hogy az elvileg rendszeresen láncot cserélö - bizonyíték híján én is feltételesen kezelem ezeket a véleményeket, persze - tulajoknál is Volt csere után 20-30-40 Ezer Km-rel láncszakadás - ami azért nem vidám -, már az újabb szériásoknál is.
Nyilván ezt okozhatja hanyag szerelö, bármi, tippelgetni nem szeretnék, de nekem a sok panasz elvette töle a kedvem.
Plusz valóban, az OPC-k olyan 3x -os ár körül mennek ( kétszeresért is van, de az olyan is ) ahhoz képest, amennyiért ezt hírdetik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen