-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
"szeretném majd kipróbálni, de saját motort féltem. még lelki erőt kell gyűjtenem. meg nagyon lassan mennék eleinte, tuti valaki belémjönne hátulról."
Ugyan már... én is lassan mentem, engem is kikerültek. Gyere estire (18-19:30 vagy 20), az úgyis akciósabb, s akkor már inkább csak a gurulni vágyók vannak, a versenyzők nappal mennek. Euroringen is fényévekkel jobb az aszfalt, mint közúton. Én sem amiatt ejtettem el a gépet egyszer, hanem mert egy óra után lejöttem inni-arcot mosni, s az alatt az 5 perc alatt kihűlt a gumi (ami eleve régi keményebb túrasport gumi volt, 3-4 éves bt020), s egy nagyobb fékezésnél kicsúsztam a pályáról. De hideg fejjel talán még azt is meg lehetett volna menteni. Károm 0 lett, pár karc az idomon és az indexen (még be se repedt).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #3706 üzenetére
Azért valamivel kevesebb kátyút, útbordát, nyomvályút, felmart útszélt, felhordott sarat láttam, mint szoktam Még ha tapadósságra nem is lenne sokkal jobb (amit azért kétlek, én nem úgy éreztem), a fentiek miatt szerintem mégis jobb.
/ igaz, tegyük hozzá, nagyrészt Bp-en és környékén, ill. 1-2-és 3-számjegyű utakon szoktam motorozni, autópályán szinte soha; amilyen utakat látni szoktam, azokhoz képest tényleg megváltás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"biztos van"
hehe... erről az jut eszembe, amikor tavaly szeptember első napjaiban (akkor még bőven jó idő volt, tele volt a parkoló motorokkal) voltam Mátraházán, kaptam az üdülőbe beutalót. Első nap megérkeztem, egész nap motoroztam a környéken, elfáradtam, visszaértem kb 6-ra, lefeküdtem egy kicsit pihenni. F8-kor arra ébredtem, hogy éhes vagyok, kéne vacsorázni, de gyorsan. Kinézek: környéken éjsötét, mintha áramszünet lenne. Sehol senki, minden ház, szálló, étterem üres és zárva. Mintha a világvége jött volna el, míg aludtam. Úgyhogy utána motorra fel, le a töksötét-kivilágítatlan Mátrán, aztán örültem, hogy talán Mátrafüreden, háromnegyed úton Gyöngyös felé találtam pár kis kajásbódét...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"btw ha elesel barmilyen motorral akkor is kell kuplung/fékkar."
Hmmm már estem el egy párszor, tört már el fékpedál, váltótartó konzol is, de kuplung- vagy fékkar még soha, még most is a gyári...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Nem igazán az én stílusom a café racer, de ez egészen-kifejezetten korrekt, főleg egy indiai sorozatgyártású darabtól.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Talán ezért küldik x év fölött 2-, ill. 1-évente alkalmassági vizsgálatra őket, nemde?
Azt pedig, hogy ki milyen szarul vezet, evvel nem feltétlenül függ össze. A szűrődből nem esnek ki azok, amikor kőgazdag apuci szeme fényének megveszik a legújabb luxusdzsippet (természetesen szlovák rendszám és mozgássérült-matrica alapfelszereltség), meg mellé a jogosítványt is megvásárolják, nehogy már meg kelljen tanulni vezetni. Vagy a bambulók, akik mereven néznek előre a sávban, és még sportdobbal is úgy húzzák rám a kormányt, hogy észre sem veszik, hogy végig ott voltam mellettük -- ezek között is sok a 30-40-es. Stb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #4014 üzenetére
Apa, folytatódik!
Hávazze, Honda-buziból egy látogatás után átvedlettel Duki-buziba, amikor még te is azt mondtad, hogy szervizigényes olasz üszök sznoboknak? Ejj, nagyon könnyen megingatható vagy
Akkor egy kis néznivaló, hátha visszacsábít a Hondához
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"10 év múlva nem lesznek utak sem ha nem csinálnak vmit nagyon gyorsan....vagy találjuk fel addigra a mágneses járműveket igaz pálya ahhoz is kell..."
Elektromos (mert a benzin addigra már többezer lesz) endurok, ennyi
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4079 üzenetére
Kösz a felajánlást, de inkább maradok a judoedzés-úszás-reggeliésestisúlyzóstorna kombónál
Vazze, mind gyúrunk?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #4099 üzenetére
Na hát akkor ne sírjon a szád, ha céges vacsora volt, és még piát is kaptál
Én tegnap is ledolgoztam a napi 11 órám, s mivel este elmentem edzésre, ezért utána még éjfélig dolgoztam. Legalább már nem hajnal 1-ig, mint előző nap... természetesen túlórát nem fizetnek. Faszkivan.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Vagy judo, és akkor az eséseket, tompításokat is tanulja (én is ezért kezdtem el). Tegnap gáncsokat gyakoroltunk, ma színes a bokám s a lábizom-erősítő gyakorlatok utáni izomlázról még nem is beszéltünk...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #4122 üzenetére
"Összességében nem értem, hogy miért jó bárkinek az, hogy unalom űzésből össze vereti magát. Az izületek nem arra vannak kitalálva, hogy üssék, rúgják. A túlzásba vitt sport nyilvánvalóan kinyírja az izületeket."
Régebben én is így gondoltam, de nemrég be kellett látnom, hogy nem teljesen így van. Na persze nem a túlzásba vitt sport esetén, hanem hogy "az ilyen harcművészet / küzdősportok, benne ütések-rúgások-esések, tönkreteszik az ízületeket" dolog.
Nemrég kezdtem judo-edzésre járni. Az edzőt először Apám-korabelinek, kb hatvanasnak néztem, de valójában -- kapaszkodj meg -- 72 éves. Mantrája, hogy a sport és a mozgás tartja kondícióban. S ám kondícióban is van, nem is akármilyenben, múltkor két másik 30-as éveiben járó kezdővel csinált egy izom- és állóképesség-erősítő gyakorlatot, harántugrást. 100-nál azt hittem, hogy abbahagyják, erre azt mondta, hogy "na most még száz!" A 200 után a két tanuló úgy omlott a földre, mint a rongybabák, és mozdulni sem tudtak. Az edző pedig, mintha mi sem történt volna, ment kilazítani az izmaikat, majd utána a többieknek mutatni a következő feladatot. Iszonyatos erőben is van, engem fél kézzel arrébbtesz (oké, engem könnyű).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #4189 üzenetére
Pár hete is volt egy cikk róla, hogy motogp-bajnoki cím után lassan a jogsit is megszerzi.
De ott ez nem volt benne:"GP-Yamahája 250 lóerős, viszont ha a január 9-i elmélet után átmegy a forgalmi vizsgán is, két éven át az előírásoknak megfelelően csak 47 lóerős gépet vezethet közúton."
-- na ez az igazán lol
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #4233 üzenetére
"Na ez az amivel nem értek egyet. Meg is válaszoltad h miért: es a futomu inkab utcara van hangolva , mert oda valók, ott kell őket összehasonlítani."
Remélem nem kerülte el a figyelmed, hogy most sportmotorokról van szó, amiket kifejezetten pályára fejlesztenek, tehát oda is való, nem annyira utcára. Csak tudják, hogy sokan kocamotorosok megvesszük, mer' ez teccik, és pálya-orientáltsága ellenére döntően utcán használjuk. Emiatt oké, hogy utcai teszt sem árt mellé (ami a pálya-teszthez képest már nem nagy költség), de a pályán jönnek ki az igazi különbségek. Tehát csak egy utca-megateszt leginkább egy olyan félkarú óriás, aminek még az ujjait is csonkolták...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na várjunk csak, az előbb még felelősségteljes közlekedésről papoltál, viszont tudtommal a legnagyobb tábla, ami városban (sőt, lámpás, tehát kereszteződéses részen) lehet, az 70. Szóval attól lennél felelősségteljesebb, hogy városban 6.-ban mész 100-zal, nem 1.-ben?
50-nél 6.ban még csak alapjárat körül vagy, megfelelő olajnyomásod viszont 3000 alatt nem lesz.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Integra #4260 üzenetére
"a dob lehet, de ha betekered a tompitót és azzal mész, illetve a papirral ami igazolja hogy a motorodra való, nem szabad gond legyen. a féklámpába integrált index tudtommal nem szabályos magyarországon és buktát jelenthet."
Tompító, papír? Ugyanmár
Tompítót még csinálunk előtte, papírt nem kaptam hozzá, de az előző tulaj mondta, hogy a gyári még megvan. Lehet, hogy majd elmegyek érte. Ez a matrica kivételével ugyanúgy néz ki, mint a gyári, és nem is sokkal hangosabb alacsony fordulaton (később se ordít, de már kicsit hangosabb. A gyárihoz képest inkább mélyebb, öblösebb, mint hangosabb).
Féklámpába integrált index viszont igen? Na ez gáz... meg fasság, hiszen E-betűs, fényerőben is jobb, stb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az általa felsoroltak mind V2-esek, ahogy a hagyományos chopperek többsége is...
Nem mintha azoknak ne lenne alul nyomatéka, és nem tolnának, mint mozdony...Esetleg egy kettő közötti átmenet csupaszgép?
Bár szerintem is, a te motorod, tehát ne más mondja meg, hogy milyet vegyél, meg hogy hogyan használd. Ha a kanyargás és a dinamizmus helyett inkább a nyugis tájnézegetős krúzolást szereted, akkor vegyél annak megfelelőt.
(Bár én ekkor is inkább valami kényelmesebb csupaszgépet vagy túraendurót néznék, szerintem sokoldalúbb, jobb városba és kanyarokba, azokkal is lehet nyugisan krúzolni, sőt, a sornégy v2-nél alacsonyabb vibrációja és rángatása ilyenkor szerintem jobb is. Meg a csopperek mostanában oly' divatos, alacsony alapjáratú, de annál hangosabb rötyögését sem szeretem, de kinek mi.)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #4284 üzenetére
Szerintem nem rossz. Egy chopperhez képest persze teljesen más, nem előre tett lábas és hátradőlt ülésmód, sportmotorosan magas súlyponttal, ennek előnyeivel és hátrányaival.
Fogyasztásra, sztem ha nagyon kímélően mész vele, akár 4-ig le lehet menni, de inkább 5 lesz az átlag (saját ZX6R statisztikám alapján, ami 4,25 ill. 5,25 nagyátlag, de ebben tempós haladás és időnként pálya is benne van. Ebben viszont egy visszafogott sportmotor-blokk van, így szerintem kicsivel alacsonyabb a fogyasztása).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Értem én, hogy csak rajz, de b****tt jól néz ki, 1000 Ft-os benzinár mellett is tolnám, ha létezne. Na jó, akkor lehet, hogy tényleg csak tolnám , de formára nagyon bejön.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"yamaha...elég ennyi hozzá "
Ez csak egy nem-Yamaha-alkalmazott dizájner rajza, a fejidom formája pedig inkább hasonlít MV Augusta F4-re, K6 GSX600R-re és Benelli Tornadora, mint bármely Yamahára.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #4317 üzenetére
Az, sajnos. És egy ekkora barom írását kiteszik és linkelik is indexre, ez még ijesztőbb.
Tudom, te nem erre gondoltál. Én viszont rohadtul nem értek egyet. Akkora logikai bukfencek vannak benne, hogy félelmetes.
Először is, nem a rendszám miatt nem fogják lopni, hanem egy nagy lánc miatt. Motorom se hagyom ott soha lánc nélkül, hiába rendszámos. Átírják a vázszámot, szétszedik alkatrésznek. 100k-s robeszra, simóra meg 30k átírás, jah...A másik, a fő mondandója, totálisan rossz oldalról fogja meg. Milyen logika az, hogyha vezethet smkp-t, akkor mehet egyből 125-ösre is, "nem kéne külön tanfolyammal hónapokig szarakodni", "nem is kell megtanítani"? Tudod mit, menjen egyből ezresre is, minek az oktatás, hisz kezelhetőbb, annak még jobb a féke és a futóműve, még könnyebben alkalmazkodik a közlekedés ritmusához.
Szerintem nem véletlenül vannak a különbözeti vizsgák az A egyes alsóbb kategóriáiról felfelé lépegetésnél, és ezt is annak lehet felfogni. Nem nyilvánvaló evidencia, hogy csak olyan fog váltós 125-ösre ülni, aki már előtte külön A-s jogsi nélkül már vezetett Simót. Többeket is hallottam, akik a B125 hatására gondolkoznak rajta, de még sosem ültek motoron. "...feltételezi, hogy a vizsgázó tud motorozni" -- persze, a szerző... "Ha nem alkalmas, megbukik." -- mintha nem vennék rengetegen a jogsit már eleve, így még csak egy tanfolyamot sem kell végigcsinálniuk. "... mégsem hallottunk ebből fakadó baleseti statisztikákról" -- itt borul el az agyam, köztudott, hogy a motorkerékpárok baleseti statisztikáját arányában toronymagasan vezetik a smkp-ok. Nem tudom eldönteni, hogy a szerző vagy csak hülye, vagy vak is, vagy saját téves álláspontját gátlástalanul, hazugságokkal támogató demagóg-e. S indexre kiteszik... félelmetes...Szerintem a másik oldaláról kéne megfogni, már a smkp képzést egy kicsit komolyabban venni. Lehetne pozitív ösztönzővel is, pl. ha egy párórás, alacsony díjszabású tanfolyamot elvégez, csökkentett kgfb díjra jogosul. Alapvető Kresz oktatást pedig kötelezővé kéne tenni az általános iskolában.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4329 üzenetére
Csak nem M-mel kezdődik, és illeR-re végződik? (tavaly még ezt emlegetted, mint tervezett olasz üszök)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4383 üzenetére
Mivel kabátot elsősorban védelem miatt húz az ember, és a bőr sokkal jobban véd, mint a kordura, így én bőrt mondok.
Tavalyi nagyobbik esésemnél a bőrkabát tartotta helyén a vállam. Kordurával nagyon valószínű, hogy teljesen kificamodott volna, na meg az is, hogy szétszakad, így még egy kis felületi sérülést is begyűjtöttem volna (míg a kabátomon csak itt-ott kisebb kopás, és a vállamon semmilyen külsérelmi nyom, csak be volt dagadva).Lehet, hogy spártai vagyok és messze a tűréshatárom, de eddig még csak egyszer volt nagyon zavaró a bőrkabát, amikor egy melegrekordos napon beragadtam egy 1+1 sávos mellékúton 4-5 km-es dugóba, és fél órát vagy lépésben mentem, vagy toltam, vagy félreálltam, mert már annyira fenn volt a vízhő.
Ha megfelelően szellőzik a kabát, és nem full fekete, akkor sztem még a legnagyobb nyári melegben is ki lehet bírni már kb 30-40-es tempótól kezdve, 60-70-től pedig már nem is zavar.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz geree@bl #4390 üzenetére
Azért így is megrándult, valószínűleg ki is ugrott a helyéről, de a bőrruha egyből visszaugrasztotta. Ilyen eséstől viszont a kordura szétszakadt volna, így hagyta volna a vállamat teljesen kificamodni.
Más: máshol hallottam egy-két odavetett félmondatot, hogy karbis motorokhoz lehet kapni olyan fúvókákat, amikkel csökkenteni lehet a fogyasztást (cserébe a teljesítményt is). Azóta nem találtam több infót róla, itt esetleg hallott róla valaki? Milyen arányban csökkenti a kettőt?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4478 üzenetére
Mindegy, csak olasz legyen és V2?
Gondolom a sima 749?Kezd indulni a szezon, tegnap is láttam 2 ktm sm-t, egy vfr1200-at és még néhány motort távolabbról, amit nem ismertem fel; s ma is még 1-2-t, köztük valamilyen literes sportgépet, a gazdi is full bőrben volt. A hétvégén ugyan hirtelen bitangjó idő lesz, de a következő héten megint fagy, a fenébe is...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4491 üzenetére
ezen most komolyan felröhögtem
Stifi, azért gondolom látod, hogy a hétvégi felmelegedés után egy kicsit visszahűl. Én inkább a három (köpönyeg mellett omsz és időkép) átlagát szoktam nézni, és a másik kettő még mínuszokat mond jövő hét közepére-végére De látszik, mennyire tippelgetés, mindhárom teljesen mást jósol. Ennek ellenére remélem neked és a köpönyegnek lesz igazatok, március közepén már szeretnék motorozni (március végefelé pedig mindenképp kell vinnem szervizbe, mert ápr. 1.-én jár le a műszaki).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ő még hagyján, de az asszony...
Próbáld meg, talán megúszod élve s utána delegálhatod karikagyűrű szerepből sima gyűrűvéKoleszár műkarja: vazz pont kb. egy hónapja hallottam az arcról először, erre most ellopják a karját... hogy amputálnák az összes végtagját -- lehetőleg tompa kiskanállal -- annak, aki ezt elkövette
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz HELLAFLUSH #4587 üzenetére
"(gyári 50es henger, csak ki lett belőle ütve a persely, fel lett marva nagyobbra és tettünk bele egy nagyobb perselyt 6felömlővel, ..."
Itt belegondoltam, hogy Persu már kb. csillagokat láthat
---
Ma voltam otthon mocit simizni, az utóbbi napokban nagy volt a kísértés, hogy már most hazahozzam, de úgy látom, hogy még azért lesznek kis mínuszok jövő héten, úgyhogy várok még egy hetet. Addig a bőrruhát átdörzsöltem nedves babakendővel.
---
Persu, fárasztanálak én is egy kérdéssel.
Pincében botorkálva előkerült Apám pár kísérlete, amiket még bő húsz éve a karbis Daciánál használt, de utána az injektoros Opelhez már túl bonyolult lett volna berakni. Két dolog volt, amiket össze is kapcsolt: az egyik a benzin jobb porlasztása, a másik pedig a benzin jobban gázneművé alakítása, hogy jobb legyen az égés. Előbbihez a karbihoz betett egy álló ventilátorhoz hasonlóra hajlított lemezt, ami a turbulenciát növelte, így porlasztva tovább a benzint. Utóbbihoz szintén erre a tájra (sőt, az előbbi lemezt) hőt juttatott vissza hőcsővel a kipufogótól, hogy a magasabb hőmérséklettel a porlasztás helyett minél inkább gáz halmazállapotú legyen a benzin, tökéletesebb égést eredményezve.
A kettő együtt érezhetően javított a teljesítményen és fogyasztáson.
A motor viszont jóval kompaktabban van összeépítve, így itt csak a turbulencia-lemez tűnik jelentős beavatkozás nélkül megoldhatónak. A kérdés csak az, hogy szerinted ennek lehet-e valamilyen váratlan durva hátulütője (a légellenállás elvileg nem túl nagy), vagy esetleg már eleve be van valamilyen szintű turbulencia tervezve a hengerbe beszíváskor, ami által ez feleslegessé válna.
Vagy hagyjalak békén és inkább motorozzakFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4600 üzenetére
Anno a Daciával fékpadi teszt is volt (igaz nem közvetlen előtte és utána, hanem a menetrend szerint következő műszaki vagy zöldkártya mérésnél), evvel a kettővel a CO nagymértékben, egy akkoriban modern katalizátoros kocsi szintjére süllyedt, pedig nem is volt benne katalizátor, a Dacia meg akkor is már elég elavult technológia volt. A szerelők nem is akarták elhinni, kétszer alánéztek a kocsinak, mire Apám mosolyogva elárulta nekik.
Viszont ott a kettő együtt volt, s ott a felfűtésnek volt elvileg sokkal nagyobb hatása, itt viszont az nem menne egyszerűen.
Gondoltam előbb megkérdezlek, aztán majd amikor két-három hét múlva viszem évkezdő nagyszervizre, vagy megkérdezem ott is, vagy ha nem ötszámjegyű a fékpadozás, lehet, hogy helyben kipróbáljuk egy előtte-utána teszttel.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ősszel én is jöttem egyszer úgy haza, hogy másnap hajnalban (még csak épp kelt fel a nap), kint jó, ha 5°C volt... én nem aludtam, álmos, fáradt voltam, és éjszaka sem volt meleg, így már eleve fáztam... aztán a motoron a hideg vas, meg még a menetszél csípő hidege... amíg fel nem kelt a Nap és értem be a városba, pár fokkal melegebbe, talán egyik legkellemetlenebb motorozásom volt, kis híján avval volt egy szinten, amikor zuhogó esőben, úton álló vízben, kamion mögött egysávos-záróvonalas szerpentinen folyamatos vízpermetben, kiment és mozgásképtelen jobb vállal, letört fékpedállal mentem haza, pedig már az se volt semmi
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #4633 üzenetére
S akkor rám mit mondasz, pedig már élőben is láttál párszor?
192 / 65... mindezt úgy, hogy pár éve folyamatosan másfél felnőtt adagokat eszek, este 2-3 vacsora, akár éjfél után is, pár hónapja heti kétszer járok judo-edzésre, meg alkalmanként úszni. Na ezt add összeFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4682 üzenetére
Ezt az időt vazze...
Hétvégén jó idő, már 10°C-ot elérte vagy akár meg is haladta, csak kicsit szeles. Tegnap felkelek, húzom fel a redőnyt, nem akartam hinni a szememnek, hogy kint sűrű havazás, s pár centi hó áll. Ma felkelek, húzom fel a redőnyt, hó sehol, nedvesség is csak nyomokban, a hőmérő 8 fokot mond, nappal 10 fölé várható, csak megint kicsit szeles.
A hétvégére viszont megint kis lehűlés, s utána megint mínuszok...
Erről az a Mézga-család rész jut eszembe, amikor kapnak egy időjárás-állító távirányítót, ami a sok tekergetéstől elromlik, akik reggel még strandoltak, délután már lékhorgásznak, s egy néger rázza az öklét az égre, hogy micsoda ország ez, ilyen bolond időjárássalFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4820 üzenetére
Vannak olyanok, amik nem teljes maszk, hanem csak nyak.
Én viszont mindig hordok maszkot a sisak alatt -- azt könnyebb mosni, mint a sisakbélést
---
Decathlonban milyen néven, kategóriában találom ezeket? A select * where name like '%aláöltöz%' egy szép NULL eredménysort hozott. Sícuccok között csak thermosat láttam, kerékpárnál viszont semmilyet.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Euroring estin (18:00-tól sötétedésig) voltunk párszor, ha egy nappal előre jelentkezel, akkor 6k, és az az 1-1,5-2 óra is bőven elég, hogy lefáradj Így voltam először pályán is, a gyorsabbak kikerültek, nem kell ehhez külön kezdő kurzus.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz D.Orion #4888 üzenetére
"Djuree: Néha pár száz ccm többet ér egy T30nál."
WoT are you talkin' 'bout?
(mennyit toltam azt is, míg béta volt, nagy nehezen túljutottam T28-on és meglett a KV1, erre full lenulláztak mindent, és kezdhettem elölről
Nem rossz a tank se közlekedésbe, akkor nem zavar, ha nem adták meg az elsőbbséget Mert hát három féle járműnek van mindig elsőbbsége: villamosnak, megkülönböztető jelzéssel közlekedő járműnek, és tanknak. Valamint záróvonallal ellátott sávon belül csak egy nyomtávon közlekedő járművet lehet előzni: kerékpárt, motorkerékpárt és úthengert.
Látszik, hogy ma is hajnal háromig dolgoztam?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #4975 üzenetére
Ne viccelj... nem hiszem, hogy olyan passzentos lenne a kabátod, hogy egy vékonyabb polár pulóvertől nem férne be a gerincproti...
Roli: a hétvégén néztem meg a TT3D: Closer to the edge-t. Guy télen (vagy tavasz/ősz, de a leheletük látszott) úgy ment gyakorolni a kedvenc nyári szellőzős bőrruhájában, hogy kívülre egy mellényt vett fel rá...
Amúgy marha jó a film is, ahhoz képest, amire számítottam, alig volt benne onboard, tényleg a versenyzőkről és a versenyről szóló dokumentumfilm volt inkább, de így is melegen ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg. Felirattal, mert Guy akcentusát még én se mindig értettem de hihetetlen fazonFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #5004 üzenetére
Értem én, hogy gőzgép, de mi--
Naszóval a tehén az egy utcai powercruiser naked. Doc vifferje is egy sporttúra. Ez viszont névleg túraenduro, tehát nem csak aszfaltra, hanem lágy, puha talajra is. Oda viszont sztem - hangsúlyozom szvsz - sem a nagy tömeg, sem a v4 nem az igazi. Egy jóval könnyebb motor, valami egyszerűbb, nyomatékosabb 2-hengeres erőforrással. Belegondolva, ez egy közepes méretű (4-500cm3) cross motor tömegének a duplája...
Értem én, hogy kifejlesztettek egy jó kis v4 motort, amit most próbálnak több helyre is ellőni, de miért nem inkább sportmotort építenek köré, miért túraendurot?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #5024 üzenetére
Én is... az utóbbi néhány mintha falnak ment volna... néztem is a TT-s filmben, a profilképekben a bubis plexivel, olyan meredek az orra, rohadtul nem áramvonalas, olyan, mintha a 80-90-es évekből szalajtották volna... pedig az előző generáció milyen jól nézett ki...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #5112 üzenetére
Ha már órák és motor, ez mennyire ráért már )
Grat a mocihoz Újskodás
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen