-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Integra #8902 üzenetére
Láttál már engem, tudhatod, hogy nekem ám főleg semmi kondícióm nincs
Mégis elviselem, mert:
- változtatni úgysem tudok rajta, az időjárás része nyáron a meleg
- annyira sztem nem is vészes, menetszél hűt
- motorozási kedv nagyobb, mint az ebből fakadó kellemetlenség
- legalább jobban tapad a gumiFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Épp sötétedésre visszaértem egy gyors kis Dunakanyar-körből. Na most már egész kellemes idő volt, már nem volt túl meleg, csak a lemenő Nap sütött kicsit erősen a szemembe
A karika előtt még elugrottam nyeregtáskáért is, mázlim volt, az utolsót vittem el, tényleg 3k-ért, és tényleg 50l, akkora, hogy a sátram is pont belefér, így annak a rögzítésével nem kell majd külön bajlódni Viszont azt írja, hogy max 5kg és max 100kmh, azért a Bp-Sopron távot, mivel munka után indulnék és még sötétedés előtt szeretnék sátorhelyet találni és sátrat állítani, szeretném egy kicsit tempósabbra venni, remélem bírni fogja
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #8955 üzenetére
Mi lesz? Na mégis S különben is , nem lesz, hanem Volt.
Ú de fáradt poén, le kell ülnie, mielőtt leesik.Mint jómultkorában írtam vala, átváltottam nyári (fesztivál) üzemmódra. Reggel felkelt a Nap, elmegyek motorozni és útközben valahol kajálni, délután strand, vízben lubic, estére buli hajnalig :partyhardsmily:
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ilyen nincs és mégis van kategória
Mennék ma a Kawa-kanyarra, tolom ki a motort, lerakom sztenderre és beindítom, hadd melegedjen, közben én visszamegyek becsukom a kaput. Aztán hallom: nyek-nyek-nyeknyeknyek-BAM. Sztender visszabicsaklott, motor eldőlt. Nézem a motort, úgy tűnik szerencsére rendben, akkor odagurulok vele egy saroknyira a Daywalkerrel megbeszélt találkozóhelyre. Érzem, hogy a bal lábtartó nagyon lötyög. Hát nem megint letört az a szar konzol?
Még szerencse, hogy üresbe vissza tudtam tenni és hazatolni.
Egy agyonkönnyített, habosított alu vacak. Már másodszor. A lábtartó felhajlik, de a váltó ezt kicsavarja. Szerintem többet evvel a gyári vacakkal nem szarakodok, megcsináljuk valami fémből, mert az nem járja, hogy még egy helyben-eldőlésnél is eltörik ez a fos.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
"alapvetően a testhelyzettel van gond sportmotoron. nekem a sajátomon (CBR600F4i) ha tempóval megyek és előre vagyok dőlve, kényelmetlen elengedni a kormányt, mert van rajta testsúly"
Nem kéne rajta testsúlynak lennie. A helyes az, ha lábbal tartod magad, a kormányon a kezek lazák.
Más:
Szerdától 10 forinttal csökken a benzinár
Na mégiscsak lesz 400 alatt még benya[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
ZX6R-em van és mellé még magas is vagyok, 192cm.
A csuklómmal még 3-4 óra egyhuzamban motoros túrázgatás után sem szokott gondom lenni, az ülepemmel annál inkább. Mióta a helyes tartást megtanultam és begyakoroltam, igazából csak egyszer fájdult meg a csuklóm, másfél óra euroringes pályázás után
Ez tényleg olyan dolog, ami nem jön automatikusan, tanulni, majd utána figyelni kell rá, amíg beáll. Utána meg már nem lesz vele gondod (és a csuklóddal sem)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #9115 üzenetére
Van, törött
Elvileg holnap reggelre lesz. Nagyon remélem is, mert különben morci leszek, a Volt alatt is terveztem motorozni, a sógorék kisalpoki szerpentinjeit, útjait megnézni. Múltkor onnan vonattal hazajövet néztem, hogy még a magyar szakaszon is egész jó részek vannak, fájt is a szívem, hogy nem motorral mentem (szerelőnél volt).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #9272 üzenetére
Ezt nagyon sajnálom, hogy kihagytam, remélem lesz még valamikor.
Helyette Volton voltam éjszakánként, s motoroztam nappal. Azért a főbb útvonalakról letérve Ausztriában is van nem-tökéletes aszfalt, de még az is sokkal jobb, mint az itteni átlag. Viszont a kilátás... s még csak random módon, amerre vitt az út, a Kis-Alpokban voltam, nem is a kilátásról híres utakon, de nekem már ez is nagyon tetszett.
Korábbi rekordom megelőzve, 4.42-es fogyót mentem, de úgy átlagban is negyed-fél lityóval kevesebb volt Ausztriában... pedig ott még a lakott területeken kívüli egyéb utakon is 90 helyett 100 a megengedett (mondjuk ez mindegy, egyiket sem igazán tartom...)
A nyeregtáska jól vizsgázott, sok cucc fért bele, s bár max 5kg és max 100kmh volt ráírva, még egy pár hevederrel megtámogatva a tartós
200, néha 210-et130-at is bírta. Érdekes módon Sopronba, a csomagokkal a nagy szél miatt lassabban (max 180, néha 160-170) mentem, visszafelé viszont szélcsendben 200 körül tartottam, 180-210 között mozgott, s emiatt kerek fél literrel evett többet (5.5 vs 6).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Megküldték a következő évi biztosítási díjam.
Ugyebár 2010-ben még 36-val kedődött, tavaly 20k volt, most 12156 Ft. Csak így továbbFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Márpedig a K&H-nál volt, s ez volt a legolcsóbb. Mint friss-jogsis, Bp-i, sportmotorra.
Sopron-BP vonalon az M1-es mentén asszem 4 ilyen motoros védőfelszereléses plakátot láttam mindkét irányba. Helyesnek helyes, viszont én a crossos vért helyett inkább protektoros bőrruhát tettem volna oda, mert aszfalton csúszva az véd, nem a hálós-protektoros vért.
Hypermiling: már annyiszor végigrágtuk, nem akarom elhinni, hogy már megint ezen rugóztok
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"egyébként biztosítónál dolgozol?"
Nem, a Ph-nak dolgozik, ha még nem tűnt volna fel
Steven
"jah és ami fontos ... sv párom miatt lett eladva mert hasalós nagyon a moci és leszakad a háta 2 óra után
szvl ti mit ajánlotok túra kategóriában_? "Üléstakarót, s akkor érteni fogja, hogy nem jön
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #9660 üzenetére
Én meg tegnap is, ma is voltam egy keveset motorozni (tegnap Duna-kanyar, ma Dobogókő, Szentendre, meg egy kis M0), mert most van időm. 50-60 fölött már elviselhető a meleg, csak ne kelljen megállni. Ma is két olyat fogtam ki... Dobogókőről le, Pomáznál kifogtam egy olyan lámpát, ami egyszerűen nem váltott át. Ott álltam már 2-3 perce, többi irányba már mind volt több lámpaváltás, nálam semmi. Végül fogtam és zebrán áttoltam a motort - kikapcsolva, mert úgy szabályos
Aztán pedig még egy kis M0-s kilométerhiányt letudva, Pesten visszafelé óriási dugón és torlódáson verekszem át magam, gondoltam valami baleset lehet, de nem, csak az Astorián locsolták a sineket, de ehhez jó hosszan leállították a rendőrök a forgalmat, hadd süljön mindenki egyhelyben állva a hőségben...Találtam ma még egy nagyon olcsó kutat, régi 3-as útnál városhatár közeli OMV, 398.9 volt a 95. Na persze, hogy már tankoltam előtte kerek 10 forinttal drágábban De a lényeg, van benzin 400 alatt!!négy!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem mondod
Nem ma kezdtem a közlekedést. Az első lámpaváltásnál, aminél kimaradtam, néztem is, hogy van-e valami ilyesminek nyoma, de semmi nem volt, az egész aszfaltcsík még amíg néztem pár kocsinyit visszafelé, egyben volt, igaz viszonylag frissnek nézett ki. A második váltásnál elkedztem gyanakodni, teljesen a csík elé gurultam, és intettem az autósnak mögöttem. A harmadiknál pedig egyszerűen fogtam a motort és áttoltam a zebrán.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #9758 üzenetére
Mostanában nem épp olyan idő lesz a Balcsin
(A vicc az egészben pedig az, hogy pont a jövő héttől terveztem pár hétre oda áttelepülni, távmunkában mindegy, hogy honnan dolgozom, aztán miért ne ott).
Augusztusban, amint már látom a körülményeket, lehet róla szó. Bár, ahogy elnézem az idei fesztivál-felhozatalt, szinte minden hétre van valami...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #9794 üzenetére
"búcsús IFA színben"
rofl
lakókocsi anutámnak, de babakék legyen ám!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #9821 üzenetére
Bazz na ez a durva, nem a légkalapács.
Stifi, ez az aláírás irdatlanszar honnan van?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Tüzi, lebuktál. Szóval ide szeretnél kimenni, ugye?
/akinek nincs kedve a videót megnézni:
Isle of Man - tűzoltósági '11-es ZX10RNa jó, lehet, hogy mégse ide akar Tüzi menni. Mert ez nem Honda
(bocs)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Grat Steven és Kubanitos, mindkettő szép motor
Aztán kellemes gurulászást és sok balesetmentes kilométert velükRamius: mi lesz Kenesén?
Én talán Sóstóra megyek le (ott van nyaraló, így könnyű )Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz vendingo #10181 üzenetére
Csernobilt én is régóta tervezem, de sajnos még mindig nem lehet csak úgy bemenni. Ahogy Daywalker is írta, szervezett, kötött túrák vannak, kijelölt útvonalon, felügyelettel; s a határán fegyveres katonák. A sztori a motoros csajról nem igazi, bőrruhában és sisakkal szállt fel a túrabuszra, a motoros képek pedig máshol készültek (de ettől még zseniálisan széttrolkodta a fél világot, és jó képeket csinált). A fél óra sem igaz ilyen formában, vannak még mindig erősen radioaktív gócpontok, például a Vörös-erdőre hiába hordtak földet, egyes részei nem lettek eléggé eltemetve és csak úgy ontják; valamint sok olyan eszköz maradt ott, mentésnél és szarkofág építésénél használt gépek (pl. / különösen a rendőrörs mellé visszavitt markoló-kanál), amik fenemód sugároznak. Ezek mellett egy percet sem biztonságos A határán viszont vannak olyan részek, ahol akár egy napot is lehetsz, sőt, van egy néni, aki nem sokkal később visszaköltözött, és még mindig ott él (legalábbis tavaly még), s a korát leszámítva semmi baja.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Kecsóringet Ali is tervezte a hétvégén, ha jó lesz az idő, akkor vasárnap délután lehet, hogy én is megyek arra. (Szombaton nem, mert akkor kawa túra van Kenesére egy motoros találkozóra, onnan meg csak vasárnap délelőtt indulok el, ha jó idő várható, akkor Kecsóringre, ha nem, akkor hazafelé).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #10334 üzenetére
Akartam is írni, amikor láttam sportmotoron
Nem lehet vele mit kezdeni?
" - Egy cserbenhagyásos gázolást szeretnék bejelenteni, itt a rendszáma
- Mindjárt megnézzük uram. Mentőt ne hívjunk?
- Nem szükséges
- Biztos, hogy ez volt a rendszám? Ezt a rendszámot két éve ön jelentette be, hogy ellopták öntől. Uram? Várjon, hova megy? Hé! Állítsák meg"(biztos nem szószerinti idézet, kíváncsi vagyok, hány embernek ugrik be a film)
Ramius: szombaton Bp. felől megyek (innen indul a Kawa túra), vasárnap viszont pont Kecskemétre, egy kis pályázásra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na tessék, akkor ezért vártunk titeket hiába, mert ugyan azt mondtam, hogy vasárnap, amire azt mondtad, hogy jó, mégis szombat mentetek.
Nem tudom, milyen volt tegnap, de ma volt olyan, hogy csak ketten (egy srác, akit a motoros találkozóról csábítottam át a pályára, meg én) voltunk. Mondjuk már kicsit fáradtan értünk oda, már csak két és fél menetre volt energiám, a végén már majdnem eltévesztettem egy kanyart a fáradtság miatt.
A motoros találkozó sem volt rossz, a Kawa kanyar előtte kicsit lassú, s szerintem hiába mentünk a rosszabbik utakon, hogy a Csókakői várat megnézzük (ha jól láttam, csak 2-en mentek fel a kb 50-ből). Rendes tőlü, hogy szervezik, de a nagy létszámú, lassú motoros túrák nem az én műfajom. Őszintén, leginkább egyedül szeretek menni.
A találkozó vicces módon ugyanott volt, ahol másfél hónapja a Közgázos találkozó volt Azt mondják kb. 2000 ember, rengeteg motor, belépő és szállás szinte ajándék-áron volt (a normál belépő 1500/nap, a legolcsóbb szállás pedig 2500+ifa/éjszaka egy négyágyas szobában. Igen, Balaton-parton. Én is alig akartam elhinni). A kaja-pia már inkább fesztivál-árazás volt. Voltak programok, voltak koncertek, voltak sunákok is, meg persze a Balaton.ujskodas: The Mechanic, magyarul asszem Gépész, egy csontsovány, inszomniákus és tudatalatti bűntudatából fakadó kényszerképzetekben, képzelgésekben élő Christian Bale-lel.
vendingo: én polifoam helyett felfújható matracot szoktam vinni. Kisebb helyre rámolható (itt eléggé szempont) és sokkal de sokkal kényelmesebb. Egy polifoam alig tompít valamit, csak egy árnyalatnyival jobb, mintha a földön feküdnél. Az csak a strandra jó. Csak a matracot fel is kell fújni, ill. le is kell ereszteni, kicsit macerásabb (de amikor reggel nem elgyötörten kelsz fel, nekem megéri).
Djuree: asszem ha a leglazább pontján nagyobb erőltetés nélkül kb 3-4 cm-nyit fel tudsz nyomni rajta, akkor kell állítani. Ha nagyon szakaszosan nyúlt meg, tehát egyik helyen nagyon feszes, míg máshol ilyen laza, akkor az mindenképp cserés mindkét lánckerékkel együtt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zenwalk #10500 üzenetére
192cm és 60-65kg, 200+kg 600-as sportmotorral kezdtem.
S vannak lányok is, akik nem csak könnyebbek, de alacsonyabbak is (alig ér le a lábuk), mégis elboldogulnak hasonló tömegű motorokkal. Egyensúly.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
6 éve használod, és még egyben van?
Az én csizmám kb két éve használom, s már repedezik több helyen a bőr... valszeg azért, mert egyszer egy nagyobb esőt elkaptam, ami után még sokat gyalogoltam benne. De azért na, ennél azért jobban kéne bírnia...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nézd meg az elejét, a baj már előbb volt, sztem nagyon benézte a kanyart, ráfogott a fékre, amitől a motor meg is csúszott és fel is egyenesedett, próbált korrigálni, egyenesbe hozni és visszaengedni a féket, így már ment is tovább egyenesen ki a kanyarból. Gyorsan jött / későn és túl nagyot fékezett.
Amennyi motort láttunk már összetörni azon a szakaszon...
Levi: ne légy ilyen gonosz. A Nascarban is van kanyar, kettő balos.
Annak a szakasznak hirhedten rossz, csúszós az aszfaltja.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #10812 üzenetére
"Ennyi pénzt simán megért ez a sisak."
Tudom, hogy mondják páran, hogy "annyiért vegyél sisakot, amennyire a fejed értékeled", de azért €330 nekem már sok (főleg, hogy x, talán 5-6 évente ill. nagyobb bukás után illik cserélni). Szóval kinek mi és meddig. Nekem a Persu által emlegetett üvegszálas-de-33k-s kategóriájú bukóm van, a biztonság azért fontos volt, de a kényelmet hajlamosabb vagyok árra cserélni (amúgy is elég spártai és skót tudok lenni). Tehát, ez zajos, meg nem szellőzik annyira (sőt, szinte sosem szoktam a szellőzőket kinyitni, hogy annyival se legyen hangosabb), hideg tavaszi-őszi napokon kicsit párásodik, és nincs napszemüveg se benne. De zaj ellen beteszem a füldugót, a szellőzésre meg ott a tempó, ha mégis lassan tötymörögnöm kéne pl. városban, akkor pedig a plexit nyitom kicsit fel, párásodásra dettó, a napszemüveg pedig ígyjárás, hiányzik, mikor reggel / este megyek (gyakori) és szemüveg miatt külön napszemüveg se játszik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11020 üzenetére
Én viszont azt vallom, hogy inkább tapadjon közúton is, még ha jobban fogy is.
Ha egy olyan perecet kivéd, amit egy gyengébb gumival buknál, már bőven behozta az árát. Másrészt, szerintem nem is kopik annyira sokkal gyorsabban. BT003, pár pályakörrel vettem, s akkor olyanokat hallottam róla a neten, hogy 4-6000km-t bír. Azóta van benne ~7000km, néhány alkalom Kecsó / Euroring, és még mindig bőven határon belül van, szerintem még a 10k-t is eléri. Igaz, ez csak 600-as, meg ált. szép finoman szoktam kigyorsítani, s a nagy fékezéseket is, ha csak lehet, kerülöm.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na srácok, gyónom a hülyeségem, hátha más is tanul belőle.
Eddig kétszer nem öltöztem be rendesen motorra. Kabát, bukó, kesztyű akkor is volt rajtam, egyik esetben csizma is, de a hosszúnadrághoz a rekkenő hőségben és a várhatóan nem hosszú úton nem volt kedvem.
Szombaton voltam Szfváron, a Fezenre lementem, gondoltam a munka végeztével még a koncertek előtt el kéne ugranom tecsóba kajáért reggelire meg atm-be pízért (mert hihetetlen módon szinte sehol sem fogadtak el kártyát).
A karika kicsit nagyobb lett, de óvatos voltam, mivel tudtam, hogy se hosszúnadrág, se térdvédő, se gerincprotektor nincs rajtam. Vissza is értem, parkoltam is volna le a kis zugba ahol szoktam, toltam volna át a motort a szűk helyen, de beakadt a lábam és érzem, hogy valami nyom, nemis, szúr, nem, éget: nekiszorult a forró kipufogónak.
Lejött a bőr egy kb 3-4 cm átmérőjű részen, meg piros volt. Afene, hidegzuhany, meg hideg borogatás, annyira nem volt vészes, sőt, másnapra csak akkor fájt, ha egy ideig pihent a lábam, és utána mozdítottam meg, ekkor húzódott meg szúrt, ráállni se volt jó, de amint már egy kicsit mozgott, már nem volt gond (igaz nem is vittem túlzásba, éreztem, hogy a seb húzódik, ezért nem erőltettem). Legalábbis így gondoltam.Tegnapelőtt este Szigetről hazafelé nézem, hogy a környéke is kezd pirosas-lilás színű lenni egy 10 cm átmérőjű részen, a seb széléből valami véres váladék csöpög, s néha belenyilal a fájdalom. Na ez már nem kóser, tegnap elmentem háziorvoshoz. De nem rendelt, szabin volt. Úgyhogy ma elmentem sztk-ba.
- Szóval hétvége óta csak most jön el vele?
- Eddig nem nézett ki ilyen rosszul, nem is fájt annyira, reméltem begyógyul magától
- Végülis nem is kell annyira sietni. Jöhetett volna jövő héten is, csak akkor már a lábát vágjuk le
- Haha
- Nem vicceltem.
Elfertőződött. A lábam a seb körül felvágták, fertőtlenítették, bekötötték, meg kaptam tetanuszt.Tanulság 1.
Mindig felöltözni. Ha lett volna hosszú nadrág és csizma rajtam, semmi bajom nem lett volna. Üzenném ezt a pólóban-rövidgatyában motorozóknak, de mondjuk szerencsére itt ritka az ilyen.Tanulság 2.
Goto doki.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11087 üzenetére
Ugyan kedden még motorral mentem szigetre, de most úgy felvágták a lábam, hogy egy ideig gyalog is kímélően mászkálok, nemhogy csizmát vegyek fel Pedig szívesen mennék, rég találkoztunk már. Majd jövő héten limeparty, addigra remélem használható lesz a lábam.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #11079 üzenetére
Ja igen, még nem is gratuláltam
Aztán vigyázz is rá. Bár úgyis el fogod párszor ejteni, egyhelyben eldőlni, stb de ezen mindenki átesik.A köcsög autósokkal ne törődj. Ne szívd mellre az ilyen kicsinyességeket, a nyugodt élet titka.
A józan meg nyugodt sofőrt én is komolyan gondoltam az elején, de mostanában én is egyre többet csodálkozok rá, hogy néha milyen fasz módjára vezetek.
A motorozz ésszel alapnak jó, de ajánlott még elolvasni a Twist of the Wrist II-t, ez is sokat merített abból.Prof: sajnos nem csak a bőrömön ez már félúton volt a harmadfokú felé, tehát már a bőrön továbbment.
Inti: nem tudom, hason feküdtem és a seb a lábam hátoldalán van, szemből nem is látszik. 3 vágás volt (derült égből villámcsapás, csak arra számítottam, hogy bekenik fertőtlenítővel, és a fertőtlenítő csípni fog, de megnyugodva konstatáltam, hogy nem. Aztán egyszercsak érzem, ahogy a szikével hasít egyet), olyan 5-6 cm hosszúnak tippelem őket, tehát a sebet (ami volt kb 4 cm átmérőjű, de már körülötte is jött a váladék) körbevághatta. Utána még matattak kicsit, majd egyből bekötözték, úgyhogy nem láttam az eredményét. Reggel megyek megint kötözésre.
Most, hogy felálltam, most érzem, hogy a seggem sem az igazi azon az oldalon, ahol a tetanuszt kaptam, valami zsibbadt tompa fájdalom. Vazz ilyen kis fasság miatt meg belegondolni, hogy akár a lábam is amputálhatták volna. Vidámság és rákendrol.Daywalker: ja tényleg, még csak 9. van. Akkor jó.
Kenegetés gondolom majd lesz, de most hozzáérnem sem szabad, be kell járnom kötözésre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
Tanulság 4
járj busszalSajnos a helyzet volt ilyen.
Kubanitos, akkor részletesen.
Egy motelben szálltam meg, volt egy parkoló mögötte, de semmilyen tereptárgy, amihez láncolhattam volna a motort. Az ottaniak mondták, hogy hozzam fel a terasz alá, s láncoljam a terasz oszlopához, a kamera is ott van, ott nagyobb biztonságban lesz. Viszont a terasz felé kétoldalt egy kb 20cm-es járda van, maradt harmadik oldalon a tuja-soron át, ott alacsony a padka. Igenám, de eléggé hepehupás-gödrös volt, amihez jócskán magam felé kellett volna a motort döntenem, hogy egy váratlan ferde hupán ne dőljön fel, a 60 kilómmal nem bírnám megtartani a motort. Ergo több hely kellett volna, annak viszont már eleve szűkében voltam, rajta ülve is a tujákon nyomtam keresztül a motort, mert egy motornyi hely sem volt köztük. Állva tolva egyszerűen nem fértem volna mellé a tujától. S így esett, hogy a lábam beakadt egy levegőben lógó tujagyökérbe.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Buster17 #11225 üzenetére
Az attól függ...
Bőr vagy kordura, esetleg vért? Közútra protektoros motoros bőrkabát erősen ajánlott. Egy kétrészes bőr 100k-nál kezdődik, csak kabát talán 40-50k. Sisak min. 20, de inkább 30-40, ha nem csak dísznek kell. Csizma 30-tól kezdődik. Gerincprotektor legolcsóbban is 10k. Valamirevaló protektoros bőrkesztyű 10-15k. Térdvédő 10k.
S ezek még csak a kezdőárak.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11387 üzenetére
1.) Mire kéne?
2.) Más nem is jön képbe? Annyi motor van még...GS egy eléggé szögegyszerű, jó értelemben vett igénytelen alap, közlekedni való motor. Az SV meg egy túragép-szerűség, V2-es -- kinek mi, nekem a V2 nagyon nem műfajom, utálom, hogy alacsony fordulaton (pl. városban, amikor dugóban sorok között kéne centizni) akkor rángat, nem tudok vele olyan lassan és finoman menni, mint sor4-gyel, és ott a vibrációja is. Sor4-nek sokan hibaként róják fel, hogy alul nem megy; nekem viszont így jobb, ha nem akarom, akkor nem megy, ha akarom, akkor pedig megy.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #11415 üzenetére
Ejha, alaposan felmálháztad. Első blikkre egyes távolkeleti országokban áruszállításra használt kétkerekűek jutottak eszembe, aztán lehet, hogy legközelebb már két féldisznóval kétoldalt mész bocs
Én ált. egy tank- és egy nyeregtáskába beleférek (még a sátor is a nyeregtáskában volt), igaz én csak belföldön voltam max. 1 hetet sátrazni.Az új ninja nekem is nagyon tetszik, már az első képek megjelenése óta. De be kell ismernem: nem az én kaliberem
Djuree: tartanak is egy ideig, de sztem pók helyett jobb a heveder, azt jobban meg lehet húzni, nem nyúlik, erősebb. Azért az így lerögzített cucc is tud lobogni rendesen
200-nál130-nál. (S meg is dobja a fogyasztást, egy kb fél literrel).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #11411 üzenetére
Sor4 vagy V2 (esetleg sor2 vagy más) már neked kell eldöntened.
V2-nek alul több a nyomatéka, tehát dinamikusabban indul meg, könnyebb vele kigyorsítani, előzni. Cserébe a lassú haladást és alacsony fordulatszámot nem szereti. Tehát ilyen szempontból a legfontosabb kérdés, hogy mennyit mész vele zsúfolt városban: ha semennyit, akkor V2.
Ja meg a másik: mennyire zavar a rezonancia. Egy hosszabb túránál azért már fáraszthat.Sor4 túramotornak szerintem: Honda Hornet (csupasz), CBF (idomos), Suzuki Bandit (csupasz és félidomos), Yamaha XJ6 Diversion (idomos).
Sor2-es Kawasaki ER6 újabb, úgyhogy annyiért még nem találsz.
V2: Suzuki SV, DL. Honda Africa twin sztem túl endurós, meg kicsit öreg is. Hyosung GT650 minőségéről nem tudom, milyen a vélemény, elég vegyeseket hallok. V2-es kínálatot annyira nem ismerem.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #11426 üzenetére
Nalátod, nálam már addig fajult, hogy mindenbe azt látom
Djuree: "egész végig azon paráztam honnan szedek a tengerparton pókokat"
Horvátban sziklás a part, sziklák alatt nézted?
Minden benzinkúton van. Ezt a mentalitást nem szeretem, mert ugyan nem te szívsz, de valaki más akkor is szív, akit viszont így te szivattál meg.Ninja_V, Yoda: hát nem tudom, nekem másból van masszív képgyűjteményem, de kinek mi a fétise (bocs, nem tudtam kihagyni )
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Formula-1
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Videó stream letöltése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Windows 11
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest