-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Buster17 #11592 üzenetére
Lefordítom: az első üvegszálas, a második műanyag. Ezért olcsóbb a második, és ezért vedd az elsőt.
Djuree: egy kis esésnél, amikor a fejed sem ért le nagyon, lehet, hogy védett, de mi van egy nagy esésnél? Hallottam már olyat, aki kb mellmagasságból leejtett ilyesmi műanyag bukót, és az hosszába kettérepedt-szétnyílt. Persze műanyag és műanyag, gyártó és modell között is van különbség, de ezek a fröccsöntött műanyag bukók nem véletlenül olcsóbbak és a kínálatuk legalja csak.
Cuccok: milyen motort, milyen jelleggel használsz? Mekkora a keret?
Sisak kötelező, protektoros csizma, protektoros bőrkesztyű, gerincvédő, kabát (protektoros bőr ajánlott; robogóra / kismotorra, csak lassú tempójú vidéki túrázásra talán protektoros kordura is elég), és térdvédő vagy nadrág.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #11608 üzenetére
Egyáltalán megnézted, hogy mit ajánlottál neki? Azt írtad, hogy az olcsóbb is jó -- aminél oda volt írva, hogy "thermoplasztik", azaz fröccsöntött műanyag.
Buster: a 30k a legeslegalja, így számolj. Azalatt kb. dísznek van. Jobb bukók 50-70k-nál kezdődnek.
Használt bukót én nem vennék. (Használt óvszert vennél?) Az ütéselnyelő hab benne egyszerhasználatos, ha olyan bukót veszel, amiben már buktak, lehet, hogy a lakkozását helyrehozzák, hogy ne legyen feltűnő, de nem fog már védeni. Másrészt, nem szeretik túlzottan az uv-sugárzást sem (sőt, olcsó gagyi műanyagok akár megolvadnak napon kocsiban, pár hónapja volt itt néhány kép és talán cikk is róla), tehát ha használod, kb. 5 évente illik lecserélni a bukót.
Inkább a készleten ragadt, kifutó, modellváltásos-előzőszériás darabokat érdemes vadászni, állt 1-2 évet dobozban / polcon, de még új.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Elég témábavágó most nálam
Az eredeti terv szerint a múlt héten lecseréltettem volna az olajat, olajat és szűrőt meg is vettem, csak közbejött a lábam, meg az, hogy ezen a héten hétfőtől csütörtökig külföldön vagyok, amit csak múlt csütörtökön tudtam meg. Pénteken kimennék a lájmpartira, de előtte mindenképp lecserélném az olajat (már valamivel 6-7k fölött vagyok).
Így viszont, hogy csak csütörtök éjszaka / péntek hajnalban érek vissza, és pénteken is dolgozok, így vagy nagyon gyorsan elviszem napközben valami közeli szervizbe, vagy saját magam csinálom meg.
Kérdés:
- nem feltétlenül motor-szervizek is szokták vállalni?
- milyen tarifára számítsak? nem sok helyen írják le
- ha jól emlékszem, páran emlegettétek, hogy házilag is lehet szűrőleszedőt készíteni?
- az előbbiekben az olaj betöltő csavart említettétek, mi másra kell még figyelni?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
áááá
Eredeti terv, már hónapokkal ezelőtt leegyeztetve: 24 lime party, 25-26 ismerősökkel találkozni és kicsit túrázni a bakonyban (meg motorozni fel-alá a zámoly-gánt-környe szakaszon). Előtte kéne olajcsere, aug. elején meg is vettem az olajat és szűrőt, hogy majd hétvégén elviszem cserére. Erre megégetem a lábam, nem ülhetek motorra. Hagyom gyógyulni, úgy számolom, hogy annak a hétnek az elején, amikor a lime party van, már gyógyult annyit, hogy elvigyem olajcserére. Erre bejött pont arra a teljes hétre egy rakás megbeszélés külföldön. Nagy nehezen megszervezem, hogy péntek hajnal hazajöjjek, és lime party felé menet meglegyen az olajcsere. S itt azt gondoltam, hogy a sok akadály ellenére mégis sikerült összehozni.
Korai volt.
Úgy lebetegedtem tegnap, hogy a repülőről sem volt egyszerű leszállni. Ma reggelre már láz, fejfájás, szédülés, de olyan, hogy amikor fél órája kibotorkáltam wc-re, egy percig annak a határán voltam, hogy összeesek és beleszédülök a wc-kagylóba, az ágyba már úgy huppantam vissza, hogy már alig láttam.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Sztetek mekkora esely van vasarnap olajcserere?
Ugy latom, hogy meg az autoszerelok is bezarnak, nemhogy a motorszerelokFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Azért fel lehet ismerni (mondjuk előbb Joe fiát ismertem fel rajta, utána néztem csak, hogy mintha a háttérben egy Honda lenne).
Amúgy igen, a színkombináció miatt tudtam könnyen kiszúrni.
De láttam a képek között egy 1100XX-et is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na nálam is megvolt az olajcsere meg egy kis motorozás is... 2-3 hete nem voltam... nemkicsit hiányzott.
Érezhetően őszül sajnos Nem csak a színesedő fák és hulló levelek, de amikor késő tavasszal-nyáron még bőven világos volt, most már egész sötét volt. S kicsit hűvös is.Visszafelé kanyarodtam fel M7-re, már eleve tempósan jövök, aztán észreveszem (már sötét volt), hogy hoppá, nem sokkal előttem a fekete kocsi tetején egy kikapcsolt kék lámpa van. Visszalassítottam hát a megengedettre és beálltam mögé.
Jön hátulról egy Volvo (kicsit fura, ált. a bömösök és ódik szoktak ilyet csinálni), már messziről villogtat (egy sportmotorra, lol. barom). Ilyenkor ált. hátrafordulnék, elmosolyodnék, húznék egy kövéret és nézném, ahogy a tükörben eltűnik. Most csak hátrafordultam, elmosolyodtam, kiindexeltem a szélső sávba, hogy hajrá, villogtatsd csak őt. Na azt már nem mered, mi? Miután elhagytuk a kéklámpást, azért annak rendje és módja szerint kétkával húztam el mellette, hogy azért még szép hogy ugye.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #12200 üzenetére
Túl sokból sajnos
Jó kép
Ja még egy vicces dolog az olajcserénél.
Szervizkönyv szerint 3.4 l olajcsere, 3.6 l, ha szűrőcsere is van, 3.8 l szárazon.
Erre mind a 4 l belement... szomjas volt a kicsikeFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Aha, megvan a hunyó. Én. Mégis 4 l a teljesen száraz. Nem értem, miért emlékeztem 3.8-ra. Illetve igen, mert a másik kettő 0.2 lépésközzel volt, 3.4 és 3.6. Meg azért, mert az előző olajcserekor több maradt (pedig akkor 1l-esekből volt, most pedig 4 l-es kannából).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
S még az is megvolt...
Miután a szervízkönyv szerinti értékhez közeledtünk (de még csak min.-nál volt), akkor be lett indítva és egy percig járatva.
Mindegy, csak érdekességképp említettem meg. Szerencsére nem is eszi az olajat, eddigi tizenpárezer alatt semennyi nem fogyott.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #12250 üzenetére
Kicseréled a kormányt magasabb túrásra ha kényelmetlen. Nekem a még sokkal sportosabb ZX6R-rel sincs bajom.
Következő kérdés?Elég leszűkült már a kínálat a srácnál, hogy a Banditokra ráállt. Valaki gyorsan dobjon be egy Babettát meg egy Panigálét, nehogy már ennyire tiszta legyen a kép
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Djuree #12352 üzenetére
Az a vörös csak egy kis fénykarika, a normál tompítotthoz képest lepkefing a fényereje.
Pusztán esztétikailag szerintem ez illik jobban a motorhoz, de igazad van, hogy ezt a színt előre nem kéne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma is voltam még egy kicsit csavarogni. Elindultam erre, majd arra, aztán egyszercsak Balassagyarmaton a határnál kötöttem ki
Egyre jobban sötétedik, hogy a fene enné meg. Kb. f8 után már kezdődik a szembevilágítós játszma, s még egy bő órát jöttem úgy hazafelé.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na lassan vége mára a melónak és indulok a mai körre... ma is észak felé, de másik útvonalon, s Balassagyarmat helyett Hont után át a határon, majd talán Esztergomnál vissza. Ki kell még élvezni a jó időt
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #12460 üzenetére
Na tessék, pont erről volt szó. Hány Kawád volt, ami csattogott? Hányat hallottál csattogni saját füleddel? Naugye. Csak szajkózól valamit, ami nem is biztos, hogy igaz.
Az enyém csak akkor csattog, ha nem kuplungoltam jól. Különben annyira pöccintgetősen puha, hogy néha hosszabb guruláson hozzászokok, hogy milyen kis pöccintéssel is arrébb lehet rakni, aztán városba érve lámpánál megállva, majd elindulva, az egyesből az ilyen kis pöccintés csak üresbe rakja.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A gondom továbbra is az, hogy még mindig nem tudni, hogy milyen idő lesz. Vagy elér oda is délre-délutánra az eső (Ny felől jön), vagy nem. Ha jó idő lenne, mennék én akár az oktatásra is, rámfér (bár már tudom, mit kéne gyakorolnom: kevésbé bátortalan kanyarodás, kiülés, nagyobb kanyarsebesség). Egy fél nap gurulászásra kinézek én is. Az időjárásra való tekintettel inkább délelőttre szavaznék, mondjuk f10/10-13 vagy ameddig a fél nap tart?
Jaéshamár: vasárnapra pedig egyre jobb időt mondanak. Valami közös gurulás valahova?
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #12488 üzenetére
Télleg?
S holnap (Kakucs) / holnapután? Ki merre?Amúgy most nemrég érkeztem haza. Találtam egy egész kanyargós kis szakaszt nem messze, Dömös és Visegrád között indul Pilisszentlászló felé, majd megy tovább Szentendrére. Annyira tetszett, hogy miután Szentendrére értem, bár már sötétedett, de megfordultam és mentem még egy kört az üres út és a fényszóróban világító útszéli fényvisszaverős oszlopok, és út közepi kis fényvisszaverős csíkok: szép, hangulatos. Szembejövő fényszórók: nemteccős, elrontják a hangulatot és még látni se látok tőlük. Az előző napokhoz képest eléggé besötétedett ma, csupa felhő, a hold is alig látszott ki. Meg odafelé még szeles is volt. Tegnap sokkal jobb volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én meg végül nem mentem
Reggel látom, hogy esett, hát akkor nem sietek. Hazamentem ősökhöz, hogy ott kaja, majd utána indulok. De úgy bezabáltam, hogy egy jó ideig mozdulni se volt kedvem
Úgyhogy ma is végül 5 felé indultam csak el motorozni, s megint "M2" / 2 Rétság és Balassagyarmat közötti körforgalomig, onnan vissza Vácra, majd vissza a körforgalomig, majd mivel már sötétedett, több kör nem volt, jöttem haza. De azért jól szórakoztamFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jót gurulásztam ma is. Bp -> Vác -> Rétság -> Vác -> Rétság -> Vác -> M0 -> Szentendre -> Pilisszentlászló -> Esztergom -> Bp
Úgy érzem (remélem), hogy egész sokat tanultam ma. 2-es úton fel-alá gyakoroltam a kiülést. Több pályázás során is ezt a megjegyzést kaptam gyakrabban, hogy nem mozgok a motoron, nem ülök ki, meg néha merev vagyok.
Engem is meglepett, hogy rendes(ebb)en csinálva (kiülés, laza tartás) mennyit számít. Pár nappal ezelőtthöz képest a kanyarokba tempósabban tudtam bemenni, kanyarokban menni, és kijönni; s mindezt úgy, hogy közben stabilabb volt a motor és én is sokkal nyugodtabban mentem a nagyobb kanyarsebesség ellenére is. Még érezhetően bőven a határokon belül, tudtam volna még hova tovább dönteni, még többet húzni, de azt meghagytam biztonsági tartaléknak. Volt egy kanyar (mondjuk ez Esztergomban volt, lakott területt lévén lassabban mentem, 6x), ahol olajfoltot véltem felfedezni. Motor döntésből fel, fék, lehető legegyenesebben tartva már csak motorfékkel átgurulni rajta, s még volt időm / helyem a kanyar széle előtt újra ledönteni a motort és bevenni a kanyart.
S tényleg kényelmesebb is, a mozgással kevésbé ültem el a seggem.Fun fact: fogyim mára csak 5.16 volt (kevesebb, mert fröccsent mellé egy kis benzin, mivel csak jobbról volt szabad kút, de utálom ezt), pedig volt benne üres ótóúton
kétká feletti isszabályos száztíz, sok előzgetés, s a kanyargás is fék / motorfék, kanyarban stabil / enyhén fokozódó gáz, majd kigyorsítás. Többre számítottam. De nem panaszkodom, jobb ez ígyFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #12672 üzenetére
Szerintem nem öregedés kérdése, max. az, hogy mire és hogy használnád. Nálam pont ellenkezőleg, épphogy a fiatalos bolondságot, felfedezős és játszadozós gyermeki lelket jelentené, felpakolnám és előre amerre a kedvem visz, ha Bükkbe, ha Alpokba, ha Andokba, ha Szibériába, eltűnnék a világból, a hegyi ösvényekről csak benzinért és kajáért-piáért jönnék le. Kéne még egy motor, ami azért az aszfaltról letérve sem jön zavarba, lehet vele úttalan utakon, hegyi ösvényeken menni. Mondjuk arra ezek már kicsit nagyok és nehézkesek, de valami könnyű, kényelmes de terep-képes (túra)enduro jó lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na megjöttem. Sajnos az ősz is:
- korán sötétedik. Már f8-kor olyan sötét volt, mint néhány hete f9-kor...
- hűvös volt. A szokásos szerkómban fáztam, vehetem elő a vastagabb cuccokat. Ezt a tapadós bt003-at is most először csúsztattam meg.Találkoztam egy-két érdekes fazonnal
Nagykörúton hallom, hogy közeledik mögöttem, majd lámpánál beáll mellém, R6 asszem 03-04-es modellév, amilyen Persunak is volt, fekete nagy 46-ossal, az arc is kék egyrészes daineseben rajta sárga 46-os, fején sárga kupak. Talán maga Rossi volt De azért úgy tűnt tudott is. Slick gumival, néhány erős indulásnál / kanyarnál kicsit driftelősen, de jól uralva a gépet; sorok között olyan szűk helyen ment el, amit nem gondoltam volna, hogy ott még el lehet férni. Szóval tudott a srác, de szerintem lakott területen nem ártana ennél visszafogottabban menni.
Megyek külső váci úton, m0 felé, az én sorom épp belassul, a másik sávban elmegy mellettem egy fekete 06-os gixer 600-as. Következő lámpánál beérem, sorolok én is előre, látja, hogy jövök, áll arrébb, hogy én is odaférjek, akkor nézem, hogy ez nem is srác, hanem lány. Melléérek, bólintva köszönünk egymásnak, s amennyit a bukótól láttam, még egész jól is nézett ki. Eddig az volt a tapasztalatom, hogy a széplányok általában csak utasként vannak motoronFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #12851 üzenetére
Kecskemét-ring? Jópáran oda megyünk.
Inti, Daywalker: én is 7-est / M7-est, ha csak tudom, kerülöm. Mondjuk 1 / M1 felé (sokkal kisebb forgalom, szerintem útminőség is jobb), majd Tatabányától Gántig egy kis kanyargás, s innen lehet Szfvárra menni, ha déli part az úticél (tudom, arra nagy kerülő, de: bármit, csak a 7-es velencei részt ne, és a gánti szakasz önmagában is élvezetes). Ha pedig északi part, akkor szfvári körgyűrű, majd 8-as Veszprém felé.
tutis: meséljek? miért, már aluszkálnod kéne?
Semmi más, pár perccel később más irányokba mentünk. Pedig a te verziód jobban tetszett volna[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Sima fekete gixer, rózsaszín feliratok nem rémlenek; a bukó rózsaszín-fehér, a kabát pedig asszem szürke-fekete volt. Szép nyugisan ment, gyári dobja alig hallatszott az enyémhez képest; s bár én sem vagyok egy lámpánál nagygázzal indulós, de én indultam onnan gyorsabban. Tehát úgy tűnik, hogy nem ugyanaz. Bár neki is stírölhető hátsója volt
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #12979 üzenetére
Mondta is, hogy most már tényleg vesz egy motort
Jó volt, az első menetben überbitangszarul mentem, de a második menetre már jöttek elő a dolgok, sokkal jobban ment. Harmadik kör már sajnos nem volt, annyi gokartozás volt... 1 kör motor, 3-4 kör gokart
Több gumival jöttem le, mint amennyivel felmentem annyira felgumizták a gokartok a pályát, hogy egy új réteg gumi került a kerekeimre.Slusszpoén: otthon induláskor tankoltam. Visszafelé úton néztem, hogy már kis híján 200 km-t mentem, meg pályázás is volt 2 menet, lassan tankolnom kéne. Jön is szembe az első benzinkút, erre meglátok a totemoszlopon egy számot, amit 15-16 Ft-tal volt több, mint amennyiért reggel tankoltam. Na ehhez már pofa kell, akkor megyek tovább, max átrakom tartalékba, ha már gyengélkedik. De nem kezdte. Be is értem a városba, végül 239 km-re 12.89 l-t tankoltam, azaz mai nap még pályázással együtt is 5.39 l / 100 km volt...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Aztalol... Kecsóringtől kaptam emaileket köridőkkel. Ugyan engem nem tudtak mérni, de úgy látom, hogy Yoda köridő-mérője néha működött.
Úgyhogy én csak az órával tudtam magam mérni, ami ugyan majdnem hasraütésszerű, de ahhoz képest, hogy az első menetben még 1 alatt maradás volt a cél, a másodikban volt 55 is. Tudom, hogy még ez is iszonyatszar, de magamhoz és az első menethez képest már jobb
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #12992 üzenetére
Mindannyian gyűjtöttük a gumit. Talán Persuékat kivéve -- azokon a virsliken még a gumi sem tapadt meg
Yoda: ja, 45.660 volt a legjobb mért, de elég rapszodikus volt a mérés, előfordult, hogy 6-7 kört egybemért és lett 6 perces köridő Menetenként 2-4 értelmes eredmény lett csak belőle.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem egyszerűsíteném ennyire le a dolgot. Ha ez így lenne, a városi fogyasztásom lenne jobb, mert ott max 8k-nál el szoktam váltani, hogy ne hangoskodjak-állatkodjak. Mégis, a sok megállás-elindulás, gázadás nagyobb fogyasztást produkál, mint az, hogy városon kívül még ha nagyobb fordulaton is, de nyugodt egyenletes tempóban megyek, megállások és elindulások, nagy gázadások nélkül. Ugyanígy a pályán is sok gázadás, gyorsítás-lassítás van, sőt, a célegyenesben azért a fordulat is elég magas. Az átlagomat sztem az javította, hogy hazafelé már tudtam, hogy szűkében vagyok benyának, ezért szépen bebújva plexi mögé alacsony légellenállással, nyugis 120-150-es tempóban jöttem (mondjuk azon az úton szakaszokon nem is jó többel menni, annyira vacak az útminőség).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #13155 üzenetére
ezmekkoramár átszállt
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Forcefieldet Shoxban is árulnak, de ott drágábban kapni. Protektorok.hu (asszem ők az importőrök), bembomotors, és néhány síboltban láttam olcsóbban.
Szerk: Forcefield is egy félkemény, vastag szivacs-szerű valami, de mégis egyik legjobbnak van kikiáltva. Kemény sem biztos, hogy jobban véd, ha nem nyeli el és teríti szét az ütést.
Ali: azért van mérete. Próbáltam már fel a teljeset (gerinc-, mell-, váll- és karprotektor), ketten alig tudtuk utána a rajtam alapból lötyögő bőrkabátot rámerőszakolni. Csak gerinc- és mellkasvédő már jobb volt, de alaposan kitöltötte a ruhát. A gerinc vonalán kemény műanyagos gerincvédőmnél kicsit vékonyabb, viszont ez ugyebár elől és hátul is van. Ha a gerincvédőddel már passzentos a ruha, akkor lehet, hogy evvel már alig vagy éppnem fog rádjönni. De ha még a kabátban is egy gerincvédő, akkor talán.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13216 üzenetére
Hát Gyurikám, most sem hazudtolod meg magad
A szokásos módon csípőből beszólsz valamit, amit végig sem gondoltál. Nézzük meg szíved csücske Yamaha jelenlegi kínálatát. Ott van a 125-ös, R1-es fazonnal (de csak formában utánozza, szakavatatlan szemeknek, burkolat alatt rejtegetve a falatnyi blokkot, meg virsligumik), s alatta az 50-es TZR, szintén szupersport fazonnal. Aztán következőként pedig a 600-as R6, amit már évek óta nem fejlesztenek. A kettő között pedig az űr. Aztán jön a gyakori kezdők dilemmája, hogy 125 túl kicsi és gyenge, másik túl nagy, hogy legyen így fokozatosság. Kawánál legalább gyártanak kettő közötti motort.Gyártanak 125-öset, csak nem szupersport formát mímelőt. Olyan van a konkurenciánál is elég. Viszont náluk 250-es meg most már 300-as van, ami pedig máshol nem volt egészen az idén megjelent Honda 250-ig.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Viktor, vasárnap van valami rendezvény a Kecsón?
Időjósok azt mondják, hogy holnap a mainál jobb (kevésbé szeles) idő lesz, eső nélkül. Lehet, hogy kinézek pár menetre, ha nincs lefoglalva.
Másnak is van kedve jönni?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #13301 üzenetére
XI.kerben van még Mirek (Mirek motors néven gugli), ugyan nagyobb szervizen még nem voltam nála, de úgy tűnik, hogy tudja a dolgát és rendes. Márka-független, de Kawa felé vannak jobb kapcsolatai, és neki is több Kawája van-volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Néztem, hogy a szöveg ismerős, pár hete már olvastam valahol, csak a képek között voltak újak. Aztán a végén láttam a Shox emblémát, onnan másolták.
Hja, én is ellennék ott. Bár az időjárás kicsit javulhatna.
Inti: kimész? ÚJRA? Kabbe, most irígykedek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #13424 üzenetére
Hát épp ez az, azok viszont miért nem jönnek be az országba?...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13482 üzenetére
"robogóra felesleges zárt sisak, arra mind1 mit vesz, én nem is vennék legszívesebben"
Basszus Gyuri, már megint kezded? Nyitott sisak nem sisak. Legfeljebb dísz, vagy büntetés-elkerülő, de akkor, amikor kell (ha beüt a szar, esel), akkor szinte semmit sem ér. Nem fejtetővel fogsz érkezni, ahol az a vacak van, hanem a fejed oldalával vagy arccal, esetleg a fejed hátsó részével, s ezeken a helyeken ez egyáltalán nem véd, vagy ha látszólag ott is van, nincs rendesen rögzítve ahhoz, hogy földet éréskor is ott maradjon.
"persze be lehet rá öltözni fullos bőrruhába, meg gerincproti meg minden, csak értelme nincs. meg hány robogós van beöltözve így? egy sem."
Akkor nézd már meg a robogós futárokat, akik tényleg gyakran, sokat mennek. Kordura protektoros kabát és felnyitható sisak eléggé gyakori, szinte alap.
"bicajra sem veszek sisakot, nem megyek annyira hogy kelljen, max 40"
Hallottam már bringás haveroktól olyat, hogy valaki ennél is kisebb sebességgel elesett (nem is ütközés, gázolás vagy ilyesmi), és olyan rosszul esett, hogy kitörte a nyakát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs