- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
a felpattintott slip-on és a versenyre átalakítás sincs köszönőviszonyban a környezetvédelemmel
A PC+kipuff egyébként igényes tuning, ha le van padoztatva. A netről letöltögetett mapok meg ha még PC t se vesz hozzá, az az igazi kókány. Akkor még gyengébb is lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ezt most nekem írtad?
mintha írtam volna énis.nem, az égés sosem tökéletes. a legjobb, a légfelesleg szenzorral karöltve a hármashatású katalizátor.
Ezek nélkül mindig valamelyik ujjadba harapsz. Ha dúsitod, az NOx lesz alacsony, a CO, meg a HC magas, ha szegényíted akkor meg fordítva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nade legalább kap egy betétlapot, és jöhet a következő motor. Nekem is így volt. végre vehetne egy nem hondát
Egyébként sárga lámpánál, meg zebrák előtt nézem a visszapillantót reflexből, és nem egy ilyet kerültem el, hogy szakaszosan fékeztem.
Nem érdemes mintának venni az itteni közlekedést, mert kicsit indiai, kicsit olasz. Ezt nem ide találták ki. Nálunk a bukósisak használatánál is vannak problémák, tehát nem azon a levelen vagyunk, hogy bármilyen megoldáshoz vezessen. Nálunk. Itt lehet javítani a vezetésoktatáson, mindenen. Utak állapotán, az is potenciális balesetforrás, felfestések pláne sorolhatnám. Csak mindenki megélhetésibűnöz, akkor nincs miről beszélni. Nem a hozzánemértés van itt, hanem az önzőség. Nem gondolod, hogy mindenütt segghülyék vannak? Sokszor jól tudják a megoldást a problémákra. (persze vannak totál balf szok, de nem kell mindenkit hülyének nézni) Csak az vagy rohadt drága, vagy a te torkodon se lehetne lenyomni, olyan áldozatokkal járna, meg kell a nokiásdobozba is egy kevés. Mindenki benne van ebben. Te is
Pl:
Ha a Remust le kéne venni, te azonnal jönnél a nagytőkés elnyomással, ahelyett hogy vállalnád a dolgot. Mindenki így van mindennel. Mindenki egy rohadék.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kinemszarja le a robogót rezóval? Ez nem egy létező probléma. Ez egy példa volt, hogy ha valamilyen érdekütközés van, te hogyan delegálod a felelősséget másra, ahelyett, hogy te tennél valamit? Érted? És még mindig delegálod. És az emberek nagy többsége nem akarja, hogy sérüljön bármilyen érdeke. világos. Aztán csodálkozol a környezeteden, hogy ebben kell élni? Meg megy a nyafogás, hogy így szar minden, meg úgy szar? Irreális elvárásaik vannak az embereknek is, meg a vezetőknek is. Viszont partner mindenki ebben. Mindkét fél.
Ez a lélektana a szarnak.
Ha most képes vagy ezt elfogadni akkor jó, ha nem, akkor majd úgyis jössz a karvalytőkével, meg a fingással, aztán ígérem kussolok. Elmondtam, ennyi. Szélmalomharc.
Gyökérarc kapitány kezében tartja az országot.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Dióhéjban: A hosszal befolyásolod, hogy mikor érjen vissza a hengerhez a pozitív nyomáshullám, ami a szelepösszenyitásnál (szívó is nyitva meg a kipufogó is) - ami a sportmotoroknál elég nagy - visszatolja a lendületben lévő üzemanyag-levegő keveréket, (majdhogynem úgy, mint a kétüteműnél, de nincs akkora hatással a teljesítményre) és túltöltsd a hengert. A hengertöltöttséged lesz mégjobb. az egész lóerőhajhászás ezen múlik. minél jobban feltölteni a hengert. Belátható, hogy ez csak bizonyos fordulaton fog működni, ugyanis nem tudod állandóan változtatni a hosszát a rendszernek, (rontani tudsz dolgokon az exuppal, pl alacsony fordulaton a teljesítményrombolóan nagy összenyitásnál a gázoszlop lendületét, hogy ne legyen akkora töltési veszteséged) ezért amit nyersz azon a fordulaton, azt el is veszted az összes többin, ráadásul nem akkora arányú a túltöltés, hogy nagyot dobjon az effektív középnyomáson.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Kipufogó szempontjából igen. De ez egy kis szelete a lóerőhajhászásnak, ugye a ram airtól kezdve mindent be kell vetni. Ez nem csak a kipufogóról szól. Ez a nyomáshullám csak egy bizonyos fordulaton működik jól egy bizonyos szelepösszenyitás mértéknél. (ha nem sportmotorod van, akkor szart sem ér egy kipuff tuning, mert alig van szelepösszenyitás, innentől meg vezérlés) Nem lehet nagyobb tartományban használni. Más, a töltöttségre káros tényezőket tudod enyhíteni ezekkel a kipufogóban lévő szelepekkel, amit az előbb írtam, de ezt nem tudod kitolni. Tehát alsó fordulaton egy sportmotor elsődlegesen azért gyenge, mert nincs akkora lendülete a gázoszlopnak, hogy normálisan feltöltse a hengert, vagy legalábbis annyira, mint magas fordulaton. Ezt érzed is a jóval kisebb nyomatékon. A fojtószeleppel (gázkarral) ugyanezt csinálod, csupán irányítod a hengertöltöttséget. Ezért lesz erősebb, vagy gyengébb a motor. A pozitív nyomáshullám rossz időpontban visszaérése is gyengít a dolgon, meg ilyenkor a szelepösszenyitásnál ha nincs ott, hogy visszatolja a hengerbe az esetlegesen lendületben lévő benzin levegő keveréket, akkor az még pazarlás is. Szóval ha valakinek sportmotorja van, az forgassa, különben szar az egész, és ott használja, ahol minden szarul működik. De kipufogóval annyira sokat nem nyersz, arányaiban elenyésző, hogy mennyire töltöd túl a hengert ezzel. Sajnos arról nem sikerült cikket találnom, hogy hogy oldják meg ilyen esetben azt, hogy ne vágja szét a katalizátort, de valszeg a szekunderlevegő való erre, vagy valahogy megoldják.
Az alulcsöves dolgok meg csalások, sokszor a hossz majdnem ugyanakkora, mint ha oldalt menne, mert alul a dobozban úgy oldják meg hogy olyan hosszon áramoljon a gáz, amelyik meg nem, az alul veszít a hengertöltöttségből és nyomatékból, az imént említett okok miatt. viszont fent meg nyer vele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #711 üzenetére
Időközben eszembe jutott, hogy mindegyik új motornak van exup szelepe, tehát így védik a katalizátort a töltési veszteségtől.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem értem a városon belül-kívüli motor fogalmát.
azért mert nincs idom rajta, bőven mehet versenypályán is, Ilyen súly/lóerő teljesen jó, 150 nél én egy csupaszon vígan elvagyok, de még 170 nél sem nagyon éreztem, hogy vitorla lennék, persze hasaltam, de a sportmotoron ugyanúgy hasalok. Városon belüli motor az a léghűtéses 125. Szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #888 üzenetére
Ebédszünetben elmentem kipróbálni haverom z 1000 esét. Ilyenkor mindig azt mondja nekem, hogy ez a motor, és hogy cseréljek elemet abban a fos 600 asban, mert nem szedi a lábát, és már gyengén világít a lámpája.
Hát igaza van. Jó motor, 2005 ös.
Lenyeleztem az egyest. elforog ezeken a szép utakon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nehezemre esik indulatoktól mentesen véleményt mondani az alkatrészRENDELÉSRŐL
Sajnos a vétel helyett rendelés, és ez elárul mindent az egészről. Polcon nincs semmi. Kattingatni én is tudok.Az alkatrészáraknál érdemes a leginkább kopó alkatrészeket nézni ár szempontjából szerintem, mert egy villaszárat nem gyakran vesz az ember, és márkák/ modellek közt különbség van a felületkezelésekben is többek közt, hacsak nem ugyanarról a típusú villáról beszélünk, és van kétfajta ára. Főtengelynél meg megette a fene a blokkot, ha olajzás miatt ment el, az visz mindent, ha egy sima esés miatt pont a generátorra érkezik a motor és elkezd nagyobbat ütni, mint 3 század, akkor az ok a cserére, de ez ritkán is fordul elő, illetve a munkadíj így is rettenetes lesz, az alkatrész ára ilyenkor nem annyira érdekelne
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Vagy hogy mondjak egy példát:
Az RSV olajpumpája a blokköntvénybe van bemarva, ha elkopik vehetsz egy egész blokköntvényt fél millióért-hangzik az aprilia unfanok legfőbb kritikája.
Megkérdeztem:
-el szokott kopni?
-nem.
-akkor meg ki nem szarja le?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Én bizony hibáztatom. Ha nekem lesz cégem, az biztos hogy ezek polcon lesznek, mert fix, hogy elmegy, és érzésem szerint ez lenne a korrekt.
meg nekem nagyon unalmas, hogy még telefonos egyeztetés után sem szokott időben ott lenni a cucc.
Persze a mai halott piacnál nem elvárható, de a hőskorban sem volt semmi ilyesmi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #972 üzenetére
Uh mekkora paraszt vagyok
LyukadunkDaywalker:
Nem tudom milyen az utángyártott. A réginél szerintem bármelyik jobb, mert már be van keményedve, így a torzulására fordítódik elég sok energia. Az a kérdés, hogy az utángyártott mennyi idő után keményedik.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #995 üzenetére
Lassan abból a 75 lóerős motor helyett egy föld-levegő rakéta lesz.
Érdekes egyébként ez a hozzáállás. A legtöbb ember tényleg így gondolkodik. Lépcsőzetességet nem muszáj betartani, de csak azért nem, mert gyorsan vegyük meg az ezrest, és akkor le van tudva a gond... inkább a marketing dolgozik, meg a státusz, amivel az ezres bír. Van aki nem tud ráülni egy 650 esre, mert még mindig sokaknak státusszimbólum a motor is. Ez szerintem felületes gondolkodás.Saját dolgodat nehezíted meg egy erősebb motorral. Ha simán ezekre az utakra veszed meg - gondolom ez van - oda enduró kellene. Kávéház előtt nagyobb a presztízse az ezresnek, de ha csak motorozni akarsz, ez nem fog téged érdekelni. A pilótán múlik minden még a 650 es szinten is, ugyanis az is többet tud, mint a legtöbb motoros. Egyébként egyenesben minden motor gyengének fog tűnni egy idő után, meg megszokható, még egy vadászgép is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #1049 üzenetére
Euringen, amikor már fejlődtem néhány másodpercet, és kezdett önbizalmam lenni, akkor hallottam meg mögöttem egy 1000RR-t, kanyarban nem ment el, de kigyors után egy kisebb egyenesnél úgy hagyott le, mintha álltam volna. Nézem a fordulatot, biztos nem tépem eléggé kigyorson... 10 000 felett volt, szóval ott használtam a gépet, ahol kell. Nah akkor úgy éreztem, hogy felgyújtanám ezt a hatszázast
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen