- PHP programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #17566 üzenetére
A beragadós eset asszem még 2 éve volt Legutóbb ősszel volt cserélve, alig van még benne 2.5-3k km. De most generállal egy olajcsere is biztos lesz. Legközelebb viszont lehet, hogy élek a felajánlással
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #17568 üzenetére
Alapvetően a szokásos tavaszi ellenőrzés, szelephézag, karbiszinkron, plusz a "48k-s generál" lista (ezen a gépen nincs nálam a szervizkönyv, de szép hosszú lista, hogy miket kell ellenőrizni és szükség esetén cserélni). Egyelőre csak az első villában tervezek olajat cseréltetni és átnézetni, de erős a gyanúm, hogy a hátsó is még gyári 12 éves állapotában van
Plusz gumik, abból is jó lenne valami olyan tapadós, mint a jelenlegi BT-003. Szóval ja, már látom a nullákat és számjegyeket pörögniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csongi #17581 üzenetére
Tavalyelőtt és azelőtt ott voltam, amikor kimérték és beállították (azok ilyen szombat délelőttös gyors átnézés-tisztítás-beállítások voltak), láttam én is a műszeren. Csak a szélső kettő, mindkét esetben.
Gábor: egy ekkora javításnál a különbség a két hely között már nem két fillér lesz, úgyhogy én erre még biztosan a Proptechbe viszem. Kisebb dolgokra már én se viszem ilyen távolra. Legutóbb Mirekhez vittem, tőlem nem messze a XI. ker.-ben, rendes srácnak tűnt, egy bő fél órát eldumáltunk még, neki is van pár Kawája, s tud rendelni alkatrészeket.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Type-R #17606 üzenetére
Vazze ezt a marketing-dumát, hogy szopnák magukat keresztbe. Vakuljon csak a paraszt... "Ezen úgynevezett precíziós hűtés lényege (működési elve a Forma-1-es versenyautókon alkalmazott hűtésre hasonlít)", ja, meg a Suzuki Swiftben lévőre, mert ez is ugyanúgy vízhűtés; csak azt leírni nem lenne annyira menő. Akkor már a Trabant is legmodernebb űrtechnika, hiszen abban is használtak csavarokat és papírt... "glykol-víz-keverék" - de jó, legalább tudom, hogy van benne fagyálló. Komolyan, most ezek ennyire hülyének nézik az embert? Félelmetes-fájdalmas-szánalmas. Kéremkapcsojjaki
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17663 üzenetére
A listában üvegszálas már csak a kifutó ZF10-es van 40k-ért, a következő üvegszálas 50k - a többi műanyag.
Csabika: én ennek a fent említett elődjét, ZF9-et vettem 4 éve, pont pár nappal az áfa-emelés után, előtte és kint a webshopon még 30k volt, emeléssel 31.5 vagy hogy. Máshol is emlékszem, hogy nemrég láttam 40k alatt üvegszálast, asszem a Superzone-ban KBC, ugyan csak egyrétegű üvegszál, de mintha 25k lett volna? Meg valami más boltból is pár hónapja ajánlottak itt valami kevésbé ismert márka üvegszálas bukóját, szintén 30k vagy valamivel alatta. Szóval nem lehetetlen.
Szerk, látom közben jöttek újabbak:
egy bizonyos szint fölött a drágább sisakok már inkább csak "fícsörökben" (kényelem, halkság, szellőzők, pinlock-napszemüveg, stb) nyújtanak extrákat, mint biztonságban.
Műanyag az UV-t is kevésbé szereti, könnyebben reped, törik. Bár a védelem döntő része továbbra sem az, hanem a benne lévő ütéselnyelő habosított anyag.
Sisakban én továbbra is inkább újat vennék, mint használtat. Néha látványos külsérelmi nyomok nélkül is tönkremehetett benne a lényeg, az ütéselnyelő anyag. Vagy kapott olyan hőbesugárzást, ami kárt okozott benne, s erről nem tudsz, nem látod. Azért mégiscsak a fejed védelméről van szó.
S utlimate érvként: óvszert vennél használtan? bocs[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #17672 üzenetére
Az már belsérelmi nyom Nem hinném, hogy sokan mások is olyan alaposak, hogy átvizsgálnák a habot is az arcpárna alatt. Külsérelmi alatt a héjra gondoltam. A héjnál pedig már láttam olyan videót, hogy kívülről nem volt, csak néhány közepes karc, de amikor kettévágták, látszott, hogy a hab fele méretre nyomódott össze más részekhez képest.
Csabika: aha értem. Szóval akkor használt koton. Egészségedre
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Vazze hogy mennyit írtatok itt már megint össze... az első pár oldal után feladtam és ugrottam a végére...
Úgy látom, mire hazaérek, addigra pont elromlik az idő. Juhé.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #18159 üzenetére
Moszkvában még hidegebb volt, de itt Szingapúrban most már túl sok is a jóból - nappal nem ritkán 34-36 fok, s mellé 70-80%-os dunszt, nemhiába trópus. Mivel az autó birtoklási jogáért az autó árát még1x kicsengetheted (ezt csak halkan jegyzem meg, nehogy ötleteket merítsenek belőle kedvenc politikusaink), ezért rengeteg a motorizált kétkerekű (döntően kisköbös), viszont sisakon kívül védőfelszerelést még alig láttam, talán kétszer kordura protektoros kabátot az eddigi többszázból.
Öregem, Japánban nem láttam ennyi CB400-ast. Nem is tudtam, hogy ennyi generáció volt belőlük. Meg azt sem, hogy 50-125 2T sportmotorokból is volt ennyi verzió. Időnként azért látni 400-asnál nagyobb motort is, de tényleg nem sokszor. Láttam eddig talán két R1-et, Fazert, Fireblade-et, egy 1098-at és egy liter-Gixert. Meg pár R1200GSt rendőrmotorként -- de a többség még náluk is valami ránézésre YBR125-ösnek kinézőt használ.
Fenébe, hogy ennyire bonyolítva van a kölcsönzés - különben már megkezdtem volna a szezonomatFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"az a cb400 az nc23-as blokkal... megölhetetlen..."
Persze, mivel Horda. Alattam se ragadt be és vált háromhengeressé, amikor azon tanultam Az volt életem első motoros esése, bajom végülis nem lett, csak vicces volt, hogy bár a bal lábamra esett a motor, alig tudtam kihúzni alóla, mégis a jobb lábamon lett egy tenyérnyi kék-zöld-fekete folt, a balnak meg semmi baja
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #18183 üzenetére
"Az enyémre már többször is ráültek, rendszeresen más sebességfokozatba találom mint ahogy hagytam, kapcsolók nem úgy állnak ahogy hagytam"
Nem is tudtam, hogy az SV ilyen menő... az enyémmel még nem nagyon történt ilyen. Ezek szerint a Ninja már nem is menő? Most szomorú vagyok
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz vendingo #18212 üzenetére
"Rendszeresen motorozok rövid gatyába, sportcipőbe de nem érzem magam magamutogatónak. Kávézóig gyakran gurulok kávézni, a kipufogóm is hangos. Ha fellöknek a forgalomba, összetöröm magam, megégeti a lábam a kipuff, az nem tartozik senkire az ég világon, ezért ne minősítsen engem senki.
Ez ugyan olyan, mintha valaki nem köti be az övet a kocsiba. Vessen magára, aki így cselekszik.
A motoros ruha nincs a kreszbe előírva, de ha törvény is lenne rá, akkor is csak a rendőrre tartozna és rám ha ruha nélkül megyek."Hagyjuk ezt a szemellenzős, demagóg dumát.
1.) Felelőtlenség. Saját jól felfogott érdeked a védőfelszerelés. Jobb esetben ezt mindenki legkésőbb az első pár esés után megtanulja... Egyszer elcsúsztam taknyos úton 50-60-nal -- jobb vállam kificamodott, de a bőröm sértetlen volt, szinte semmi külsérelmi nyom nem volt, azon kívül, hogy egy kicsit piros.
2.) Másra is tartozik. Közös TB-ből fizetik (fizetjük) a kezelésed. Meg ne tudd, hogy mennyibe kerül. Egyszer már egy mentős ismerősöm felsorolta néhány tipikus eset költségeit, nem akartam elhinni, úgy röpködtek a hét számjegyek, néhány még nyolcba is belekóstolt.
3.) Egy időre a munkából is kiesel - esetleg a rokonok is, akik járnak hozzád látogatni a kórházba.
Én a fenti esetnél egy fél hétig nem dolgoztam, utána még egy hétig pedig csak otthonról. Ha nem lett volna rajtam a cucc, egy adag bőr a karomról, oldalalmról, vállamról, hátamról lejött volna, ahogy ott csúsztam mondjuk 6-8 métert. A ruha visszaugrasztotta egyből a vállam, nélküle valószínűleg a sokkal fájdalmasabb és rosszabb oldalt rögzüléses ficam lett volna, talán még ilyen-olyan törés is. Tehát simán két-három-négy hétig kimaradtam volna munkából.
4.) A biztonsági öv pedig kötelező. Ott még az is bejön, hogy egy nem-bekötött az ütközéskor ide-oda repülhet, és a szabályosan, bekötve utazóknak is okozhat még súlyos (akár halálos) sérüléseket.Jakab66[hun] "Van akinek telik még 300ezer ruhára, és van akinek nem. Ettől függetlenül, lehet, hogy a szegényebb "farmeros-sportcipős paraszt" ugyan úgy szereti, becsüli a motorját, és imádja a kanyarokat"
Ez nagyon rossz duma. Nem csak 300k-s kengurubőr raccsing ruhák vannak, 100-ért is kapni újan teljes bőrt; s olcsóbban is lehet csak bőrkabát + térdvédő, vagy még olcsóbban kordura, már 25k-ért is láttam új protektoros kabátot - pár tank benzin...). Nálam a teljes védőfelszerelés téma kijött kb. 200k-ből, sisak, kétrészes bőr, kesztyű, csizma, gerincvédő, térdvédő.
csabyka666 "Én is megmaradok az egyszerű motorozásnál. Nem mondom, hogy egy komolyabb ruházat nem férne rám, de abból kiindulva, hogy az utakat nem versenypályának használom (nincs is hozzá olyan motorom), talán kisebb eséllyel vágódok el."
A fenti esetem nem versenypályás tempó volt; teljesen váratlan volt, hogy két hete tartó nagy szárazságban egy olyan részre futok, ahol a lejtő + kanyarban épp szemerkélt egy kis eső és kialakult rajtam az a csúszós takony réteg -- én se gondoltam volna, hogy így tud csúszni. Csúsztam én már el ennél is kisebb tempóban, mindkettő kanyarban nemrég befejezett munkálatok miatt volt, egyiknél a már nem igazán látványosan, de még mindig ott lévő homokon úgy fordult ki a segge alólam, hogy csak pislogtam; a másiknál pedig nem volt kint a tábla, hogy az utat felmarták és a sódert / törmeléket is otthagyták.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Djuree #18264 üzenetére
"te bicajra is felveszel sisakot meg minden védőruhát?"
Már megint ezzel jössz, már megint Djurulsz... Aztán nehogy essél, és vinnyoghass kórházban bőrátültetéssel...
Bringára én sem szoktam beöltözni, de most télen, legutóbbi bringázásaim egyikén egy olyat estem hegyről lefelé jövet - komolyabb bajom nem lett, de néhány helyen (tenyerek, térd) elég lejött a bőr, pár még mai napig is látszik, pedig November végén volt. Tipikus olyan, hogyha valami (bármi) kesztyű, térdet fedő cucc lett volna rajtam, röhögve felkelnék úgy, hogy szinte semmi bajom. Ezek után elgondolkoztam azon, hogy legalább valami bőrkesztyűt rendszeresítek bringára, de talán akár még valami vékony kabátot vagy hálós protektoros cuccot is (nem a krosszos kemény páncél, hanem mondjuk FF Action shirt jellegűt). Hetekig szívtam miatta, mert a tenyeremről egy nagyobb darab bőr szakadt le, és lassan gyógyult - s mivel a kezét-tenyerét sokat használja az ember, elég sokat volt irritálva. Komolyan mondom, sokkal rosszabb volt, mint a legnagyobb motoros esésem, amiben a vállam ficamodott ki, pedig az sokkal nagyobb esés volt.
"inkább figyelek 2x annyira, meg megyek fele olyan gyorsan."
S ez megoldja? Az esetek egy részében tőled függetlenül van baj. Azokra a fele sebesség (ami akár már önmagában is balesetveszélyes) sem megoldás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #18277 üzenetére
Olajat mondjuk Autotéka2000, esetleg szűrőt is onnan, de akár guglival rá is kereshetsz a típusra. De van, hogy a különbség csak párszáz. Nekem amikor a váltót javították a Proptechben, motorolajat is kellett benne cserélniük, s alig párszáz eltérés volt a legjobb árhoz képest (ők azért nagyobb mennyiséget használnak, nagyobb kiszereléssel, úgy könnyebb).
F1DO, mekkora az, az első alapján azt hittem, hogy valami nagyobbfajta pocketbike
A dizájn eléggé emlékeztet pár motorra... leginkább 2003-06 CBR600RR-re
A minőségre majd kíváncsi leszek, de nem baj, ha van egy kicsivel nagyobb választék, ha már az indiai és kínai olcsó kisköbösök továbbra sem akarnak eljutni ide (remélem ez már el fog).[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #18414 üzenetére
Tapasztalat nincs, de mindenfelé azt hallani, hogy nincs értelme. Azt a pár alkalmat (500, vagy 800-1000 km után, vagy nagy eső után) ki lehet bírni, annyiért ilyet nem érdemes venni.
A második kérdésed nem értem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Integra #18447 üzenetére
Ez nem savanyú szőlős csípőből fikázós szemellenzős világ, ez arra, amire én egy motort használnék, ártól függetlenül objektíven használhatatlan (evvel csak egyenesen lehet menni, én meg inkább a kanyarokat szeretem), dísztárgynak pedig szubjektíven ronda, s kategóriát se kedvelem. De mint mondtam, ízlések és pofonok.
Vendingo: a 90-es utazó és a szigorúan tartjuk az adott ország előírásait remélem csak duma. Bár ha az lenne, akkor nem írnák oda... Így annyira nem begyere...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #18464 üzenetére
Na azért nem kell egyből a ló másik oldalára átesni... Nem azt írtam, hogy egyből száguldozni kell, hanem hogy nekem nem túl bejövős a végig törvény betűre betartása, nyílegyenes autópályán 130, meg hasonlók...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz fattyu #18472 üzenetére
Csak elég hosszú szívószál kérdése, s amit nem látnak, nem fáj
Ja, látom távollétemben sem szerveződött, de most már itthon vagyok. Egy hónappal ezelőtt még arra számítottam, hogy ilyenkor már mindenki veszi elő a motort és inkább gurul mint dumál róla; de egy tűnik, az időjárás kicsit máshogy alakul, most éppen havazik, a fenébe is, úgyhogy jobb híján megint jöhet a sör vagy forraltbor melletti dumálás téma
Feldobom hát a kérdést.
Jövő hét szerda, csütörtök, vagy péntek este (20-21-22), mondjuk 19h-tól, egy laza dumálós-sörözős-borozós összeülés, kinek melyik nap lenne jó?
Illetve a helyszínre is jöhetnek javaslatok, valami normálisan megközelíthető belvárosi kricsmi, dumálásra alkalmas, normális árakkal?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #18479 üzenetére
Pénteken még nem lesz olyan idő sajnos
Felőlem lehet 8 is, nekem könnyű az éjszakai közlekedés (907/973 vagy hogyishíjják majd' ajtónál tesz le, 4-6-os is csak pár perc gyalog), könnyen beszélekTőlem vehetjük alkoholmentesre is, én is csak egy-két pohár bort vagy fröccsöt szoktam ellefetyelgetni az ilyen összejövetelek alkalmával.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
akkorhát
Motoros tavaszváró dumaest
2013. 03. 21 csütörtök 19h-tól
Mivel helyszín-javaslatok eddig nem érkeztek, feldobom a Jaromirt - cseh söröző, szerintem normális árakkal, 4-6 Oktogon megállótól két saroknyira.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #18569 üzenetére
Motoros cipő? Az milyen? Motorok vannak ráhímezve, vagy mi?
Ha már motoros lábbeli, protektoros csizma alá nem adnám. Egy cipő nem védi meg a bokádat, ami elég csúnyán is sérülhet, amputálás is lehet a vége -- nem csak a levegőbe beszélek.
Bár lehet, hogy neked bármit is írhatok, akkor is motoros cipőt fogsz venni, meg emzétFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #18578 üzenetére
Ha csak állsz, akkor a nyári 40 fokban bármi zárt cipőben lerohad a lábad, ahogy Archer is írja. Viszont ha mozogsz, nekem még a kicsi és lassú Kecsóringen se volt evvel gondom, úton pedig már 50-es városi tempónál sem éreztem, hogy főne a lábam.
A cipő pont a bokát nem védi eléggé a kicsavarodástól.
Egész napos viseletre meg vigyél magaddal váltócipőt, én is mindig ezt csináltam, amikor motorral mentem dolgozni: váltócipő és ebéd tanktáskába, mhelyen pedig cipőcsere.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #18585 üzenetére
Ha az SMX-4 nem csizma, akkor nem tudom, hogy mi...
&rew: szerintem még abban is csúnyán kicsavarodhat a boka. Nekem az eléggé az olyan fajta félmegoldásnak tűnik, ami pont a legfontosabb funkciókat hagyja ki, a láb és boka rendes védelmét, anélkül pedig nincs értelme.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
szóvalakkor
Motoros tavaszváró dumaest
2013. 03. 21 csütörtök 19h-tól
Jaromir söröző - asztalt "motorosok" néven keressétek
(4-6 Oktogonnál leszállni, K / városból kifelé irányba második utca a Csengery)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #18602 üzenetére
Akkor nem eszel, nem iszol, csak dumálsz
Nem hangzik túl jól, jobbulást! Nekem egyszer volt nagyon durván ilyen, másfél napig még víz is visszajött - azon csak orvos segített, kaptam valami szurit és estére már tudtam enni.Megjött a csomagom az FC-Mototól, rendeltem egy Forcefield Harness Flite-ot (hát+mellvért). Amikor először rendeltem (még külföldön voltam), nem fogadta el az angol kártyám. Mikor hazaértem, megint megrendeltem, de elbasztam, kártyás helyett utánvét kp volt bepipálva, és nem volt még egy "biztos vagy benne?" megerősítés. Egyből írtam nekik, hogy lehetne-e törölni, de nem voltak képesek rá. Egy pont mínusz, fizethettem a HUF kp-mból az angol számlám helyett, plusz még 6.9 EUR nachname.
Pluszpont: fizettem 62433 HUF-ot
Pluszpont 2: nem a Harness Flite volt a csomagban, hanem az Extreme, váll + könyökkelÚgy nézek ki, mint valami kommandós golyóállóban s még marha nagy is rám széltében (nem meglepő módon) - de végre megvan. Hogy ezt milyen macerás felvenni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Akkor egyáltalán ki lesz ott rajtam kívül?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #18633 üzenetére
Én benne vagyok, találkozhatunk gyakrabban is Jó volt most is összeülni, amilyen rég nem láttuk egymást, meg amilyen szar idő van, most motorozni még úgyse tudunk, csak dumálni róla
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ennyire más lenne az idő errefelé? Vagy mást nevezünk jó időnek? (Nekem a 40 fok is jó, csak legyen száraz. Ha a menetszél hűt, már nem zavar).
Tavaly 8500 km-t mentem, pedig nem voltam semmilyen hosszabb túrán, nyaralni sem voltam 1-2 napoknál többet, munkába is csak egy szűk hónapot jártam motorral (áprilissal mondtam fel). 2500-3000 km-t szeptember-októberben tettem bele. Nyár végén és ősszel szerintem kiváló idő volt, akkor mentem sokat hétvégente; néha hétköznap is munka után még elmentem egy körre.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Type-R #18711 üzenetére
"Azt nem tudja valaki, hogy itthon hol készülnek ezek a ruhák, nem mintha megengedhetném magamnak az ilyen ruhákat, de azért kíváncsi vagyok."
Szerintem ezek sem itthon készülnek.
Veszel egy olcsó-de-jó bőrruhát 100-120k körül, s elviszed pl. Cölöphöz méretre igazíttatni, legutóbb úgy hallottam 30k volt a tarifa, de az már pár éve volt, már valószínűleg kicsit több. De valószínűleg foglalkoznak mások is ilyennel, legutóbb asszemm Kovee javíttatta meg a ruháját, gondolom ott is csinálnak igazítást.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Mi lenne, ha eladnád az egészet, és abból + a tuningolásra szánt pénzzel vennél egy motort?
Komolyan, most 60ccm, adtál a sz..nak egy pofont. "Teljesítményben" talán észre sem fogod venni, csak a pénztárcádon, hogy rálocsoltál x-et (17k karbira + 28k dugóra + szerelés? A motor kompletten ennyi..), mégse megy jobban, és a változtatás miatt megnőtt a szervizigénye is, tehát ezentúl még y-nal többet fogsz rálocsolni, és marad ugyanúgy egy gyenge, elaggott, kőkorszaki, megbízhatatlan, szervizigényes, de legalább raccsing-tuningolt foshalom.
Lehet, hogy ez most nagyon durva oltásnak hangzik, de hidd el, zsákutca. Minél jobban buherálod, csak annál megbízhatatlanabb lesz. A technológia már akkor elavult volt, hogy a tervezési hibákról ne is beszéljünk. A topikban megforduló szerelők is sírva menekülnek simótuning szó hallatán.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz molnarpeter #18759 üzenetére
Aha. Akkor most számold össze, hogy mindez, amit felsoroltál, mennyi - az átalakítás szervizdíját se felejtsd el. S hogy maga a Simó mennyit ér. S hogy mennyiért kapnál egy újabb, jobb, modernebb, megbízhatóbb motort, akár egy Minarelli AM6-os vasdugós 50-es is (ha korhatár miatt nem tud váltani) messze megbízhatóbb és erősebb annál, mint amit ezekkel a tuningokkal a Simóból ki tudnál varázsolni. S végül vesd össze, hogy ez az egész megéri-e...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #18804 üzenetére
Kreszt egyszer késtem le, mert elnéztem a címet, s mire a jó helyre értem, már elkezdődött és nem engedtek be. Pedig szerintem még az időveszteség ellenére is meglett volna, a pótvizsgán 2 vagy max 3 hibám volt, s gyorsan kész voltam vele.
Rutin, műszaki elsőre megvolt.
Forgalomnál az első legeslegvégén, amikor már épp szóltak volna, hogy cseréljünk, akkor néztem be egy szigettel elválasztott egyirányúból egyirányúba történő megfordulásnál a besorolás helyét.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Megnéztem az emailt, majd megnéztem a köpönyeg.hu-t: hja... 9°C napi max
Talán szombaton elviszem szervizbe a motort. De még az se biztos, ha nagyon fos idő lesz (márpedig fostosnak tűnik), másfelől viszont inkább most adnám le egy hétre a motort, mint jó időben. Viszont ilyen időben pályázni nem túl sok kedvem van, még ha elég ritkán is van ingyé' Hringezés... Motoroztam már 2-4°C körüli hőmérsékletben, valahogy nem volt kedvem tempót menni, normál sebességgel is odafagytam a vasra...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na srácok, holnap akkor ki jön?
Ma végre elővettük a mocit, s elmentem vele előbb haza, majd egy kicsit, majd egy kicsit tovább Dobogókő még csupa hó vazze... Sok vízátfolyás, felhordott vagy szórásból ottmaradt vegyesfelvágott, meg a hidegtől fáztam is, szóval elég óvatosan mentem csak. Nem csak én voltam motoros az utakon, Dobogókőn is találkoztam egy XT660-as párossal, s lefelé sajnos egy balesetet is láttam, nehezen tudom megítélni a helyzetet, egy nagyon enyhe kanyarban a belső oldalon az "árokfalba" belemenve (én sem értem, hogyan) egy motor, asszem valami túra-honda, idom-törésekkel, de látszólag nem túl rossz állapotban, s mellette szintén az árok / mélyedésben ugyanúgy a kanyar sugarának irányában egy autó... Remélem azért mindenki megúszta.
Póló-pulcsi-mellvért-kabát, úgyhogy felül annyira nem fáztam, viszont a térdvédőn és farmeren úgy átfújt a hideg, hogy még most is jégcsapok. Holnap sztemcicanadrágotjäger-alsót is felveszek a bőrnadrág aláJa és mai poén. Nem egy, hanem több kutat is összehasonlítva majd' 30 JMFt-os árkülönbséget láttam... több MOL kút is a városban és környéként 445.9, én meg P-vörösváron Lukoilnál 416.9-ért vettem...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Semelyikőtöket sem láttam a Hringen, papírkutyák vagytok egytől egyig
Pedig amikor felmentem, még a nap is kisütöttFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az elejét nem tudom, én a 15-15:30-as etapban voltam, 3x-en voltunk, ami azért ekkora pályán rendesen szétoszlott így nem volt annyira vészes, felvezetés nem volt (csak a box utcáig), extrát nem nagyon láttam, egy-két embert, akik kigurultak a betonos bukótérbe, majd onnan vissza, de esés nem volt. Felhozatal nagyon vegyes volt, kár, hogy Persu nem látta, páran hátsó dobozzal mentek fel a pályára még egy TW125-öst is láttam másik véglet meg pályamotor, vacsiúj verseny esőgumi (pedig száraz volt a pálya).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #19168 üzenetére
Szép kiállítási darab, de egy ténylegesen használható nálam nagyobb get lenne.
Az első perc sár után eltömődne a borda felületének nagyrésze.
Ha már BMW és Mad Max, akkor az R1200GS jut nekem inkább az eszembe. Azzal az ortopéd fejidommal már eleve mintha onnan buherálva-barkácsolva jött volna, a bukócsövekkel, és megfelelő rozsdás-jellegű festéssel már nem is kellene rajta sokat alakítaniFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
Az attól függ, mit akarsz: szerelni vagy motorozni?
Gondolj bele, mennyi idősek ezek a darabok. Majd gondolj abba is bele, hogy kiknél miért lehet:
a.) forráshiány - ezesetben a szervizre sem költöttek sokat, a motor széthasznált, lelakott, gányolt
b.) megmaradt, még mindig ott áll a pajtába' - ezesetben a motor x éve nem volt karbantartva, szét van rozsdásodva, rohadva
Add hozzá, hogy ezek eleve egy elég elavult technológiára épülnek - ami mostanra már duplán elavult.Egy elavult, eleve nem túl nagy teljesítményű szögegyszerű 125 2T blokk a termetedhez szerintem is kevés lesz.
Azt se felejtsd el, hogy egy kocsival ellentétben itt a saját védőfelszerelésedre is költened kell, alsó hangon is 100k+ (nem-fröccsöntött bukó 40k, protektoros kabát akciósan 25k, akciós csizma 20k, kesztyű 10k, gerincprotektor 10k, meg még egy térdvédő se ártana 10k, ez eddig 115k és még csak a legegyszerűbb variációról beszélünk, egy kétrészes bőrruha önmagában 100k+)...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ahogy az avád is mutatja, kissé flúgos vagy
Nem volt osztrákoknál, németeknél még egy kicsit hideg? Nettó hány óra? 2 nap, vagy képes voltál egy nap alatt letolni az egészet? A mutató átfordulására hajtasz?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen