- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #26450 üzenetére
+ (#26455) zsolt19900
+ (#26475) csongiOlvassátok már el a háttérsztorit is....
Motoros felvonulás
Bemegy közéjük terepjáróval
Meglöki az egyiket -- nem áll meg bocsánatot kérni, kárt kifizetni, "a családja biztonságát féltve" továbbmegy
Videó innen kezdődik
Motorosok utolérik és körbeveszik, hogy ez meg mi volt, próbálják leállítani -- ezért integet és lassít előtte a kék farmeres -- ezt is meglöki
Valahogy megállítják -- áthajt rajtuk
Innen már látszik a többi a videón.Családja szeme láttára vertem volna félholtra. "Félti a családja biztonságát" lófaszt. Ne hajtson bele egy felvonulásba, és még fontosabb, ha meglök vkit, akár véletlenül is, igenis álljon meg bocsánatot kérni, megkérdezni, hogy történt-e baja, ne pedig menjen tovább, áthajtva még több motoroson. Látom odaát is a totálkáros színvonal, egyből a történet végigolvasása nélkül az autóssal értenek egyet / motorosokat támadják a kommentelők.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Kolondrum #26518 üzenetére
Látom fejben még mindig nem álltál át motorra. Ismételd: ez nem robogó. ez nem robogó. váltó kuplung gáz. váltó kuplung gáz.
Mész 4.-ben (nem 5.-ben, kivéve ha 70-es szakaszon nyugisan csorogsz) városban, meg kell állni. Kuplung be, egyesével addig taposod, amíg el nem fogy. Az az 1. Ha rövid lámpa, csak tartod a kuplungot. Ha hosszú, akkor felpattintod üresbe. Kész.
Menet közben direkt üresbe rakni? Mivan? Öbölátúszás?
Nehéz 3-ból egyből üresbe? Hát örülj neki, hogy nem vált lyukat vagy dobja ki a sebességeket. 3-ból egyből üresbe, miért kéne az? Nem autó, hogy bármely sebességből egy mozdulattal üres. Nem is úgy van kitalálva, hogy menet közben dobáld be üresbe.
Öregem... lehet, hogy csak azért, mert levagyok betegedve és már eleve fájt a fejem, de ezekbe most belefájdult.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Kolondrum #26652 üzenetére
Voltam már ~9°C-ban is Hringen, meg úgy is Dobogókőn, hogy Pilisszentkereszttől végig hó volt az út mellett. A bőrruha alatt volt a nyári cuccomhoz képest pluszban egy jägeralsó és egy pólónál alig vastagabb hosszúujjú pulcsi, valamint egy második, kicsit vastagabb zokni. Ami még hiányzott, az a nyári sportkesztyű alá mondjuk egy cérnakesztyű, vagy rá egy zacskó vagy esőkesztyű, hogy ne fújjon át a szellőzőkön a hideg.
Viszont: jóval lassabban fogsz menni egyrészt a hideg miatt, másrészt pedig azért, mert ilyenkor a gumik is kevésbé tapadnak. A tested is lassabban fog reagálni a hideg miatt. Nem élménymotorozás lesz.
Mintha rendes csizmád se lenne, ugye? Ha sportcipő, akkor felejtsd el.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ugyan most nem motorozok, mert le vagyok betegedve meg hétköznap van, de: én csak a jägeralsót venném fel a nadrág és normál nyári térdvédő alá.
Amúgy az biztos, hogy a komplett cucc? Feltűnően-nagyon olcsón van, motostyling-felárakhoz képest pedig főleg. Nekem úgy tűnik, hogy csak ennek a kiegészítője, ezzel együtt használható.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #26705 üzenetére
2501? Már a szám gyanús. Vigyázz, nehogy legyen egy beépített gép-agy interfész, s csak az egész csak egy csali, hogy a Bábmester újabb élő proxyjává válj...
Inti: az új DL1000 eléggé Ducatis formát kapott...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #26850 üzenetére
Látom mély nyomokat hagyott. De nem kell fáradnod, a vízművek már dolgozik az ügyön, valami új vízvezetéket építenek az ablakom alatt. Pár hete azzal szórakoztak, hogy reggel 7-től 8-ig ment a légkalapácsos markoló, majd utána 12-ig meg se nyikkant. Csodás volt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ali, hazaértél, megvagy?
Ali highsideolt egy szépet Kecsón Szerencsére komolyabb baj látszólag nem történt, motorról ugyan a bukógomba letört és karcolódott ez-az, de egyben maradt. Nem valami szép befejezése az évnek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #26925 üzenetére
Yay, legó!!
Megjöttem. ~350 km-t még beletekertem Zólyom (Zvolen) felé. Kicsit jobban alá kellett volna öltözni, meg jóval hamarabb indulni, s akkor jobb lett volna. Naplemente után fordultam, gyorsan hűlt. De jó most ez a forró leves...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
Na megjöttem.
Kezd eléggé hűsülni az idő... főleg, miután a hegyekben lement a nap. Hiába voltam felöltözve, vékony pulcsi, jägeralsó, kesztyű alatt cérnakesztyű, még így se volt kedvem húzni, mert azért na, nem volt melegem. Kezem annyira elgémberedett a hidegtől, hogy gázt és refit is karból kapcsoltam...
Remélem holnap melegebb lesz, még mennék egy nagyobb kört.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #27414 üzenetére
Mennyit közlekedsz városban vagy tempósan?
Szvsz: felesleges itt ilyen mélységben erről vitatkozni, annyira más helyzetek, vezetési stílusok és motor kialakítások vannak. Érdemes megtanulni a skillt, de nem minden helyzetben működik.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz huszi.gyb #27454 üzenetére
Én anno úgy mentem el az 1. szintre, hogy a jogsit még meg se kaptam. Jelentkeztem a kevés megfelelő időpont egyikére, de előtte az első forgalmi vizsgámon meghúztak, és úgy tűnt, hogy a tanfolyamig nem kapok új időpontot. Felhívtam őket, hogy sajnos mégse jött össze a vizsga, emiatt nem tudok menni a tanfolyamra; erre azt mondták, hogy a vizsga mindegy, ha tudom, hogy melyik a motor eleje és vége, motoroztam már annyit, hogy tudom technikailag kezelni, mehetek. CB500-on csináltam végig a tanfolyamot.
Lehet, hogy azóta már változott, de egy telefont talán megér. Egy nagymotoron mégiscsak más a kezelés, mint egy kismotoron.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Gondolom ismered az ajánálst, hogy közúton is javasolt csukló és vérmérséklet függvényében az előírthoz képest fél-, legfeljebb kétharmad intervallumonként cserélni az olajat. Még mindig olcsóbb olajat cserélni, mint minden mást, ami a régi, elkoszolódott olajtól tönkremehet. (Továbbá érzed is párezer km után, hogy az új olajhoz képest mennyivel keményebb lett megint a váltó, mennyivel nehezebben, lassabban melegszik be).
Holnap még megyek este egy karikát, majd szombaton már vinnem kell haza téli elrakásra... pedig mennék még, ha lenne olyan idő (meg ha lenne saját garázsom).
Kb. 13.5k km lesz benne szombatra az idei szezonból.
Nálam is 2 olajcsere volt már idén (szezonkezdő nagyszervizkor és a horvát túra előtt), a jövő év eleji nagyszervizzel is lesz egy. Nem egy nagy költség.
Inkább az, hogy idén már a 3. pár gumi van rajta
- a tavalyi BT003RS év elején kopott el, 8k ment bele, min. megengedettre kopott;
- április végén BT R10, 8.5k ment bele, a horvát út előtt 1.8-cal vettük le;
- aug. végefelé KR106+108, eddig 4k, mégis alig kopott, sőt, 1k autópálya ellenére sem kockásodott. Nyugatin nem akarták nekem elhinni CsuklóFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #27586 üzenetére
Megnézném, mit mondanál, ha nálad is az lenne a két választási lehetőség, hogy "szabad ég alatt" (max. ponyva), s bármikor elérhető; vagy garázs, ami buszozós, ahova macera levinni, betenni, kivenni, szóval nem veszed egykönnyen újra elő. Mondom, ha nekem is saját, jól használható garázsom lenne, akkor még később is elővenném. Igaz már csak óvatosan
mert vágottslickek vannak rajtaFattyú: nálam is hobbizásra volt csak használva, viszont nálam elég sok határon túl jött össze. Ausztria + Volt másfél hét 2.1k, Horvátország + Bosznia másfél hét 2.7k, plusz Szlovákiába is átmentem 3-4x.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #27597 üzenetére
Ezer meg egy helyen, s szerintem már itt is elég sokszor előkerült. Bár lehet, hogy itt jobban volt hangsúlyozva, hogy akik pályán is használják, annak függvényében annál gyakrabban kell, vagy legalábbis érdemes.
Mindegy. Mire olajat cserélek, addigra általában gumit is kell, s ahhoz képest ez már nem fáj annyira (bár mondjuk a vágott slicket egész jó áron kapom, s nálam eddig elég sokáig is bírja). Ártani nem árt, sőt: a váltó érezhetően puhábban jár, a motor is hallhatóan simább, valamint az üzemi hőmérsékletet is már jóval rövidebb bemelegítéssel eléri.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #27619 üzenetére
Kapcs. ford
Aztat írja, hogy a fényszóró tompított üzemmódjában is 2.5k fordulatnál 2.2A-t meghaladóan kell minimum pluszban töltenie.Amúgy tényleg elég kevés. Az enyémnél 5k ford.nál 22A és 14V...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #27624 üzenetére
Nekem úgy tűnik...
AC generátor teljesítmény / hatékonyság
Fényszóró BE, Tompított (ez az ángliusjapán, jajj heddorájtó ON LO bímü - headlight ON, LO(w) beam ) esetében / alkalmával / idejében
2500 rpm, 2.2A meghalad / afeletti.
Legalábbis ha nem így lenne, akkor minek írná bele a fényszórót. Mindenesetre részletesebb környezet kéne hozzá. Mennyi az ac generátor által leadott fesz. Mennyi jön ki a fesszab után. Gondolom ez a "service limit", magyarul kb. csere határértékek oldal?
Szóval szerintem ennyi. Generátort átnézted már? Esetleg fesszabot kimérni.
A nagyobb izzót nem javaslom, ha már a kisebb miatt is gondok vannakFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #27785 üzenetére
"Tatabánya befelé az 1-en"
Velük mi is találkoztunk De az legalább nem civilkocsis volt, hanem zöld vámosrendőr.
Év utolsó gurulása is megvolt
13.8k km; 2 gumicsere; és szerencsére idén is 0 baleset.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #27795 üzenetére
Kösz, ja gyűjtöm
~65.2k, ha az óra igazat mond (talán igen). 38k óta van nálam, azaz én eddig csak 27.2k-t tettem bele 2010 aug. óta -- tehát inkább csak az idei év volt egész jó motorozás szempontjából. Tavaly 8.5k volt, 2011-ben mindössze 4.3k...
Alvarot tehát nem fogom egykönnyen beérni igaz én nem is munkába járásra használom a motort, leginkább csak hétvégente van időm gurulni; plusz az egy-két motoros túra az, ami megdobja (idén Ausztriába és -ban 2k, Horvátország + Bosznia 2.7k).Jövőre remélem még több lesz -- bejárnék még pár helyet motorral (egy Erdély-túra biztosan; ezen felül még 1-2 a következők közül: Ausztria most már végig Großglocknerig; Dél-Franciaország, akár egészen Spanyolországig; Észak- és Dél-Olaszország; Montenegró; Bulgária; vagy a nagy kaland, amit régóta szeretnék: Csernobil. Vagy enduroval a nyári Szibéria s néhány elhagyatott katonai ojjektum).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #28063 üzenetére
Tavasszal van az OBB támogatásával egy 1-napos "év eleji bemelegítő" ismétlő, akkor -10k, asszem most 18k (nekem tavalyelőtt 15k volt), és jövőre már a dirt tracket is lehet választani. Ennyiért egész nap motorozás, nem saját motorod kockáztatod, kapsz ebédet (elég normálisat) -- szerintem nagyon jó ajánlat. A normál 2-napos sajnos tényleg drága már egy kicsit.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #28290 üzenetére
Néztem itt a hsz-eket, gondoltam, hogy na végre Honda is modellt újít, erre nem, csak kiadják a sportváltozatot új festéssel Kissé le vannak maradva, ami egy ilyen patinás márkától gáz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #28252 üzenetére
És tényleg
Ő legalább ha mondott valami hülyeséget és lehurrogtuk a fejét, ha utána elmagyaráztuk, akkor végiggondolta és belátta.
Az első pár hsz óta jórészt skippelem, amit ír. Néhányba belenézek, de mindig az az érzésem, hogy kár voltFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #28412 üzenetére
Fake. Nincs unikornis a képen.
Elég sok motorost láttam ma az utakon (fogorvoshoz menet ill. onnan jövet... fél fejem le van zsibbadva a két injekciótól). Pedig már eléggé kezdett beborulni az ég, sztem hamarosan lesz egy kisebb eső.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #28414 üzenetére
"Egy szezon egy lánc/szett kb."
Pont ahogyan írtad, csuklófüggő, de még digitális csukló mellett is kétlem a szezononkénti cserét.
"Ezt egyszer kellett megvenni,"
Mintha simán lehetne választani vételkor, hogy kardános vagy láncos kivitelben kéred-e
Azt a +10-20kg-ot és a kardán terhelésváltását se felejtsük el.Dexar: szvsz max slag, meg (kocsi)mosószeres langyos víz ronggyal. Én legalábbis nem próbálkoznék magasnyomásúval.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #28477 üzenetére
"Èn még nem láttam több ezer km lefutott sportmotort,konzolokkal,dobozokkal. "
Nagyon nyomod a véleményed, de ettől még nem lesz igazabb.
Pl. én idén beletettem 13.5k km-t, s ebben volt 1-1 másfél hetes túra Elő-Alpok + Volt, valamint Horvátország egy kis kitérővel Boszniába. Mindkettő sátrazós volt, tehát kempingfelszerelést is cipeltem magammal. A horvát útnál hazafelé végeredményben fél nap alatt kellett letudni a 840km-es hazautat -- sportmotorral, s csak tankolni álltam meg.
Jövőre tervezek egy Erdély-túrát, s vagy egy Montenegró, vagy egy Dél-Franciaország utat, esetleg mindkettőt.
Most 65.4k van a motorban. Persze nem konzolokkal, dobozokkal, hanem tanktáska és egy nagy nyeregtáska, valamint egy hátizsák, ha kellene még hely."Kevés km-el azt má igen.."
Ugye most nem a túramotorok éves tényleges futását hasonlítod a sportmotorok apróban hirdetett visszatekert órájához?...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csongi #28508 üzenetére
Az ilyen csúsztatásokkal és gyenge trollkodással csak saját magad járatod le. Egyáltalán nem erről volt szó.
Mosquito: tettél egy kategórikus kijelentést, hogy márpedig nincs. Ez a véleményed. Páran írtuk, hogy mégis mi is és ismerősi köreinkben is néhányan márpedig igen. Ez tény, nem vélemény.
Most nehogymár magyaráznom kelljen, hogy a sportmotorokra divat visszatekerni, mert arról az a mítosz járja, hogy gyorsabban tönkremennek, főleg, ha úgy is használják (utóbbinak már több köze van hozzá, de ez is csak egy kis szelete a igazságnak); miközben a túramotorokat sokkal nyugisabban használják, nem pörgetik szét, s mivel azokról még azt is mesélik, hogy "örökélet plusz egy nap" (megint nem igaz), azoknál nem tekerik olyan gyakran vissza. "Mint az köztudott". Komolyan, csak azt ne mondd, hogy ezt nem tudtad.
Symbian: miért, te motorozol? Itt büszkén meséled, hogy Mátraházán berúgtad üresbe, és így csorogtál le egészen Gyöngyösig (feltételezem, hogy a kanyarokat maximálisan szögletesen, felegyenesedve, gyökketővel véve). Ez nem motorozás. Egy igazi motoros ettől sírva fakad. Ez még csak az alibi-motorozás szintjét sem éri el.
Nem kell játszanod a vétlen áldozatot, nem vagy az. Kiprovokálod magadnak. Nyomatod erőteljesen a saját hülyeségeidet, és nem hallgatsz mások tanácsára, sőt, agresszívan elutasítod és megsértődsz, bármennyire is racionális, tapasztalatból szóló és építőek is voltak azok. Közben meg ilyen motorozni nem-tudással, ilyen műszaki állapotú motorral (gumi), ilyen rossz időben (hideg aszfalt, csúszós nedves falevelek), asszonnyal a hátad mögött pedig húzod neki. Mégis mit vársz, hátbaveregessünk, hogy saját és más életét kockáztatod?
Gyurit is sokat ekéztük, mert ő is mondott sok hülyeséget, de ő legalább hallgatott a jó szóra és tanult, egy idő után egészen kikupálódott. Te viszont csak mész tovább a saját fejed után, egyenesen a szakadék felé, és közben még meg is sértődsz, amikor figyelmeztetünk.
Csak azt remélem, hogy az első esésed olcsón megúszod és végre felébreszt. Mert ilyen mentalitással esni fogsz, csak a szerencsén múlik, hogy mekkorát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csongi #28533 üzenetére
"Viszont ha valaki nem ért valamit, vagy másképp gondolja akkor aztán ki van osztva rendesen."
Múltkor is volt valami olyan megnyilvánulásod, meg most is ez, ami miatt erős kétségeim vannak afelől, hogy mennyire vagy tisztában a motorozás fizikájával, sőt annak is alapjaival, például ebben az esetben a stabilgáz fogalmával, kanyarban gázkezeléssel. Ez a csak üresben végiggurulunk a kanyaron dolog konkrétan hibás és veszélyes mutatvány, nem egyszerűen másképp gondolás. Ezt jobb helyeken már a motoros oktatáson beleverik a fejekbe (nálam már az első órán, amikor először motorra ülhettem, ezzel kezdték, hogy na akkor itt a két bója körül menj nyolcasokat, majd pár kör után, hogy ezt miért ne kuplunggal csináljam), annyira alap dolog, szégyen, hogy ezt még magyarázni kell. (Vagy megint csak trollkodsz?)
"Bocs, de ki kívánkozott belőlem az a trollkodás"
Látom a hangulatkeltés megy. Meg mások hülyesége alá a ló adása. Az alaptudás már kevésbé, de nem tanulni jössz ide, hanem zavart kelteni. Így ám nagyon konstruktív tagja leszel a közösségnek. "Békesség."
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #28639 üzenetére
Attól függ, hogy nálad mi a túrázás. Nálam abba egy-egy hely meglátogatása, megállni megnézni és fényképezni ezt-azt, stb is beletartozik, tehát motoros cuccban motorról leszállva is elég sokat mozgok, gyaloglok.
Én emiatt sportmotoros bőr kabát + forcefield gerinc+mellvért + farmer + térdprotektor felállást használok. A kabáthoz a bőrnadrágot csak pályára ill. akkor veszem fel, ha kifejezetten motorozni megyek, minimálisat állok meg, és nem nagyon vetkőzök neki. Ugyanis kinyitni még csak-csak, de a ff teljes vért miatt kibújni belőle és levenni nagyon macerás (pontosabban levenni még csak-csak, de rá a nadrágos kabátot visszavenni...), ez egy egyrészesnél is szívás lenne.Fehér, vagy legalább valami fényvisszaverő szvsz alap. Nálam is főleg az eső tisztítja, én év közben csak néha, ha már nagyon sok bogár szét van kenődve rajta. A motorom is koszos szokott lenni. Inkább motorozásra használom az időt, mint a takarítgatására.
Bob: Kemencétől Vámosmikoláig. Elég egyenes sok kis fel-le dombocska, kevés becsatlakozó út és alacsony forgalom. Viszont óvatosan, mert azért akadnak, meg Kemence előtt az utolsó, egyik legnagyobb emelkedő teteje kanyar, amit előre nem lehet látni.
Az 500 2T-t kipróbálnám. Durva jószág lehet...Jéé Ph kedvence lettem 2501 nap
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #28812 üzenetére
"Basszus, az 164 lóerős, és több mint 300km/h-val megy! "
Ahhoz elég mély szakadék kell... azt leszámítva csak a tervezők vágyálmaiban max...
Nem-állítható futómű egy ilyen kategóriájú gépen? Lol Honda...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #28828 üzenetére
Igen, valaki itt vagy másik motoros fórumban már linkelt egy részletet egy adac vagy énnemtudommilyen tesztből. Metodológiát nem láttam, engem is érdekelt volna, de az eredmény kb. így nézett ki
Bőrruha bírta asszem ~4s-ig
Kevláros-protektoros motoros farmer ~0.5-0.6 s
Márkásabb, vastagabb normál farmer ~0.4 s
Legolcsóbb teszkós farmer kitartott ~0.16 s-igKb ennyi... inkább a protektor számít benne, nem a kevlár, de az se sokat. Én inkább felveszek a farmerre egy 3 tépőzárral rögzíthető térdprotektort, mert az sokkal nagyobb és jobban véd, mint egy farmerbe bevarrt tenyérnyi darab.
Ja és a kordura sem bírta sokkal tovább.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Igen, az ADAC oldalán én is pont az előbb találtam meg, de nem ez volt az. Lehet, hogy mégsem az ADACnál volt, hanem valami más helyen.
Mindenesetre itt egy másik: 50-es elcsúszásnál mennyit ér a kevláros-protektoros motoros farmer egy sima farmer és széldzsekivel illetve egy öltönnyel szemben. Mindenkinek ajánlott megnézni...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Archer #28967 üzenetére
Kemény cucc.. kemény ezzel a gyrocammel, hogy mennyire ledönti, majd utána mennyire húzza neki kigyorsításnál. Volt egy-két kanyar, amit elégggé szűken vett
Bogyó: fröccsöntött műanyag. Az akciós ára már reálisabb, az eredeti egy vicc.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Két-három átmelózott hétig nem nézek a topikra és 500 hsz-t hordtok össze? Neszórakozzatokmár Vki összefoglalná? Addig jutottam, hogy Symbian kifordult egy elsőbbséggel rendelkező kocsi elé, majd leálltatok félredumálni és trollkodni n+x-edszer akkutöltésről, motormelegítésről.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Mizsala #29512 üzenetére
200-250k-ra tippeltem volna, de úgy, hogy ez még csak nem is Bp-i árak, főleg durva.
"- DID lánc és valami nemtom milyen márkás kerekek hozzá 45k"
boltból ennek a feléért(!) vettem 2 éve
"- index kapcsoló bontós 15k
- hiperszuper givi tartó és szivargyújtó aljat bekábelezve biztosítékolva, 23k"Ez valami rossz vicc? A kuplungot is jó vastagon mérték...
Ha jól értelmezem, már beadtad szerelésre és már dolgoznak rajta? A helyedben még1x nem mennék oda.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Mizsala #29529 üzenetére
Sportmotor, tehát erre sem az olcsóbb fajta DID ment rá, mégis asszem 23k volt a lánc és a két lánckerék összesen. Egy másik fórumról ismerős arc cserélte nekem, egy bő órát szenvedtünk vele (túlságosan meg volt húzva az első lánckerék), de csak 3k-t kért érte.
Kuplungból a rendes, minőségi (csak épp nem az adott gyártó matricájával rendelkező) utángyártott sem ilyen drága.
Na hallod, jó vastagon fog egy márkakereskedés ceruzája Garis még, vagy miért vitted oda? Ha már nem garis, másik szervizt keresnék. Biztos van a közelben más is, hátha tud még itt vagy másik fórumról valaki normálisat ajánlani. S legközelebb inkább előtte lenne érdemes körbekérdezni, mert akkor még tudunk segíteni...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #29579 üzenetére
"Ok, koszi;-) Csak kivancsisag, ugyanis nalam inkabb a palya dominal, oda nem kell h szep legyen "
Azért dominál a pálya, mert nem jöttök kirándulni
Pedig van ám annak is fílingje, amikor a tengerpart melletti szerpentines úton motorozik az ember, vagy amikor fenn a hegyekben egy-két kanyar után egy gyönyörű kilátás tárul eléd. Na jó, az előbbihez minimum hosszú hétvége kell, mert le is és vissza is 1-1 nap, ha nem vagy magad ellensége; viszont utóbbira pl. itt van a Felvidék, oda-vissza megvan egy nap, sőt, akár korai ebéd után indulással is.Vendingo, Mosquito: mondjuk az az eset Boszniában úgy volt, hogy a kulcs a csomagtartó zárjában maradt, ami csak a többsávos autóút felől látszott, a járdáról nem. De ha fel van málházva, én is ott szoktam hagyni a cucc nagyrészét, csak a fontosabb ill. értékesebb dolgokat viszem magammal (fényképezőgép, obik).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #29710 üzenetére
Várjál, Papus, megfogom a járókereted, amíg felülsz rá. Ma is átrotyogsz vele a Kék Osztriga bárba? Van ennek csomagtartója, be tudom tenni a vazelint, vagy mindegy?
Nekem nem kéne (sőt, ránézni sem néznék rá, túlretrósított giccsparádé). De nyilván nem én vagyok a célcsoport.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #29983 üzenetére
Csernobil motorral? Én eddig csak egy nagyon halovány utalást találtam, hogy megfelelő engedéllyel (megfelelő emberek megkenésével? ) lehetséges saját járművel is behajtani, de ebből inkább a tévé-társaságok kamerás és adó-terepjáróira gondoltam. Eddig egyetlen a Zónába bement motorosról hallottam (nem, nem a csaj, abból a motor kamu volt, buszos túrán ment be), akit hamar meg is állították az őrök és szerencséjére csak visszafordították (máskülönben pénzbüntetés vagy letartóztatással díjazták volna).
Ha lesz valami, szólj (püt is lécci, utóbb ritkábban nézek ide be), 2014-ben késő tavasszal mindenképp tervezek menni (mivel 2015-re fejezik be az új Szarkofágot, tehát a régi ikonikus erőmű-romot és Szarkofágot már nem sokáig lehet látni), akár busszal, akár motorral, de motorral érdekesebb lenne (igaz, amennyit az ukrán közlekedésből eddig már tapasztaltam, "kalandosabb" is lesz... jóval ).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #30116 üzenetére
"halkan kéredzném meg: nem veszélyes oda elmenni?"
Dehogyisnem... ha látnád, hogy ezek az ukránok hogy vezetnek!...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #30122 üzenetére
Az épületekbe tavaly óta nem szabad bemenni, így Pripyat már nem lesz annyira érdekes. A másik, hogy már rég le van rabolva minden. Rég nincs már az az "otthagytak csapot-papot, minden úgy van, ahogy az evakuáláskor otthagyták", üresre van pucolva minden, de szó szerint, nem csak kisebb relikviák, de bútorok, ajtó-ablak-radiátor, minden.
A Garbage még megvan, de nem látogatható.
Az erőművet max. 300 m-ről lehet megnézni.
A Duga radar-komplexum most már látogatható, legalábbis a csontváza - ott is már csak a falak és a nagy antenna-rendszer maradt meg.
Az egynapos buszos random-csoportos túra 160-170 USD. Ebből 2-2 óra a buszút Kievből, nettó 4-5 óra marad a helyszínen. Saját csoportos egynapos 200 USD/fő. 2-napos kajával-szállással (helyi, 2*) 350 USD/fő
Stb. pár infót még a nyáron összeszedtem, itt is elküldtem pár érdeklődőnek. Én tavaszt tervezem, mert Pripyatot benőtte az erdő, nyáron már nem látni ki; és a tavasszal újjáéledő természet vs. lassan összeroskadó, elhagyatott szellemvárosnak megvan a maga kontrasztos hangulata.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Polemius #30163 üzenetére
5 éve kezdtem nulla előzetes tapasztalattal (még autó sem) tanulni, 4 éve, 26 évesen vettem első motorom, ami egy 600-as sportmotor 112 Le-vel; első 1-2 évben pár eldőlésen és 2-3 kanyarban kicsúszásom volt (ebben a vacak gumi is közrejátszott), utóbbi 2 évben nem volt balesetem, pedig idén 13.8e km-t mentem.
Hozzáállás, óvatosság / defenzív vezetés, józan ész, és a motorozás alapjainak, fizikájának megtanulása, vezetéstechnikai tréningekkel és célirányos gyakorlással is, szerintem nagyon sok múlik ezeken.Szvsz:
Köbcenti: 4T 250 ccm minimum, ha városból túrázni ki is mennél, főleg a testalkatoddal. Esetleg 2T-ből lehetne 125, előfordulnak még olyan túraendurók, de azok már elég régiek, elavultak, lelakottak. 400 elég ritka, 500-asból viszont még van pár.Ár: 300e kevés lesz sajnos, annyiért lelakott, csupa rejtett hibás, használhatatlan motort kapsz. Inkább a másfélszeresével számolj a motorra, plusz még az átnézetés, átírás, bürokrácia, saját szervizeltetés, folyadékok és talán gumik cseréje. Azaz összességében a vége könnyen lehet a duplája is.
Ruha: nagyobb választék helyben a Superzone-ban és a Shox-ban van, a többi inkább csak pár mutatóban, többit rendelésre hozza. Szezon után szoktak lenni inkább akciók, a szezon kezdetére már kúsznak vissza az árak.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #30240 üzenetére
Engem jövőre hívtak Erdélyben élő rokonok, úgyhogy most már be fog figyelni... Meg Ausztriába is... Meg eleve januárban már ellógok szabira, meg márc-ápr.-ban gondoltam Csernobilra is. Csak bírjam szabival
S lemennék Montenegróba is úgy egy vagy két hétre, hogy egyik hétvégén le, másik hétvégén vissza, a hetet meg ott tengerbeláblógatva távmunkában dolgozom, a szabi-kímélős megoldásként.---
Más:
Kik gyártanak beépített napszemüveges sisakot?
Lehetőleg normális anyagból, de nem túl elborult áron.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen monitort vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen