-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bajnokpityu
félisten
Az.. Nagyon nyugodt ember vagyok, de amikor szándékosan veszélybe sodornak, ott már teljesen tudatosan kárt okozok. Majd kov nem csinál ilyet. Az a szar, amikor ezer éves jó barátod kezdi el, hogy kurta anyjartt mehet el a motoros a dugóban jobbról is balról is...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
astrojoe12
tag
válasz bajnokpityu #28155 üzenetére
Szomorú, hogy egy motoros fórumon ilyen téma is felmerül. De valamit nagyon gyorsan kezdeni kell ezzel a terjedő erőszakossággal.
Engem a szüleim siman elengedtek motorozni, csak menjek haza valahogy, fel se merült bennük, hogy valaki direkt letol az útról. Akkoriban a legnagyobb motoros félelmem az volt, hogy kifogy a benzin mielőtt hazaérek, vagy a mosóbenzin beköpi a gyertyát. Most meg, így harminc évvel később, kissé félve megyek ki és a feleségemet is féltem, amikor elmegy motorral valahová. Látom, hogy egyre több hülye van és miket művelnek, mintha nem lenne holnap, semmi sem számít nekik. Se a szabályok, se ember, se Isten.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kcsa
veterán
válasz astrojoe12 #28156 üzenetére
Nem akarom tovább rontani a kedved, de ez már csak romlani fog. Amíg ártunk és kúrmányunk számára nem cél a nyugati normák felé közeledés (sőt, éppen ellentétesen: az orosz dashcames videókon láthatók a végcél), addig a feneketlen kúton haladunk lefelé egyenletes gyorsulással.
-
macilaci78
nagyúr
válasz astrojoe12 #28156 üzenetére
A minap, kb fél órája jöttem a Hungárián, a Stefánia felől fordultam a Népliget felé. Egy öreg Polo-s nagy nehezen beengedett a kapaszkodósávból, ahol ugye a trolik parkolnak, illetve buszsáv lesz egy rövid szakaszon. Mindegy, bent vagyok, vészvillogóval megköszönöm, megyünk szépen.
A Hős utcai lámpa már bőven sárga, fékezek a külsőben, mindenki más is. Ő kihasználva a lehetőséget, kivág a középsőbe, köztem és a középső sáv bal szélén épp megálló motoros közt elhúz. Majd a villamosmegálló túlvégén lévő piroson és majd csak a Cipris utcai lámpánál áll meg. A motoros körbenéz, mi is történt, jön-e a Polo-t üldöző rendőrautó, vagy valami, majd elismerően megtapsolja a mutatványt.
Kapjuk a zöldet, a motoros kilő, beéri a még pirosnál álló Polo-t és röviden, de gonolom, kifejtette gondolatait az eseménnyel kapcsolatban.
Én komótosan a Salgótarján utcai pirosnál gurultam mellé. Két férfi, a sofőrülésben egy Távol-keleti úr kezében a szájához tartott telefonba beszél a Polo-ban.El nem tudok képzelni olyan szankciót, amitől a közeljövőben az elkövető hajlandósága drasztikusan visszaesne és a jelenlegi jogrendszer és közerkölcs mezein is megfér.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28158 üzenetére
Pont ott a népliget említett kereszteződésében ütötték ki kollégám alól a motorját pár hete, szintén ázsiai úriember.
-
macilaci78
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz macilaci78 #28160 üzenetére
Egyet kellene hogy értsek, de más országokból is erős sztereotípiák hallhatók az ilyen vezetőkre
-
yodamastah
őstag
20 éve gyűröm BP-t motorral/robogóval napi szinten. Autós/motoros viszonyt tekintve szerintem összességében most jobb a helyzet mint 20 éve. Persze én is belefutok frusztrált vadbarmokba (van sok ilyen sztorim), de ez megvolt régen is.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28162 üzenetére
BP t én 21 eve. 8 évnyi szünettel. Sajnos amerre én járok, ott egyre nagyobb a baj.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28167 üzenetére
Ha csak úgy nem... És az a vicc, hogy elkezdett lassan emelkedni a töltő áram,
szóval nem is az fogta vissza eddig, hogy már majdnem kész, hanem a meleg!
Szerk: már 6A alatt volt, de ahogy hűti le a venti, már ~7A ismét: hővédelem.
(Örülök, hogy működik, halt már meg ilyen töltőm ahogy kint töltött, pár éve.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
....még vietnámi párom szerint is átlagon aluli amit az ázsiaiak művelnek bárminemű járművel.
---
40-ért szereztünk egy új, de túltárolt indítót. ~1 hete probléma mentesek vagyunk. Mintha ez erősebben is forgatna, nincs olyan lusta indulási érzése mikor elkezd tekerni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
BMW c400 asokrol van e vélemény? Pici a csomitarto, de talán váz fék rendben van..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Madball
csendes tag
válasz bajnokpityu #28170 üzenetére
Úgy emlékeztem, hogy Talmácsi is ilyennel jár városban, rákeresve találtam is egy ilyet:
Kamarás Ivánt és Talmácsi Gábort senkinek nem kell bemutatnunk. Az elismert színész és a sikeres motorversenyző, bár szakmájukat tekintve teljesen más pályán mozognak, mégis közös bennük az elért kimagasló sikerek mellett a motorozás iránti szenvedélyük és az is, hogy mindketten BMW C 400 GT robogójukkal közlekednek a mindennapokban. [link]
Hogy ennek mekkora része csak reklám, nem tudom.. -
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28170 üzenetére
Látom nem tudsz dűlőre jutni
BMW = kymco. Mondjuk a kawasaki is az Ettől még nem feltétlen rossz, de a C400tól ne várj csodát. Nem hinném hogy jobb mint egy xmax300 vagy forza350.
Ha a "váz/fék" és robogó egy mondatban szerepelnek akkor: C650 sport/gt, T-max, X-adv, Forza 750 (stb) ligában nézelődj. Klasszik robogókat felejtsd el.
Madball:
"Hogy ennek mekkora része csak reklám, nem tudom.."
100% része reklám. Talma a Bmw egyik márkanagykövete.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28170 üzenetére
szerintem nem rossz gépek. bár nekem a műszerfal az elég eke.
C400-ből pedig szerintem csak a GT-t érdemes venni.
klasszik robogóból én még mindig az új burgman 400-ra szavaznék -
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28172 üzenetére
nem nagyon...
ki kéne próbálni magyar utakon is az ADVt (kint imádtam, de pukli nem volt a felületen)
meg a bömöst is. BMWnél azt néztem még, hogy kiemelik, hogy mennyire nagy a tengelytáv, és menyire picike a csomitartó.az a baj, h a logo miatti presztizs kéne, céges policy megkivánja a bmw-t...
már az jutott eszembe, h veszek egy ADVt és két BMW logót az oldaláranem akarok nagyobbat, a j300ban pont azt szeretem, h alig nagyobb, mint egy nagytestű 50es. kocsisorok között cikázni meg picike kell.
ja meg amit én még sztem kihasználnék, az a navi képernyő kirakás. ezt BMW is honda is tudja, meg a kinaiak is.xmax300féke, futóműve nekem nem volt meggyőző. nekem szóba nem jön..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28175 üzenetére
En is.
visszatérve a burgman. Hatul központi rugóstagja van mint egy normal motornak, magas emberek is elférnek rajta. Kényelmes az ulése… jó cucc -
xmad
őstag
válasz bajnokpityu #28177 üzenetére
ez igaz.
és ez? [link]
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #28174 üzenetére
Tegnap egy ADV 350-essel mentünk együtt a reggeli forgalomban a Hungárián. Ezek szerint használható a magyar utakon. Délután egy XMax 300 volt a Rákóczi hídon, de vélhetően az utas hölgy miatt visszafogta magát, de elengedni nem akart. Viszont kb 50-nél is két kocsi közt tartotta a sebességet a sorok között. Hogy ez miért jó? Végül a Mester utca lámpánál a másik soron gurultam előre és ott hagytam a zöldnél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bajnokpityu
félisten
válasz macilaci78 #28180 üzenetére
Nekem úgy tűnik most az adv akkora sláger mint az xmax volt 5 6 éve.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28174 üzenetére
"nem akarok nagyobbat, a j300ban pont azt szeretem, h alig nagyobb, mint egy nagytestű 50es. kocsisorok között cikázni meg picike kell."
ÖÖö Milyen nagytestű 50es? Nmax meg a PCX ezek kb olyanok mint egy nagytestű 50es.
A j300 majdnem akkora mint egy tmax. Sőt hosszabb és szélesebb
J300 1260 x 775 x 2235
Tmax 2017 1420 x 765 x 2200J300 alacsonyabb, szélesebb és hosszabb mint a 2017-2021 tmax. Tengelytávja rövidebb 2.5 centivel. Forduléknyoságnál ez számít nyílván de, nem annyit mint monjduk az nmaxhoz képest, aminek 23 centivel rövidebb a tengelytávja mint a tmax-é.
A j300nak kifejezetten széles teste van. Nézd meg milyen keskeny hozzá képest az xmax:
Igazából miéert akarod lecserélni te a j300at? Meguntad? Én megértem én is gondolkodom hoggy upgradelem a tmaxot. Egy újabb tmaxra -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #28182 üzenetére
Ó, hát az SH300-ra is azt mondták a kollégák, hogy milyen filigrán, meg kicsi,
emiatt ideális a nagyvárosi forgatagba. Ehhez képest még nagyobb is, mint a
Madison. Pedig az sem egy kis motor. Keskenyebb valamivel a segge, az tuti
az SH-nak, szóval értem, honnan jön az érzés, ám amikor egymás mellé áll a
kettő, akkor mindjárt látszik, hogy valójában egyáltalán nem kicsi. Egyetértek,
a PCX az valóban kicsi, de ezek a fotelforma vasak nem tudnak olyanok lenni.
Akkor sem, ha egy T-Max egyáltalán nem fotel, hanem valóban sportos...[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28182 üzenetére
Hát, meguntam 6 év alatt. Ez a fő ok. Meg mentem az adv vel és tetszik. Meg kicsit kisebb a fogyasztása is. És az újak kirakjak a navi parancsokat a kinelzore. Nem kell kis telo.. Nagyjából ennyi. Valóságban nincs szükségem a cserére.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28184 üzenetére
Akkor egyszerű a válasz. Vedd azt amibe beleszeretsz.
Én is ezért vettem meg a Tmaxot. Semmi nem indokolja, és nem logikus döntés, viszont imádom. Móka vele minden perc, és ennyi. Sokba kerül megvenni és fenntartnai, de jelenleg nem érdekel
Annyi hogy a racionális érveket félre kéne tenned. Ha azért cserélsz le egy jól bevált használati tárgyat mert meguntad, akkor nem az lesz a selling point hogy mennyit eszik. Hanem hogy mennyire várod hogy újra felülj rá
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28183 üzenetére
Nagy darab vagyok, semmilyen hátrányát nem érzem a BWS után az Sh méreteinek a forgalomban. A kormány, tükör érzésre ugyanakkora, legalábbis ugyanazon az ajtón betolva a motort.
bajnokpityu: Ezt a navigációt gondold át... Nekem nagyon lent van a műszerfalam. Ha sisakban az utat nézem, akkor a kényelmes fejtartási pozícióban a tükrök felső élét látom csak perifárikusan. A műszerfalat figyelve nem is látom be a forgalmat, a féktávot is inkább csak városi tempónál. A tükörszárra rakott telefon magasabban van egy arasznyival.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #28186 üzenetére
Én sem szoktam fennakadni a Madisonnal sehol, amikor még aktívan használtam, szóval, bár nem azt mondom, hogy egy "fotelrobogó" az ideális a városban, ám az egy picit túl van misztifikálva, hogy mi mekkora, és "hol fér el", meg hol nem. Más kérdés, hogy én a legvadabb dugókba azért nem mentem be (sűrűn: mondjuk nagykörút szűk sávjai), de picivel szélesebb utakon mindig el lehetett menni az autók közt, akkor is, ha beállt minden teljesen.
-
Vismajor01
addikt
Sokat megélt Kymco Grand dink úgynézki végleg halott, alacsony a kompresszió a motorban
Most vegyek bele bontott motort, vagy méhtelepre vele?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #28188 üzenetére
Ennek a költség vonzatát te döntsd el.
De egy dugó henger szett nem kerül többe mint egy kétes eredetű blokk, plusz papírozás. -
macilaci78
nagyúr
válasz DigitXT #28187 üzenetére
A nagykörúton a kocsik közt általában gyalog sem férek el, de szerencsére Kari Geri. A nagy részét egysávosította, így több a hely.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zodiacus
tag
SH-150 elég országútra? Mindennap 18km oda majd vissza. Tudja tartani a 90-et vagy megölöm vele mert sokat forog?
-
astrojoe12
tag
Egyre kényelmetlenebb a nadrág térdnél lévő protektora. Hagytam időt magamnak, hogy megszokjam, de nem sikerül. Nagyon keménynek érzem és nyomja a térdkalácsomat. Elvileg kettes típusú (type B), ami kicsit jobb az alap típusú szivacsos betétnél, de kényelmetlen.
Tudnátok ajánlani helyette egy kényelmesebbet?"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
yodamastah
őstag
válasz astrojoe12 #28195 üzenetére
Sas-Tec SC-1/KB2.
Szuper lapos és level2. Kérdés persze hogy jól passzol-e abba a nadrágba. HIába a jó protektor, ha eséskor elforog és nincs a helyén.
[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz yodamastah #28196 üzenetére
Köszi, kipróbálom!
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
yodamastah
őstag
Amikor a Panigale V4en nagyobb a "rinyancsík" elől mint a Tmaxon.
[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
Hátsó fékpofa mitől rezonálhat? Csúnya rezgő hangja van. Ha behúzom a féket egy kicsit és húzom a gázt abbahagyja.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28198 üzenetére
paniban milyen a villa? jobb, mint a mi öhlinsünk?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #28201 üzenetére
Ez a fotón az alap V4. Nem tudom melyik lehet a jobb. Keményen oda kell rakni a motort hogy kevés legyen a villa ezeken a motorokon. És ha kevés, lehet a beállítás a gond. Átlag halandónak bőven elég az ami neked van.
A Tmax-é az mindenkébb gyengébb
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #28202 üzenetére
mi v4? a supercorsa? vagy villa?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
-
bajnokpityu
félisten
-
Madball
csendes tag
válasz yodamastah #28198 üzenetére
Azért nem ugyanolyan gumi van a két motoron, lehet más dőlésszögnél ér véget a futófelület
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen