- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
eSIM kivételével a többit már említette korábban hogy várható, ezért is mertem rákérdezni (utoljára valamikor nyári céldátum volt).
VoWifi meg pont a legolcsóbb magyar szolgáltatónál alap, Telekomnál szintén elérhető.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Na az egy jó kérdés.
Mikor bekapcsoltattam mobilvasarlas szolgáltatást akkor mondta hogy csak parkolás és matrica.
De mivel a host szolgáltató Telekom, valószínűleg a 30as-ra.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
NFT2
junior tag
válasz 4Grider #1026 üzenetére
Erről már korábban beszéltünk itt a fórumban sokat, így nem ismétlem magamat és a listatársakat:-), de az ÁSZF-ben a korábbi csomagjaink benne voltak mindig.
Az új csomagokra vonatkozóan, még jogszabályi határidőn belül vagyunk az ÁSZF megjelentetéssel, amit szokásunk szerint most is be fogunk tartani. -
sifarr
senior tag
válasz 4Grider #1026 üzenetére
Az ÁSZF alapján kellene működniük, csakhogy abban pont azok a csomagok nincsenek benne, amik a weboldalukon szerepelnek, és olyanok vannak benne, amiket pedig nem hirdetnek.
Látom, továbbra is ezen rugózol.
Én is kérdezek. Ez a telekomos díjcsomag melyik Telekom ÁSzF-ben van benne? És az összes flottás díjcsomagok? Mindketten tudjuk, semelyikben. Mégsem törvénytelen, hogy nincsenek benne.
A Netfone ÁSzF-jében ott vannak a díjcsomagok. Válassz ki egyet, és kötnek veled arra is szerződést, ha nem lezárt a csomag. Ha ragaszkodsz a drágához, akkor miért ne tennék? Nekik jó, ha neked jó.
A Netfone-nak - mint minden más szolgáltatónak - vannak publikus díjcsomagjai. Benne vannak az ÁSzF-ben. Ezekre készek és kötelesek szerződni.
És neki is vannak - mint a többinek - "nem publikus", akciós díjcsomagjai. Ezeket kínálja a neten. Az ügyfél egyedi árra szerződik - ahogy a flottáknál, vállalati csomagoknál is.
A többi szolgáltató "nem publikus" flottás csomagjai is publikusak. Bárkinek elérhetők a neten, és lehet rájuk szerződni bizonyos feltételek mellett. A Netfone abban különbözik, hogy speciális feltételek nélkül kínálja mindenkinek.
Minden szerződés az árra nézve egyedi, mégha ugyanazt a díjcsomagot többezren is megkapták. A díjat minden szerződésre egyedileg lehet szerződésmódosítás alapján megváltoztatni. Nem elég egy ÁSzF módosítás.
Ez így teljesen jogszerű, felesleges NMHH-val riogatni.[ Szerkesztve ]
-
Lewzke
őstag
válasz 4Grider #1061 üzenetére
Igen tudom a 4G VoLTE dolog tesztelési fázisban van és azt is hogy a vendorokkal le kell teszteltetni, de ezt a műveletet kis gyártók nem végzik el, szóval ha nem veszel Samsung, Xiaomi, Apple és még pár ismert gyártótól, akkor a 4G hívás alapból inaktív marad, miközben maga az SoC és az Android rég támogatja azt. Ezért én mondtam a szolgáltatónak hogy én kérem, de saját felelősségem, hogy hibába futok vele vagy sem, ezért van a telefonban 4g call on/off gomb. Hogy kikapcsolom ha nem ok. Azért a 4G hívás nem luxus, hanem alap manapság. Rég használom és megy gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
-
sifarr
senior tag
válasz 4Grider #1109 üzenetére
és onetwo és juve600
Mielőtt nyílt színen megköveznétek engeddessék meg pár szó.A Netfone-hoz való jóindulatomról.
2 számon van nálunk, nincs gondom velük.
Valamint olvassátok el a topicot az elejétől a korábbi hsz-eimmel. Többen, mások írták többször, hogy a Netfone nem rendes, nincsenek benne a csomagok az ÁSzF-ben, ez nem jogszerű, támadható, stb. Én írtam mindig, hogy de. Teljesen jogszerű, hogy az egyedi szerződésben olyan díjak szerepelnek, amelyeket nem találni az ÁSzF-ben. Mindig védtem őket. Ellenőrizhető.Nemrég felfedeztem náluk egy "csomagot", többet is. Értelmeztem a tájékoztatást. Nem hittem el, hogy komolyan gondolják. Írtam egy privit NFT2-nek. Megkérdeztem, hogy jól értem-e. Nem idézem szó szerint a válaszát, mert nem illik. De annyit elmondhatok, hogy elismerte, igen, jól értem. És hogy nem egészen ezt akarták. Változtatnak. Én segíteni akartam nekik.
Ennek maholnap 2 hete. Ma is úgy van, mint volt.Pár napja Bathorypeter kérdezett egy üzletkötői ajánlatról, ami nincs fenn a honlapon, hogy létezik-e. NFT2 válasza, igen. Valóban jogszerű, hogy lehessen akár üzletkötői csomag is.
Viszont én kicsit felhúztam magam, hogy én jeleztem egy "hibát", amelynek léte akár jogszerűtlen ügyletet is eredményezhet, és erre nem történt semmi. Nem tudom, hogy NFT2 milyen szintű alkalmazott a cégnél. Hogy tett-e, tehetett-e a javításért többet.A jószándékú privi eredménytelen volt. Az általatok megkifogásolt hsz-ben - mondjuk így - emeltem a tétet. Nevezhetitek nyomásgyakorlásnak. Nem írtam le semmi konkrétumot. De gondolkodom azon, hogy ha így marad, akkor pl. itt publikálom a részleteket. Nem örülne neki a cég.
4GRider!
Nem akarok jogászkodni, csak az 1. pontodhoz szólnék. Nem a Netfone-ról, általában.
1. Weboldal bemutatja a választékot (felhívás ajánlattételre)
Te flottaüzemeltető vagy. Időnként megkeresed a szolgáltatókat, elmondod az igényeidet és ajánlatot kérsz. Ők adnak, azután te tehetsz ellenajánlatot, hogy pl. ez és ez legyen olcsóbb és megegyeztek. Te cég vagy, én viszont fogyasztó.
Én nem kereshetem meg a szolgáltatót, hogy ezt szeretném ennyiért. A szolgáltató határozza meg a kínálatot, a feltételeket, a díjcsomagokat, mindent, azaz ő tesz ajánlatot nekem. Én csak elfogadhatom az ajánlatot. Alkudni legfeljebb a piaci kofánál tudok.
Viszont fogyasztóként a távollévők között kötött szerződésre (pl. online) vonatkozó szabályok alapján engem fogyasztóként megillet a világos és közérthető (=félremagyarázhatatlan) tájékoztatás minden lényeges elemről, feltételről, stb. Mobilszolgáltatás esetén ez történik a honlap tájékoztatásán keresztül, valamint a honlapon elérhető ÁSzF-ben és mellékleteiben.
A fogyasztó az online megrendelés elindításával azt jelzi, hogy elfogadja a cég ajánlatát, feltételeit, és szerződéskötést indít el. Ennek során megjelenhet plusz feltétel, pl. kaució fizetése készülékvásárlás esetén vagy anélkül is. De erről a fogyasztót még a záró klikk előtt tájékoztatni kell, hogy eldönthesse, elfogadja-e. Ha lezárja a megrendelés folyamatát a fogyasztó, akkor részéről a szerződés "alá van írva". Minden ráháruló kötelezettséget vállalt. Ne menjünk bele, hogy már ekkor létrejött-e a szerződés a felek között. Az biztos, hogy a cég nem küldhet eltérő tartalmú szerződést, mint amiről a fogyasztó előzetes tájékoztatást kapott és elfogadott. Szolgáltatás esetében nem szerepelhet benne mondjuk más díjrendszer. Ez nem lenne jogszerű.Esetemben erről szól az egész. Hiszitek, nem hiszitek, ilyen helyzettől kialakulásától akartam megóvni a Netfone-t. Akkor is, ha tudom, hogy rajtam kívül ezt senki sem vette és venné észre. Már írta volna, ha lenne ilyen valaki.
Egyébként a csomag nagyon jó - ahogy igazoltan jól értelmezem.
De én nem kötöttem ilyet. El se kezdtem. Nem használnám ki. Elvagyok egy Dimonoval havi 3 ezer alatt. Korlátlannál se nőne fogyasztásom 10-15 %-nál többet, vagy annyit se. Csak annyi előnye lenne, hogy nem kellene a feltöltésre figyelni, az adategyeztetéssel bajlódni. Ez a kényelem havi 2 ezret akár meg is érhet. De nekem nem ez a fontos. -
sifarr
senior tag
válasz 4Grider #1115 üzenetére
Írtam, hogy nem akarok jogászkodni, de te másképp gondolod.
A kérdést a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályozza. Ebből idézek egy lényeges részt.
9. § (1) Üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződéstől eltérő szerződés esetén a vállalkozás köteles világosan és közérthető módon a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt tájékoztatni a fogyasztót
a) a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek vagy szolgáltatásnak megfelelő mértékben;
(A bekezdésnek vannak b)-j) alpontjai is, azokat is érdemes elolvasni.)
Ebből kiderül,
- a fogyasztó nem ajánlatot tesz a(z ajánlatot tevő) vállalkozásnak, hanem nyilatkozatot a szerződéskötésre,
- az előzetes tájékoztatás kötelezettségének tekintetében nincs különbség termékértékesítés és szolgáltatás nyújtása között.
A többi részletbe ne menjünk bele.
A jogszabály a vállalkozás számára a kötelezettségeket határozza meg, de nem írja elő, hogy a vállalkozás hogyan "programozza le" a megrendelés és ahhoz kapcsolódva a szerződéskötés folyamatát. Ez vállalkozásonként lehet eltérő. A folyamatnak viszont meg kell felelnie a jogszabályi előírásoknak - a fogyasztó jogai érvényesülése érdekében.A webáruházas példádról.
A webáruház köteles előzetesen tájékoztatást adni a termék elérhetőségéről, azaz közölni, hogy van-e raktáron, ha nincs, akkor milyen határidőre vállalja a beszerzést, ha erre a határidőre nem tud garanciát vállalni, akkor azt. Ha egy későbbi beszerzés és a "napi beszerzési ár miatt" nem tud árgaranciát vállalni, akkor ez is közölni kell. Ha van raktáron vagy a beérkezés vállalt határidejéhez képest, a kiszállítási módhoz igazodva szállítási határidőt is meg kell adnia (pl. 2-4 munkanap). Ezek mind lényeges elemi az vásárlási szerződésnek a termék tulajdonságain túl. A fogyasztó ezek alapján tudja eldönteni, hogy megteszi-e nyilatkozatát, rendel-e vagy sem.
A megrendelés visszaigazolásában nem szerepelhet más, mint ami az előzetes tájékoztatásban szerepel.
Szolgáltatás esetében sincs másképp. -
sifarr
senior tag
válasz 4Grider #1117 üzenetére
Gondolom a minisztérium ezzel foglalkozó részénél valamit félre érthetnek:
Hol ellentétes ez azzal, amit írtam vagy az idézett jogszabállyal?Csak pár idézet az általad linkelt tájékoztatóból:
1. Az előzetes tájékoztatásról ez van:
a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről, a terméknek, illetve szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és egyéb kötelező terheket is magában foglaló áráról (díjáról) és az összes járulékos költségről, (pld: a fuvardíjról, szállítási vagy postaköltségről), továbbá a fizetés, a szállítás vagy a teljesítés egyéb feltételeiről,
Miben tér el ez attól, amit írtam?2. A vállalkozó visszaigazolásáról ezt írják:
A kereskedő köteles a fogyasztó online megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-mail megküldését jelenti. Ez az e-mail jellemzően a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg.
A visszaigazolás a gyakorlatban egy automatikus e-mail. Te először ezt írtad: "amíg élő embertől a vásárlási ajánlatoddal kapcsolatban visszajelzés nem érkezik". Ez vagy telefonos, vagy közvetlen személyes megkeresést jelent. Úgy tudom, nem ez az általános gyakorlat.
Az e-mail-es visszaigazolás tartalmára pont azt írja példálózvam amit én írtam. Csak hogy egyértelmű legyen. A visszaigazolásban a "megrendelés feltételeinek megerősítése" az előzetes tájékoztatásban foglaltak megerősítését, érvényességét jelenti.
Akkor?A linkelt általános tájékoztatást (nem jogszabály és nem terjed ki minden részletre) értelmezhetem úgy is, hogy ti kötelesek vagytok pl. szállítási és árgaranciát vállalni. De ez a jogszabály alapján nem igaz! Az sokkal rugalmasabb, és lehetőséget ad a mai mizéria ésszerű kezelésére.
Kicsit sarkítok. Te nyugodtan ajánlhatod, hogy a terméket leszállítom, amikor tudom, és annyiért, amennyiért tudom.
Ha a fogyasztó ennek ismerétében rendel, akkor ő ezt is vállalta, lelke rajta.
De mindenről előzetesen világos, érthető tájékoztatást kell adni!Azért én ezt a szálat nem vinném tovább. Ha továbbra sem értesz velem egyet, akkor azt tiszteletben tartom. Engedelmeddel nem folytatnám.
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #1172 üzenetére
Nem.
De most olyan mértékű ugrás történt, ami miatt elveszett a csábítás előnye.
Se VoLTE, se 5G, se app, se VoWifi, és még az ár is utolérte az MVO árakat.
Jó ígérik lesz mindegyik. Ígérik ezer éve.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
KurtCobain
őstag
válasz 4Grider #1382 üzenetére
Azzal tisztában vagyok, csak számomra nem egyértelmű, hogy meddig ennyi a díj, mert az emag se írja. Lehet, hogy csak az első havidíj ennyi, de akkor eléggé félrevezető, hogy nem írja ki sehol.
Itt kell beregsitrálni a kártyát, eszerint lehet hordozni is számot.
Mmm'kay?
-
KurtCobain
őstag
válasz 4Grider #1384 üzenetére
Nem ismerem a rendszerüket, az oldalon szereplő minta kártya számát kiválasztva ez a csomag 6990Ft, ha az emagosét írnánk be, úgy lehet más csomagárat írna ki.
De még azt is kinézem belőlük, hogy ez a 4390Ft csak a beugró.
Mindegy, azt hiszem nem én leszek az, aki kipróbálja...Mmm'kay?
-
#76055552
törölt tag
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #1405 üzenetére
"Azért, mert az oldalukon az utóbbi másfél évben csak Telekom hátterű csomag volt elérhető, ők is azt erősítették meg több helyütt is, hogy a vodát leépítik."
Biztos van erről valami hivatalos forrásod is (ászf, netfone honlap...stb) , mert /szavaddal élve/ fost (FB és társai) pedig én nem nézek....
-
Arween
senior tag
válasz 4Grider #1465 üzenetére
Igen a netfonnál vagyok de olyan a csomagom ami a Vodafone hálózatát használja , ezért gondoltam hogy a Vodafone-nál kellene esetleg esimet beszereznem De lehet nem jól gondolom 🙂Az ügyfélszolgálat szerint nincs lehetőség esimet kérni. Viszont most szeretnék egy Samsung watch 4 -et venni ahhoz meg kellene
-
radamsky
senior tag
válasz 4Grider #1480 üzenetére
mondjuk 1 csomagot én is elviszek.... azt sajnálom, nálam hüség van... semmi számlázási gondom nincs.... de .....
uge mikor kötöttem T-mobil hálozat volt..... de közbe áttértek a vodafone-ra.... na itt nekem uj melohelyemen gond... ezen a szar helyen csak a T-mobil hálozat megy a többi kuka.... Pest XIII. kerület, tehát nem mucsaröcsöge ergo nem tudom használni.. ergo igy értelmetlenPech, mert nekem gondom nem lenne, de igy igen... ugyanez a baj a gyereknél is... övét könnyebb lesz mozgatni, nincs hüség
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Spórolós topik
- Battlefield 2042
- Ukrajnai háború
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs