Új hozzászólás Aktív témák
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #237 üzenetére
A fonyeremeny mindig zsakutcaba van
-
hegyimorc
senior tag
válasz Runner_fxr #240 üzenetére
Mondjuk azt, hogy az átlagpulzus és max is magasabb volt, én kihagytam volna, mert a 161 és 159 gyakorlatilag ugyanannyi, mint ahogy a 182 és 179 is, ráadásul ez nem is feltétlenül a nagyobb erőkifejtés miatt van, lehet azért is, mert a nagyobb sebesség miatt sokkal jobban kell figyelni, jobban "izgul" (amit egyébként említ is a végén)
De a lényeg végül is az hogy nem volt kevesebb a pedelecen sem.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #244 üzenetére
Fel is írtam a listámra, még a múltkor mikor a biciklis topikban írtál nekem árakat, hogy ha elköltöztünk és remélhetőleg már a végleges helyünkön lakunk, akkor összerakom egy pedelec-re a pénzt. Szívproblémák miatt nem tudok akkora távokat tekerni, mint a haverok, de mennék velük, így egy kis segítség baromi jól fog jönni.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #246 üzenetére
Előre is köszi!
-
Milán13
tag
válasz Runner_fxr #251 üzenetére
f27: Köszönöm, tudnál linkelgetni 1-2 fő youtube csatornát/oldalt?
Runner_fxr: egy Cube Reaction Hybrid HPA Race 400 (2016) kerékpárt próbáltam néhány órán keresztül és nagyon megtetszett. Gyakorlatilag egy 80% aszfaltra és 20% terepre használható kerékpárt keresek. Az sem baj, ha picit több terepre is tudnám használni, pl. túrázásra. Lehetőleg Bosch rendszerű, Nyon kijelzőset, 500W teljesítményű akumulátorral.
Eddig ezek tetszettek nagyon:https://www.cube.eu/2017/e-bike-trekking/cross-hybrid/cube-cross-hybrid-sl-allroad-500-blacknflashred-2017/
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/e-bike.html?action=bike_details&bike_id=197&cHash=bbd2600394e0c1a6edb9945343baf3b7
http://www.haibike.com/en/INT/bikes/296/2017-xduro-trekking-4-0?variant=4557211748
Köszönöm a válaszodat előre is!
M.
-
Milán13
tag
válasz Runner_fxr #255 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat! 183 cm vagyok, méretben mekkora kellene nekem? (Cube, Haibike)
Persze, ezek után elmegyek és magam is meggyőződöm a kiszemeltekről. -
Milán13
tag
válasz Runner_fxr #261 üzenetére
Köszönöm! M.
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #261 üzenetére
Nem rossz az a táblázat? A 23"-nál ad meg 545 mm-t, ami kb 21 ", a 21"-nál meg 495 mm, ami kb 19".
Ugyan így lefelé.Nekem 19,5-ös a vázam, 186 cm vagyok, szerintem tökéletes.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #264 üzenetére
Akkor mi értelme, ha nem annyi, amennyi? Akkor miért nem vezetik be ők is az S-M-L-XL-t, és kész.
Aki vázgeot akar nézegetni, úgyis végignézi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #270 üzenetére
Elég a 25, csak A -ból, B -be eljutás a cél. Fogalmam sincs, hogy mennyiből lehetne kihozni egy ilyet. Viszont, ha nem konkrét gép van, akkor a két legfontosabb szempont a minél kisebb helyigény, és a kényelem. Esetleg, van egy régi, váltó nélküli, kontrás, talán 14 -es kemping bringám, amire lehetne KIT -et tenni. Régebben építettem motorokat, úgyhogy akár komolyabb hegesztéseket, gépmunkákat is meg tudnék oldani.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Runner_fxr #273 üzenetére
Köszönöm az útbaigazítást! Ezek brutális árak, ennyire nem vagyok elszállva a dologban. Ennyiből inkább veszek egy 50 -es Honda Monkey -t, és hegesztek neki valami billentős, spéci tartót a pótkocsi aljára, hogy ne kelljen emelgetni.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #272 üzenetére
A kempó nem rossz cucc amúgy, kevés az olyan régi foldable ami standard angol menetes, a csepel ilyen. A probléma inkább a papuccsal van, mert az a gagyi fajta lemez papucs ami hajlik mint a fene, elektromos meghajtással lehet problémás. Cserélni annyira nem drága (5-6 ezer) de utána festés is kell úgy meg elég sok.
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #277 üzenetére
Szerintem az első generácios motra otromba,semmilyen verzióba nem kellene nekem .
Ha már csúnya akkor is inkább ez [link]
Viszont ez tényleg meg éri mivel már az újabb motor van benne,és még olcsóbb is[ Szerkesztve ]
-
Clever0
senior tag
válasz Runner_fxr #281 üzenetére
Nem emlékszem, hogy szó volt-e az elsőkerékbe épített motorokról. Az nagyon kerülendő? Szembejött ez a hirdetés, csak 5 kg: iMortor 26 inch MT1.9 Ilyenkor hogyan érzékeli, hogy gyorsítani vagy épp lassítani akarok?
-
varsza
tag
válasz Runner_fxr #295 üzenetére
Nagyon köszi tényleg jók a meglátásaid. A hivatkozott oldalt is bújom egy ideje, de még nem jött szembe az igazi. Igazad lehet a közép motorral kapcsolatban, úgyhogy egyelőre nem zárok ki semmit. (Talán a Bionx-et a már említett okok miatt.)
A Haibike-ot azért megnézem, hátha elcsábulok. A DH meg úgyse az én műfajom, max erdei úton megyek vele, nem patak mederben. A rock shok meg erre biztos jo.[ Szerkesztve ]
-
varsza
tag
válasz Runner_fxr #297 üzenetére
Na így már értem a dolgot a trekking es a MTB között. És ez valóban megfontolandó. És való igaz, hogy míg MTB-kal tudok aszfalton is menni, max más gumival, addig ezek szerint a trekking tényleg csak sima felületre meg a töltése való akkor. Nem is foglalkoztam eddig a váz geometria dologgal. Nagyon köszönöm.
(Apropó van egy szép kék MTB is a bikemagon, végül mégis eladod azt a gyönyörűséget? ) Mondjuk nem az én árkategóriám
Üdv. -
őstag
válasz Runner_fxr #295 üzenetére
Cube-ot például itthon is lehet kapni, azért nem kell Németországba menni.
Garancia szempontból sem hátrány, hogy nem kell visszaküldeni a német boltba a kerékpárt ha valami baj van, hanem elég a helyi szervizbe begurulni vele. A kerékpár piacon nincsenek "márkaszervizek" azaz attól, hogy garanciális a kerékpárod a törvények szerint oda kell vinned, ahol vetted és ezt a kereskedők nagyon jól tudják (és vissza is élnek vele / ki is használják az ebben rejlő lehetőségeket)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Runner_fxr #300 üzenetére
Cube kereskedőknél van Cube
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #306 üzenetére
Ezen is MT4 volt,bar ezt ugyis tudod
Nagyon szuper,egybol erezheto a fek,jol szabajozhato. -
varsza
tag
válasz Runner_fxr #309 üzenetére
Köszönöm, elvileg bringaboltból van tesztjárgány volt, ha lesz idom megnézem. Gondolom nincs benne sok kilométer. A 25-ős korlátot kivenném, viszont a pici első fogaskerék alapján nem hiszem hogy túl sokat ki lehetne hozni belőle sebességben mivel csak 9 fogas van hátul szóval lehet hogy tudna többet a motor de lábbal nem lehetne olyan gyorsan tekerni.
-
varsza
tag
válasz Runner_fxr #311 üzenetére
köszönöm, na akkor erre biztosan ránézek.
-
varsza
tag
válasz Runner_fxr #314 üzenetére
Köszi, Ákost én is ismerem, jó tapasztalataim vannak. Már vettem tőle akkut
-
svili
tag
válasz Runner_fxr #327 üzenetére
Köszönöm a választ - az összecsukhatóra azért gondoltam, mert így kombinálni lehet a tömegközlekedéssel, vagy autóba is kényelmesen berakható.
Nagyobb szintkülönbségek nincsenek az úton (otthon és munkahely között), így biztosan kibírja az oda-vissza utat 1 töltéssel.''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''
-
svili
tag
válasz Runner_fxr #329 üzenetére
Mindenképpen kipróbálom - és rákérdezek a két típus motorjának nyomaték különbségére is (33 valamint 28 Nm)
''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''
-
noorbertt
őstag
válasz Runner_fxr #332 üzenetére
Idáig senkinek sem tűnt fel persze a képen látható parkoló az a ház alatt van és nem munkahelyi.
Amúgy létezik Magyarországon biztosítás ami nekünk is hasznos lehet?
-
noorbertt
őstag
válasz Runner_fxr #335 üzenetére
Amit én láttam az 140ig volt és nem elektromosra
-
svili
tag
válasz Runner_fxr #339 üzenetére
Nekem tetszene - persze ahogy írtad, városi gépnek. Jobbnak tűnik, mint a 20'-os kerekű összecsukhatósak.
Én kinéztem magamnak az ebikeshop-ban egy eVictoria modellt, csak egy ilyen drága gépet még lezárva sem szívesen hagynék a legtöbb helyen..''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''
-
svili
tag
válasz Runner_fxr #341 üzenetére
A Victoria eTrekking 5.5 '17 típus valamivel több, mint 500 000 Ft - sajnos jelenleg éppen nem kapható, de húsvét után valószínűleg újra lesz.
Én inkább ezt választanám, csak nem lenne jó érzés egyszer a hűlt helyét találni...''A konyak a szocializmusban a nép itala, amit választott képviselői útján fogyaszt!''
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #339 üzenetére
Köszönöm a választ!
Nem vagyok már az a vad "motoros" mint régen, nem igazán megyek már kemény terepre. Viszont nem lenne rossz, ha a nagyobb emelkedőkön lenne némi hátszél, mert egyre kevésbé megy már önerőből. :-)
Hátsó rugóstag is feltétel mert annyira megszoktam, hogy arról nem mondanék már le.
Tehát ezek szerint a teljesítménye fenti célra elég lenne?[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #344 üzenetére
189cm-re vagyok 80kg. Heti kb. 10-20 órát megyek tavasztól őszig.
Milliókat nem adok egy bringáért, mert semmi értelmét nem látom (max akkor, ha valaki tényleg keményen montizik terepen, azt is rendszeresen, de én már nem ide tartozom). Hegyen lakom és az lett volna a cél, hogy ne kelljen megdöglenem mire feltekerek ide. :-) A másik, hogy milliós értékű eszközt nem hagynék lecsatolva sehol, viszont normál használatnál erre azért rendszeresen szükség volna. Ha közel félmilliióért még arra sem jók ezek, hogy rásegítsenek egy emelkedőn, akkor azt hiszem leteszek róla és marad az, hogy kocsival leviszem a bringát, tekerek normál terepen ameddig jól esik, aztán feviszem ismét kocsival. :-(A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #346 üzenetére
Köszi a segítésget!
Még annyit kérdeznék, hogy trekking-ben is van össztelós? Nem ismerem ezt a kategóriát, világ életemben montim volt. Esetleg tudnál linmkelni valamit, ami szóba jöhet? 500k-ig tudok rászánni.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #348 üzenetére
Thanks a sok segítséget!
Közben én is utánanéztem, így a trekkinget kilőttem, nem tetszenek sajnos, olyan öregapámosak...:-)
Viszont adtál egy jó ötletet az átépítéssel, már csak az a kérdés, hogy a jelenlegi bringámra felmegy-e az általad linkelt szett (bár sanszos, hogy a vázon nem lesz hely). Jelenleg egy
Specialized FSR XC Comp-om van, bár nem mai darab tudom, meg nem is a csúcs, de nekem a korábban említett célokra tökéletesen megfelel. Talán még így jönnék ki legjobban és az össztelóról sem kéne lemondanom, mert már nagyon megszoktam, nem tudok már nélküle létezni sem. Csak ahogy nézem, sanszos, hogy nem tudom feltenni az akkut. Mindegy, majd a szakik megmondják az üzletben, én elég hülye vagyok ehhez.A tudomány a valóság költészete!
-
varsza
tag
válasz Runner_fxr #358 üzenetére
Annyi plussz még, hogy Rock Shock teló van rajta, és mindenre használnám, 70% aszfalt, 30% könnyű terep
-
fant0mi
addikt
válasz Runner_fxr #358 üzenetére
Koszi nektek. Elmondtam neki amit javasoltatok, nem akar benzines joszagot, pedig azt nehanapjan meg en is kolcsonkernem.
[link]
Ezt a modellt bongeszte ki maganak. Ma megy eloben megnezni, kiprobalni, aztan majd eldonti. Elvileg ezt nem szukseges tekerni, ugye?[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #364 üzenetére
"Az akku biztos, hogy nem lítium-os."
Nem hát, megnéztem az adatait, ólom-savas...50kg önsúlyra, én sem erőltetném ezt. Eleve 35-50km hatótávot írnak, ami jó, ha 15-20-nak felel meg a gyakorlatban, főleg ha rá is van pakolva valami és/vagy emelkedőn is mennie kell, nem beszélve a hideg időben való használatról.
Egy jó robogó kéne neki, de persze ő dönt...6030D
Annak van valami gyakorlati jelentősége, hogy ugratásnál befordítják az első kereket, miközben kirúgják oldalra a seggét? Mindig látom a komolyabban montizóknál ezt, de sose tudtam, hogy ez csak amolyan menő dolog, vagy mondjuk valamiféle célt is szolgál?
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #366 üzenetére
Az nagyon durva! es meg brutal jol is néz ki... Mondjuk arat nem merek kérdezni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #368 üzenetére
Az a Merida nagyon jo, es biztató számomra is, mert eléggé hasonló forma a váz az enyémhez, es itt szépen elfér az akku. Persze ez kerek gyári építés, es nem biztos, hogy külön is kapok ilyen tipusú akkut.
Egyebkent nem tudom mi indokol 3millio körüli árakat? 6-ért mar jo autókat kapni újonnan is...es ugye sem anyagmennyiségben, sem technológiában nem említhetők egy lapon.
A tudomány a valóság költészete!
-
őstag
válasz Runner_fxr #368 üzenetére
van már kisebb (de egyben sokkal gyengébb) Bosch motor, mint az E8000: a harmadik generációs Active Line Plus
45 Nm, 2700 gramm, 1500 eurós gépek lesznek belőle.
kb 30%-al kisebb, mint a mosatni Active Line“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #376 üzenetére
És full telós...De legutóbb nem azt mondtad, hogy még a 350W-os motor is kevés? Ez mag csak 250W, bár középmotoros...
Viszont az a 175km hatótáv még akkor is jól hangzik, ha visszatöltés nélkül -ami nincs rajta-, sok hegymenettel valószínűleg kevesebb a gyakorlatban.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Runner_fxr #379 üzenetére
Nem bocs, én kevertem össze, az akkura írtad, hogy kevés...
A tudomány a valóság költészete!
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #382 üzenetére
Azért ECO módba elmegy pl az enyém 270km,ha ez kevés valakinek az tényleg durván tolja már,vagy világszinvonal csúcsán
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #384 üzenetére
Aki tavolsagot akar letolni,azok nem a nagy szintkulombsegre futnak.
Hameg szereti a terepet ott meg azert nem keves a80km sem -
őstag
válasz Runner_fxr #384 üzenetére
majd szólj, ha kipróbáltad a Bosch e-mtb szoftverfrissítését, hogy milyen
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jocomen
aktív tag
válasz Runner_fxr #393 üzenetére
Nekem a rugózás nem hátrány, sőt.
Olyan bringát szeretnék, amivel a vasúti sínpár töltésén kerekezhetek, széles vigyorral az arcomon, és nem kell foglalkozzak vele, h épp mi van a kerék alatt, mivel egy fotelen ülök. A 10-12 cm rugóút az csak "székpárna".
4cm elmegy csak me ráültem, az utsó ~3cm a legrosszabb esetekre, és a közte lévő tartománynak kell elég nagynak lennie ahhoz, h vajsimán kimozogjon akár ökölnyi köveket. Ez 160-170 mm alsó hangon.
Szóval egy "komfort" terep-bringát szeretnék, >170mm rugóúttal, >1150 mm tengelytávval, 26" kerékkel, ~200k HUF körül. Így csak egy régebbi Enduro / DH bicaj jöhet szóba.A +5 kg súlynak nem örülök, de gondolom ez részben a vastagabb felni/ gumi, ill. az acélrugók miatt van.
Vékonyabb, nem "double track" felniset keresnék, amin esetleg lecserélném a 2.5" terep külsőt valami 2" vagy az alatti tubeless "városibb"ra. Ezzel nyerhetnék ~1 kilót.
Az acélrugós telókról (marzo 66/ 888, fox dhxx/ vanilla) azt olvastam, h finomabban indulnak meg mint a csak levegősök. Illetve ekkora rugóútnál villából a dupla-vállas már érezhetően stabilabb lehet. Ennek érdekében lehet bevállalnám a rugó + duplaváll miatti ~1kg súlyt.Váznál szeretném, h a lengőkar oldalirányba merev legyen. Vagyis a láncvilla közvetlenül a vázra legyen csapágyazva, és a csapágyak egymástól minél távolabb legyenek. Ezért nálam kiesik az összes változó forgáspontú, himbilimbin lógó farú váz.
Amiket eddig szimpinek találtam:
Specialized BigHit 2008 - de ez kicsit drága
Norco Atomik 2009 - ennek a gyárnak meg volt valami visszahívós története
Esetleg: Rock Mashine Adrenaline 6000-2007, vagy Umf Duncan 2009 - bár ezeknél a lánc reszeli a villát, és a fejcsőszög mintha kicsit el lenne rontva.Fentiek figyelembevételével, te (vagy más) milyet javasolnál?
Szeretnék majd egyszer valami középagy váltós verziót (pinion, effigear), de az sajnos nem mostanában fog számomra megfizethető ársávba becsúszni.
.
[ Szerkesztve ]
-
jocomen
aktív tag
válasz Runner_fxr #398 üzenetére
Keveset tekernék, 5-10 km távokat többnyire, néha átgurulnék a budai dombokra, az olyan 50 km oda-vissza. Esetleg évi 1x túra, hasonló, vagy kicsit nagyobb távval. Emelkedőket semmilyen bicajjal nem szeretem, szóval csak ami muszáj. Nyilván amíg lehet tekernék felfelé is, de mondjuk 1-2 km enyhe emelkedő, vagy meredekebb, ha rövid. Utcámba 400m-en van olyan 4m pl, itt fel szeretnék tekerni. De olyan, mint az érdi emelkedő az M7-en, az felejtős.
Ha rugós tagba van propedal, az nem oldja meg ezt a gondot, vagy teszi legalább használhatóvá?Van Pesten olyan kölcsönző, ahol ilyeneket ki lehet próbálgatni?
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #407 üzenetére
Értem, akkor viszont egyszerűen át lehet hágni ezt a korlátot mindenféle drága elektronikus kütyü nélkül is, ha mondjuk 28 helyett a 20 collos kerék kerületét adjuk meg (ha tényleg úgy kell beállítani mint a kerékpár computernél). Persze a computer innentől kezdve fals értékeket fog mutatni, de hát úgyis van mindenkinél mobil, amiben van gps... Meg tudja ezt valaki erősíteni, aki már épített be ilyet?
Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #409 üzenetére
Többfélét is nézegettem, a Bafang volt az egyik, ugyanott láttam a Tongsheng típusút [link] de az AmBringánál is van az Apache [link] meg még ez is van: [link] bár erről nem írja hogy nyomatékszenzoros.
Ez is szimpatikus: [link]
Még jó hogy van miből választani
Szerinted melyiket érdemes?Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #412 üzenetére
A cél az, hogy a feleségem is velünk tudjon tartani a családi túrákon. Többféle szempontok miatt a kiindulási alap egy speciális bicaj, a Giant Revive lenne.
[link]
Az első kerékbe nem tennék szívesen hajtást, a hátsóban meg egy SRam DualDrive van, azt sem cserélném le. Az első lánckeréken amúgy sincs váltó, ezért a középmotor jó megoldásnak tűnik.
Ráadásul nem tudom, az agymotoroknál mennyire elterjedt a nyomatékérzékelős pedálszenzor?
Nem nagyon láttam ilyet.
A 25 km/h korlátozás azért kérdéses, mert nekem is rekumbensem van, azzal sík terepen kb 28-30 az utazó, a korlátozással a feleségem lemaradna A Husky féle középmotort gyárilag át lehet állítani 32 km/h-ra, az már elég lenne. (Ez valami USA szabvány)Clint Eastwood bekaphatja...
-
Mentát
csendes tag
válasz Runner_fxr #425 üzenetére
Egyre inkább úgy néz ki, ez a Tongsheng TSDZ2 lesz a nyerő. Rejtett menüből minden bekonfigolható: kerékméret 14-32 inch, sebességkorlátozás 15-45 km/h-ig , power adjustment 0-32A (!)
elfordulás+nyomaték szenzoros
Már csak az kell, hogy bele lehessen passzintani a Giant Revive-ba, mert azért az nem egy átlagos geometriájú vázTaláltam egy fórumot is a motorról:
[link][ Szerkesztve ]
Clint Eastwood bekaphatja...
-
Örni
senior tag
válasz Runner_fxr #438 üzenetére
Nem mindenkinek van szüksége ám bika motorra. Nekem konkrétan munkába járás lenne majd a cél. Arra bőven elég ez is (napi 10km). A feloldás meg csak egy kis plusz, ha kell.
Az átalakító szettekkel az a baj, hogy annyi mint az olcsó dekás pedelec (a jelenlegi ezer éves bringámra már inkább nem építek semmit).
De ha tudtok olcsó és jó cuccokat, írjátok meg, érdekel. Meg 18650-es lelőhelyek is!There's too many men, too many people, making too many problems!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- 2.5 hdd-k notebook hdd-k 250gb-320gb-500gb-1tb wd blue, wd black, fuji, seagate
- HP Pavilion 27-ca1001nu - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - Ryzen 7, 16GB, 512SSD, TOUCH
- Xbox 360-ra lemezek eladóak
- Eladóak ps3-ra lemezek
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen