-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz stickermajom #1162 üzenetére
Jobbkormányos autók mindig olcsóbbak alapból.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #1168 üzenetére
Kötelező nem vészes, nekem most B6-ban 51k az éves, ellenben Casco-ra csak ilyen 3-400k/éves ajánlatokat kaptam.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #1203 üzenetére
Több mindentől függ, itt elég jól összeszedték mikor miért jó a front hűtő, és mikor a top.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1213 üzenetére
Én is hozzájuk járok, illetve az előző tulaj is oda hordta az autót előttem. A 98k korrekt összeg, gonndolom te is a szokásos Motul 300V-ből kaptál 7 litert. Milyen fékbetétet ttettek fel? Ha már itt agyunk, neked milyen fékrendszer van fent? Úgy tudom, kétfélével forgalmazták anno ezeket az OBK-kat, Akebonoval és Tokicoval. Plusz nálad is cserélni kell gariban az utasoldali légzsákot?
Qru: bekerült a gyertya?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Igen, ez az az OBK, ami roppant problémás, több mint 2 éve hirdetik, lassan 1 misit engedtek az árából,, a tulaj is körbepanaszkodta vele anno a klubot, meglehetősen egyedi eset. Ennél a példánynál kvázi csak a gázosított Subaruk eladhatatlanabbak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz ADAM1337 #1233 üzenetére
2.0-s WRX-ek rendben szoktak lenni, ellenben az azonos korú 2.5-ösökkel, pláne STI-kkel: Ha van rá lehetőséged és komoly a szándék, vidd el egy szaxervizbe átvizsgálásra (Hace Car, Seibiko, EF, pl.), Seibikoba 15 ropi, ha nem ott szervizelték, 5 ropi, ha igen.
Télen jó dolog velük mókázni, és gyönyörű a hangjuk, de a sima 218 lovas WRX-ek nem túl erősek (pláne, hogy 5-ösből ülsz át) - cserébe tartósabbak, mint az STI-k. Belül gondolom láttad őket, lelombozó, de mondjuk az a kóbor kutyát nem érdekli, amíg bubog és rotyog mögötted a 60-as rendszer.Más. Haver OBK-ja most lett kész, PROEX rendszert kapott, jövő héten, ha hazamentünk, meghallgatom, lehet, nekem is kelleni fog. Állítólag olyasmit kért, hogy 3.000 rpm-ig ne legyen semmi változás, de utána üvöltsön rendesen. .Aszongya olyan lett, amilyet elképzelt... Kíváncsi vagyok. Mondjuk 3.000-et 140-nél forog, szal utazóban (jó, mondjuk én nem annyival szoktam utazni ) sem lehet zavaró, de majd megnézzük jövő héten, hogy mit alkottak neki.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az oké, de ez a legtöbb 2.5-ös STI-re is igaz, és ettől még a hasonló mocival szerelt, hasonló korú autók 4-5 misi körül mennek, holott a kovácsolt dugattyúk és a hengerfej probléma kiküszöbölése azért nem két és fél misi. Szal szentem ott valami más gyíkocska is lehet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #1282 üzenetére
Először mindig ismerősök között dobják be, aztán felkerül a Subi Klubra, és ha ott sincs érdeklődő, akkor szokott HaHu-ra menni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Eugene Roe #1285 üzenetére
Minden hathengeres megbízható, motorgenerálról se nagyon hallani. Szentem kevered a kis négyhengeresekkel, azok közül is a 2.5-ösökkel szokott probléma lenni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Megnéztem, GPS szerint 244-nél 5.300-at forog a motor. Persze az már a könnyítő ötös, picivel 240 alatt vált fel 4-esből, és 180 környékén 3-asból.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #1290 üzenetére
Ez az STI tegnap este került fel a klubra pl.
Ha gondolod írd meg, mit keresel, hol lehet elérni, és nyitok egy topicot, ahova tolhatják, ha van vmi infójuk, de az FB-n a Subarus adok-veszekbe is érdemes benézni.
Amire meg nekem fáj a fogam nagyon, az egy Blobeye WRX SW. Majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha vki tud eladó, használható állapotú (nem feltétlen patika, de motor, hajtás azért menjen) Liberot, szóljon pls.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
OBK 3.0 tulajoknak
Amikor az üzemanyagszint-jelző picit elhagyja a legutolsó rovátkát, tehát az analóg műszer szerint kvázi üres a tankés ezt írja a kompi
akkor ennyit tankolok
Vagyis, ha a mutató fexik, akkor jó eséllyel még 7-8 lityi üzemanyag van a tankban. Amikor elkezd világítani a low fuel, akkor meg közel 15.
Szerk.: mielőtt szó érné a ház elejét: természetesen nem szoktam ennyire lefogyasztani a tankot, most is csak azért mentem le ennyire, mert kíváncsi voltam, és mert tudtam, hogy a számításaim alapján még minimum 5-6 lityinek kell lennie benne, ami azért közel 10%.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Ha rendesen meg van csinálva, nincs vele gond igazából, és biztos van olyan időtáv, amikor az üzemanyagköltségen elért megtakarítás nagyobb-egyenlő lesz az átalakítás költségével és a későbbi alacsonyabb eladási áron realizált veszteséggel. Ettől függetlenül én sosem vennék gázos autót, meg több szervizben nem is foglalkoznak velük - Seibikoban például forgalmazó által beépített gázrendszeres autóval sem foglalkoznak (jó, mondjuk dízellel se nagyon ).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1360 üzenetére
Én előbb csinálnék belőle kabriót, mint gázüzeműt, az fix.
Arról van egyébként vhol infó, hogy before/after teljesítménymérés gázosítás esetén hogy alakul? Persze, aki gázosít, annak nem feltétlen a teljesítmény a fontos, ezért nem feltétlen van ilyen jellegű infó. Egyik haver ismerőse 4.3-as V8-as M Mercit gázosított el, hát, az sok mindent csinált, de menni nem nagyon ment utána.
Ne is emlegesd a horgot, amióta múltkor mondtad asszonynak, azóta szeretne ő is... mondtam, hogy a Passatjára kaphat egyet, ha ennyire kell.
Itten említi az arc az eladó példányt, és itt van közben HaHu-n is. (Mondjuk a tetősínt és a bringaszállítót megvenném tőle. )
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Gázosítás előtt nem próbáltam, így nem tudom mihez hasonlítani, de nagyon nem tűnt 280 lovasnak, plusz a tulaj elmondása szerint is érezhetően gyengült, cserébe kevesebbet fogyaszt uyge. Egyébként Dunakeszin csinálták Medic-Car-ban, spéci gázos műhelyben, szal nem vmi kókány rendszer van benne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz outsiders #1377 üzenetére
Igen, szervómotor és -pumpa szokott néha megrottyanni, együtt vagy külön-külön. Nálam is az volt az alap probléma, szerencsére azt még az előző tulaj fizette. A 300k-t nem nagyon vágom, nekem 140k-ból megvolt Seibikonál mindkét alkatrész cseréje - oké, ez Outback, nem Forester. A pumpa asszem 70k volt, és általában elég azt cserélni.
Teljesen, tehát ütközésig kitekert kormánynál egyébként teljesen természetes a szervó nyöszörgése, de oda nem tekerjük a kormányt. Ez minden szervós autónál megvan. Nálam a hibajelenség az volt, hogy teljesen ingadozó volt a rásegítés a kormány random állásaiban, néha meg el-elment a szervó, ami erősen balesetveszélyes tud lenni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz outsiders #1379 üzenetére
Az szentem inkább pumpa gond lesz, mert nálam is ezt csinálta, az előző tulaj elmondása szerint először csak végálláshoz közel, aztán már mindenhol, volt hogy huzamosabb ideig tartó egyenesen haladás után nehéz volt kimozdítani középállásból pl. Esetleg vidd el Seibikoba, mondjanak rá vmit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nagyon cukker. Ez egyébként egész bizalomgerjesztőnek néz ki, de egyelőre még infókat gyűjtök, mit kell megnézni rajtuk, mi az, ami típushiba, mi az, ami egyből cserés, stb. A vételáron felül olyan 4-500-ból tervezem normál állapotba hozni majd a kis jószágot. Osztrákból, németből a szebbek 3000 EUR környékén mennek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tuti lesz egy ilyen előbb-utóbb, szal majd elviszem talira. Alapból vicces lesz, hogy beleülök a 120 kilómmal a parányi kis autóba, amiben 50 ló tépi az istrángot, de ugye nem ez a lényeg. Kap majd szép színvilágot meg matricákat, ami passzol asszony webshopjához.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1397 üzenetére
Subiklubon kaptam kontaktot egy sráchoz, aki mindent tud a Liberokról, volt neki is több verzió és évjárat, és elmondása szerint bármi beszerezhető a különböző altípusokhoz utángyártott vagy "helyettesítő" alkatrész formájában. Annyi problem lehet, hogy ha szmogriadó van, akkor a kisebb mocis nem lesz alkalmas a városba történő behaladásra.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1459 üzenetére
Ez ilyen női logika, mi nem érthetjük meg szentem. Szerinte az új túl modern és nem túl sportos...
Véleményem szerint mindkettő egyformán béna, de ha már választani kell, akkor az újabb, jobb állapotban levőt venném természtesen.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1464 üzenetére
6.5JJx16 ET48 vagy 8JJx16 ET42 passzol rá. Nekem a sár gumik az első méretű acélfelniken vannak. 15-ös felniből nagyon spéci kell, hogy elférjen a nyereg, 16-osból az említett méretek hivatalosak, de hozzájuk közeli méretek is jók lehetnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Szegény Csikós, amikor ilyen hülyeséget leír, hogy 260 mm-es a szabad hasmagasság, akkor nem érzi, hogy nem lehet jó az adat?
Sajnos a motor gyenge, a váltó gyászos, az elektronikus diffizár meg béna. Ellenben a belsejét elfogadnám itthonra simán.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Jaja, nagyon szűk a motorválaszték, OBK-ból is van a 150 lovas 2.0-s, a 170 lovas 2.5-ös, aztán sehol semmi, csak a 260 lovas 3.6 lityis. Persze biztos megvan az oka rá a gyártó pénzügyi/revenue részlegének.
Egy ismerősnek van 2014-es 2.5-ös OBK-ja CVT-vel, azt többször vezettem, hát... nagyon nem az, amit el tudnék viselni huzamosabb ideig, plusz a hajtás, és a szívó kialakítás miatt nem pörgetve max 120-130 lovasnak érződik.
Oké, mondjuk nekem a VW DSG-jétől is hullik a hajam. Akkor már inkább a régivágású 5 gangos avtomat, aminél kényelmesen lehet váltogatni gázpedálból, és bár nagyon kéne bele még egy fokozat, még így is sokkal jobb, mint a DSG, amivel egyszerűen nem tudok kijönni.Igen, épp ez-az, hogy én személy szerint többet várnék a gyártótól egy új szériánál, kicsit azért fejlesztgethetenék azt a hajtást és nem punkt elektromos irányba. Torsent bele pl.! Persze a világ nem erre megy, értem én, de attól még jó lenne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nekem idén 50k volt baleseti adóval B06-ban, kíváncsi vagyok, jövőre mennyi lesz...
Mondjuk szentem átjelentkezek Érdre lakcímileg, és akkor vidéki leszek, azoknak asszem olcsóbb. Meg az időseknek is, mint Parci.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1488 üzenetére
Jaja, mérlegelés alapját képezi a kérdés jelenleg, mert ingatlan-spekulációs és adózási okokból kifolyólag asszony is és én is máshova vagyunk bejelentkezve, bár már lassan 3 éve itt lakunk.
Liberoból csak a régi tetszik asszonynak, szal olyat kell nézni és kész. Mondjuk jövő év elejére kell meglennie, tehát van még némi idő addig.
OBK-ba meg lassan akksit kell vennem, mert elég régi a mostani Varta, ami benne van, és mivel lassan 3 hónapja nincs napi használatban az autó, kezd gyengülni töltésileg szegény. Hétvégén nagytakarítottam az autót, ment a szellőzés a portalanítás miatt, meg némi kis zene, aztán bekókadt az akku, tölteni kellett kicsit rá. Ja, meg lassan el kell vigyem Seibikoba, mert olyan, mintha kezdenének finoman morogni/búgni a csapágyak valahol.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #1491 üzenetére
Nekkem inkább elölről jön a hang, és sebességtől függ, terheléstől nem, szal mindegy, hogy csak gurulok, vagy pörgetem a motort, olyan 55-65 kmh között mintha búgna kicsit. Megnéztem N-ben vitorlázva is csinálja, ebből gondolom, hogy kerékcsapágy lehet.
Nem vészes még, kb. 5 óra töltés után mondta a töltő, hogy fel van töltve teljesen. Ez egy mezei Varta Blue, az előző tulaj elmondása alapján 5 éves volt az adás-vételkor, tehát most már 6 körül jár.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ford topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen