-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Azzal elég vegyesek a tapasztalatok (gáz). Olvass utána rendesen...
Nekem most a nagyátlagom 8,38 liter. Igaz városi használat nálam az alig van.
mod:
Parci: Igen az is "csak" 258 ló a 3.0 meg 245 ló... Nem olyan egetrendető erőtöbblet. Azért kéne egy 3.6R.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, sosem kívántam rá ahogy az MX5-re sem igazából. Egyszerűen nem érzem magam benne biztonságban.
carr: Ha van bejáratott rendszer akkor sima ügy de ide nem jó akármi. Fórumon sokat olvastam róla, hogy többen kiszedették mert nem működött rendesen. Mondjuk biztos vmi olcsót vettek azt nem tudom... de azt igen, hogy a gyári gázrendszeres Subarukban elég komoly technika van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Egy kis nyalánkság:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
A végén szépen odaveri az új STi-t... Kár érte.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A mítosz megfertőzi őket és azt hiszik bármint lehet mert ott az awd. Újdonsült tulajként én is majdnem odavertem a rakparton a gépet csak a szerencsének köszönhető, hogy összeszedtem és nem hajtottam kiflibe a verdát. Aztán inkább elmentem egy subarkulb-os vezetéstechnikai tréningre. Jó az awd de azzal sem lehet átírni a fizika törvényeit.
Másrészt esik az áruk így már a boyracer hülyegyerekek költségvetésébe is belefér, azok meg.. lásd fent.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #767 üzenetére
Pont azt akartam írni, hogy 200k km-nél cserés a vezérlés, a vízpumpa meg a gyertyák is... arra azért nézz rá hiába írják, hogy cserélve lett (vízpumpa cserét pl szeretik elsumákolni).
Haveromnak van ilyen csak automata váltós azzal kicsit lomha de ezzel a manuálissal bőven élhető lesz (rövidebbek a fokozatok ebben cserébe ez 5 gangos az automata meg csak 4).
Kérdezz rá a hogy a motorban és a váltóban meg a difiben mikor volt olaj cserélve utóbbiaknál minden 60k km után kell (mondjuk mindegy mit hazudnak vétel után cseréltesd, nem nagy tétel).Hirtelen ennyi jutott eszembe...
A többi a szokásos, volt-e törve - rétegvastagság mérés, stb.mod:
Jorus: Hát ez nálam kimaradt, az első erősebb autóm ez a kis Bubi. Cégesből volt pár erősebb de azokkal sosem mertem állatkodni... pont azért mert az elsővel rögtön az árokban végeztem az M3-ason.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jah, Bögrével nyomtunk egy közös mosatást.
Tegnap a Cserhátban a szerpentinen megkergettem egy új Passatot. Aztán pár kanyar után lehúzódott rájött, hogy nem egy ligában focizunk. Nagyon szépen lehetett látni, hogy az orrnehéz mivolta miatt a nózijával esik le az ívről. Mondjuk síkterepen már elhúzott de hát egyenesben nem kunszt gyorsan menni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
200k km a vezérlés csereperiódusa az én H4-ben meg a fele... Ez azért sokat elárul.
Hivatalosan: Egyrészt adócsalásnak számít ugyanis a gépjárműadót a teljesítmény alapján fizeted, ha utólag felerősíted a géped akkor többet is kéne fizetned...
Másrészt az nkh-val kéne engedélyeztetni a módosított szotfvert (alapvetően befolyásolja az autó viselkedését így fokozottan kockázatos beavatkozásnak számít) ami nagyon nehézkes dolog és nem is biztos a pozitív végkimenetel.Nem hivatalosan: Kb sosem derül ki, műszakin nem nézik. Ha nagyon ordít róla, hogy piszkált motor akkor esetleg küldhetik szigorított műszakira de ez nem, hogy nem jellemző kb fehér holló eset (nyilván ha az 1,3-as Favoriton ott figyel a csiga meg az IC meg az olajhűtő akkor azonnal küldik szigorítottra).
NKH szokott mérőpados ellenőrzéseket tartani (jellemzően az autópályákon mert ott a pihenőben van hely a mobil mérőpadnak). A jó hír hogy a gyári névleges teljesítmény + 10%-tól van csak bünti tehát egy kis tuning belefér. A másik jó hír, hogy inkább csak teherautóknál/buszoknál mérnek tengelyterhelést mert az tuti bevétel forrás.mod:
Jorus: Eddig egy emberrel beszéltem erről de körberöhögött, hogy egy szívót minek tuningolni úgy sem lesz érdemi erőnövekmény ilyen kis motor esetében. De lehet egyszer rászánnám magam mégis...
De sz@r helye meg nem vinném.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem már elhullámosodott a két első tárcsa. Tudom minek fékezek annyit...
Amúgy szoknom kell nekem is a Passat után, hogy nincs agyonszervózva a fék de szépen fog. A tököli egész napos Subaru kulbbos vezetési tréningen is kapott a pofájára rendesen de bírta a strapát.
Parci: Az obk nem szíjjas? Bakker félre lettem informálva?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nagyon csinos! Gratula! Mennyire koszolódós ez a szín? Por mennyire látszik pl rajta?
A következő autóm nekem is ilyen lesz jelen tervek szerint.Igen a komfort index nekem is hiányzik de ez ilyen japó sajátosság mint a kvarcóra.
A fogyasztásod nagyon jó!
Képek alapján látszik, hogy megkímélt darab. Honna hoztad? Mobile-n vetted?60k km-nél érdmes a váltó/diffi olajokat cserélni (az első difit a váltóolaj keni, a hátsónak van csak külön olajozása, a középsődifi meg élettartam olajozású ahhoz nem kell hozzányúlni (nem is lehet csak ha szétszedik az egészet)), noha a gyártó szerint 120k km után elég. Nem egy nagy tétel sztem érdemes cserélni.
A fékfolyadékot is érdemes 4-5 évente, mert felvizesedik és nem csak a forráspontja esik le hanem korrodálja is magát a fékrendszert (abs kocka).
A motorolaj meg a szűrők mehetnek 10k km után vagy ha nem mész rövid utakat akkor elég lehet a 15k-s periódus.
A vezérlésre figyelj oda, annak a cseréjét sem érdemes elspórolni, mert ha esetelg elszakad akkor az horror költséget jelent. A hűtőfolyadékot szokták vezérléscserekor újra cserélni (amúgy is le kell engedni a vezérléscserekor mert elöl fut a szíj így nem férni hozzá csak ha lekapja a hűtőt kompletten) de ha nem zavaros és a fagyáspontja is oké akkor nem muszáj. Gyertya/vízpumpa csere is ráér a vezérléscserekor.
A benzinszűrőt is szokták cserélni 60k km után az óvatosok de igazából elég ritkábban is, a benzinben nincs annyi dzsuva mint a gázolajban.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ha láncos akkor csak vezetőt meg feszítőt szoktak cserélni és akkor más a periódus is. Annak nézz utána, mi a helyzet a vezérlésével, az FB20 (nekem) új motor.
Nem kell hozzá szakértelem, leenegedő csavart kiteker olaj lejön, a frisset meg rátöltöd. Csak belevaló olajat vegyél hozzá.
CVT sem rossz de azt szokni kell. De nekem is inkább manuálissal kéne.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Formula-1
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen