-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
azt kell kitalálni, hogy mi az a kocsi 2010 környékéről, ami közben meg "beérik"
Csak a Fori, ami tetszik ebből az időszakból. Az új OBK, ami tetszik, 2015-től, a 4 generáció számomra felejtős. De addig kihúzza a PDF, amire beesik az ára számomra elfogadható szintre.(ó\_!_/ó)
-
-
nagyúr
Én nem vagyok arra ismerős sajnos, nem tudom.Jah, de, jártam már arra.
Hát, ha olyan a rendőr, akkor igen, elveszi. A tábla kétszeresével mész ott...
Nekem annó Pándon volt egy gyorshajtásom... 50 bent, 56-al kivett.
Mivel ez helyszíni bírság, így az 56 már játszik ,amúgy meg 63-nál, vagy 64-nél kapod a csomagot...
Annyit mondott, ha elismerem, akkor ad egy 10-es csekket, de jó fej lesz, a 3 pontot elfelejti...
Elismertem..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
Engem egy Bora TDI picsázott el az M6 elején, ahol az érdi emelkedő rész van. Ott én is csak pislogtam, már csak azért is, mert akkora füstöt vert, hogy semmit nem láttam...
Azért a H6 felpörgését nem mondanám visításnak, bár én már elfelejtettem milyen a gyári hang, egyszer ültem Jorus mellett, azóta meg csak a lyukas dobjaim, majd a Proexék által gyártott rendszer hangja van a fülemben.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A 3.0-ásat én is nézegettem, szép állapotban van, a fekete 3.6-ot meg Jorus linkelte be nemrég.
De amit személyesen is megnéznék (csak a kíváncsiság miatt), az inkább a 2011-es 3.6-os OBK. Csak azt irreálisan drágán árulják...Viszont most van egy csemege, egy spec-b Lega, STI fékekkel. Csak már 375e km-t gyűrtek bele. Biztos sokat kéne foglalkozni vele.
(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
Ez nekem mikor kész lesz a bubu, vagy el is adom, és az opelt is, azt veszek egy élhető gen1 STi-t, vagy GT-t. 211+ LE, abba meg úgyis bele fogom rakni a blokkolót, ha 180e akkor annyi.
[moderálva]
előzőben lejárt a szerk[ Módosította: radi8tor ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Számomra meglepő amúgy, hogy nagyon pörögnek a H6-os modellek. Nem sokáig lehet látni fent őket. Persze csak ha jól vannak árazva. A 2011-es H6 OBK mondjuk régóta fent van a hahun, de ezt leszámítva nem nagyon látok 1-2 hónapnál tovább egy-egy hirdetést. A kommerszebb eseteket nem nagyon követem, ott nem tudom mi a helyzet.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ezek ugyan úgy gyári klima panelek, csak Japánból rendelhetők, jobb kormányos autókhoz gyártották csak, tükörképe a Te panelednek, de ugyan úgy használható. Árban jól adja, hogy megéri e, neked kell eldönteni. Nekem mondjuk jobban bejön gyári állapotban, de ha beköszönt a digitális korszak, hálás lesz a vevő, hogy már csak rádiót kell vennie.
A kipuffot meg hallottam, mikor megvette Botond, pont nála voltam, mentünk az autójával. Csendes, nem tolakodó a hangja. Nekem is visszament a közép dob, így pont ott tompit, ahol a legtöbbet használod, fölötte viszont szépen énekel.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
_Smooth
senior tag
Közben megnéztem újra a hirdetést (sasoltam egy párat) - valamiért úgy rémlett, ez volt a kisebbik 2.0... most néztem, h ez H6-os
Így már rendben van.
Belsőben nem a szín fogott meg, hanem az állapot
Brutál! Totál szalon állapot.
Automatáknak meg már a hangját se szeretem# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
nagyúr
A váltás közbeni motorhangra gondolt. Én mondjuk szeretem az automatákban, amikor lájtosan krúzolva indulsz, és finoman pakolgatja magát 35-nél már hármasba, de nem vagyunk egyformák. Kézi váltósnál ugye markánsabb a váltásközbeni hang, mivel nehéz 1000-ből 1000-szer ugyanolyan jó ütemben elvégezni a mérlegmozgást a két lábaddal, pont ugyanúgy húzni a váltókart, pont annyi gázt adni, stb., szal ott markánsabb a motor hangja ilyen esetben.
Na, mondjuk, ha léped neki, akkor az automata is úgy vált, ahogy kell oda-vissza, visszaváltásnál meg olyan a motorfék, hogy az utassok simán fejelik a szélvédőt - szerpentineken manuálban szoktam tolni, és csak visszakapcsolással lassítok. Egyszer sok időm lesz, kajak megfordíttatom a váltókart, mert még azóta sem áll kézre az utcai elrendezés.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
_Smooth
senior tag
Jahh, tudom :/
Közben a németeknél megtaláltam a tökéletes példányt.
3.0R SpecB (manual) kombi legacy, 119ekm, első tulaj, üvegtető, tempomat, multikormány...
Maga a beteljesült álom. Már csak az asszonyt kell meggyőzzem, h nem kell gyerek, és kitolhatom a keretet XDD
€13.000# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Közben kifutottam a szerkesztési időből is, jól törölte is, amiket írtam
(utálom ezt az oldalt )
Szóval nem is gondoltam komolyan az Audit, akkor inkább elengedem (egyelőre) az AWD-t és egy fiatalabb 3.gen Megane kombi... családi autózásnak elég. Octavia lenne a legracionálisabb, csak nem adták ki használható motorral (kula VAG alkatrészek).
Azt a félmillát meg csak úgy behasaltam... összesen, nem csak a lengéscsillapítókra. Volt ott még katalizátor, kipu, stb is. És ha jól láttam, ezek részecskeszűrőt, kettőstömegűt is kaptak, úgyhogy lesz hibalehetőség rendesen.
Persze tudom, kb bármelyik autónál...(#2078) Qru
Ezzel nincs is gond. Én is biztos vagyok benne, hogy legvégső esetben még a 137lovas is elég lenne. Nekem az élményautózást nem a teljesítmény és sebesség jelenti, csak szeretem, ha előzéskor (vagy, ha felidegesítenek ) megmozdul a jármű. Én az AWD miatt venném a subarut, nekem az jelentené az igazi mókát, hogy nincs út(viszony), időjárás, amin ne vágna keresztül. Imádok extrémkörülmények között autózni (jöhet eső, köd, hó, jég, terep, vaksötét - csak legyen egy megfelelő jármű ezekhez).
A korábban már sokat emlegetett alulmotorizált járművekkel is kielégítően tudtam autózni (88LE/134Nm és 102LE/147Nm 1-1,4t kasztnihoz), és nagy ritkán, ha meg kellett mozdítani, nem féltem pörgetniSajnos a legtöbb esetben mi városban fogunk mászkálni (nem a legtöbb km-t, csak viszonylag gyakran), de ha vidékre megyünk is, akkor is szinte mindig pályán... ott meg 140-et mindegyik tud. Tehát a teljesítményt szinte sehol nem tudom kihasználni. Viszont már csak a móka kedvéért is, meg amúgy is imádjuk a természetközeli dolgokat, kirándulni stb, ott nagyon jó szolgálatot fog tenni az összkerék - nem durva terep, csak (főleg ősszel/télen, a legszebb évszakokban) sáros, havas, jeges emelkedőkön eljutni a túra kiinduló pontjáig.
(#2080) Qru
Hát annyit én adni se tudnék érte... pedig számomra megérne annyit, ha tényleg annyi van benne, amit ér és tényleg odafigyeltek rá, kímélték. Főleg, hogy a manuális váltós H6 ritkább, mint a fehér holló.
Egyet láttam eddig itthon (azt is elég régóta árulja), 373ekm-rel és szedán. Inkább adok kétszerannyit egy látványosann jobb állapotú, harmadannyit futott kombiért. (tudom, még regadó, hazaszállítani stb)[ Szerkesztve ]
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Akkor ezt meg se nézd, mert sírva fakadsz
Pedig elképesztően szép állapotban van ez is. Bár ez már nem kombi és tetőablak sincs...
Tény, hogy 4-4,5 milla nem csak azért súlyos összeg, mert nincs rá ennyim, de ha egyszer nem kapni ilyeneket, neked meg ez kell... minden annyit ér, amennyit adnak érte.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
Én is nagyjából így gondolkozom. Nem mondom, egyetértek Jorusszal, jobban is örülnék egy Outbacknek, hozzám közelebb állónak érzem, ráadásul abból sokkal könnyebben meg is barátkozom egy automatával (csak akkor legyen H6 ). Legacyból viszont még H6 esetén is nehezen tudok megbarátkozni azzal a váltóval.
Egy CVT-t egyszer kipróbálnék, nem mondom. De nekem - és nevezzetek nyugodtan konzervatívnak - az autózás összenőtt a kuplungolással, kézi váltással. Elektromos autó, vagy egy Prius esetén más a helyzet. Épp ezért tudnék obk esetén is megbarátkozni vele.# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
nagyúr
Tudom, hogy furcsa, de gyári adatok alapján is magasabb, mint a Touareg. Az OBK 8.4", a Touareg 8.3". Ez az acélrugós változatra vonatkozik, az állítható légrugós 160-300 mm között állítható.
Azt én nem mondtam, hogy nem elég a 15 cm, csak azt, hogy azért nem jelentéktelen köztük a különbség.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
_Smooth
senior tag
Huzamosabb ideig nem, de használtam már erősebb autót is aut.váltóval.
Nem azzal van bajom, hogy mennyire és hogyan mozog vele az autó, hanem, hogy az "(élmény)autózáshoz", a vezetéshez, az autó kezeléséhez nekem elengedhetetlen a kézi váltó. Így érzem igazán a végtagjaim meghosszabbításaként az autót. Annyira reflexszerű, természetes számomra a váltás, hogy idegbajt kapok, és a padlót rugdosom bal lábbal, jobb kézzel meg keresem a váltókart. Az outbackben azért hiányolnám kevésbé, amiért egy elektromos vagy hibrid autóban is... másként vezetem, más koncepció szerint. Ott csak beleülök és gurítson el A-ból B-be kényelmesen.
De egy legacyban nekem hiányozna a váltás. Én ettől érzem autónak az autót. És az autó hangja is egészen más automatával, amit én spec nagyon nem szeretek. Egy halk hibrid esetén vagy néma e.autónál ez abszolút nem érdekes, ott kívánom is az automatát.
Elfogadom, ha ez mások szerint hülyeség, de nekem így teljes az élmény.
Amikor hörgésig pörgetem, húz, dolgozik a vas, akkor utána vegyen egy jó mély levegőt# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Qru
MODERÁTOR
Ez egy 170 lovas TDI DSG-vel (ami amúgy nem automata hanem egy robotizált manuális) annyira nem nyűgözött le. Kényelmes a városban... vagyis kényelmes lenne ha nem a féken kéne állni folyamat a dugóban. Azon kívül a váltási késedelmek bosszantóak. Előzéskor mire eldönti, hogy 1-et vagy 2-t váltson vissza addig eltelik pár másodperc. Szóval minden előzés előtt magam manuálisan váltok, hogy ne kapjak agyérgörcsöt... még jó hogy az lenne a lényege, hogy ne én váltsak. Autópályán meg a fordítottja, ha ez előttem menőt akarom megelőzni de nem 1000-el akarok elhúzni mellette akkor visszavált 5-be 6-ból tök feleslegesen én meg kilövök holott nem akarok annyira gyorsan menni. Olyankor is áthúzom manuálisan 6-ba, hogy ne váltson vissza feleslegesen.
Persze egy hagyományos automata biztos jobb de olyat nem használtam még tartósan. Egyszer-kétszer vezettem egy 3.0 TDI-t abban hagyományos volt de csak városban szöttyögtem vele úgy meg sok nem derül ki egy váltóról.
De tény, érdemes kipróbálnia mindenkiken mielőtt ítéletet mond felette.
mod:
Maradok/maradtam a manuálisnál, nekem az adja meg a vezetés teljes szabadságát és azt az érzést, hogy én kontrolálom a gépet teljesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ASUS notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen