-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Használt autó teszt: Subaru Impreza GD-GG, 2000-2007
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Mind a ketto brutalisan alulmotorizalt. Zabalnak es nem mennek. Az awd melle nagyon minimum a 150 lo kell. Menj veluk egy kort batran es meglatod.
Parci: Nem tud annyit mint egy teligumi hoban de ahhoz hogy eljuss a-bol b-be eleg. A Passaton TS850 van, ahhoz merve azert hoban nem olyan stabil. Vizen viszont agyon veri a cc a ts850-et. Az onzaro blokkos V minta miatt egyszeruen kiszivja maga alol a vizet. A forumos vezetesi treningen azonos idot mentem a nedves palyan mint Bogre az IS250-el, pedig azon vadi uj Conti Sportcontact volt es vagy 40 loval tobbet tud a gepe...
A CC nem csodafegyver de vizen nagyon jo, hoban\jegen eleg, szarazon jo. Szoval az arktisznak ne ezzel indulj neki de ide a varosba meg a frissen leesett 5-10 centi hoba (foleg awd-vel parositva) boven-boven eleg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ez alapvetoen nyari keverek amit mersekelt teli hasznalatra is alkalmassa tettek. A tobbi 4evszakos meg pont forditva: teli keverek ami nyaron is mersekelten hasznalhatova tettek. Mersekelten alatt itt azt ertem hogy nem hozza egy klasszik nyari/teli teljesitmenyet.
Szoval a CC alapvetoen nyari ott erzi magat jobban otthon. Most 38 fokban is tapad nincs vele gond.
Ha van mar egy kulon teli szetted nem eri meg a CC (mar csak azert sem mert nem olcso) de nekem akinel masodik auton van es nincs kulon teli/nyari boven jo. Nem megyek annyit hogy megerje ket kulon szett gumi.
Ha elkopik akkor ilyet veszek megint. Vagyis az utodjat a CC+ mert a sima CC mar kifutoban van.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #967 üzenetére
A radio az irto fosch, bar a Hondamban meg ettol is gagyibb a gyari.
Van gyarilag kovedo foliazas a hatso doblemezen (pont oda kopi az eslo kerek a kavicsokat) es az egyik oldalon serult nekem.
Ne mondd meg, abbol csak a baj van. En se kotom az asszony orrara.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #971 üzenetére
Az nem drága, legutóbb egy sima kis revízióért fizettem 36k-t, úgy hogy magam vittem minden alkatrészt. Írd már meg ennek a Szépvölgyisnek az elérhetőségét... Lehet tennék majd egy próbát vele.
mmcc02: Jaj téged nem tettelek be... de nem sokára pótolom.
Nagyobb hasmagasság nekem is jól jönne mikor megyek a telekre de igazából így is elvagyok. Azért az XV nem terepezésre van de egy felezőt dobhattak volna bele. Vagy egy erősebb motort...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Te kihez hordod?
Nekem olyan szerviz kéne akiknek nem kell könyörögnöm, hogy csináljanak meg ezt-azt a kocsin. Pl ha azt mondom cseréljünk fékolajat mert 5 éves akkor ne egy legyintés legyen a válasz, hogy jó az még... Hanem hogy Motul DOT 5.1 jó lesz bele?
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #999 üzenetére
Igen a keret nélküli ablakoknál a szélzaj az elég problémás (obk-nál is, kérdezed meg Jorus/Parcit). Meg alapvetően nincs sok szigetelés a Subikban, mert maga a motor nem zajos ha nem forgatod (legalábbis a polgári modellekben).
Sőt, én már azon is gondolkoztam, hogy lehet kicsit felhangosítani a gépet. Középdob kuka, géptetőn a zajcsillapító panel kuka...
Na majd írd le meg fotók is jöhetnek, hogy sikerült a művelet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1027 üzenetére
Azert ezekben van anyag. Az elsodleges piac nekik az amerikai ahol sokkal szigorubbak a torestesztek mint itt az eu-ban.
Nincs leutve nagyon de azert latszik a 10 ev hasznalat. A dragabb jobb allapotban volt de azzal is kellett volna foglalkozni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Passatoké rendben van eléggé autós fronton, nálunk ugye csak B6 highline van de abban már elég jó szól (persze nem úgy szól mint haver Lexusában a M&L hifi de nem is egy ligában játszanak), hozzá képest a Subaru gyárija egy dobozhangú Sokol.
mod:
outsiders: Egy hosszabb ötödik nekem is jól jönne, 150-nél már elég sokat forog pályán és eléggé zabizik. Amúgy ez is az amerikai piac hozomány, ott ugye autópályán se lehet 110-120-nál többel menni tehát felesleges lenne bele hosszú ötödik fokozat.
Manuálisban még viszonylag egyszerűbb, kvázi csak egy fogaskereket kell(ene) cserélni (haver cserélte a swiftjében 5. fokozatot hosszabbra). A baj az, hogy honnan szerez ilyet az ember?
Nem tudom az sti 6. fokozata milyen hosszú de azt olvastam, hogy az is elég rövid... Esetleg a dízelesből vadászni egy 5. vagy 6. fokozatot?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1033 üzenetére
Akkor a tiédben még rövidebb mint az enyémben, nálam 5.-ben a 4000 az már alulról súrolja a 150-et. (GPS szerint 150 az 4200 rpm ha jól emlékszem).
Tegnap a zuhogó esőben a Subival mentem ma délelőtt meg Passat-al (ugyanúgy M3-M0). Háát, azért ég és föld a különbség, mennyivel stabilabban fut ilyen körülmények között a Subaru.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen