- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz _Smooth #2104 üzenetére
Világos, sok oldal ír mindendéle adatot, de azért a legtöbb helyen 8.4"-re írják a 2006-os OBK-t, ami 21,3 cm, és az a kisebbik gyári gumival (215/55R17) értendő. Ha a nagyobbiket teszed fel (225/55R17), az eleve +6 mm oldalfal magasságban, tehát már 21,9 cm. A legutóbb, amikor Seibikoban aknán volt, körbe mértük. A legelacsonyabb, belógó rész a hátsó dobok előtt van, ahol elfordulnak a csövek középről, itt mértünk ~22 cm-t, minden máshol ennél nagyobb a hasmagasság, de a két tengely mögötti rész már inkább a terepszöget befolyásolja. A két tengely között jellemzően közel 22,6-22,8 volt, több helyen mérve.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tudom, hogy furcsa, de gyári adatok alapján is magasabb, mint a Touareg. Az OBK 8.4", a Touareg 8.3". Ez az acélrugós változatra vonatkozik, az állítható légrugós 160-300 mm között állítható.
Azt én nem mondtam, hogy nem elég a 15 cm, csak azt, hogy azért nem jelentéktelen köztük a különbség.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
True, én is az egymásnak ellentmondó adatok miatt voltam kíváncsi, hogy mennyi az annyi, ha meg van mérve. Ha a legalacsonyabb pontot nézzük, az ~21,8 cm, ami nagyjából ki is jön a gyárilag megadott 21,33 (8,4") + 0,55 cm a magasabb oldalfalú gumi méretekből.
Gyakorlati jelentősége persze zéró, úgyis az adott terepviszonyok, hogy elmész-e valahol, vagy sem, de hajtott a kíváncsiság.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Nem vészes, egy 5-6 centis részen lett cakkos a pereme, ahogy az egy helyben kipörgő kerék többször elkapta a követ, meg az egyik "küllőből" hiányzik egy kicsi darab. Holnap reggel elmegyek a sarki humishoz, hogy nézzenek rá a felnire meg a futóműre, de érzésre és látványra nincs nagy gondja. Majd holnap délelőtt lefotózom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Megnézték, futóműnek semmi gondja nem lett, a kereket kellett picit centrírozni, azt annyi. Javíttatni nem akarom, ez csak esztétikai hiba, kisebb karcok a többin is vannak a természetjárásból fakadóan, meg ez ugye nem kirakatautó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Igen, a műszeregységben levő kis kijelzőről van szó, és annak a gombjáról, amivel nullázod a tripet pl. Én nem nagyon hittem az ilyen spéci eljárásokban, de amióta az ECU reset működött azóta másként látom. Egy próbát megér szentem.
Itt vannak a kódok.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nemtom, mi a különbség az FL-es és FL előtti OBK-k akksitartója között, de nálam így néz ki benne a 242-es.
Az akksi alatt van az a műanyag tálca, azon kb. 1-1 cm van oldalanként. Emellett a motor felé rengeteg hely van, tehát bal oldalt, de jobbra szinte semmi. Tehát, ha nagyobb (szélesebb) akksit teszel be, akkor jó eséllyel nem középen fogja fogni a leszorító, mert az a 242-essel esik középre (mert ugye jobbra nincs több hely), plusz 260 mm felett a kis tálcán sem fog elférni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Kinek mi. Szerintem ez nem stílusidegen, mivel ez maga egy stílus. Mint a porbaültetett WRX-ek. Az is lehet valakinek stílusidegen, mert nem tetszik neki, de attól az még egy stílus. Vagy a Porsche-k esetében ott az RWB, amit megint lehet, hogy valaki stílusidegennek talál, mert elcseszi a widebody-kit a porsche kecses formáit, stb.
A Landcruiser esetén meg feltételezem vmeik régebbi kivitelre gondolsz, mert az újabbak inkább már csak nagy, guruló téglák.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #2282 üzenetére
Egyes modellekhez ilyet adtak anno, de csak a Legákban tudtommal. Ez persze nem jelent semmit, ennyi idő alatt simán cserélhettek benne műszeregységet is akár, plusz eleve volt egy csomó változat aszerint, hogy UDM, JDM, európai vagy ausztrák modellről van szó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #2286 üzenetére
Azzal tudod üresbe tenni a váltót, ha pl. vontatni kell a verdát, és nem tudod üresbe rakni. A miénkben elvileg a panel alatt van a kis gomb, azt kell benyomni csavarhúzóval, és akkor kiold a váltózár, és üresbe tudod húzni - bár még nem pattintottam le, hogy megnézzem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ahogy várható volt, lassan búcsúzik a H6.
Goodbye Subaru 6-Cylinder
Szerencsére a dízel is.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Émmajd jövőre szeretnék rámozdulni vmire második autónak, most egyelőre irodát építünk, kerti kemencét és sütögető ojjektumot építünk és új céget építünk. Ja, meg nyáron viszem az OBK-t nagyrevízióra Seibikoba, azt olyan 5-600k körül kalkulálom. Kap új vezérlést kompletten - láncok, görgők, feszítők, pumpák, meg amit még szeretne, meg persze friss olajat mindenhova, plusz akkor csapágyak, féltengelyek, fékek, katalizátorok, mindent megcsináltatok rajta, hogy a következő években kvázi csak olajat kelljen cserélni (vagy, ha valamiért eladnám, akkor valaki extrajól járjon vele )).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Köszi szépen! Jól néz ki alapvetően, de nekem az lenne fontos, hogy a karima ívén körben végigfutó hosszanti barázdák elöl és hátul is megmaradjanak. Majd küldök nekik képet a kormányról, és rákérdezek, hogy tudnak-e olyat csinálni. Ha nem, akkor csak új kormány jön majd szóba. Ja, meg a kézifékszoknya is felújításra szorul, ha elviszem a kormányt, akkor azt is megcsináltatom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tankcsabee #2537 üzenetére
Beváltak, nagyon szeretem őket. A gázpedál mondjuk ebből a szempontból másodlagos, de a fék esetében a gyári bazárigumi felület, ha kicsit is elkopik (és elkopik ugye), akkor elég csúszkálós tud lenni vizes/havas talppal, ha nem telibe léped, hanem csak a szélét taposod. Én szeretek sokszor az átlagnál sportosabban (vagy legalábbis gyorsabban ) vezetni, és olyankor jól jön, hogy nem kell majdnem teli talppal lépni a féket, mert ha nem úgy léped, akkor lecsúszhat róla a lábad. A kis gumibütykök mindig stabilan megfogják a cipőd talpát szinte bármilyen kicsi átfedésnél is, szal nekem bejött a dolog. Az, hogy szebb-e, azt nemtom, nálam az esztátikai szempontok mindig hátrasorolódnak vmiért.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem vészes, szentem kis polírral, meg olyan kis kencével ki lehet szedni a nagyját. De majd tavasszal.
Ahogy Outsiders írja, ez még a múltkori sérülés, amit írtam. A VAGger kolléga beesett féloldalasan a jobb oldali árokba, jobb oldali kerekei lent, bal oldaliak fent, és a hasa felfeküdtz árokpartra. Eleve szűk volt az út, plusz nem nagyon akartam nagy szögből meghúzni, nehogy a fútóműve lereccsenjen, ezért csak kis szögben húztam előre, így viszont koppra ki kellett mennem az árokpartra, ahol mindenféle belógó ágak voltak, kisebbek, nagyobbak, és azok karcolták végig a jobb oldalát. Nem zavar különösebben persze, az én arcom/fejem is tele van a régi bunyókból származó sérülésekkel (szemöldökök, szemhéjak, orr, ilyesmi ).
Parci: sovinizmus vagy sem, de előbb járnék gyalog/bringával, mint egy Citroennel/Pözsóval/Rönóval/Fiattal, az fix. Nekem ehhez nem kellenek észérvek, technikai paraméterek, gyártói összefonódások tulajdonrészeinek vizsgálata, szimplán csak én vagyok a fogyasztó, és én választok. Mint amikor jön egy üzleti partner francia autóval vagy Acer lapossal tárgyalni, akkor előre látom, hogy az esetek túlnyomó részében ezzel gáz lesz. És általában tényleg gáz is van. Persze ez is prekoncepció, és nem mindig van igazam, de ettől még így gondolom, és vállalom, ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tankcsabee #2625 üzenetére
Az a fontos, hogy a gázpedál nem az az otthon szerelős fajta, nekem Seibikoban tették fel, de ki kellett venni hozzá az egész pedálsort.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #2643 üzenetére
Én a B6 Passat Highline-nal voltam/vagyok így. A B6 Comfortline gigakényelmes volt, és minden kézreállt, B6 Highlinet meg sehogysem tudtam normálisan beállítani magamra, fél óra után már minden bajom volt. A Subaru szerencsére egyből kényelmes volt minden szempontból, egyik legkényelmesebb autóm (bár nem tágas).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem, a B7 asszonyé. Nekem volt régebben B6 CL, aztán B6 HL. Itt a képen összeállt a 3 autó (mindkét B6 a szűkebb-tágabb családban maradt). Jobbra a B6 CL, középen a Subi, bal oldalon meg a B6 HL.
A Comfortlineban az a nagy plüssfotel volt, amit nagyon szerettem, mert relatíve széles és sík volt a támlája, nem kellett összeszorított lábakkal vezetni az oldalsó combtámaszok hiánya miatt és emellett jó mélyre le lehetett tolni (én koppra letolva használtam).
A Highlineban ezzel szemben ilyen pici kagylóülés van, amibe nem fér be a hátam, nyomja vállam, a két lábamat nem tudom kénylemesen terpeszteni vezetés közben a szűk combátmaszok miatt, és ha koppra letolom az ülést, akkor is sokkal magasabban ülök, mint a CL-ben, kajak hokedli-fíling.
A B7 HL-ben már kényelmesebb az ülés, mert ott már szélesebb a háttámla, és a combtámaszok is tágasabbak, de ott is magasan ülsz.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Bad Pritt #2648 üzenetére
Nekem az Outback autópályán 100-110-es tempónál picivel 10 alatt kér, városban 13 fölött, de ha lépem neki, akkor bármennyit meg tud enni, volt már 19 feletti átlagfogyim is egy tankra vetítve, meg mondjuk ha tartósan 200 fölött mész, akkor tisztán látszik az üzemanyagszint-mutató süllyedése.
Spritmonitoron gyűjtöm az adatokat, de hozzá kell tenni, hogy tavaly nyár közepéig napi szinten mentem vele M0-on dolgozni 100 km-t oda-vissza 95-100-as tempóban, azóta viszont itthonról dolgozom, így azóta inkább város - meg is látszik.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz outsiders #2654 üzenetére
Normál körülmények között nem éreznél semmi különbséget a fém borítású fékcső és a normál között, annak csak extrém igénybevétel esetén van hatása, amikor a normál fékcső háza már hajlamos lenne a deformálódásra. Sokkal előbb fog túlmelegedni a tárcsa és megégni a betét, minthogy a fékcső tágulásából következő nyomáspont-változás zavaró lenne.
Eleve a gyári fékrendszerben nincs annyi erő, hogy a fékcső legyen a szűk keresztmetszet ilyen szempontból. Akkor állhat elő ilyen helyzet, ha a gyárinál erősebb fékrendszerrel, durva fékezések miatt felforrósodott fékfolyadékkal, újabb kemény fékezéseket követően a fékcső fala nem bírná a folyadék nyomását, és itt-ott minimálisan tágulna a keresztmetszete. Ez okozhat nyomáspont-változást kiélezett helyzetben pl. A fém fékcső (ami persze nem fém, csak van a teflon fékcsövön egy fémháló borításnak) annyit tesz, hogy igyekszik fenntartani a fékrendszer hatásfokát, azáltal, hogy egyben tartja a fékcsővet extrém körülmények között is, megakadályozva a keresztmetszet átmeneti változásait.
Persze, ha mondjuk a normál fékcsővel azonos árban meg tudod venni, akkor nosza, nem lesz belőle hátrányod.Elég sok fém és egyéb fékcsövet használtam és teszteltem bringákon, mindez ott is fennáll, csak kisebbek a méretek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Petkó (Subiklub alapító bácsi) OBK-ja eladósorba került, ha esetleg vkit érdekelne.
Adatai: 2015.05.
2.0D Sport kiadás Lineartronic, Euro 6 besorolás
Óraállás: 31000km. EF-nél szervizelt, teljesen hibátlan.A "Sport" széria felszereltség mellett: Levehető gyári vonóhorog, gumiszőnyegek, csomagtartó védőgumi, háló, hátsó lökhárító védő, frissített GPS Európa térkép, hátsó tolatóradar(a kamera mellett...), néhány krómbetét: ködlámpa körül, hűtőrács alatt, visszapillantón, hátsó zárófény körül. Hátsó zárófény mindkét oldalon.
Ára 8 700 e FT.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Milyen autót vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nők, nőügyek (18+)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen