-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tankcsabee
csendes tag
Köszönöm a review-t, akkor bátran benevezek én is egy ilyen szettre.
"A képen természetes környezetében látható a vadon élő Subaru. Az egyed, miután meggyőződött róla, hogy biztonságos, óvatosan megközelíti a vízgyűjtőt, majd gyorsan kortyol belőle: jól tudja, hogy ilyenkor kiszolgáltatja magát az esetleg lesben álló ragadozóknak."
http://www.origo.hu/auto/20180307-olyan-baleset-tortent-a-balaton-mellett-amilyet-ritkan-latni.htmlA football az egyetlen valóságshow, amit szeretek..
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Jaa, akkor azzal kevertem. Nekünk HL van a félbőr-alcantara üléssel amit linkeltél, az nagyon bejön (a tiszta bőrt nem szeretem). Mondjuk nekem nem széles a hátam így kényelmes. A Subié az inkább ilyen pamlag szerű ülés az is elég kényelmes. Októberben toltunk vele egy Bázeli túrát és nem kezdett el sajogni benne a hátsóm (bezzeg a Jazzben pár száz km után minden bajom van a rövid ülőlap miatt)...
mod:
outsiders: A 9 liter vegyesben az nagyon korrekt! Nekem 8,5 liter a nagy átlagom de úgy, hogy gyakorlatilag nem használom városban...
Acheron: Ha tudod tankolni akkor nincs gond. Alkatrész van hozzá a B9-ben is ez a motor van ahogy írták előttem. Cvt váltó sem kényes ha rendesen volt benne cserélve az olaj (60 ezrenként) akkor tartós lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
+ Qru: Köszi srácok, akkor egyelőre hanyagolom, ha esetleg sérült lenne akkor ilyenre cserélném.
Féket keveslem időnként a kocsin, azért nézelődtem kicsit, sajnos valami érthetetlen okból hátulra dobféket raktak a szívó SG Forikra.... Dobféket tárcsára cserélni brutál munka és kiadás lenne, az az út annyira nem járható, marad a nagyobb fékhatású első tárcsa és betét, plusz ugye a jó abroncs és gyakori fékfolyadék csere.
Más: Az lehetséges szerintetek, hogy a prémium 100as nyáltól többet eszik az autó? ugyanolyan stílusban vezetve fél liter többlet van. Nem erre verem azt a bizonyost, nem izgat ilyen szinten a fogyasztás (legyen 10 alatt a vegyes és kész) csak furcsa a dolog.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
Nemrég még azt sem tudtam, hogy ezt a típust forgalmazták Európában ezzel a motorral.
Nem sokkal ezelőtt néztem a fogyasztásokat a spritmonitoron, tíz 3.6r Outbackról találtam adatokat, azok mindegyike automatának van jelölve. Ez a konkrét példány is hivatalos partnertől lett vásárolva, így gondolom, ez a része rendben van.
(#2700) Parci: Nekem 2.2D volt 6 -os automatával. Nem volt sikersztori, bár nem a váltó miatt. Az előtt az S60 -ban ötös kézi volt, nos, ott sokszor hiányoltam a hatodikat. Pályán megesik, hogy óra szerinti 150 -re teszem a mutatót, kíváncsi vagyok, ott mennyit foroghat ez a motor, és mennyire zajos a beltér. A haladós, motorpörgetős tempó nyilván más, olyankor a motorhangot is lehet (kell) élvezni.
Az ár benne van a keretemben, magán eladóról lévén szó ez nagyjából fixnek is tűnik (bár egy kérdést mindig megér). A fogyasztás az nem kevés de azért ez ~260 lóerő. Ezzel együtt hazudnék, ha azt mondanám, nem érdekel, én sem a pajtában nyomtatom a pénzt, és éves 20k kilométernél ez már tétel. -
Petester
senior tag
Szóval akkor ez olyan, mint az ajánlott éves fogorvosi vizsgálat. Ha kihagyod sincs semmi...
Amúgy ha belevágok, nem én fogom vinni a cókmókot hozzá, ha bármi gebasz van, akkor ne nekem kelljen utána mennem a hibás alkatrésznek. Azon a 30-40 ezres tételen már nem cicózok, ha 300k-t kicsengetek...
Ami most jobban izgat az a váltó, mostanában hideg üzemben nem tetszik a működése. Ha bemelegszik, nincs gond, de amíg nem melegedett meg, 100-as tempót ~2700-as fordulaton produkálja és csak utána ejti a fordulatot arra, amin amúgy is mennie kéne. Ezt eddig 3x csinálta, de nem minden nap...(ó\_!_/ó)
-
balage.
tag
Maga a hirdetés linkje lemaradt, ezt is bele akartam rakni az előző hozzászólásomhoz:
2009 Subaru Forester 2.0 Comfort
Jonus Neked mikori évjáratú az Outbacked? Valahol olvastam, hogy 2007-ben az SI-Drive-on kívül kapott új hengerfejeket is az autó. Ez igaz európai modellre is? Félek, az amerikai modellek mások mint az európaiak, a cikkek amiket olvasok javarészt amerikai autókat taglalnak.
Mi a véleményed tulajként/használóként a 6 hengeres boxerről és Outbackről?
-
balage.
tag
Ne haragudj, hogy elírtam a neved, későn vettem észre és már nem volt lehetőség a javításra.
Egyik ismerősöm munkatársának volt allroad-ja, már nem emlékszem melyik évjárat, de folyamatosan baja volt a levegős rugóstagokkal, szintszabályozással, mini kompresszorral.
Mercinek is van AllTerrain E kombija, bár az lehet eggyel nagyobb dimenziójú pénztárcához van méretezve.Volna még ez a 2007-es Forester, ami kecskeméti kereskedő árul, itt szerintem túlságosan tiszta a motortér, no meg a kilométer se sok.
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Ejj-ejj, akkor még jobban bezárul a kör, ki fog tagdíjat fizetni. Én már az 5k-n is gondolkodtam, hogy kifizetem e idén, mert nekem eddig semmit nem adott a klub és a fórum. Vagyis adott volna, de keserű szájízzel emlékszek vissza rá. Tagja voltam, vagyok más klubnak is, nem vagyok én ehhez a mentalitáshoz, élethez szokva.
(ó\_!_/ó)
-
stickermajom
addikt
Emelni? Már az 5k miatt is rezeg a léc nálam, ezért pingettelek privátban az eladó autók miatt.
Az információ scoobyneten is elérhető, akár regisztráció nélkül is. Ide azért regelnék max, hogy az eladó autókat láthassam, mert azt mondtátok hahu-ra kerül fel utoljára.[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
fene se érti őket. miért emelik? mert akik fizettek, azoknak "mindegy", fizetnek többet is, amire szükség is van, különben nincs meg a szükséges lóvé? más logikát nehéz elképzelni, mert nyilván több előfizető nem lesz attól, hogy drágább.
mindenesetre én kibírtam az évet nélkülük, és ugyan épp gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy kifizethetném, de most megint felqrt az infó
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
balage.
tag
Köszi előre is.
Én sokáig w123-as Merci klubban voltam, de megmutáltam, mindenki magának való volt, ha kérdeztem, jöttek a beszólások, hogy na megint egy új, kezdődik a kör elölről. Ott voltam 1 találkozón, aztán kalap kabát. Tavaly el is adtuk a hőn szeretett coupe Mercit.
Nem volt fizetős a fórum, volt legalább 2-3 hosszabb program, csak nekem az emberek hozzá állásával volt bajom.Facebookot nem szeretem, de rá keresek a csoportokra, hátha úgy nagyobb a esély arra, hogy rá találok az igazira
-
-
Petester
senior tag
Napokban írták, hogy idén marad 5 ezer Ft a tagdíj. De hogy lesz e bármi változás a fórum működésében, nem írják... Mondjuk az is furcsa, hogy nemsokára április, de nem nyitottak még topikot a 2018-as évnek.
Kíváncsi leszek engem mikor dobnak ki a kékek bandájából, június elején fizettem a pártolói díjat. Jó lenne tudni, hogy mi a terv a jövőre nézve, hogy tudjak dönteni, hogy támogatom e őket vagy sem.(#2819) Sub-ZeRo
Az első generációs felejtős, kivéve ha már átesett a garanciás motorcserén, vagy 2010 utáni euro 5-ösök állítólag már nem olyan kockázatosak.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
A kétliteresekben nincs tiltás az magától is csak annyit tud mint az enyém tiltással (Vmax).
mod:
Acheron: Nálad a Vmax-nál a váltó lesz a szűk keresztmetszet szerintem nem a teljesítmény.
mmcc02: Prémium UHP gumi egy SUV-ra? Akkor mehetsz kanyarogni. Csak előbb koptasd be (az első 100-200 km-en csak óvatosan).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
carr
őstag
most elszomorodtam. Meg ezt is offba teszem, mer asszem tavaly is kigyomlált csomó számomra releváns biztosítási infót, most meg keresem. kerestem...
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
Miért nincs elég fa a hegyekben?
Vonóhoroghoz új műszaki is kell, szóval célszerű úgy időzíteni, hogy műszaki lejárta előtt kerüljön fel követlentül.
mod:
Parci: Az brutál jó ár! Nekem csak az 5 liter motorolaj volt 16k.
Ha nem jutott vele dűlőre akkor olyan helyre vinném ahol van gyári support (Duna autó).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Nem sokkal, mert cserés az első és hátsó lökös is, meg a moci tető is, küszöb takaró és ajtó toldat is.
Amúgy pont azért örültem, hogy OBK lett a szerzemény, mert ez így jó, de az utóbbi időben egyre többet gondolok arra, a porba vele...
De airride lenne erre a legjobb, a hosszú tengelytáv miatt rendszeresen felhasalna... De nem bántom, jó ez így, inkább a gyerekekre költöm, nem az autóra szórom el.A vonóhorog meg igen, új műszakival jár, és ha olyat raksz fel, mint ami nekem van, nem is látszik semmi belőle, ha le van véve a fej.
Szerk.: Hétvégére húztam haza vele erős fél köbméter kulé kavicsot, nem mondom, hogy nem érezte meg, de szépen lépett így is előre.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
-
balage.
tag
Nem lesz tőle semmi baja a motornak, főleg, hogy egy emelt minőségű, full szintetikus olajról/márkáról beszélünk.
Lényegében a 30 és 40 olaj között 100 °C-on pici kinematikai sűrűség különbség van (40 sűrűbb). Mind2 5W, tehát hideg oldalon ugyan úgy teljesít.
Full szintetikus, azaz tovább marad "új", a különvéle adalék sem csapódik ki benne, belőle olyan gyorsan.Akit érdekel a téma (angolul van) annak ajánlom ezt a leírást a különféle olaj besorolásokra.
Aki pedig a kinematikai viszkozitásban akar elmélyedni olvashatja ezt (szintén angol)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen