- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Windows 10
- Milyen routert?
- Mobilinternet
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Szerintem jó választás. Városban is viszonylag takarékosnak mondható, de nyers erőben is ott van, ha kell (a 3.3 benzinmotor a villanymotorokkal nagyot tud lépni.) Amolyan átmenet az Outback és az Outlander között? No meg a Lexus feeling, ugye
Azért az elhagyást reméljük nem kell szó szerint venni.
Mi hajlított leginkább -e felé a plugin ellenében?
Közben - részben - meg is válaszoltad
Azért az Outlander vs Rx is érdekel[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Mert nem mindegy mire veszel jegyet. Az egyik a túrista osztály kategória, a másik meg a business class. Én ezt az után értettem meg, miután meglett a Subaru. Nagyon jól elvoltam a Corollaban is, de most értettem meg, hogy mit jelent a magasabb osztály autóban. Pedig idősebb az OBK, mint a Corolla volt.
(#3428) Parci
Egyszer a Seibikoban kérdeztem rá, hogy mi a titka a lett/litván olcsó Subaruknak - általában az orosz piacról hozzák be őket és akkor mondták, hogy van aki ezzel foglalkozik, hogy onnan hozzák be az autót és viszik a Seibikoba átvizsgálni. Aztán megy az egyezkedés még az árban, ha találnak valamit.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Ütős érvek
Remélem, sikerül kifognod egy jó állapotút. Anno én is sok ilyet néztem, úgy láttam, a világos belső kevésbé időtálló, azokon többnyire erősen látszik a használat (no meg a bőr ápolásának a hiánya) A sötétekből gyakrabban látni szép példányokat (bár ha motorikusan, előéletileg rendben van, akkor ez másodlagos)
Nagyon szép az az Outback, de Litvániából én nem mernék bevásárolni (szubjektív, valószínűleg csak egy rossz előítélet, de valahogy nem tudnék ezen túllépni). Egy számomra megbízhatóbbnak gondolt piacon pedig ennyiért nem lehet megkapni ezeket. -
Acheron
őstag
Sajnos nem LS kategóriás bőrök kerültek bele, az bizonyos. A vezetőülés bal oldala a magas üléspozíció miatt is könnyen "törik" (kvázi a szélére ülsz és onnan ülve fordulsz be), de erős bőrön szerintem ennyire nem kellene látszani, főleg, ha karban is volt tartva. Rx450h esetén ez nem ennyire jellemző, szerintem ott már javították (OK, hogy az újabb, de abban is van sokat futott.)
Azért ki lehet fogni szépeket is, igaz, egy kollégám, aki épp most keresett ilyet, ugyanerre panaszkodott, hogy ami szépet talál, annak ki van tartva az ára (végül is érthető)[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
Semmi perc alatt Tankolás utáni tilitoli közlekedéssel (udvarról ki + vissza, többször is) 19 liter is megvolt a kijelzőn
Más: bal oldali lámpatesten találtam egy csúnya repedést. Nem is tudom, hogy nem vettem észre korábban (bár semmin nem változtatott volna). A gond az, hogy mosásnál, ha nagyon gyengén is, de víz kerül a beltérbe (pár csepp) Van erre valami spéci cucc, amivel le lehet tömíteni?(mint pl az üvegjavítósok repedésekbe befolyó ragasztója).
Az is látszik, hogy belülről is van valami vékony fehéres porréteg, amit pl a vízcsepp letörölt - de ezek szerint a külső polír ezen mit sem segít. Lehet ezeket belülről tisztítani? Ennyi miatt nem rendelnék új lámpatesteket (USA -ból a pár utángyártott talán itthon lenne 100 - 120k körül, de az OEM ott is drágább, itthon pedig darabja is több ennél.)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
El kell sütni a már legyártottakat. Amúgy jah, az lenne a logikus, hogy a javított verziót teszik bele főleg ennyivel a dolog kiderülése után. De nem egyedi eset, a Toyota dettó ugyanezt csinálta a problémás D-CAT motorjával is (még a Lexusokban is szart szarra cserélt).
Mondjuk a Subaru az Toyota fennhatóság, szóval akkor mégsem olyan meglepő dolog.
mod:
Viccet félretéve: nem az egész motorot cserélik ki csak a belét ezért marad a kvázi a rossz konstrukció a jó helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, a turbós sem eszi jobban. Konkrétan az összes ciki, ezeknek több százezer km után lenne csak szabad előjönniük nem 100 ezeres futás alatt.
A katalizátor mondjuk lehet baleset érte ezt nem tudom. Ha odavered akkor összetörik benne a kerámia rész és cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
Én ezt értem Viszont a képen szereplő autónak a nyakam tenném rá hogy tizenpár centinél nincs magasabban az alja. Ezen a képen látszik hogy magasabb egy átlagos autónál, de a hirdetett autó szerintem fele lehet. Nézd meg a kerék fölött szinte alig van pár centi.
Az összkerékhajtás meg nem feltétel ebben a kategóriában. Legyen magas, legyen benne bőven anyag és már kész is. Az hogy melyik tengely hajt, már nem is fontos.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Acheron
őstag
What a deal! Át kell gondolnom
Nincs semmilyen rengés, csak a hengerfej szóra érzékenyebben reagálok
Egyelőre nagyon jól elvagyunk, a "hajtós" periódus 11,33 literrel zárult, szerintem az nagyon baba, főleg, hogy pályán a 150 -es "normál" hajtás mellett volt benne néhány km 200 -as szakasz is. (az elmúlt két napban két Bömbi is megmérettette magát)
Most vissza a nyugisabb tempóra, azért nem kenyerem a közúti huligánkodás.A mai motornézegetés közben megnéztem az automata váltó olajszintjét is. Ez érdekesen van jelölve, van hideg min-max és meleg min-max (nyilván utóbbi van magasabban). Nos, jelenleg hideg motorral a meleg max fölé ér az olaj. Ez okozhat gondot, igényel valamilyen intézkedést?
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, az összesre ami gyárilag gördült le a szalagról gázosként.
mod:
Acheron: Ha fekete az olaj az nem baj, azt jelenti, hogy végzi a dolgát. Lebegteti a kromot, nem hagyja leülni sehol a motorban vagy a karterben.
Nézd meg hidegen, ott ne legyen max felett (pár mm nem számít) de vízszintes talajon nézd.
Az olajos szinezés nem gáz, ez fagyálló annak is hanonló színezete van kicsit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Utólag is rendelhető volt de a németeknél és az olaszoknál gyárilag volt LPG-s (BiFuel) Forester, OBK és Lega mind a 2.0i és 2.5i motorhoz rendelhető volt illetve a Tribeca-hoz is. Erre azért volt szükség, mert késett a boxerdízel és addig is kellett valami megoldás a magas fogyasztásra. A gyári rendszerrel marad a gyári teljesítmény csak a fogyi lesz kisebb.
Hahu-n van is fent egy Lega 2.5i BiFuel: [link]
A rendszer hártánya, hogy nehézkes a karbantartása és mivel itthon hivatalosan nem forgalamzták nem értenek hozzá. a Seibikoban rákérdeztem anno és auzt mondták, hogy többen inkább kiszereltették...
mod:
Acheron: Általában ott csúszik el a dolog, hogy nem hagyják kifolyni-csöpögni rendesen az olajat (az idő pénz) és/vagy keverik a száraz feltöltési és csere mennyiségét. Pedig csak bele kéne lapozni a kezelésibe/szervice manual-ba ott le van írva.
Nálam pl a motorolajnál le van írva a manualban, hogy a száraztöltet 4,5 liter és a csere 4,3 liter.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dethroner
veterán
Elképzelhető hogy a gáztartály helye a fontos. Ha a csomagtartóban van egy batár nagy hordó, az sok helyet foglal. Ha meg az autó alatt, akkor egy normális pótkerék elfér a helyén esetleg. Egy ismerősnek volt egy régi 280S mercije, ami gázos volt, de kidobta belőle, mert a motortérben nem fért el tőle az utólagos klíma és ő azt fontosabbnak tartotta, mint a 20 literes benzinfogyasztást
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
carr
őstag
Mint a neutrinonak. :]
Qru:
90le vel jöttem át a Mátrán anno mikor hoztam, se papír, se rendszám se más nem kellett.... Persze full illegálba' mentem. Szóval kapkodta a lábát...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Petester
senior tag
Majd átmatricázod.
Én csak Bogárral tudok menni a kényszerpihenő miatt - de az is boxer motoros , ha sikerül kijutni egyáltalán, bár Érd-Velence nem nagy táv, még keróval is át tudok gurulni.
Ha mentek, erősen elgondolkodok rajta, jó lenne személyesen is megismerkedni Veletek!(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Most már jönnek a hibrid Subaruk. Bekkeld ki azt a kis időt szvsz..
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
210 Ft körül láttam legutóbb a gázt, a benya meg mennyi lett most? 380 fölött van, nem? 11 l gáz az 23,1 Ft/km, ez benya esetében inkább olyan 6 literes fogyasztásnak felelne meg.
Ezért gondolkodtam a gázosításon, mert kevesebb, mint 20 ezer km alatt megtérül a bekerülési költsége, utána már csak spórol. De most jó is, hogy eddig nem tettem meg, mert most lehetne a gázt hibáztatni a hengerfejesedésre, így viszont csak simán szar volt valami. De kíváncsi is vagyok piszkosul, hogy mi lett a hiba forrása, remélem kiderül és nagyon bízok benne, hogy nem tüneti kezelésre locsolok bele egy valag pénzt.
Mi okozhat ilyet? Ha befecskendezés hiba, akkor azt az ecu észreveszi, nem? Ha gyújtás hiba, akkor megint, ugye?
Szar üzemanyagot tankoltak valamikor? Vagy olyan üzemben használhatták egyszer, ami elindított egy folyamatot és nálam csúcsosodott ki? Anyagfáradás?(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Ma vittem a kocsit éves szervizre, a Tribeca ami ott állt már tavasszal is még mindig ott.... Kérdeztem a srácot mi a gyíkja. Kettőt találhattok mi, hát hengerfejes.... Próbálkoznak vele erősen, plusz alkatrészre várnak gyártótól. Ki volt kapva a blokk is belőle, egész kis kompakt ez a H6, meglepődtem. Beférne a Fori motorterébe is, hülye amcsik már ezt is csinálták meglepő módon
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Nekem nem ezt sugallják a szerelők sajnos. Szép darab lánc volt a blokkon, ha megyek a kocsiért majd lövök fotót. A baj az szerintem, hogy egy ilyen erős autót jobban nyomnak, azért vette a nagy motorral anno az első tulaj.
Ami megölhetetlen az a sima szívó EJ20, amcsik a 2.5 szívókat ilyenekre cserélik le a hengerfejesedés után sokszor, főleg JDM blokkokra vadásznak.Megnéztem az elmúlt 10 hónapban mennyit locsoltam a kocsira. 500k kereken eddig, úgy, hogy ebből ami műszaki volt és nem az én becsípődésem az 180k. Annyira nem vészes eddig Na majd ha jön a vezérlés és a kuplung.... Gyári vezérlés és Exedy kuplung nem lesz occó.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Jó kérdés, nem tudhatod, milyen elvakult az aktuális/volt tulaja, karbantartást mennyire vette komolyan stb. Az erős autó kifejezést nem feltétlenül a Tribecára értettem természetesen, az túl nehéz a rendes dinamikához még ekkora blokkal is.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Sosem ültem még TB9-ben, de tényleg annyira lomha? Csak, mert papíron nem kéne annak lennie.
A tömeg/lóerő aránya 7.8, vagyis 1 paci 7.8 kg-ot visz. Összehasonlításképp az 525Xi bömösnél ez az arány 7.9, arra mégsem úgy hivatkoznak, hogy lusta dög, hanem takarítják vele a belső sávot. Vagy ott van a 3 lityis V6-os TDI A6 Allroad Quattro, ami a tulajok szerint felszedi az aszfaltot, azt az arány 8.1, szal akkor az már nem is megy, csak ha hátszél van, gondolom, az is csak a dízel nyomatéka miatt. Persze a 7.8 is sok a H6 OBK 6.3-ához képest, azt értem.Émmost ilyesmikkel szemezek (oké, tömeg/lóerő arányban visszalépés lenne a nagy testéhez a 290 ló, de tetszik a belterük, bocs... ) A6 Allroad Quattro 3.0 V6 TFSI.
Szerk.: már megint nem jött semmi értesítés, hogy lejárt a VIP-tagság, csak nézem, mik ezek a reklámok... Egy értesítő emailt azúttal is javaslok felvenni a fejlesztések közé, hogy hé, jampec, fizessed a következő évet, vagy valami.
Szerk2.: najóvan, befizettem, visszaállt a rend
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Neheeem, nem a konkrét példányt akartam volt mutatni, csak a típust - persze ez egyébként is csak egy távoli lamentálás, mivel ritka a V6-os TFSI, mint a holló, aki macskát kölykedzett.
Az meg akkor jól hangzik!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Itthon kevés a benyás példány, ami van, az is szét van taposva, külföldi beszerzésben nem gondolkodtam. Kettőt megnéztem, aztán jöttek az OBK-k.
Peti: 6 (inkább 7) misiért egy 8 éves berhelt Toyotát? Akkor már egy karaj hazai STI.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
"The Subaru Legacy 2.5GT pulls off a 0-to-60 acceleration time of 5.9 seconds, much better than the 3.6R's pokey 7.1 seconds."
Qru:
Ezért írtam, hogy fekete listás 2,5-es motor. Nem célom most semmit venni, élvezem a H6-ot, amíg ki nem dől a motor vagy a hengerfej... Mire legközelebb tényleges autóvásárlás kerül szóba, ki tudja mi lesz a csapásirány, lehet én is elektromos vagy hibrid irányba mozdulok el. Csühögni meg megmarad a Bogár. Lehet abba kéne építeni egy normális motort, nem is kell oda sok, 100-120 Le már mókásan tudja mozgatni az alig 800 kg-os bódét.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Xbox Series X|S
- SONY LCD és LED TV-k
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen