-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Petester #3289 üzenetére
Semmi extra, semmi extra, én még odáig sem jutottam el, hogy a rádióra ránézzek, mi baja lehet. És akkor így a régi
naviegység cuccai nem is jelennek meg? Márhogy szervizintervallumok, átlagfogyik, figyelmeztetések, akksi töltés, pillanatnyi fogyi, stb.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tegnap négyszer megjártam a Pécs-Orfű szerpentint, maxiriszpekt a Dunlopoknak! A meleg aszfalton a porba ültetett csibészlada mögött, motorosokkal a seggemben is úgy tapadnak egyetlen nyikkanás nélkül, mint a friss rotringradír. Bár a cockpit kellemesen szűk, jól ki lehet peckelni magát az embernek térddel, de a nagy kanyargásban a sok hasizomból kitámasztástól egyszer beszorult a levegő, ami kellemeltlen szal újfent rájöttem, hogy nagyon hiányzik az autóból egy fix négypontos biztonsági öv...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #3386 üzenetére
Jaja, hétvégén tele van turistákkal az út. Mivel ott van nyaralónk, elég gyarkan járunk arra, 2-3 hetente tuti. Hétköznap délelőttökön és esténként fullosan kihalt szokott lenni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Láttam ma közelről egy új XV-t, és hát nos... marhajól néz ki. Lenne hozzá vmi értelmes motor (mondjuk az STI 310 lovasa), simán szerelembe tudnék esni vele.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Émmajd júliusban megyek... olajcsere, szűrők, váltóolaj, diffiolaj csekk, fék inspekció - szentem cserések lesznek lassan, plusz csapágyak, féltengelyek, stabok, gátlók csekkolása, klíma puceva, ellenőrzés, meg talán a katira is rá kéne nézniük/mérniük.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #3600 üzenetére
Mik voltak a tünetek egyébként? - bocs, ha volt már róla szó, lehet átsiklottam felette. A tágulási tartály feltöltődését értem, de gondolom volt vmi egyéb jel, mert azt azért úgy alapvetően nem nézegeti az ember. Mennyit mondtak rá?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #3608 üzenetére
Szétnéztem gyorsan a motortérben én is mindenfelé, de szerencsére nem találtam semmi érdekeset, ami vízfolyásra, vagy rászáradt permetre utalna. Ha viszem nyáron olajcserére meg mindenfélére, majd megkérem őket, erre is nézzenek rá - mondjuk már így is durván hosszú a lista, mit szeretnék csekkoltatni, talán nem sértődnek meg, ha kinyomtatott listát adok nekik checkboxokkal.
Ha már szét van borítva, akkor vezérlést meg lehet ejteni, ja, mivel ott inkább a munkadíj és a rezsióradíj ami sok, nem is annyira az alkatrészek. Bőrözés dettó. Kormány neked hogy áll egyébként ilyen szempontból?
Enyim mérve lett ECU mod előtt/után, meg közben is többször, amikor pöcögtették az egyes beállításokat, értékeket. Elvileg 243 volt "gyári" állapotban, abból lett 272 a teljesítmény és 297-ről 331 a nyúlmókus, de ugye ez ilyen korrekciós tényezőktől, meg hőmérséklettől, meg minden izétől függ.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #3613 üzenetére
Főként szlovák rally csapatoknak dolgoznak (Icari, Rufa), de besegítenek Szalayéknak is a Dakar autóba, ha úgy van. Videóm nincs, amíg haver az autót bütykölte, én a neje CRM rendszere alatt takarítottam az SQL táblákat.
Qru: ja, haver is aszonta, hogy jellemzően szívó benyából egy ilyen 5-10% szokott kijönni pluszban csak ECU remappinggal, és macerás, mert egy sor értéket módosítani kell. Mondjuk egy 100 lovas autónak az lópikola ugye. Ezzel szemben egy 100 lovas TDI-t bármelyik sarkon megírnak 140 lóra minimális szoftver módosításokkal.
Parci: Rx400h nálam is listás volt, amikor 16-ban nézegettem az autókat. Amivel nagyon nem voltam kibékülve, az a beltere volt. Nagyon "teherautós" a kialakítás, az üléspozíció, és az a pisszoár-forma középrész az nagyon taszított. Vezetési élményre, dinamikára egyébként teljesen rendben volt, sőt!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Sosem ültem még TB9-ben, de tényleg annyira lomha? Csak, mert papíron nem kéne annak lennie.
A tömeg/lóerő aránya 7.8, vagyis 1 paci 7.8 kg-ot visz. Összehasonlításképp az 525Xi bömösnél ez az arány 7.9, arra mégsem úgy hivatkoznak, hogy lusta dög, hanem takarítják vele a belső sávot. Vagy ott van a 3 lityis V6-os TDI A6 Allroad Quattro, ami a tulajok szerint felszedi az aszfaltot, azt az arány 8.1, szal akkor az már nem is megy, csak ha hátszél van, gondolom, az is csak a dízel nyomatéka miatt. Persze a 7.8 is sok a H6 OBK 6.3-ához képest, azt értem.Émmost ilyesmikkel szemezek (oké, tömeg/lóerő arányban visszalépés lenne a nagy testéhez a 290 ló, de tetszik a belterük, bocs... ) A6 Allroad Quattro 3.0 V6 TFSI.
Szerk.: már megint nem jött semmi értesítés, hogy lejárt a VIP-tagság, csak nézem, mik ezek a reklámok... Egy értesítő emailt azúttal is javaslok felvenni a fejlesztések közé, hogy hé, jampec, fizessed a következő évet, vagy valami.
Szerk2.: najóvan, befizettem, visszaállt a rend
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Én gyorsan lekopogom, de az elmúlt másfél év és ~32k km megtétele alatt egyszer sem kellett hozzányúlni az autóhoz a fogyó motyók kivételével (olaj, szűrők, gumi, benya, ablakmosó folyadék, meg egy akksi, de az alsó hangon 8 éves volt), pedig csippelve van, sokszor pakolva van plafonig bútorokkal, miegyébbel, lépve van neki szinte mindig, terepen jár heti rendszerességgel hóban-sárban, azt egyelőre elvan a szentem. Szal én azért még annyire nem temetném a H6-ot. Aztán persze majd júliusban kiderül, hogy mi lóg rajta, merre.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
True, de nekem mást jelent a lomha. Szomszédasszony megkért múltkor, hogy parkoljak be az autójával, ha elmentek tőlük a burkolók, mert ő nem lesz otthon, és ne legyen az autó az utcán (szűk az utcájuk), azt be kellett ülnöm a 3 hónapos, közel 7 misibe kerülő dízel Kia Sportageébe, na, az fájdalmas volt. Mentem vele egy kis karikát, hogy azért mégis. 1600+ kg, 116 ló. Ott közel 14 kg-t cipel egy paci. Nnna, az lomha. És persze ragyaverte ronda az oldalsó nézetet nem számítva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Neheeem, nem a konkrét példányt akartam volt mutatni, csak a típust - persze ez egyébként is csak egy távoli lamentálás, mivel ritka a V6-os TFSI, mint a holló, aki macskát kölykedzett.
Az meg akkor jól hangzik!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Itthon kevés a benyás példány, ami van, az is szét van taposva, külföldi beszerzésben nem gondolkodtam. Kettőt megnéztem, aztán jöttek az OBK-k.
Peti: 6 (inkább 7) misiért egy 8 éves berhelt Toyotát? Akkor már egy karaj hazai STI.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #3697 üzenetére
Én egy ilye Saab 9-3 2.8 Turbo X-et elmentem anno megnézni, nagyon kellemes élmény volt. 2.8 lityi, benyás V6, ugyanaz, mint jópár OPC-ben, plusz összkerék, kombi. De ugye Opelt ki a tüdő venne...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Klubon most írta egy srác, hogy döglődik a CVT-je, lehet cserélni kell (~4,5 misit mondott EF az újra) a 2012-es OBK-jában. Mint kiderült, se az előző tulaj, se ő nem cserélt olajat/szűrőt a váltóban, amit 45k km-enként javasolnak - most 6 évesen, 160k km-nél lehet simán megkotlott.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Sikeresen levizsgázott a kisautó, 2020-ig rendben vagyunk. Nem volt jó érzés otthagyni a szerelőnél, aki vizsgázni vitte. Nem jó érzés a tudat, hogy vki beleül, elállítja az ülést, a tükröket, ki tudja hogy vezet, ejj...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Fékek terén merre érdemes elindulni, ha az ember kicsit fejlesztené? Első körön más pofa/tárcsa? Másodikban tárcsaméret/nyereg portolás? Harmadikban STI fék kompletten? Úgyis most megy hamarosan az autó szervizre, akkor gondoltam már vmi mokányabb (hőtűrőbb) tárcsa/pofa kombót tennék rá.
Normál körülmények között a rendszer teljesen oké. Sőt, amikor voltunk pályanapozni, ott is teljesen rendben működött, bár nyilván limiten. De ugye pályán a lomha utcai autók nem mozognak túl nagy sebsesség-tartományban, mert a kanyarok miatt nem nagyon tudnak felgyorsulni, ahhoz kevés a 270+ ló a négykerékkel, szal ott nem okoz gondot a fék gyengesége, mert Kakucson nem gyorsulunk fel túlzottan, így manuálban visszaváltással a fékezés nagy része kiváltható, nem is melegedett túl a fék egyik pályázáskor sem.
Ellenben ha zsúfoltabb kicsit az autópálya, akkor van, hogy többször kell egymás után 200+-ról 130 környékére fékezni, és ott már a 2-3. alkalom után darál szegény, és taposni kell neki a szemét, arra meg nem mindig van idő, hogy áthúzza az ember manuálba és fék, visszavált, fék, visszavált.Szal, hogy akkor merre érdemes elindulni minimális féktuning terén szentetek?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #3774 üzenetére
Fékhatással nincs gond, simán elmelegszik a tárcsa/pofa nagyobb fékezésekkor. Jaja, első körön egy jobban szellőző tárcsa lehet megoldás, meg vmi más betét talán.
outsiders: júliusban megyek majd Nyírőékhez, megkérdem mit ajánlanak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Jó-jó, ne egy péntek délutáni M7-es etapot képzelj el, arra nem nagyon járok, ellenben a kihalt M6-on a VÉDA-k között simán lehet jó tempóban autózni, és bár nem nagyon van arra forgalom, azért van, amikor vki kijön eléd, oszt akkor le kell lassítani.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha kellőképp hangszigetelt, akár jó is lehet. Nekem volt dízel autóm (asszonyé most is az), h*lyét kapok a hangjától.
Litván példány jáj. Persze lehet, hogy punkt belenyúltál és az összes többi tökokés, de azért na...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #4116 üzenetére
Vinnélek, vinnélek, de most 1 hónapot Orfűn vagyunk: Ezen a héten meg ugye fesztivál. Ma lett kész a kocsibehajtónk pl. Kicsit vidéki, de most már legalább be lehet parkolni pár autóval a házhoz. Este Belga, jee!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kitalaltnev #4191 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz outsiders #4225 üzenetére
Az ecetfa-csemete? Mondjuk, hogy a koncepció része, ahogy finoman piros és sárga színeket visz a képbe, ezáltal jelezve, hogy most ugyan nyár van és boldogság, de már ott leselkednek ránk az ősz színei, és így az elmúlás és a tankönyvek illata és mindez által a körforgás és az élet és az univerzum, és akkor így értelmet nyer. Persze csak nem gazoltam ki a kertet, hiába pampogott a zasszony.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha kanyarban sebességfüggően hümmögés van, akkor az kerékcsapágy vagy diffi lehet? Mindkét irányban hümmög, de nemtom, egyformán-e, mivel a bal oldalon ülök ugye. Egyenesben nem, illetve bizonyos sebi környékén néha ott is. Még gyári csapágyak vannak benne, és azért az elmúlt másfél évben kapott tőlem rendesen mindent, szal arra gyanakszom elsősorban. Mondjuk pár héten belül megy Nyírőékhez mindenfélére, ott ezt is megnézik majd, csak azért mégis.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Metal topik
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen