-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #1869 üzenetére
Maga a kasztni semmiben (pedig a Subaru is érintett a Kobe Steel botrányban). Itt (EU) nem alap a sztereokamera pl. Az enyém 2010-ben megkapta a Top Safety Pick minősítést az IIHS-től ([link]).
Amúgy sok apróság más bennük de nem untatlak vele.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Giga pech, mert ott 118-ra van állítva a traffi ha jól rémlik (de lehet csak 115-re). Mondjuk én is közel voltam a 149-el a 147-re állított méréshatárhoz.
Jah és én is a B6-al nyeltem be a büntit. Bubi még bűntelen... lenne ha egyszer el nem kaptak volna vele driftelésért (10K-s csekk vt a jutalom).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Aha, akkor jól rémlik a 118. Passat nálunk is sokat csal felfelé (főleg a téli gumival mert az nem váltóméret). Ehhez képest Bubinál figyelni kell mert az meg elég pontosan mér.
mod:
carr: +10% belefér még bőven (gps szerint), én azt szoktam tartani. Mondjuk ez pénzbeszedés amúgy is, értelme nem sok. Védának sem, elveszik a gázt aztán ha átmentek alatta ugyanúgy visszagyorsulnak az emberek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Nem tudom ez az új padlólemezük ennek szellemében készült-e de sanszos, hogy nem ha csak ennyire kesőn vezetik be. Ugy eleve a hátsó difi sok helyet vesz el ezért olyan kicsik (kategórián belül) a csomagtartóik. Már pedig ha nem padlóba süllyeszthető az akksipakk akkor az amúgy is kicsi csomagtérből venné el a helyet.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Most beszéltem ismerőssel, a Foresterében hazafelé menet egyszer csak elkezdett világítani a check engine. Elgurult a szerelőhöz ahol kiderült, hogy a katalizátor ment tönkre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Ti cserélgetitek a tengelyek között a gumikat? A manual azt írja 10 ezrenként cseréljem meg.
Mennyire kell ezt komolyan venni?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A kopás nem érdekel így is előbb öregszik el a gumim mint elkopna (az előzőt is azért kukáztam mert már öreg volt), elvileg a c.diff-et kíméled vele. Nekem most 20k óta nem volt cseréve de akkor lehet tavaszra átcserélem őket. Kérdés a TPMS-nek mindegy hol van a gumi vagy arra is érzékeny, hogy elöl/hátul van?
Parci: Egyik autómon sem cserélgettem soha mert nem látom értelmét, ha elkopik/elöregszik úgyis veszek újat de azok mezei rwd/fwd autók voltak amikben nem volt központi diffi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Gyertya oldalról hozzáférhető még a 2.5-nél is a 2.0 meg keskenyebb... Akksit kell kiszedni hozzá az egyik oldalon a másikon meg a légszűrőházat. Haverral ketten kb 1 óra alatt végeztünk vele úgy, hogy életünkben elősször cserétlünk Subaruban gyertyát.
mod:
outsiders: Igen ezért kérdeztem, mert 3 éve fent van a gumi aztán azóta csak nyomást ellenőriztem benne és kész. De akkor tavaszra megcserélem, haverom gumis átcseréli sec-perc alatt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #1999 üzenetére
Alapmotor a 2.5i, a 2.0i picit gyenge bele. Az állandó összkerék sok lovat elvisz. A 2.5-el sem rakéta a 3.0 (ültem Jorus mellet még a chippelés előtt) azért sokkal jobban megy. Ha egy ideális balanszot keresel a fogyi és a teljesítmény között akkor 2.5i (érdemben a 2.0i sem eszik kevesebbet).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2012 üzenetére
Ezért autózható jobban a 2.5-ös, mert lóban nem erősebb (165 ló mind a kettő) de nyomatékban elég nagy a különbség (196 vs 226 Nm) ami a használhatóságot nagyban javítja, nem kell forgatnod, hogy haladj ezért nem is eszik érdemben többet a 2.5-ös. Sajnos elég ritka a 2.5-ös többnyire a 2.0i-t vették közpes felszereltséggel akinek meg volt pénze az 3.0i-t vett amihez meg automata dukált gyárilag (kézi csak a Spec B-ben van ami kb fehér holló de azért van: [link] vagy van 2.5 turbó ami még annál is ritkább: [link]).
Igen a 137 lovas SOHC, a 165 az DOHC. 137 ló elég kevés de egy próbakört mehetsz vele, polgári közlekedésre végülis elég...
A gyári adatok így néznek ki a Legacy/Outback párosnál:
2.0i (SOHC): 137 Le@5600 / 187 Nm@3600 (Euro 4)
2.0i (DOHC): 165 Le@6800 / 196 Nm@3200 (Euro 5)
2.5i (DOHC): 165 Le@5600 / 226 Nm@3600 (Euro 5)
3.0i (DOHC): 245 Le@6000 / 297 Nm@4400 (Euro 5)Súlyukat nem vágom fejből pontosan de nincs nagy difi köztük a legkönnyebb a leggyengébb (1390 kg a sedan, a kombi 1415 kg), a legnehzebb a legerősebb (1495 kg). Az obk kicsit nehezebb mint a Legacy de azt aztán pláne nem tudom mennyivel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen