- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2233 üzenetére
Azért mert még elég újnak számítanak de leginkább azért mert túl vannak árazva.
Egy 2.0 turbót be lehet vállalni, azokkal nincs sok gond. Ha most vennék Subit akkor vagy egy Fori 2.0XT lenne van egy Lega SpecB de csak azért mert az új XV-re nincs pénzem.
mod:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2237 üzenetére
Igen a Toyota tecnikát vették át (részben) mert az van konszernen belül (ugye 2005-ben a Subaruba bevásárolta magát a Toyota).
Nem volt rossz elgondolás de az awd-ről nem mondtak le így a benne lévő Ni-MH akkupakk hamar lemerült a nagy hajtási veszteség miatt és nagyon gyakran tölteni kellett, tehát sokat ment a benzines motor így kb oda is lett a fogyicsökkentő hatása. Cserébe sokkal nehezebb volt, bonoylultabb és jóval drágábban gyártható.CB: Elvileg idén jön egy konnektoros full hibrid verzió ami már az új padlólemezre épül (eleve úgy tervezték meg, hogy legyen benne hely az akksiknak) és vmikor 2020 táján jön egy tisztán elektromos autó is a roadmap alapján de az még a jövő zenéje nagyon...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Szigorú! Honnan vettél 2 pár hóláncot? Ott kint biztos nem volt olcsó mulatság... Igen, felrakás közben kb lefagy az ember keze... De lejöttetek az a lényeg.
Vészmódba rakta magát azért villog. Ilyekor tempomat sincs és ha jól tudom S-ben is a normál váltóprogram fut. Ki kell olvasni a hibakódot, mert elég sok mindentől lehet. Van hibakód olvasóm, ha gondolod megtudom nézni vele.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
cylinder misfire -> először én is a szar akksira gondoltam mikor ezt dobta nekem de nálam a gyertya csere oldotta meg. Mivel nálad többi ilyen hiba is van sanszos, hogy az akksi az vagy generátor.
Sajnos nem tudom az OBK-ba mekkora amax méret ami belefér, nekem a 65Ah-s volt ami max belefért még.mod:
Jorus: Ebből a sedan nekem nem annyira jön be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Változó, volt amikor csak 3-ra volt amikor mind 4-re. De ugye mint kiderült utólag, az enyém túlfutotta a megadot csereperiódust tehát nem a gyertya/gyártó hibája volt a dolog.
mod:
Bőven elég a 63Ah-s is, sőt igazából túlzás. Én csak azért dobtam bele a legerősebbet mert van, hogy hosszabb ideig áll.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Downsizing.... Ráadásul Levorgból nincs is 2.0 turbó csak az 1.6 itthon. De Impreza/XV-bel sincs egy értelmes motor sem. Szívó 2.0i 156 lóval? Ne vicceljünk már... Dízel az részemről offos tehát egyedül a Fori XT maradna.
Persze nagy duzzogva egy új XV 2.0i-t elfogadnék azért...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A totalcar is lehozta a 2018-as téli Subaru tesztet: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2321 üzenetére
Hengerfejes lesz mindegyik 2.5 turbó (a pereménél megkopik, elkezdi enni az olajat és ez még csak a jéghegy csúcsa). Cserélni kell a dugókat benne meg a hajtókart is érdemes. Kb 500-600k-ból megáll a történet. Gyárit nem érdemes venni belőle, mert az ugyanúgy tönkremegy...
Most akciósan 176k a 4 db dugo (kovácsolt alu, dugógyűrűvel). Ehhez még jön a 4 hajtókar, na meg a ki-be szerelés.
mod:
Amúgy az a probléma gyökere, hogy ugyanazt az öntött alu hengerfejet használják a turbóban mint a szívóban. A szívóban bírja a 160-170 lovat de a turbósok dupla teljesítményét meg nyomatékát már tartósan nem viseli el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2324 üzenetére
Légtömegmérő pucolásom nekem is volt, igaz csak preventív jelleggel.
Lassan én is rendelem az olajat, mehet a csere.
mod:
Valószínűleg Motul 8100 ECO-NERGY 5W-30 kerül bele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #2326 üzenetére
Jah egyszer voltam náluk és amikor közelített a Castrolos kannával akkor mondtam, is hogy sicc. Mondom Motul kell bele. Jó de az feláras. Nem baj, kifizetem. Szóval vmi nagy hordós 5W40-es Motul ment bele (legalábbis a felirat a hordón az volt ).
Amúgy azóta sem voltam náluk, nincs rossz tapasztalat de Laciékban jobban megbízom. Bár ott sem úgy mennek a dolgok már mint régen...Most Motul 5W30 X-Celan FE van (korábban 5w30 Eco-Clean+ volt benne bele) de Motul Eco-Nergy 5W30 megy majd bele legközelebb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2333 üzenetére
Jó de ez milyen.. bemegy haver a wrx-el és fényes hátsóval jön el. Én bemegyek mondom féket kellene cserélni. Ad rá egy 120k-s ajánlatot. Mondom jó, adok előleget. Nem kell, hív ha megjött az alkatrész.
Ez több mint egy éve volt, azóta is hívnak...mod:
outsiders: Mondjuk ez special határozottan vigasztal az tény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Politika
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen